WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Perku, remontuoju, naudoju - Citroen C5, 2003m., 2.2hdi (tadas1991)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=33301
Puslapis 59

Autorius:  Bivainis [ Sau 14 2016, 12:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Parduodu Citroen C5, 2003m., 2.2hdi

Paulius rašė:
reikia sesiabegio jau pakeistais dirzais (ir net tik) ir dar pacipinto, turiu toki. Aisku ne uz 1000e, bet ir makaronu nebus kaip sitam eksliuzyve-sedi ir vaziuoji.

Gal universalas, gal ne juodas ir ne tamsiai pilkas?

Autorius:  Paulius [ Sau 14 2016, 13:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Parduodu Citroen C5, 2003m., 2.2hdi

Deja chedzbekas kibiro spalvos

Autorius:  tadas1991 [ Sau 14 2016, 14:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Perku, remontuoju, naudoju - Citroen C5, 2003m., 2.2hdi (tadas1991)

Tema perkelta ten, kur dabar jai bus vieta. Nuo šiol kalbam čia apie šį ir panašius C5tukus, o komerciją perkelkim į privačias žinutes ir sklebimų skyrelius :)

Autorius:  Dominykas [ Sau 14 2016, 17:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Perku, remontuoju, naudoju - Citroen C5, 2003m., 2.2hdi (tadas1991)

Nesamone, skelbimas buvo idealios masinos...

Autorius:  Saulynas [ Sau 14 2016, 18:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Perku, remontuoju, naudoju - Citroen C5, 2003m., 2.2hdi (tadas1991)

Dominykas rašė:
Nesamone, skelbimas buvo idealios masinos...

Teisingai ,bent jau piešta buvo gražiai ,bet Tadas patenkintas ,o ir kaina nieko baisaus,taip kad nėr ko daugiau dėl to kankintis :labas:

Autorius:  Dominykas [ Sau 14 2016, 18:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Perku, remontuoju, naudoju - Citroen C5, 2003m., 2.2hdi (tadas1991)

Uztai as ir neperku naujos masinos. Bijau broliu lietuviu. O in uzsienii labai brungu.

Autorius:  Paulius [ Sau 17 2016, 09:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Parduodu Citroen C5, 2003m., 2.2hdi

tadas1991 rašė:
A tiesa, kažkaip tikrai tikėjaus rasti pamestas velenėlio fazes - IR RADAU :D
Manau ir trauka pagerės dar, ir dūmo pamažės.

Gal galima konkreciau, ka ten kur radai?

Autorius:  tadas1991 [ Sau 17 2016, 12:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Perku, remontuoju, naudoju - Citroen C5, 2003m., 2.2hdi (tadas1991)

Nugi įkišus kaištį į smagratį, į velenėlio skriemulį jis nelenda. Tie trys varžteliai neteisingai pastatyti. Taip būna trim atvejais:
1. Kai prie varžtų nelendama ir dirželis įtempiamas ne tokia pat jėga, kaip buvo įtemptas.
2. Kai prie varžtų lendama. Jie sustatomi tvarkingai, bet diržo galutinis įtempimas daromas juos jau priveržus.
3. A ir dar tada, kai koks *** sugalvoja įkišt kaištį į kuro siurblį, nes gi dyzelis ir "degimą reik sustatyt" ir, tai padaręs, įtempia diržą. Tai įsitempia tas gabalas tarp alkūniako, velenėlio ir kuro siurblio, o tarp alkūniako ir kuro siurblio lieka laisvas arba pertemptas. Tada sunkiai, bet vistiek ištraukiami kaiščiai, ir važiuoja.

