WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 01:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 132 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 01 2016, 21:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Antram golpe tai tikrai nėra ir negali būt, nes konstrukcija išmynimo sistemos neleistų.
O dėl žigulių, tai jau praeitis. Kam saldi, kam nelabai, bet tikrai praeitis :)

O pas maskaradą gi net išminamo guolio nebūna (bent pas senesnius, grafito gabalas berods?, tai negi ir ten guoliukas)?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2016, 22:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Antram golpe tai tikrai nėra ir negali būt, nes konstrukcija išmynimo sistemos neleistų.
O dėl žigulių, tai jau praeitis. Kam saldi, kam nelabai, bet tikrai praeitis :)

O pas maskaradą gi net išminamo guolio nebūna (bent pas senesnius, grafito gabalas berods?, tai negi ir ten guoliukas)?

Uaz,ike yra ,Gaz -69 -yra ,Gaz-53-yra ,Zile atrodo irgi yra ,maskarado -nepamenu kas ten

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 20 2016, 02:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Šiandien padariau labai didelį atnaujinimą - pakeičiau galinį valytuvą nauju. Galvojau, ko jis taip prastai valo, pasirodo nuplyšęs gumelės liežuvis. Reikalo kaina su nauju Valeo valytuvu nesiekia 5eur.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 20 2016, 14:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Irrr... pagaliau sutvarkyti popieriai :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 20 2016, 15:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Normaliai ,tik pusantro mėnesiuko :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 20 2016, 15:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Toks gyvenimas, kai pačiam draudimo kainą dar laužia mėnesiui tokią, kaip asmens, ant kurio užregistruota, pusmečiui. Tai tuos žmones nusigabent popierių sutvarkymui vis sunkiau ir sunkiau tampa... Čia ne apie senolius, jų mes nekankinam, tiesiog žmonėms pabosta.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 20 2016, 16:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Toks gyvenimas, kai pačiam draudimo kainą dar laužia mėnesiui tokią, kaip asmens, ant kurio užregistruota, pusmečiui. Tai tuos žmones nusigabent popierių sutvarkymui vis sunkiau ir sunkiau tampa... Čia ne apie senolius, jų mes nekankinam, tiesiog žmonėms pabosta.

A,va kur sabaka pakasta :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2016, 23:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nusukau sankabą, pradžioj tik kažkokie keisti dalykai, atrodė pats nemoku elgtis su kažkuo ar tai tachometras truputį susvyruoja, bet įtarimas kilo. Per keletą savaičių jau gerokai suprogresavo ir jau viskas aišku.
Dabar verkiu kraujo ašaromis ir skaičiuoju centus, kol pasieks beveik 400eur pakaitiniam Valeo komplektui. Na, aišku, labai kirba viltelė, kad dėžę nuėmus smagratis pasirodys dar tinkamas naudojimui ir bus trigubai pigiau, bet kažkaip net pats, būdamas optimistas, nepatikėčiau, jei kas kitas man taip papostringautų :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2016, 07:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Prasukta sankaba vaziuoja dar metus laiko...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2016, 09:28 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
O šitam modely gamykliškai DMF ar ne?

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2016, 11:02 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 10 2008, 07:41
Pranešimai: 285
Miestas: Šilalė
mano turimas 406 pacipintas su dvimasiu smagraciu ir sankaba kokia priklauso jau nuo praeitu metu vasaros vaziuoju, prasukinedamas sankaba ir ji vis dar nesibaigia..
irgi reikes imti deze ziuret ka ten rasiu...
dar kai igyjau ta 406 budavo duslus garsas nuo pavarinkes puses, kaip kiauro duslintuvo kolektoriaus.. pasireiksdavo paspaudus gazo ir kazkaip kitaip, paskiau nurimdavo... sakau smagratis pareidineja..
bet jau kuris ilgas laikas to nebejauciu.. gal pripratau...

