WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 18 2024, 11:23

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 25 2016, 20:36 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2016, 18:06
Pranešimai: 74
Miestas: Kupiškis
Jau pora savaičių kaip nusipirkęs c5 2005, 2ltr 100kw. Kodėl citroenas,todėl kad jau išbandžiau keletą modelių, nuo subaru iki Fiat,bmw... Įkalbėjo pabandyt citroena,kaip tik subaru iškeliavo pas estų goncikus tai sakau bandau,nes apie citro girgpdejau daug gerų atsiliepimų.taip kad pabandžiau c5 sedana. 6 bėgiai,spalvotas ekranas,minkštas vazevimas palyginus su buvusiais modeliais,citras gerai sugeria netgi gulinčius mentus.

Susidūriau su keletu bedeliu,parktronikai priekyje davazevus iki kliūties išmeta ekrane tik viena žalia juostele ir viskas,tada gali atsitrenkti į kliūtį ir jokių emocijų. Nors dar nelindau po bamperiu bet žadu,nes parktroniku tema jau perskaičiau....

Antra bedava šiandien viskas liuks visa diena,varant igaraza ekrane pasirodė: DEPULUTTION SYSTEM FAULTY,kas bus ryte nzn,ivariau į garažą tiesiog.

Trečias nesklandumas: rytinis uzsikurimas per šalčius ar pastovejus ilgiau po darbo,variklį uzkurus jis padirba netolygiai kokiu 10-15sekundziu ir išsilygina variklio darbas,ir kol variklis purtosi tas sekundės toks dumelis neskanus nei nosiai nei vizualiai atrodo nekaip,žvakės tikrino ir pajungus kompą ir su testeriu,na tipo viskas tvarkoj..... Kita savaite bandysim pas meistrus keist tepalus su riltrais..... Įdomus tas pradinis uzkurimas,mane neramina labiausiai,variklis po pavazevimo,nors ir nedidelio kelių km,gražiausiai kuriasi..... I dont know....

Ketvirtą bedele: vairuotojo veidrodėlis,uzrakinant auto neuzsilenkia,žodžiu nulis emocijų,nors sėdint iš vidaus veikia stikliuko reguliavimas tiek šio tiek kito veidrodžio....

Žodžių pamanysit krūvą bėdų pas mane,bet aš taip nemanau,nes jis man patinka,ir problemas bandysiu sprest ir domėtis. Tai tikiuosi iš jūsų minčių apie mano C5 bėdas ir jų sprendimą,mėgstu pats kažką isardyt,yra garažas,įrankių šiokių tokių.... Pardavėjas sakė kad šiam citroenui pareguliavo kompą Panevėžio citru-pezu meistras, tqi tipo ne 100kw o 130kw,na trauka tai tikrai jaučiasi.

Dekui už info kolegos, mane galite rasti facebooke: Egidijus kibas

_________________
(cenzūra)
C5 2005 2ltr. Dyzelis


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2016, 21:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
egidijus.kibas rašė:
Jau pora savaičių kaip nusipirkęs c5 2005, 2ltr 100kw. Kodėl citroenas,todėl kad jau išbandžiau keletą modelių, nuo subaru iki Fiat,bmw... Įkalbėjo pabandyt citroena,kaip tik subaru iškeliavo pas estų goncikus tai sakau bandau,nes apie citro girgpdejau daug gerų atsiliepimų.taip kad pabandžiau c5 sedana. 6 bėgiai,spalvotas ekranas,minkštas vazevimas palyginus su buvusiais modeliais,citras gerai sugeria netgi gulinčius mentus.

Susidūriau su keletu bedeliu,parktronikai priekyje davazevus iki kliūties išmeta ekrane tik viena žalia juostele ir viskas,tada gali atsitrenkti į kliūtį ir jokių emocijų. Nors dar nelindau po bamperiu bet žadu,nes parktroniku tema jau perskaičiau....

