WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 09:27

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 132 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 9 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 14 2016, 12:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Paulius rašė:
reikia sesiabegio jau pakeistais dirzais (ir net tik) ir dar pacipinto, turiu toki. Aisku ne uz 1000e, bet ir makaronu nebus kaip sitam eksliuzyve-sedi ir vaziuoji.

Gal universalas, gal ne juodas ir ne tamsiai pilkas?

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2016, 13:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
Deja chedzbekas kibiro spalvos

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2016, 14:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tema perkelta ten, kur dabar jai bus vieta. Nuo šiol kalbam čia apie šį ir panašius C5tukus, o komerciją perkelkim į privačias žinutes ir sklebimų skyrelius :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2016, 17:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Nesamone, skelbimas buvo idealios masinos...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2016, 18:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Dominykas rašė:
Nesamone, skelbimas buvo idealios masinos...

Teisingai ,bent jau piešta buvo gražiai ,bet Tadas patenkintas ,o ir kaina nieko baisaus,taip kad nėr ko daugiau dėl to kankintis :labas:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2016, 18:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Uztai as ir neperku naujos masinos. Bijau broliu lietuviu. O in uzsienii labai brungu.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 17 2016, 09:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
A tiesa, kažkaip tikrai tikėjaus rasti pamestas velenėlio fazes - IR RADAU :D
Manau ir trauka pagerės dar, ir dūmo pamažės.

Gal galima konkreciau, ka ten kur radai?

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 17 2016, 12:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nugi įkišus kaištį į smagratį, į velenėlio skriemulį jis nelenda. Tie trys varžteliai neteisingai pastatyti. Taip būna trim atvejais:
1. Kai prie varžtų nelendama ir dirželis įtempiamas ne tokia pat jėga, kaip buvo įtemptas.
2. Kai prie varžtų lendama. Jie sustatomi tvarkingai, bet diržo galutinis įtempimas daromas juos jau priveržus.
3. A ir dar tada, kai koks *** sugalvoja įkišt kaištį į kuro siurblį, nes gi dyzelis ir "degimą reik sustatyt" ir, tai padaręs, įtempia diržą. Tai įsitempia tas gabalas tarp alkūniako, velenėlio ir kuro siurblio, o tarp alkūniako ir kuro siurblio lieka laisvas arba pertemptas. Tada sunkiai, bet vistiek ištraukiami kaiščiai, ir važiuoja.

Po meistriškų diržo keitimų dažnai tokias pievas randu. Paskui normaliai pastačius, motorai atsigauna. Vienam iš viso per dantį pramazino ir bandė tais varžteliais kažkiek pataisyt, tai gavos per pusę danties nepataikyta. Atstačius, tas 106 su TU5 16V varikliuku iš C2/C3 ir seno 106to S16 variklio piktesniais velenėliais, pradėjo palindinėt po 8s, anot savininko.
Dar įdomiau pas naujesnius 2.0HDi 66/80kw, nuo 03čių metų, taip pat ir pas naują 100kw, kur jau tų varžtelių nebebuvo, o reguliavimas laisvai pasisukančia per dantį žvaigždute ant alkūninio veleno. Tai meistrai pamatę, kad varžtelių nėra, laimingi keičia su markeriu. O ten tas alkūniakas pasisuka belekaip tada. Tokių dalykų esu radęs pridarytų iš dylerinių servisų, ir netgi ne tik iš lietuviškų :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 17 2016, 23:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
Nejaugi per didelis dirzo itempimas sugeba pasukti skyveli per ji laikancius 3 varztus. Kazkaip niekada nesusimasciau apie tai.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2016, 00:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Per varžtelius nepasuka, jei jie priveržti. Va čia ir problema. Nes jei jų neatleidę pertempiam, tai gale dirželis būna pertemptas, o prieky to neleidžia padaryti sukišti kaiščiai, ir užveržti tie varžteliai, todėl prieky lieka apylaisvis. Tuomet ištraukus kaištį velenėlio, jis truputį pasisuka atgal, kad išsilygintų diržo įtempimas abiejose pusėse.

