WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 19 2024, 05:17

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 211 212 213 214 215 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 13 2021, 20:40 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Geg 02 2018, 17:00
Pranešimai: 3
Miestas: Alytus
Citroenčikai, nežinot,gal matėt kas per ekzepliorius? https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 49959.html


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 14 2021, 02:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
nukas rašė:
Citroenčikai, nežinot,gal matėt kas per ekzepliorius? https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 49959.html

O negąsdina indėklų ir alkūninių bėdos? Remontas, jei links variklis, bus už panašiai automobilio įsigijimo kainą.
Jei ne, tada galima žiūrėt.
Parduoda panašu ne perekupas, nes daugiau skelbimų pagal numerį nerasti. Numeriai lietuviški, tai jau Lietuvoje minimum 2 metus ir 2 žiemas pabuvęs, o gal ir ilgiau, nes TA baigiasi po 2 mėnesių. Besibaigianti TA tokios vertės automobiliui, ne taip, kaip 500eur vertės, nebūtinai kažką blogo reiškia, bet gali irgi reikšti. Reikalauja dėmesingos apžiūros tokie variantai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 14 2021, 16:50 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Geg 02 2018, 17:00
Pranešimai: 3
Miestas: Alytus
Na jo ,gal geriau neprasideti.Aciu tau.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2021, 12:49 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Nu aš tai X7 turbūt net už dyką neimčiau.

Mašina kaip ir didelė, bet salonas pasirodė koks tai klaustrofobiškas. Galvoju, kas čia ne taip. Ogi pasirodo, šoninių langų stiklai, palyginus su senesniu C5, yra žemesni 6 (šešiais!) cm. Netikit- pasimieruokit. Pačios durys velniškai masyvios, o iš tikrųjų gryna skarbonkė, mažutis lopinėlis vibroizoliacijos kampe užklijuotas, turbūt svorio taupymo sumetimais. Senose japaškėse būdavo daugiau paklijuota. Sėdynės (kalbu apie tekstilines, ne dermantinines) gan gražaus dizaino, bet medžiaga- grynas škurlis. Kur dingo senas geras veliūras? Žodžiu, jokių stebuklų, visi gamintojai tik nori kapeiką sutaupyt pirkėjų sąskaita, svarbu, kad skydeliai gražiai šviestų ir centrinis Akrąnas kuo didesnis būtų...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 14 2021, 13:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Del aukstos langu linijos ir labai masyviu plastmasiu viduje tiesa. Tai, sakoma, kazkiek susijusi su saugumu, nes dabar labai beveik visi taip daro ir erdviu mazu automobiliu, tokiu kaip ZX, turbut jau nebebus. Kur pigesnese versijose net nera centrines konsoles, tiesiog riciagas bei rankinis is grindu islinde ir nedidelem plastmaselem atskirom apdengti, ir uztat mazam automobily jautiesi erdviau, nei siuolaikiniam minivene. Apsisukt, alkunes istiest...
Visa kita nera blogai, techniskai labai neblogo patikimumo automobilis, apart kai kuriu varikliu ir deziu kombinaciju (bet tokiu buvo pas visus Cit). Yra brangiu gedimu, kaip valytuvai ar pan, bet ten daug kainuoja ir sunku gauti, bet pakeist lengva, nereik paneles nuimineti :)

Uz dyka manau tikrai paimciau. Jei labai nepatiktu vazineti (taip nera, nes jau visai nemazai pravaziuota su ne savais, bet tarkime), tai butu puiki valiuta mainams. Nes zmonems patinka ir jie ju vis dar nori, perka. Galima iskeist i bent kelis tvarkingesnius pirmokus ar antrokus

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 22 2021, 15:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 22 2021, 15:26
Pranešimai: 7
Miestas: Kaunas
Sveiki.
Esu naujas žalias Prancūzišku auto pirkėjas. Perskaičiau didelę dalį šios temos, ir daugmaž aiškios pagrindinės C5 bėdos, neblogai žmonės jas atkapstė :D. Nemažai šitoje temoje prikalbėta apie pre-facelift bėdas, bet kiek teko skaityti EN ir FR puslapiuose, dalis bėdų buvo ištaisyta po 2011 facelifto, tik nelabai radau kurios tiksliai :( Gal kas pakomentuos šitą klausimą?
Kaip ir susiradau vieną variantą, tik jis pakankamai ilgai stovi (jau pusmetį beveik), bet apžiūrėjau, tai apart kelių smulkmenų ir itartinai garsiai besijunginėjančio vožtuvo iš variklio skyriaus (EGR???) ir padangos slėgio daviklio klaidos (Lexia) nieko nerado. Linkas žemiau. Ačiū už pagalba iš anksto. Pirkiniui pavykus, stengsiuosi būti naudingas bendruomenės narys :) .
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 69367.html