Antra bedava šiandien viskas liuks visa diena,varant igaraza ekrane pasirodė: DEPULUTTION SYSTEM FAULTY,kas bus ryte nzn,ivariau į garažą tiesiog.

Trečias nesklandumas: rytinis uzsikurimas per šalčius ar pastovejus ilgiau po darbo,variklį uzkurus jis padirba netolygiai kokiu 10-15sekundziu ir išsilygina variklio darbas,ir kol variklis purtosi tas sekundės toks dumelis neskanus nei nosiai nei vizualiai atrodo nekaip,žvakės tikrino ir pajungus kompą ir su testeriu,na tipo viskas tvarkoj..... Kita savaite bandysim pas meistrus keist tepalus su riltrais..... Įdomus tas pradinis uzkurimas,mane neramina labiausiai,variklis po pavazevimo,nors ir nedidelio kelių km,gražiausiai kuriasi..... I dont know....

Ketvirtą bedele: vairuotojo veidrodėlis,uzrakinant auto neuzsilenkia,žodžiu nulis emocijų,nors sėdint iš vidaus veikia stikliuko reguliavimas tiek šio tiek kito veidrodžio....

Žodžių pamanysit krūvą bėdų pas mane,bet aš taip nemanau,nes jis man patinka,ir problemas bandysiu sprest ir domėtis. Tai tikiuosi iš jūsų minčių apie mano C5 bėdas ir jų sprendimą,mėgstu pats kažką isardyt,yra garažas,įrankių šiokių tokių.... Pardavėjas sakė kad šiam citroenui pareguliavo kompą Panevėžio citru-pezu meistras, tqi tipo ne 100kw o 130kw,na trauka tai tikrai jaučiasi.

Dekui už info kolegos, mane galite rasti facebooke: Egidijus kibas

Depollution system faulty šitose mašinose reiškia tiek pat, kiek Check Engine arba liaudiškai Džeki Čanas. Diagnostika ir sužinosi, kuo ten pasipiktino.

Dėl užkurimo, tai žvakes tik išsisukęs sužinosi, kaip jos dirba iš naujo. Jei nori, kad būtų ledas, tai ir žvakės turi būti ledinės, tad jei nekeistos - keiskit ir turėsit naują reikalą. Tik tas reikalas kainuoja šiek tiek, žvakės gerų gamintojų po grubiai 12eur, keitimas servisuose berods nuo 60, pas meistrus būna pigiau, bet ne drąstiškai :)
Jos būtent groja daug po užvedimo, nes HDine po užvedimo dar kurį laiką jas kaitina, kad palengvinti sklandų kuro sudegimą šaltiems cilindrams.
Bet dar gali būti ir purkštukai truputį išėję iš rikiuotės arba elementariai, nedideliais kiekiais į sistemą patenkantis oras.

Dėl veidrodžio, tai aišku gali būti ir laidai kalti, bet greičiausiai tai keist teks patį veidrodį arba burt iš dviejų vieną veikiantį. Pasilankstyt galima su reguliavimo rankenėle, kuria permetamas veidrodėlis, tik ją stumk ne kairėn ar dešinėn, o į save ar tai nuo savęs, tuomet užsilenkia/atsilenkia veidrodžiai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2016, 21:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2016, 18:06
Pranešimai: 74
Miestas: Kupiškis
tadas1991 rašė:
egidijus.kibas rašė:
Jau pora savaičių kaip nusipirkęs c5 2005, 2ltr 100kw. Kodėl citroenas,todėl kad jau išbandžiau keletą modelių, nuo subaru iki Fiat,bmw... Įkalbėjo pabandyt citroena,kaip tik subaru iškeliavo pas estų goncikus tai sakau bandau,nes apie citro girgpdejau daug gerų atsiliepimų.taip kad pabandžiau c5 sedana. 6 bėgiai,spalvotas ekranas,minkštas vazevimas palyginus su buvusiais modeliais,citras gerai sugeria netgi gulinčius mentus.