Skirtingas, nei reikalingas, ar, nei buvęs prieš tai, įtempimas, ne idealiai gamykliniam atitinkantys guolių matmenys ar dirželių ilgiai ir pan. Gaunasi, kad truputį pasikeičia dirželio ilgis tarp skriemulių ir jie truputį pasisuka. Tie varžteliai leidžia tą kompensuoti, todėl dirželį įtempinėjant, jie turi būti atlaisvinti, o alkūninis ir velenėlis užkaiščiuoti gerais kaiščiais. Tuomet priveržiam varžtelius ir ištraukę kaiščius prasukam variklį 6-8ratus ir pastatom alkūninį vėl ant kaiščio. Jei į velenėlį įsikiša tinkamas 8mm kaištis dviem pirštais, tai velenėlis stovi idealiai. Jei reikia truputį pagrūsti, bet vistiek lenda, tai yra paklaida, bet nelabai esminė - dirbs dar vistiek gerai. Jei kaištis net nelenda, tai turbūt dar vistiek kursis, bet darbas nebebus idealus, nors ir ausim gal to nesigirdės - mažiau traukos ir daugiau dūmo prie tam tikrų apsukų, nei numatė gamintojas. ŽOdžiu, jei taip, tai atlaisvinam vėl tuos tris varžtelius ir padarom, kad lįstų. Tuomet dirbs idealiai :)
Pas save radau tokią situaciją, kad turbūt sunkiai įsikištų ir 6mm kaištis, nepataikyta žiauriai, nors galima būtų ir dar daug daugiau :D

Nežinau, ar taip būtų ir pas PSA dyzelius, bet pvz pas opelių H laidos Astrą ir Vectrą kur yra 1.7 zyzeliai, tai niekas nesireguliuoja, bet davikliai stovi, tai neteisingai įtempus dirželį, būna bėdos su sinchronizacijom ir užvedimais, rimtos. Tempėjas yra su rodykle, bet reikia jį tinkamai pasukti, paskui dar variklį sukti kažkiek laipsnių kampu atgal, kad jis tinkamai atsipalaiduotų prieš tempimą, ir įtempti galutinai iki rodyklės. Kai dirželis neteisingai įtempiamas, variklis dirba tikrai apynormaliai, bet žmonės turi problemų su sinchronizacija ir užsivedimu. Keičia ten velenų daviklius, laidus tikrina ir kitas nesąmones, o tiesiog dirželio keitėjai suchaltūrino, nes tingėjo Autodatą atsiverst... Bendradarbis turėjo problemų su tuo, liepiau atvaryt man, kad pažiūrėčiau diržą. Pakalbėjo su kažkokiais elektrikais ir nepatikėjo. Nuvarė tada tiem elektrikam, o jie nusiuntė pas motoristus. Tai pertempė diržą teisingai ir kuriasi La-FA, traukia geriau. Kai paklausiau, kad pertemptas ar nedatemptas, tai nežinojo, bet faktas, kad jei būtų per dantį neteisingai - būtų dirbęs variklis prastai, o pats girdėjau, kaip šūdinai kuriasi, bet normaliai dirba.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2016, 06:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
Na cia man, manau, ir ne tik man naujiena.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2016, 08:44 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 27 2014, 21:10
Pranešimai: 117
Miestas: TAURAGE
tadas1991 rašė:
Per varžtelius nepasuka, jei jie priveržti. Va čia ir problema. Nes jei jų neatleidę pertempiam, tai gale dirželis būna pertemptas, o prieky to neleidžia padaryti sukišti kaiščiai, ir užveržti tie varžteliai, todėl prieky lieka apylaisvis. Tuomet ištraukus kaištį velenėlio, jis truputį pasisuka atgal, kad išsilygintų diržo įtempimas abiejose pusėse.

