WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

reikia pagalbos.
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=22037
Puslapis 11

Autorius:  dijonisas18 [ Lie 08 2010, 01:29 ]
Pranešimo tema:  reikia pagalbos.

padekit, kiek galima, jau pavargau, neatsigauna mano c5 kompas, retkarciais tik sumirgsi, zinau kad pats ekranas nekaltas, Kam teko su tuo susidurti tai padekit, duokit patarimu, arba rekomenduokit specialistus kurie ismano tai ir galetu sutvarkyt(kauno r.) Padariau isvada prisiskaites forume kad kazkoks bsi blokas kaltas.

Autorius:  Kestas77 [ Spa 23 2016, 00:59 ]
Pranešimo tema:  Re: reikia pagalbos.

Sveiki,
neradau temos kur paklaust tokiu dalyku tad rasau cia.

1 beda.
yra klaidos P05E0, P05D2 - ar gali buti kad jos abi yra del vairo padeties-kampo daviklio problemos ?
niekaip neina atkalibruot jo. su LEXIA ziurint vairo kampas pasislinkes 127 laipsniais. Kartais ima ir kampo is viso nemato, kartais rodo. Buna rodo uzsalusi, nesikeicianti kampa.
Bandant atkalibruot ismeta kad calibration done-OK ,bet vistiek kampas lieka pasislinkes. Isardzius davikli (vaire) viskas ten gerai.


2 beda.
klaidos P0170, P0172
-ar gali buti jos del lambda zondo, gal kam taip buvo ? gazo pravalas ir dusimas kai auto salta.

3 beda.
Klaidos P1607, P1644 -ar gali buti pasekme del kikdauno knopkes ? kikdauno knopke nuspaustos ir atleistos varza- begalybe

4 beda.
Del ko gali neveikti faru apiplovimo mechanizmas. Yra klaidaF998. Saugiklis (F4) geras, retsykiais purskiant ant galinio stiklo purskia ant priekinio.
Kartais uzeina ir neveikia pultelis (nesirakina su juo auto). Gal kas nors nekontacina kokiam nors BSI ar dar kur nors.

Padekit jei kas zinot.
Aciu.

Autorius:  tadas1991 [ Spa 23 2016, 09:49 ]
Pranešimo tema:  Re: reikia pagalbos.

Vien kodais tamsta kalbat. Deja, dažnai PSA OBD kodų reikšmės nesutampa su bendrų OBD kodų reikšmėmis.
Net nežinau, apie kokius bolidus kalbama, bet tarkime...
1. Jei klaidos yra Suspension kompiutery, tai palikit ramybėj, ten pas 80proc. bolidų jos būna ir nieko nepadarysi. ESP kompas tuo tarpu viską mato tvarkingai. O jei klaidos ESP kompe, vadinas daviklį reiks pakeisti. Aišku, tas netikslumas Suspension kompe, jeigu yra hidroaktyvas, prideda nelabai gerą važiavimo algoritmą, bet kiek teko važinėti, normaliai jis ir į tą vairą reaguoja, nes vistiek mato pasukimą ir jo staigumą.
2. Reikia žiūrėti tiksliai, kas per klaidos, o liambda zondams reikia pasidaryti kreives ant laisvų ir patikrinti jų kaitinimo grandines.
3. Kai ta Limiterio apėjimo knopkė pedale sugenda, vėlgi lexia labai aiškiai rodo jo pačio klaidą. Ten kažkas būna užrašyta panašaus į "Pedal ar Accelerator Hard Limit Switch. Short or Open Circuit."
Taip pat įsijungus gyvus parametrus (ne visi kompiuteriai rodo to mygtuko veikimą, bet naujesni rodo), galima patikrinti, ar jo suveikimas matomas.
4. Stiklų ir žibintų apiplovimas yra atskiros sistemos. Atskiri saugikliai, atskiri siurbliukai. Pradžioj tikrinat, ar tame saugiklyje, kuris jam priklauso, ne tik yra grandinė, bet yra ir įtampa. Jei ten viskas gerai, nuimat bamperį ir tikrinat grandines iki siurbliuko. Jei viskas tvarkoj, laidai nuo BSM iki ten ir nuo masės iki ten sveiki, ir net fiškėje yra 12V, jungiat 12V į siurbliuko kontaktus ir žiūrit, ar veikia. Jei neveikia, keičiat siurbliuką, jei veikia - iš naujo tikrinat laidus, nes bus sukirmiję. Tikrint laidus galima vietoj siurbliuko pajungus lemputę, manau 21W pateks, bet saugiklis ten kiek pamenu 20A priklauso, tai galima ir galingesnę. Iškart pasimato laidų sveikata...
Jei purškia ant priekinio, vietoj galinio, arba atvirkščiai, arba jeigu vėluoja papurkšti ir papurškia tik iš kažkelinto karto, tai reikia pakeisti siurbliuką, nes užlipo arba susidėvėjo arba dėl pigaus skysčio ištižo atbulinio vožtuvo guminės dalys. Siurbliukai nėra brangūs, galima fafliaką ir už pitaką nupirkti gal, o rimtesnis jau kainuoja apie 15-20eur.