Susidūriau su keletu bedeliu,parktronikai priekyje davazevus iki kliūties išmeta ekrane tik viena žalia juostele ir viskas,tada gali atsitrenkti į kliūtį ir jokių emocijų. Nors dar nelindau po bamperiu bet žadu,nes parktroniku tema jau perskaičiau....

Antra bedava šiandien viskas liuks visa diena,varant igaraza ekrane pasirodė: DEPULUTTION SYSTEM FAULTY,kas bus ryte nzn,ivariau į garažą tiesiog.

Trečias nesklandumas: rytinis uzsikurimas per šalčius ar pastovejus ilgiau po darbo,variklį uzkurus jis padirba netolygiai kokiu 10-15sekundziu ir išsilygina variklio darbas,ir kol variklis purtosi tas sekundės toks dumelis neskanus nei nosiai nei vizualiai atrodo nekaip,žvakės tikrino ir pajungus kompą ir su testeriu,na tipo viskas tvarkoj..... Kita savaite bandysim pas meistrus keist tepalus su riltrais..... Įdomus tas pradinis uzkurimas,mane neramina labiausiai,variklis po pavazevimo,nors ir nedidelio kelių km,gražiausiai kuriasi..... I dont know....

Ketvirtą bedele: vairuotojo veidrodėlis,uzrakinant auto neuzsilenkia,žodžiu nulis emocijų,nors sėdint iš vidaus veikia stikliuko reguliavimas tiek šio tiek kito veidrodžio....

Žodžių pamanysit krūvą bėdų pas mane,bet aš taip nemanau,nes jis man patinka,ir problemas bandysiu sprest ir domėtis. Tai tikiuosi iš jūsų minčių apie mano C5 bėdas ir jų sprendimą,mėgstu pats kažką isardyt,yra garažas,įrankių šiokių tokių.... Pardavėjas sakė kad šiam citroenui pareguliavo kompą Panevėžio citru-pezu meistras, tqi tipo ne 100kw o 130kw,na trauka tai tikrai jaučiasi.

Dekui už info kolegos, mane galite rasti facebooke: Egidijus kibas

Depollution system faulty šitose mašinose reiškia tiek pat, kiek Check Engine arba liaudiškai Džeki Čanas. Diagnostika ir sužinosi, kuo ten pasipiktino.

Dėl užkurimo, tai žvakes tik išsisukęs sužinosi, kaip jos dirba iš naujo. Jei nori, kad būtų ledas, tai ir žvakės turi būti ledinės, tad jei nekeistos - keiskit ir turėsit naują reikalą. Tik tas reikalas kainuoja šiek tiek, žvakės gerų gamintojų po grubiai 12eur, keitimas servisuose berods nuo 60, pas meistrus būna pigiau, bet ne drąstiškai :)
Jos būtent groja daug po užvedimo, nes HDine po užvedimo dar kurį laiką jas kaitina, kad palengvinti sklandų kuro sudegimą šaltiems cilindrams.
Bet dar gali būti ir purkštukai truputį išėję iš rikiuotės arba elementariai, nedideliais kiekiais į sistemą patenkantis oras.

Dėl veidrodžio, tai aišku gali būti ir laidai kalti, bet greičiausiai tai keist teks patį veidrodį arba burt iš dviejų vieną veikiantį. Pasilankstyt galima su reguliavimo rankenėle, kuria permetamas veidrodėlis, tik ją stumk ne kairėn ar dešinėn, o į save ar tai nuo savęs, tuomet užsilenkia/atsilenkia veidrodžiai.