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 22 2021, 22:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 28 2020, 23:27
Pranešimai: 30
Miestas: Alytus
Tokių metų už tokią kainą jis dar ne vieną pusmetį stovės.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2021, 17:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Xaas rašė:
Sveiki.
Esu naujas žalias Prancūzišku auto pirkėjas. Perskaičiau didelę dalį šios temos, ir daugmaž aiškios pagrindinės C5 bėdos, neblogai žmonės jas atkapstė :D. Nemažai šitoje temoje prikalbėta apie pre-facelift bėdas, bet kiek teko skaityti EN ir FR puslapiuose, dalis bėdų buvo ištaisyta po 2011 facelifto, tik nelabai radau kurios tiksliai :( Gal kas pakomentuos šitą klausimą?
Kaip ir susiradau vieną variantą, tik jis pakankamai ilgai stovi (jau pusmetį beveik), bet apžiūrėjau, tai apart kelių smulkmenų ir itartinai garsiai besijunginėjančio vožtuvo iš variklio skyriaus (EGR???) ir padangos slėgio daviklio klaidos (Lexia) nieko nerado. Linkas žemiau. Ačiū už pagalba iš anksto. Pirkiniui pavykus, stengsiuosi būti naudingas bendruomenės narys :) .
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 69367.html

Apie kokias konkrečias bėdas kalbi?
Amortikus lyg ir pataisė. Taip sakė. Bet jau dabar prakiūra ir atnaujinti kartais.
Valytuvams man atrodo nieko nepadarė. Ventiliatoriaus ežys tikrai tas pats ir toliau ėjo. Langų pakelėjų trosai irgi supūna arba užstringa ir tenka kartais tiesiog pasitaisyti, kaip ir visom mašinom. Durų fiksatoriai irgi tie patys, tik naujesniuose dar būna kartais ir nesudilę.
O kas dar ten iš bėdų?
2,2HDi 150kw pasidomėk turbina, ar jau pakeista. Nes jei ne, tai pasikeisi turbūt pats ilgainiui. Nulūžta geometrijos valdymo svirtelė.
Apie įtartinai garsiai besijunginėjančius vožtuvus reikia paklausyti gyvai. Gali būti, kad ten viskas gerai, jei po užgesinimo kelis kartus padaro KLAP KLAP KLAP, t.y. pasidaro testuką prieš užmiegant. Jei klapsi ar zyzia taip garsiai, kad perrėkia dirbantį dyzelinį variklį, tuomet negerai, gali būti droselinės sklendės gedimas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2021, 20:39 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 22 2021, 15:26
Pranešimai: 7
Miestas: Kaunas
Ačiu už atsakymą. Būtent šias bėdas ir turėjau galvoje. Turbina panašu nebuvo keista, pagal serviso knygą, kiek atmenu. Vožtuvas klapsi auto dirbant idle apsukom, ne pastoviai. Diagnostika klaidos nerodė. Kokia daug maž šios turbo remonto kaina? Kiek žinau čia Mitsubushi turbo - twinscroll tipo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2021, 02:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tikrai Mitsubishi ir tikrai elektra valdoma geometrija. Ar Twinscroll, nesigilinau, nors gal karštą sraigę pirmą kartą ir buvau nuėmęs pasižiūrėt. Man atrodo, ten paprasta didelė kintamos geometrijos turbina. Bet gal ir twinscroll, tikrai neužtikrintas.

Kelias esu keitęs naujomis. Turbiną žmonės pirkdavo patys, nes rašydavosi PVMinę sąskaitą ant įmonės ar pan. Tai pati turba kainuodavo kažkur tarpe 750-950eur. Darbas pakeist, nauji tepalai ir filtrai, dar ten gal kelios tarpinikės, antifrizas (taip, aušinama vandeniu, kaip pas SAAB ar japonus) susirenka dar į kelis šimtukus.

Remonto kainų nežinau, nes neteko remontuoti. Problema su remontu yra ta, kad pati turbina ten visai nesugenda ir viskas su ja dažniausiai būna ok. Tiesiog nulūžta geometriją sukiojanti kojelė. Tai klausimas yra surasti, kas norėtų užsiimti suvirinti ar kažkaip kitaip sujungti patikimai ir dar duoti garantiją. Yra tekę girdėti kelis atvejus ir rimtesnių gedimų, kai tas nulūžęs metaliukas viduje kažkaip papuolė į sparnuotę. Bet tada žala buvo tokia, kad jau nebebuvo ko remontuoti.