_________________
P607 2.9 v6 152kw
P406 2.0Hdi 00 ~100kw
P206,Xantia,Picasso...


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2016, 12:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nevažinėsiu aš su juo tokiu, noriu sutvarkyti dar plius minus kelis dalykus ir nepelningai parduoti.
Su nelaikančia sankaba kad važiuoti galima, puikiai žinau, nes dėdė jau pusantrų metų važinėja su tokiu pat, kaip Eddy, 406tuku, jau dukart jam tepalus pakeičiau per tą laikotarpį, tai jau minimum 2x15kkm ir jau liko keli tūkstančiai iki trečio keitimo. Pradėjo jam gesinėt ji dėl kuro slėgio nelaikymo. Tai sutvarkius pratestuot normaliai neišeina, nes negali gazo nuspaust, kad pareikalautų staigiai didelio slėgio ir pradarinėtų reguliatorių, tai kaip koks ***, ties 30kmh meti penktą bėgį ir spaudi gazą iki dugno - efektas panašus, irgi slėgį kaip mat keliasi sistema, kitaip patikrint nebeišeina.
Bet nu čia ne važiavimas, kai turi tą sankabą gaudyt ir saugot, nes kiekvienas prasukimas didesniais sūkiais dar labiau mažina jos laikomą galią. Ir va aišku, pardavinėti tokios visai nenoriu, kaip ir sakiau - ne sukčius aš.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 20 2016, 23:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Sankaba buvo susitvarkius ir pusę metų visai nebesuko. Galvojau, kad laikinai kažkas buvo sugrybavę ar kokio skystimo papuolę, bet matomai tai buvo tiesiog įspėjamasis manevras prieš baigtį. Dabar jau sukasi vėl.
Už tai sutvarkiau posūkių rankenėlę, kuri gliūčindavo. Dabar veikia praktiškai tobulai. Kadangi viso rankenėlių bloko, tinkančiomis jungtimis ir funkcijomis rasti nelabai sekėsi, tai išardžiau, pasinagrinėjau konstrukciją ir, gavęs, pakeičiau tik pačią rankenėlę iš gerokai naujesnio už patį automobilį COM2000 bloko.
Tuo pačiu sukalibravau vairo kampo daviklį ir nusiėmiau patį vairą. Nupirkau odos valiklio ir kondicionieriaus. Gal pavyks išvalyti kažkiek praeitų savininkų amžiaus naštą, kad būtų švarus ir bent truputį mažiau aptriušęs. Aptriušęs odinis vis geriau už plastmasinį :)
Pakeičiau langų apiplovimo siurbliuką ir dabar ant priekinio stiklo purškia iškart.
Įdėjau ir pririšau originalų magą.
Aptvarkiau tvirtinimus ir sudėjau variklio dugninę "2.2special" varianto.
Pakeičiau tepalus, nes jau norėjosi, kadangi tik nupirkęs jų nekeičiau, o tik kuro, oro ir salono filtrus.
Dabar praardyta centrinė konsolė ir laukiu, kol atvyks remontinis sklendės varikliukas, nes kartais sugrybauja standartiškai vairuotojo pusė.

Pakeisiu sankabą, uždėsiu TA legalias vasarines padangas ir gal pardavinėsiu.
Gal kam reikia už kokius 1500? Neskubiai, nes prieisiu tą sankabą pakeist gal tik po kokio mėnesio.
Dabartinis variantas 1200, bet nesmagu su prasta sankaba pardavinėti, nors realiai ne kiekvienas tokį dalyką net surastų, tikrindamas.