Aciu Tadas, na apie antipolution jau katik prisiskaiciau iš forumo,nuomonių ir sprendimo būdų įvairių.... Bet manau žvakės reiks keisti visas,nes nuo 2012 kaip masina in LT sakė jos neziuretos,įdomu kiek dar prieš tai buvo neziuretos... Bet kodėl tada kompas nerodo meistrui kad kažkas su zvakem ar testeriu gi naudotis moka,ne pirmam manau tai daro..... Na žiūrėsim,bandysim sprest viską po biski ir dalintis mintim su jumis.... Dėkui tam kartui

_________________
(cenzūra)
C5 2005 2ltr. Dyzelis


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2016, 21:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2016, 18:06
Pranešimai: 74
Miestas: Kupiškis
egidijus.kibas rašė:
tadas1991 rašė:
egidijus.kibas rašė:
Jau pora savaičių kaip nusipirkęs c5 2005, 2ltr 100kw. Kodėl citroenas,todėl kad jau išbandžiau keletą modelių, nuo subaru iki Fiat,bmw... Įkalbėjo pabandyt citroena,kaip tik subaru iškeliavo pas estų goncikus tai sakau bandau,nes apie citro girgpdejau daug gerų atsiliepimų.taip kad pabandžiau c5 sedana. 6 bėgiai,spalvotas ekranas,minkštas vazevimas palyginus su buvusiais modeliais,citras gerai sugeria netgi gulinčius mentus.

Susidūriau su keletu bedeliu,parktronikai priekyje davazevus iki kliūties išmeta ekrane tik viena žalia juostele ir viskas,tada gali atsitrenkti į kliūtį ir jokių emocijų. Nors dar nelindau po bamperiu bet žadu,nes parktroniku tema jau perskaičiau....

Antra bedava šiandien viskas liuks visa diena,varant igaraza ekrane pasirodė: DEPULUTTION SYSTEM FAULTY,kas bus ryte nzn,ivariau į garažą tiesiog.

Trečias nesklandumas: rytinis uzsikurimas per šalčius ar pastovejus ilgiau po darbo,variklį uzkurus jis padirba netolygiai kokiu 10-15sekundziu ir išsilygina variklio darbas,ir kol variklis purtosi tas sekundės toks dumelis neskanus nei nosiai nei vizualiai atrodo nekaip,žvakės tikrino ir pajungus kompą ir su testeriu,na tipo viskas tvarkoj..... Kita savaite bandysim pas meistrus keist tepalus su riltrais..... Įdomus tas pradinis uzkurimas,mane neramina labiausiai,variklis po pavazevimo,nors ir nedidelio kelių km,gražiausiai kuriasi..... I dont know....

Ketvirtą bedele: vairuotojo veidrodėlis,uzrakinant auto neuzsilenkia,žodžiu nulis emocijų,nors sėdint iš vidaus veikia stikliuko reguliavimas tiek šio tiek kito veidrodžio....

Žodžių pamanysit krūvą bėdų pas mane,bet aš taip nemanau,nes jis man patinka,ir problemas bandysiu sprest ir domėtis. Tai tikiuosi iš jūsų minčių apie mano C5 bėdas ir jų sprendimą,mėgstu pats kažką isardyt,yra garažas,įrankių šiokių tokių.... Pardavėjas sakė kad šiam citroenui pareguliavo kompą Panevėžio citru-pezu meistras, tqi tipo ne 100kw o 130kw,na trauka tai tikrai jaučiasi.

Dekui už info kolegos, mane galite rasti facebooke: Egidijus kibas

Depollution system faulty šitose mašinose reiškia tiek pat, kiek Check Engine arba liaudiškai Džeki Čanas. Diagnostika ir sužinosi, kuo ten pasipiktino.

Dėl užkurimo, tai žvakes tik išsisukęs sužinosi, kaip jos dirba iš naujo. Jei nori, kad būtų ledas, tai ir žvakės turi būti ledinės, tad jei nekeistos - keiskit ir turėsit naują reikalą. Tik tas reikalas kainuoja šiek tiek, žvakės gerų gamintojų po grubiai 12eur, keitimas servisuose berods nuo 60, pas meistrus būna pigiau, bet ne drąstiškai :)
Jos būtent groja daug po užvedimo, nes HDine po užvedimo dar kurį laiką jas kaitina, kad palengvinti sklandų kuro sudegimą šaltiems cilindrams.
Bet dar gali būti ir purkštukai truputį išėję iš rikiuotės arba elementariai, nedideliais kiekiais į sistemą patenkantis oras.