Skirtingas, nei reikalingas, ar, nei buvęs prieš tai, įtempimas, ne idealiai gamykliniam atitinkantys guolių matmenys ar dirželių ilgiai ir pan. Gaunasi, kad truputį pasikeičia dirželio ilgis tarp skriemulių ir jie truputį pasisuka. Tie varžteliai leidžia tą kompensuoti, todėl dirželį įtempinėjant, jie turi būti atlaisvinti, o alkūninis ir velenėlis užkaiščiuoti gerais kaiščiais. Tuomet priveržiam varžtelius ir ištraukę kaiščius prasukam variklį 6-8ratus ir pastatom alkūninį vėl ant kaiščio. Jei į velenėlį įsikiša tinkamas 8mm kaištis dviem pirštais, tai velenėlis stovi idealiai. Jei reikia truputį pagrūsti, bet vistiek lenda, tai yra paklaida, bet nelabai esminė - dirbs dar vistiek gerai. Jei kaištis net nelenda, tai turbūt dar vistiek kursis, bet darbas nebebus idealus, nors ir ausim gal to nesigirdės - mažiau traukos ir daugiau dūmo prie tam tikrų apsukų, nei numatė gamintojas. ŽOdžiu, jei taip, tai atlaisvinam vėl tuos tris varžtelius ir padarom, kad lįstų. Tuomet dirbs idealiai :)
Pas save radau tokią situaciją, kad turbūt sunkiai įsikištų ir 6mm kaištis, nepataikyta žiauriai, nors galima būtų ir dar daug daugiau :D

Nežinau, ar taip būtų ir pas PSA dyzelius, bet pvz pas opelių H laidos Astrą ir Vectrą kur yra 1.7 zyzeliai, tai niekas nesireguliuoja, bet davikliai stovi, tai neteisingai įtempus dirželį, būna bėdos su sinchronizacijom ir užvedimais, rimtos. Tempėjas yra su rodykle, bet reikia jį tinkamai pasukti, paskui dar variklį sukti kažkiek laipsnių kampu atgal, kad jis tinkamai atsipalaiduotų prieš tempimą, ir įtempti galutinai iki rodyklės. Kai dirželis neteisingai įtempiamas, variklis dirba tikrai apynormaliai, bet žmonės turi problemų su sinchronizacija ir užsivedimu. Keičia ten velenų daviklius, laidus tikrina ir kitas nesąmones, o tiesiog dirželio keitėjai suchaltūrino, nes tingėjo Autodatą atsiverst... Bendradarbis turėjo problemų su tuo, liepiau atvaryt man, kad pažiūrėčiau diržą. Pakalbėjo su kažkokiais elektrikais ir nepatikėjo. Nuvarė tada tiem elektrikam, o jie nusiuntė pas motoristus. Tai pertempė diržą teisingai ir kuriasi La-FA, traukia geriau. Kai paklausiau, kad pertemptas ar nedatemptas, tai nežinojo, bet faktas, kad jei būtų per dantį neteisingai - būtų dirbęs variklis prastai, o pats girdėjau, kaip šūdinai kuriasi, bet normaliai dirba.

man taip buvo kai keiciau keramyslus ( c5 2.0 hdi 80 kw), varztus sukisi i vietas ir itempiau dirzeli . Kai istrauki varztus o paskui ikisti ir neina . Degimas pabega , tai paskui dirzeli per du dantis permeciau ir tiko. Ant velenelio skyvo nera tu varzteliu .


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2016, 08:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
Na cia man, manau, ir ne tik man naujiena.

Taigi ir Autodatoj apie tokio modelio dirželio keitimą aprašyme viskas išdėstyta. Aišku, neparašyta, kokios to priežastys, bet puikiai nurodyta, kada juos reikia atleisti ir kada vėl priveržti :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2016, 08:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
donce3333 rašė:
tadas1991 rašė:
Per varžtelius nepasuka, jei jie priveržti. Va čia ir problema. Nes jei jų neatleidę pertempiam, tai gale dirželis būna pertemptas, o prieky to neleidžia padaryti sukišti kaiščiai, ir užveržti tie varžteliai, todėl prieky lieka apylaisvis. Tuomet ištraukus kaištį velenėlio, jis truputį pasisuka atgal, kad išsilygintų diržo įtempimas abiejose pusėse.