Po meistriškų diržo keitimų dažnai tokias pievas randu. Paskui normaliai pastačius, motorai atsigauna. Vienam iš viso per dantį pramazino ir bandė tais varžteliais kažkiek pataisyt, tai gavos per pusę danties nepataikyta. Atstačius, tas 106 su TU5 16V varikliuku iš C2/C3 ir seno 106to S16 variklio piktesniais velenėliais, pradėjo palindinėt po 8s, anot savininko.
Dar įdomiau pas naujesnius 2.0HDi 66/80kw, nuo 03čių metų, taip pat ir pas naują 100kw, kur jau tų varžtelių nebebuvo, o reguliavimas laisvai pasisukančia per dantį žvaigždute ant alkūninio veleno. Tai meistrai pamatę, kad varžtelių nėra, laimingi keičia su markeriu. O ten tas alkūniakas pasisuka belekaip tada. Tokių dalykų esu radęs pridarytų iš dylerinių servisų, ir netgi ne tik iš lietuviškų :D

Autorius:  Paulius [ Sau 17 2016, 23:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Perku, remontuoju, naudoju - Citroen C5, 2003m., 2.2hdi (tadas1991)

Nejaugi per didelis dirzo itempimas sugeba pasukti skyveli per ji laikancius 3 varztus. Kazkaip niekada nesusimasciau apie tai.

Autorius:  tadas1991 [ Sau 18 2016, 00:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Perku, remontuoju, naudoju - Citroen C5, 2003m., 2.2hdi (tadas1991)

Per varžtelius nepasuka, jei jie priveržti. Va čia ir problema. Nes jei jų neatleidę pertempiam, tai gale dirželis būna pertemptas, o prieky to neleidžia padaryti sukišti kaiščiai, ir užveržti tie varžteliai, todėl prieky lieka apylaisvis. Tuomet ištraukus kaištį velenėlio, jis truputį pasisuka atgal, kad išsilygintų diržo įtempimas abiejose pusėse.

Skirtingas, nei reikalingas, ar, nei buvęs prieš tai, įtempimas, ne idealiai gamykliniam atitinkantys guolių matmenys ar dirželių ilgiai ir pan. Gaunasi, kad truputį pasikeičia dirželio ilgis tarp skriemulių ir jie truputį pasisuka. Tie varžteliai leidžia tą kompensuoti, todėl dirželį įtempinėjant, jie turi būti atlaisvinti, o alkūninis ir velenėlis užkaiščiuoti gerais kaiščiais. Tuomet priveržiam varžtelius ir ištraukę kaiščius prasukam variklį 6-8ratus ir pastatom alkūninį vėl ant kaiščio. Jei į velenėlį įsikiša tinkamas 8mm kaištis dviem pirštais, tai velenėlis stovi idealiai. Jei reikia truputį pagrūsti, bet vistiek lenda, tai yra paklaida, bet nelabai esminė - dirbs dar vistiek gerai. Jei kaištis net nelenda, tai turbūt dar vistiek kursis, bet darbas nebebus idealus, nors ir ausim gal to nesigirdės - mažiau traukos ir daugiau dūmo prie tam tikrų apsukų, nei numatė gamintojas. ŽOdžiu, jei taip, tai atlaisvinam vėl tuos tris varžtelius ir padarom, kad lįstų. Tuomet dirbs idealiai :)
Pas save radau tokią situaciją, kad turbūt sunkiai įsikištų ir 6mm kaištis, nepataikyta žiauriai, nors galima būtų ir dar daug daugiau :D

Nežinau, ar taip būtų ir pas PSA dyzelius, bet pvz pas opelių H laidos Astrą ir Vectrą kur yra 1.7 zyzeliai, tai niekas nesireguliuoja, bet davikliai stovi, tai neteisingai įtempus dirželį, būna bėdos su sinchronizacijom ir užvedimais, rimtos. Tempėjas yra su rodykle, bet reikia jį tinkamai pasukti, paskui dar variklį sukti kažkiek laipsnių kampu atgal, kad jis tinkamai atsipalaiduotų prieš tempimą, ir įtempti galutinai iki rodyklės. Kai dirželis neteisingai įtempiamas, variklis dirba tikrai apynormaliai, bet žmonės turi problemų su sinchronizacija ir užsivedimu. Keičia ten velenų daviklius, laidus tikrina ir kitas nesąmones, o tiesiog dirželio keitėjai suchaltūrino, nes tingėjo Autodatą atsiverst... Bendradarbis turėjo problemų su tuo, liepiau atvaryt man, kad pažiūrėčiau diržą. Pakalbėjo su kažkokiais elektrikais ir nepatikėjo. Nuvarė tada tiem elektrikam, o jie nusiuntė pas motoristus. Tai pertempė diržą teisingai ir kuriasi La-FA, traukia geriau. Kai paklausiau, kad pertemptas ar nedatemptas, tai nežinojo, bet faktas, kad jei būtų per dantį neteisingai - būtų dirbęs variklis prastai, o pats girdėjau, kaip šūdinai kuriasi, bet normaliai dirba.