Mašina nebloga.
Hečbekas, tamsios spalvos. Nenublukusi, šiek tiek kampai pabraižyti, bet labai minimaliai. Salonas mėlynas.
Šiek tiek pasėdėtas vairuotojo sėdynės šonas laipiojant į/iš. Komplekte originalūs tvarkingi medžiaginiai kilimėliai.
Yra pribumbasų, kurie visi veikia. Tokie, kaip AC, Parkingas, ESP, galinis valytuvas ( :D ),
Ekranas paprastas nedidelis, magas originalus. CD keitiklio nėra.
Lietaus daviklis kartais pagrybauja, bet šiaip veikia neblogai.
Stikle yra saulutinė nedidelė įdauža, bet ji nėra pikta ir manau sutvarkoma, o gal būt net ir TA nekliūtų, nes yra taškiukas, o iš jo siūliukai vos matomi prieš saulę. Bendras skersmuo gal apie 1-1.5cm.
Pakeistas paskirstymo dirželis (Dayco diržas, INA guoliai, Valeo vandens pompa), alkūninio veleno ir velenėlio riebokšliai (Elring), supiltas šviežias AD Extralife antifrizas. Kuro filtras įdėtas Mann, oro Bosch, salono Filtron anglinis, tepalo berods irgi Mann (o gal Knech, nebepamenu), supiltas Total Quartz 9000 5w40 tepaliukas, kuris šiuo metu pravažiavęs tūkstantuką.
Pakeistas generatoriaus dirželis ir jo tempėjas (Dayco), parazitinis guoliukas dar buvo geras. Pakeistas alkūninio veleno skriemulys (Corteco).
Uždėta nauja lenkiška kokybiška (Rezaw) variklio dugno apsauga.
Naujas galinis valytuvas Valeo. Pakeisiu dar ir priekinius, nes jau pradeda nebevalyti. Siurbliuką įdėjau pigesnį, gal Topran, jau nebepamenu. Tiesiog dėl to, kad lengvai keičiamas.
Rankiniam niekas nedaryta, bet veikia puikiai ir nestringa. Praeitą žiemą du mėnesius naudojau ir nestrigo prie -24C, kaip bus šią - nežinia.
Hidropneumatinė pakaba tvarkinga, važiuoja minkštai ir stabiliai, HA veikia irgi gerai. Kažkodėl pakabos kompas nemato vairo padėties daviklio, nors jis gerai veikiantis ir sukalibruotas, bet tai teko matyti ne viename pirmoke C5, ir nežinau, kaip tą išspręsti reiktų.
Mechaniškai irgi buvo tvarkinga, bet prieš kelias dienas išgirdau bilduką priekyje. Manau, kad stab.traukė arba šarnyras, pakeisim kažkuo neblogo.
EGR ir FAP sistemos atjungtos ir tvarkingai programiškai pašalintos pas Taurių, o mechaniškai pas mane. Katalizatoriaus, tiesa, nebėra, pasidarbavo praeiti savininkai arba pardavėjai. Taip jau radau. Tuo pačiu programavimu, pridėta truputį kilovatų ir niutonmetrų. Bet labai saikingai ir proto ribose, kad kuo minimaliau sumažinti mazgų patikimumą ir ilgaamžiškumą.
Sutvarkyti vakuumai. T.y. pašalintas visas nereikalingas vakuumų vamzdynas į regeneracines sklendes, EGR ir t.t. Paliktas vakuumas turbinos valdymui, stabdžių pūslei ir palikta užglušinta atšaka Swirlo valdymui, nes sklendė nestringa, pūslė nekiaura, bet kažkas nulaužęs vožtuvėlio vamzdelį ir vis neprieina rankos tą vožtuvėlį kažkur nupirkti ir pakeisti.
Dėžėj tepalo dar nepakeičiau, bet jei bus nauja sankaba, tai bus ir naujas tepalas, ir nauji pusašių riebokšliai, ir naujas galinis alkūninio veleno riebokšlis ir galbūt ir nauja kreipiančioji.
Kaip jau sakiau, ateina remontinis Valeo varikliukas salono šildymo sklendžių bėdai išspręsti. Sudėsim.
Dar reikia pakeisti paskirstymo diržo siurblio pusės dangtelį, nes yra nupjautas gabalas kažkokių *** meistrų, kurie nemokėjo dirbti prie šio variklio, ir diržo gabalas atviras. Pačiame viršuje, po variklio plastikiniu dangčiu, tad nepavojinga, bet negražu vistiek. Pakeisim, dangtelį turiu sveiką.
Ai, dar pakeista antena į kažkokią nesupuvusią ir suteptas sriegis. Nes sena tai buvo visiškai supuvusi ir teko atsukti jau tik rimtomis replėmis gabalais.
Gal tiek.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 21 2016, 21:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
Opa :D na žiūrėsiu, turiu dar vieną variantą, jei nepavyks, bandysiu savo parduot ir ieškot c5, o taviškis labai sudomino :D

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 22 2016, 11:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tiesa, pamiršau paminėt autopilotą ir 6 bėgių pavarų dėžę :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 132 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 39 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007