Skirtingas, nei reikalingas, ar, nei buvęs prieš tai, įtempimas, ne idealiai gamykliniam atitinkantys guolių matmenys ar dirželių ilgiai ir pan. Gaunasi, kad truputį pasikeičia dirželio ilgis tarp skriemulių ir jie truputį pasisuka. Tie varžteliai leidžia tą kompensuoti, todėl dirželį įtempinėjant, jie turi būti atlaisvinti, o alkūninis ir velenėlis užkaiščiuoti gerais kaiščiais. Tuomet priveržiam varžtelius ir ištraukę kaiščius prasukam variklį 6-8ratus ir pastatom alkūninį vėl ant kaiščio. Jei į velenėlį įsikiša tinkamas 8mm kaištis dviem pirštais, tai velenėlis stovi idealiai. Jei reikia truputį pagrūsti, bet vistiek lenda, tai yra paklaida, bet nelabai esminė - dirbs dar vistiek gerai. Jei kaištis net nelenda, tai turbūt dar vistiek kursis, bet darbas nebebus idealus, nors ir ausim gal to nesigirdės - mažiau traukos ir daugiau dūmo prie tam tikrų apsukų, nei numatė gamintojas. ŽOdžiu, jei taip, tai atlaisvinam vėl tuos tris varžtelius ir padarom, kad lįstų. Tuomet dirbs idealiai :)
Pas save radau tokią situaciją, kad turbūt sunkiai įsikištų ir 6mm kaištis, nepataikyta žiauriai, nors galima būtų ir dar daug daugiau :D

Nežinau, ar taip būtų ir pas PSA dyzelius, bet pvz pas opelių H laidos Astrą ir Vectrą kur yra 1.7 zyzeliai, tai niekas nesireguliuoja, bet davikliai stovi, tai neteisingai įtempus dirželį, būna bėdos su sinchronizacijom ir užvedimais, rimtos. Tempėjas yra su rodykle, bet reikia jį tinkamai pasukti, paskui dar variklį sukti kažkiek laipsnių kampu atgal, kad jis tinkamai atsipalaiduotų prieš tempimą, ir įtempti galutinai iki rodyklės. Kai dirželis neteisingai įtempiamas, variklis dirba tikrai apynormaliai, bet žmonės turi problemų su sinchronizacija ir užsivedimu. Keičia ten velenų daviklius, laidus tikrina ir kitas nesąmones, o tiesiog dirželio keitėjai suchaltūrino, nes tingėjo Autodatą atsiverst... Bendradarbis turėjo problemų su tuo, liepiau atvaryt man, kad pažiūrėčiau diržą. Pakalbėjo su kažkokiais elektrikais ir nepatikėjo. Nuvarė tada tiem elektrikam, o jie nusiuntė pas motoristus. Tai pertempė diržą teisingai ir kuriasi La-FA, traukia geriau. Kai paklausiau, kad pertemptas ar nedatemptas, tai nežinojo, bet faktas, kad jei būtų per dantį neteisingai - būtų dirbęs variklis prastai, o pats girdėjau, kaip šūdinai kuriasi, bet normaliai dirba.

man taip buvo kai keiciau keramyslus ( c5 2.0 hdi 80 kw), varztus sukisi i vietas ir itempiau dirzeli . Kai istrauki varztus o paskui ikisti ir neina . Degimas pabega , tai paskui dirzeli per du dantis permeciau ir tiko. Ant velenelio skyvo nera tu varzteliu .