Autorius:  Paulius [ Sau 18 2016, 06:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Perku, remontuoju, naudoju - Citroen C5, 2003m., 2.2hdi (tadas1991)

Na cia man, manau, ir ne tik man naujiena.

Autorius:  donce3333 [ Sau 18 2016, 08:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Perku, remontuoju, naudoju - Citroen C5, 2003m., 2.2hdi (tadas1991)

tadas1991 rašė:
Per varžtelius nepasuka, jei jie priveržti. Va čia ir problema. Nes jei jų neatleidę pertempiam, tai gale dirželis būna pertemptas, o prieky to neleidžia padaryti sukišti kaiščiai, ir užveržti tie varžteliai, todėl prieky lieka apylaisvis. Tuomet ištraukus kaištį velenėlio, jis truputį pasisuka atgal, kad išsilygintų diržo įtempimas abiejose pusėse.

Skirtingas, nei reikalingas, ar, nei buvęs prieš tai, įtempimas, ne idealiai gamykliniam atitinkantys guolių matmenys ar dirželių ilgiai ir pan. Gaunasi, kad truputį pasikeičia dirželio ilgis tarp skriemulių ir jie truputį pasisuka. Tie varžteliai leidžia tą kompensuoti, todėl dirželį įtempinėjant, jie turi būti atlaisvinti, o alkūninis ir velenėlis užkaiščiuoti gerais kaiščiais. Tuomet priveržiam varžtelius ir ištraukę kaiščius prasukam variklį 6-8ratus ir pastatom alkūninį vėl ant kaiščio. Jei į velenėlį įsikiša tinkamas 8mm kaištis dviem pirštais, tai velenėlis stovi idealiai. Jei reikia truputį pagrūsti, bet vistiek lenda, tai yra paklaida, bet nelabai esminė - dirbs dar vistiek gerai. Jei kaištis net nelenda, tai turbūt dar vistiek kursis, bet darbas nebebus idealus, nors ir ausim gal to nesigirdės - mažiau traukos ir daugiau dūmo prie tam tikrų apsukų, nei numatė gamintojas. ŽOdžiu, jei taip, tai atlaisvinam vėl tuos tris varžtelius ir padarom, kad lįstų. Tuomet dirbs idealiai :)
Pas save radau tokią situaciją, kad turbūt sunkiai įsikištų ir 6mm kaištis, nepataikyta žiauriai, nors galima būtų ir dar daug daugiau :D

Nežinau, ar taip būtų ir pas PSA dyzelius, bet pvz pas opelių H laidos Astrą ir Vectrą kur yra 1.7 zyzeliai, tai niekas nesireguliuoja, bet davikliai stovi, tai neteisingai įtempus dirželį, būna bėdos su sinchronizacijom ir užvedimais, rimtos. Tempėjas yra su rodykle, bet reikia jį tinkamai pasukti, paskui dar variklį sukti kažkiek laipsnių kampu atgal, kad jis tinkamai atsipalaiduotų prieš tempimą, ir įtempti galutinai iki rodyklės. Kai dirželis neteisingai įtempiamas, variklis dirba tikrai apynormaliai, bet žmonės turi problemų su sinchronizacija ir užsivedimu. Keičia ten velenų daviklius, laidus tikrina ir kitas nesąmones, o tiesiog dirželio keitėjai suchaltūrino, nes tingėjo Autodatą atsiverst... Bendradarbis turėjo problemų su tuo, liepiau atvaryt man, kad pažiūrėčiau diržą. Pakalbėjo su kažkokiais elektrikais ir nepatikėjo. Nuvarė tada tiem elektrikam, o jie nusiuntė pas motoristus. Tai pertempė diržą teisingai ir kuriasi La-FA, traukia geriau. Kai paklausiau, kad pertemptas ar nedatemptas, tai nežinojo, bet faktas, kad jei būtų per dantį neteisingai - būtų dirbęs variklis prastai, o pats girdėjau, kaip šūdinai kuriasi, bet normaliai dirba.