Pakeitus kita, reikia padaryti adaptaciją.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2021, 17:07 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 22 2021, 15:26
Pranešimai: 7
Miestas: Kaunas
Supratau, ačiū už naudinga info.
Panašu reikės ieškoti paprastesnio 2,0 varianto. Tik kažkaip facelliftiniu normalios būklės, komplektacijos ir su auto dėže nebaisiai daug jų būna.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2021, 13:47 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Kov 21 2019, 13:28
Pranešimai: 2
Miestas: Vilnius
Xaas rašė:
Supratau, ačiū už naudinga info.
Panašu reikės ieškoti paprastesnio 2,0 varianto. Tik kažkaip facelliftiniu normalios būklės, komplektacijos ir su auto dėže nebaisiai daug jų būna. 95


O gal esatę kas pirkę iš vakarų Europos per aukcionus iš draudimo bendrovių daužtą Citroen'ą? Gal būtų pigiau atsivežt, pasiremontuot, jei ten nekritinis defektas koks?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2021, 20:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 28 2020, 23:27
Pranešimai: 30
Miestas: Alytus
Na, po beveik metų paieškų pagaliau tapau C5 savininkų. Aišku kyla daug klausimų. Kaip pats juokiuosi, atėjo toks laikas, kad norint pilnavertiškai išnaudoti automobilį, reikia perskaityti manualą. Nu bet manuale nerašo, kodėl pas mane pasukus rakteli į pirmą padėti jokios reakcijos iš multimedijos. Norint kad ji veiktų reikia įjungti degimą. Žodžiu, norint paklausyti muzikos, reikia laikyti įjungus degimą. Bet ir tas neilgai tempia, nes po kokių 5 minučių įsijungia taupymo režimas ir viską išjungia. Klausimas: kaip padaryti kad multimedija veiktų pasukus rakteli į pirmą padėti ir nereikėtų įjungti degimo?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2021, 00:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Egis73 rašė:
Na, po beveik metų paieškų pagaliau tapau C5 savininkų. Aišku kyla daug klausimų. Kaip pats juokiuosi, atėjo toks laikas, kad norint pilnavertiškai išnaudoti automobilį, reikia perskaityti manualą. Nu bet manuale nerašo, kodėl pas mane pasukus rakteli į pirmą padėti jokios reakcijos iš multimedijos. Norint kad ji veiktų reikia įjungti degimą. Žodžiu, norint paklausyti muzikos, reikia laikyti įjungus degimą. Bet ir tas neilgai tempia, nes po kokių 5 minučių įsijungia taupymo režimas ir viską išjungia. Klausimas: kaip padaryti kad multimedija veiktų pasukus rakteli į pirmą padėti ir nereikėtų įjungti degimo?

Multimedija turėtų būti galima įjungti ir visiškai ne pasukus raktelio jei nėra aktyvus "economy mode" tiesiog spaudžiant multimedijos įjungimo mygtuką :) beja kokia multimedija?

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2021, 01:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kokia dar pirma padeti? Pirma tik prietaisus ijungiancia padeti turejo C5 pirmos laidos iki 2004tu metu spyneles. Visu naujesniu C5 spyneles turi tik tris padetis:
Isjungta
Degimas
Starteris

Jei radot kazkokia pirma padeti, tai arba gedimas spynelej, arba kas pridirbta.

Taigi, kaip ir Hellmix sake, isijungia tiesiog mygtuku. Ir issijungia, kai isijungia Economy mode. Ji galima siek tiek prailginti programiskai (priklausomai nuo metu, arba keiciamas nustatymuose akumo itampa priziurintis komponentas is Battery state modulio i BSI, arba ijungiamas Taxi rezimas) ir siek tiek prailginti pakeitus nauju akuma, jei senas jau pagyvenes. Dar galima ijungti showroom mode, bet tame daugiau problemu, negu patogumo.
O siaip, tuos laikus, kai visa nakti is akumo praklausai muzikos per radija ar is kasetes ir ryte uzsivedes nuvaziuoji, jau laikas pamirsti. Teks pastoviai uzvedineti ir dar gerai pabirbinti, nes kitaip dar ir issikrauna ir nebeuzsiveda. Nes ta multimedija ir visi ekranai visai gerai siurbia. Kartais (jei ne desimtim kartu) daugiau uz sena kasetnika su keturiais septyniu bruksneliu simboliais ekrane ir dvieju tranzu stiprium (stereo!)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 211 212 213 214 215 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007