Jei velenėlio škyvas vientisas, tuomet paslankus alkūninio veleno skriemuliukas. Pas naujesnius RHZ (80kw) kai kuriuos motorus taip buvo, 03-04metais. Ten dar bjauriau, nes alkūninio škyvo varžtą reikia priveržti iki pilnos jėgos esant įkištam kaiščiui į smagratį. Kitaip galima pamesti maždaug iki danties, kas ant velenėlio ir atitiktų du dantis. Ir panašu, kad ir pametėt, tai dabar fazės apytiksliai. Ir joks ne degimas, nes degimo kampą dirželis reguliavo tik seniem tramplioriniam benzinam, kur trampliorių suka arba velenėlis, arba tarpinis velenas, irgi sukamas dirželio. Fazės, vožtuvų fazės.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2016, 04:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Dirželio komplektas pakeistas. Sudėjau INA guolius, Dayco diržą, Valeo pompą ir Elring riebokšlius, naujas AD longlaifinias antifrizas vietoj pigaus raudono, dabar ten jau viskas gerai, bet reiks pakeisti meistrų apipjaustytą dangtelį pavasariop, kurį man jau atidėjo Aidas - ačiū jam. Škyvą pakeitus vistiek vibracijos ir garsų iš generatoriaus dirželio liko. Tai nupirkau naują Dayvo tempėją ir priklausantį pagal VIN trumpesnį, nei buvo uždėtas, Dayco dirželį. Garsų nebeliko, bet tempėjas šiek tiek juda, o turėtų nejudėt. Jei taip bus ir pravažiavus pilnai pasikrovus akumui, ir sušilus varikliui - teks bandyti keisti ir generatoriaus sankabėlę, nors ji mano požiūriu dar tikrai gerai dirba.

Kažko lempos nelabai švietė. Einam pažiūrėt - standartiškai lemputės kreivos. Na, galvoju, žmonės patys keitėsi, kreivai įstatė, dažnas reikalas, ir man taip pirmąkart buvo papuolę. Tai vieną radau išvis besimėtančią faroje ant fiškės pakabintą, o kita dar kažkaip bandyta pritvirtint, galiausiai kai nesigavo - priklijuota. Fiksavimo vielučių nėra nei vienos.
Lempučių keitėjui tai linkėjimai iš pragaro - "Aš tave stebiu, žertva tu..." :evil: Tikiuosi, kad prasiknisai prie tų lempučių ir sugadinai bent pusdienį savo laiko ir labai susigadinai nuotaiką. Aš tas lemputes pakeičiu abi puses per 10minučių ir pelnytai gaunu visus 5eurus.

Dešinėj faroj su magnetu išžvejojau vidun įmestą vielutę, pagal ją pasidariau ir kitai pusei. Vietoj klijais aptepliotos lemputės įdėjau naują gyvą, bet pigią. Uždėjau trūkstamą dangtuką. Prie progos reiks įsidėt abi kokius Ozrąmus ar Pilypus, nes pagrinde važinėju tamsiu paros metu.
Reiks dar pažiūrėt, kodėl priekiniai gabaritai nešviečia, bet turiu įtarimą, kad abi lemputės perdegę, arba kad jų neyra.

Oro filto dėžei trūko vieno varžto (taip būna dažnai), viduj radau Sofima. Nors beveik kaip naujas, bet šūdas - įdėsim Mann arba Bosch, kad nebūtų šūdas.

Kuro filtro dėžutėj radau tvarkingą Knecht filtrą, bet kad jau išardžiau, tai įkroviau naują Mann.

Salono filtrą ištraukiau irgi nelabai seniai keistą - Topran. Kai pats paskutinįkart dėjau žmogaus pačio atsivežtą Topran, tai paskui jam po pusmečio pakeičiau nauju ventiliatorių ir kartu jau tada normalų salono filtrą. Tai radinys SUPER :lapux: Pagailėjau pinigų kolkas, tai įdėjau viso labo anglinį Filtroną.

Turbo slėgio daviklis pakabintas ant zateškės, nors originalus tvirtinimo elementas savo vietoje ir netgi su abiem klipsiukais. Tai sateškė nukirpta ir viskas atstatyta į vietas.

Dabar dar reikia išsigaudyt vakuumus, nes jų čia labai daug, tai kadangi nebus FAP, EGR, greičiausiai ir SWIRLas nelabai veiks, tai viso labo iš tos krūvos liks du mazgai - stabdžiai ir turbina.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 132 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 9 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 31 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007