Salut. Pravažinėjau pirmuosius metus su savo 2011 m. C5 (x7) HDI 2.0 160 cv (120 kw) Tourer. Nors nuvažiavau sąlyginai nedaug - apie dešimt tūkstančių km, bet jau galiu trumpai pasidalinti nuomone apie šį auto: iš esmės esu labai patenkintas viskuo - vairavimo komfortas yra nesulyginamas su jokia kita mano iki šiol vairuota mašina (maniškė komplektacija - Executive), variklio galingumo tikrai užtenka, erdvus tiek salonas, tiek bagažinė. Sėdynės turi tiek išraitymo, išgaubimo ir apglėbimo galimybių, kad ilgiau važiuojant sunku neužmigti. Viskas padaryta žmogaus malonumui, tskant. Automatinei šešių laipsnių pavarų dėžei jokių priekaištų irgi nėra. Nors yra sportinis, žiemos ir mechaninis režimai, bet beveik visada naudoju standartinį automatinį. Kuro sąnaudos nesikandžioja. Užmiestyje, važiuojant iki 130 km/h išvis ašaros.
Na, ir aišku - pagrindinis koziris yra Hydractive pakaba. Nedažnai važinėju offroadais, bet kai kyla reikalas pasinaudoti prošvaisos padidinimu - šventė ir atrakcija visiems
Na, o dabar apie minusus:
1. Gamyklinė navigacija - kaip iš praėjusio tūkstantmečio. Rodomas tik 2D žemėlapio vaizdas, kai kuriuose miestuose neranda namų adresų - tik gatves. Aišku, jau ir pačius žemėlapius reiktų atnaujinti, bet nesu tikras, ar noriu dar investuoti į tai mažiausiai 30 Eur (tiek kainuotų nauja didesnė atminties kortelė) + darbas, jei instaliuočiau ne pats. Žinau, kad tais pačiais metais buvo pradėtos diegti naujos kartos navigacijos, bet aš dar užtaikiau ant senosios.
2. Audio sistema taip pat senobinė. Arba radijas arba CD arba Aux "tulpės". Sunku patikėti, kad USB jungtis 2011 metais Citroenui dar buvo per didelė naujovė? Kaip ir Bluetooth sąsaja, kuri veikia tik kaip telefono laisvų rankų įranga, bet per ją negalima groti muzikos. Na, belieka galvoti, kad čia koks sąmoningas veiksmas prieš piratavimą
3.
Kur yra fucking oficiali gamintojo nustatyta automobilio priežiūros/serviso intervalų lentelė??? Jos niekur nėra. Nei popieriniame user manuale, nei citroen tinklalapyje service.citroen.com Pvz, norint sužinoti, kas kiek km keisti variklio diržus, alyvas, žvakes ir pan. turiu knaisiotis po užsienietiškus mėgėjų forumus, kuriuose visi skirtingus skaičius pateikia... Jei kas įkelsite tokią intervalų lentelę, statau alaus.
Gedimai. Per tuos metus į servisą teko važiuoti du kartus. Pakeičiau galines svirčių traukes, išorinės temperatūros daviklį (dėl jo per vasaros karščius buvo išprotėjęs kondicionierius - nuolat pūtė ledinį orą, nes daviklis jam rodė +50
). Antrą kartą važiavau, kai sugedo parktronikas (teko keisti vieną daviklį). Kol kas tiek. Šiemet, kažkada aplink 160 000 km ridą, planuoju diržų keitimo operaciją. Dabar 152 k su kapeikom.
Reziumė - antrą kartą pirkčiau vėl.
_________________
C5 2.0 HDI tourer executive 120 kw, 2011