Autorius:  Kestas77 [ Spa 23 2016, 11:38 ]
Pranešimo tema:  Re: reikia pagalbos.

-Dekui Tadai kad atsiliepei, as su C5 patirties labai neturiu remontuojant , tikiu kad visu tu paciu modeliu ligos buna tos pacios.
Tas vairo padeties daviklis ar faru apiplovimas tai man asmeniskai nelabai ir reikalingas, masina gerai ir be ju vaziuoja, bet
Labiausiai nervina kai ryte kol saltas motoras is sankryzos negaliu pajudet del dusimo. Meta Depollution system faulty ir klaidos yra Injection bloke, o ir fuel richness maximum value ismeta, ir kuro daug ryja. Kiek prisiskaiciau rusiskuose ir french forumuose tai aplamai apie citrusus informacios nelabai daug.
Na jei pavyks susitvarkyti tai aprasysiu cia forume.
Itariu kad pas mane aplamai kazkas nekontacina. Buna kad daug kas tai veikia tai neveikia, kaip uzeina.

Autorius:  negers [ Spa 23 2016, 15:54 ]
Pranešimo tema:  Re: reikia pagalbos.

O ant citronų i lamdų parametrus komps ir šaltam variklyje žiūri? Pataisykit jei klystu, bet berods daugumoj auto į lamdas reaguojama tik kai variklis darbinę temp pasiekia..

Autorius:  Kestas77 [ Spa 23 2016, 22:39 ]
Pranešimo tema:  Re: reikia pagalbos.

-jo, reikes irasinet jos darba. Gali buti kad su pakaitinimu kas nors negerai nes kklaida islenda praktiskai tik uzkurus motora. Jei prasilusiam motorui nutrini klaida tai gali vazinet nors ir amzinai, klaidos nebus.
-Dar siandien susimazinau zvakiu tarpus nes jau buvo 1,1mm, padariau 0,8, net nezinau koks is tikro turi but. Dar idejau kuro filtra nes prancusai prieme sprendima kad sitai masinai jo is viso nereikia.

Autorius:  kobis [ Spa 23 2016, 23:07 ]
Pranešimo tema:  Re: reikia pagalbos.

autodata raso koks turi buti zvakiu tarpelis

Autorius:  Kestas77 [ Spa 23 2016, 23:40 ]
Pranešimo tema:  Re: reikia pagalbos.

manau kad nuo zvakes dar priklauso. parsiduoda sitam motorui ir su 0,7 ir 0,9 ir 1,1. bet mazesnis tarpas labiau babinu bloka tausoja. pas mane jau buvo 1,2mm ir jau seniai prie zvakiu buvo nelysta.

Autorius:  tadas1991 [ Spa 24 2016, 08:37 ]
Pranešimo tema:  Re: reikia pagalbos.

negers rašė:
O ant citronų i lamdų parametrus komps ir šaltam variklyje žiūri? Pataisykit jei klystu, bet berods daugumoj auto į lamdas reaguojama tik kai variklis darbinę temp pasiekia..

Nedirba pagal liambdas iš karto pas nieką. Nebent jei yra naudojamos kokios nors liambdos, kurios dirba ir šaltos. Ir tikrai ne nuo darbinės temperatūros pradeda dirbti, o kai liambda pasiekia savo darbinę temperatūrą. Todėl joms ir yra uždėti kaitinimo siūlai. Kai užvedi šaltą variklį, tas siūlas kurį laiką kaitinamas, o paskui atjungiamas ir nuo tada pradeda dirbti pagal liambda. Jei siūlas nekaitina, tai variklis dirba pagal dar ne iki galo (tik nuo išmetamųjų dujų) įkaitusią liambdą, ir būna nesąmonės, kol nuo tų pačių išmetamųjų neįkaista pilnai

Autorius:  Kestas77 [ Spa 24 2016, 18:24 ]
Pranešimo tema:  Re: reikia pagalbos.

- O nera taip kad tos lambdos kurios yra toliau nuo katalyzo, jos nuolatos kaista ?
Kad saltas motoras dirba be lambdos tai faktas bet kompas zino motoro temperatura ir klaidos nemeta, o jei lambdos kaitinimas parejes tai kompas irgi tikriausia tai mato. As nesu tikras kaip ten citroene viskas veikia bet kazkur rusiskuose forumuose uzmaciau kad su panasiais simptomais kazkam buvo lembda nusprogus.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/