Dėl veidrodžio, tai aišku gali būti ir laidai kalti, bet greičiausiai tai keist teks patį veidrodį arba burt iš dviejų vieną veikiantį. Pasilankstyt galima su reguliavimo rankenėle, kuria permetamas veidrodėlis, tik ją stumk ne kairėn ar dešinėn, o į save ar tai nuo savęs, tuomet užsilenkia/atsilenkia veidrodžiai.


Aciu Tadas, na apie antipolution jau katik prisiskaiciau iš forumo,nuomonių ir sprendimo būdų įvairių.... Bet manau žvakės reiks keisti visas,nes nuo 2012 kaip masina in LT sakė jos neziuretos,įdomu kiek dar prieš tai buvo neziuretos... Bet kodėl tada kompas nerodo meistrui kad kažkas su zvakem ar testeriu gi naudotis moka,ne pirmam manau tai daro..... Na žiūrėsim,bandysim sprest viską po biski ir dalintis mintim su jumis.... Dėkui tam kartui

Įdomiai dar pasirodė mašinos uzgesinimas,uzsuki raktelį ir dar apie sekundę,dvi variklis dirba.

_________________
(cenzūra)
C5 2005 2ltr. Dyzelis


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2016, 22:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Kol kuro slėgis nenukrenta, negęsta ir mašina. Toks sistemos principas. Primityviai kalbant, kai pasukat raktelį, nenutraukiat jokios tiesioginės variklio valdymo komponentų grandinės, tiesiog duodamas variklio kompui signalas stabdyti darbą. Jis turėtų atidaryti slėgio reguliatorių ir numesti magistralėj slėgį. Kol slėgis nenukrenta iki tam tikros normos, purkštukai vis dar darinėjami, kad gesinimas būtų tolygus ir nebūtų slėgio šuolių magistralėj.
Galbūt kuro slėgio reguliatoriuje bėdelė? Pas Siemens tai retas variantas, bet kai dedami pigūs kuro filtrai, pasitaiko visko.
Spėlionės. Susitvarkykit registraciją, įrašykit gyvenamą vietą ir sužinosit, kas arčiausiai jūsų turi gerą supratimą ir dirba su prancūziškom markėm, kad nebūtų problemų, kai grybai nuremontuoja į pievas ir ne tik nepataiso, bet ir daugiau sugadina, kartais netgi specializuoti servisai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2016, 08:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Dėl parkingo - gali būti, jog reikia "sukalibruoti". Buvo man taip, kad ramu ramu, o kai iki kliūties lieka 10cm pradeda rėkti. Taurius pasijungė kompą ir perrašė parkingo softą.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2016, 17:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2016, 18:06
Pranešimai: 74
Miestas: Kupiškis
tadas1991 rašė:
Kol kuro slėgis nenukrenta, negęsta ir mašina. Toks sistemos principas. Primityviai kalbant, kai pasukat raktelį, nenutraukiat jokios tiesioginės variklio valdymo komponentų grandinės, tiesiog duodamas variklio kompui signalas stabdyti darbą. Jis turėtų atidaryti slėgio reguliatorių ir numesti magistralėj slėgį. Kol slėgis nenukrenta iki tam tikros normos, purkštukai vis dar darinėjami, kad gesinimas būtų tolygus ir nebūtų slėgio šuolių magistralėj.
Galbūt kuro slėgio reguliatoriuje bėdelė? Pas Siemens tai retas variantas, bet kai dedami pigūs kuro filtrai, pasitaiko visko.
Spėlionės. Susitvarkykit registraciją, įrašykit gyvenamą vietą ir sužinosit, kas arčiausiai jūsų turi gerą supratimą ir dirba su prancūziškom markėm, kad nebūtų problemų, kai grybai nuremontuoja į pievas ir ne tik nepataiso, bet ir daugiau sugadina, kartais netgi specializuoti servisai.



aisku,va informatyvus zmogaus atsakymas,respect..

_________________
(cenzūra)
C5 2005 2ltr. Dyzelis


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2016, 17:13 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2016, 18:06
Pranešimai: 74
Miestas: Kupiškis
arix'as rašė:
Dėl parkingo - gali būti, jog reikia "sukalibruoti". Buvo man taip, kad ramu ramu, o kai iki kliūties lieka 10cm pradeda rėkti. Taurius pasijungė kompą ir perrašė parkingo softą.


Aciu.

_________________
(cenzūra)
C5 2005 2ltr. Dyzelis


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2016, 17:14 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2016, 18:06
Pranešimai: 74
Miestas: Kupiškis
O sakykit zvakiu kaitinimo spyrale dega tik kokia sekunde,tiek per salcius,tiek ir snd va kai atsile...

_________________
(cenzūra)
C5 2005 2ltr. Dyzelis


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2016, 17:57 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Dabar kai lauke pliusas užsidega ir iš karto užgesta. Yra lentelė gal kaip nors ikelsiu prie kokios temperaturos kiek sek., kaitina žvakes. Daba ir be žvakių turi puikiai kurtis kaip vasara.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2016, 18:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
egidijus.kibas rašė:
O sakykit zvakiu kaitinimo spyrale dega tik kokia sekunde,tiek per salcius,tiek ir snd va kai atsile...

Dabar tai aišku tik mirkteli ,per šalčius turi ilgiau degt ,arba kažkas neyra gerai

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2016, 19:36 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2016, 18:06
Pranešimai: 74
Miestas: Kupiškis
O prie ko pigus kuro filtras ir kuro slėgio reguliatorius,kur tarp jų ryšys? Na pigūs daiktas visada buvo nevisai kokybiškas bet šiam būtent mano variantui....

_________________
(cenzūra)
C5 2005 2ltr. Dyzelis


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2016, 19:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
egidijus.kibas rašė:
O prie ko pigus kuro filtras ir kuro slėgio reguliatorius,kur tarp jų ryšys? Na pigūs daiktas visada buvo nevisai kokybiškas bet šiam būtent mano variantui....

Tai jei nori turėt problemų su kuro slėgio reguliatorium ir t.t,dėk pigius filtrus ,arba geriau visai nedėk :mrgreen:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2016, 20:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2016, 18:06
Pranešimai: 74
Miestas: Kupiškis
saulynas rašė:
egidijus.kibas rašė:
O prie ko pigus kuro filtras ir kuro slėgio reguliatorius,kur tarp jų ryšys? Na pigūs daiktas visada buvo nevisai kokybiškas bet šiam būtent mano variantui....

Tai jei nori turėt problemų su kuro slėgio reguliatorium ir t.t,dėk pigius filtrus ,arba geriau visai nedėk :mrgreen:


Aisku ir kokios firmos ar firmu filtrai yra geri ir kokia jų kaina? Pažiūrėsiu ką mano meistras užsakė ateinciam antrad filtru keitimui....

P.s šiandien pracekino su bosh diagnostika,rado turbinos bėdų,purkštukai pučia 1-4 ir 2-3 cilindruose nevienodai, praskenavo,ištrynė,po to išmetė tik viena neaiškią klaida be ivardinimo tik su P0000 kodu,gal kas susidūrė su šiuo kodu?

_________________
(cenzūra)
C5 2005 2ltr. Dyzelis


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2016, 20:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2016, 18:06
Pranešimai: 74
Miestas: Kupiškis
Įdomus check engine sprendimo būdas :D

https://youtu.be/0ANU0a9Vw5w

_________________
(cenzūra)
C5 2005 2ltr. Dyzelis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007