man taip buvo kai keiciau keramyslus ( c5 2.0 hdi 80 kw), varztus sukisi i vietas ir itempiau dirzeli . Kai istrauki varztus o paskui ikisti ir neina . Degimas pabega , tai paskui dirzeli per du dantis permeciau ir tiko. Ant velenelio skyvo nera tu varzteliu .

Autorius:  tadas1991 [ Sau 18 2016, 08:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Perku, remontuoju, naudoju - Citroen C5, 2003m., 2.2hdi (tadas1991)

Paulius rašė:
Na cia man, manau, ir ne tik man naujiena.

Taigi ir Autodatoj apie tokio modelio dirželio keitimą aprašyme viskas išdėstyta. Aišku, neparašyta, kokios to priežastys, bet puikiai nurodyta, kada juos reikia atleisti ir kada vėl priveržti :)

Autorius:  tadas1991 [ Sau 18 2016, 08:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Perku, remontuoju, naudoju - Citroen C5, 2003m., 2.2hdi (tadas1991)

donce3333 rašė:
tadas1991 rašė:
Per varžtelius nepasuka, jei jie priveržti. Va čia ir problema. Nes jei jų neatleidę pertempiam, tai gale dirželis būna pertemptas, o prieky to neleidžia padaryti sukišti kaiščiai, ir užveržti tie varžteliai, todėl prieky lieka apylaisvis. Tuomet ištraukus kaištį velenėlio, jis truputį pasisuka atgal, kad išsilygintų diržo įtempimas abiejose pusėse.

Skirtingas, nei reikalingas, ar, nei buvęs prieš tai, įtempimas, ne idealiai gamykliniam atitinkantys guolių matmenys ar dirželių ilgiai ir pan. Gaunasi, kad truputį pasikeičia dirželio ilgis tarp skriemulių ir jie truputį pasisuka. Tie varžteliai leidžia tą kompensuoti, todėl dirželį įtempinėjant, jie turi būti atlaisvinti, o alkūninis ir velenėlis užkaiščiuoti gerais kaiščiais. Tuomet priveržiam varžtelius ir ištraukę kaiščius prasukam variklį 6-8ratus ir pastatom alkūninį vėl ant kaiščio. Jei į velenėlį įsikiša tinkamas 8mm kaištis dviem pirštais, tai velenėlis stovi idealiai. Jei reikia truputį pagrūsti, bet vistiek lenda, tai yra paklaida, bet nelabai esminė - dirbs dar vistiek gerai. Jei kaištis net nelenda, tai turbūt dar vistiek kursis, bet darbas nebebus idealus, nors ir ausim gal to nesigirdės - mažiau traukos ir daugiau dūmo prie tam tikrų apsukų, nei numatė gamintojas. ŽOdžiu, jei taip, tai atlaisvinam vėl tuos tris varžtelius ir padarom, kad lįstų. Tuomet dirbs idealiai :)
Pas save radau tokią situaciją, kad turbūt sunkiai įsikištų ir 6mm kaištis, nepataikyta žiauriai, nors galima būtų ir dar daug daugiau :D

Nežinau, ar taip būtų ir pas PSA dyzelius, bet pvz pas opelių H laidos Astrą ir Vectrą kur yra 1.7 zyzeliai, tai niekas nesireguliuoja, bet davikliai stovi, tai neteisingai įtempus dirželį, būna bėdos su sinchronizacijom ir užvedimais, rimtos. Tempėjas yra su rodykle, bet reikia jį tinkamai pasukti, paskui dar variklį sukti kažkiek laipsnių kampu atgal, kad jis tinkamai atsipalaiduotų prieš tempimą, ir įtempti galutinai iki rodyklės. Kai dirželis neteisingai įtempiamas, variklis dirba tikrai apynormaliai, bet žmonės turi problemų su sinchronizacija ir užsivedimu. Keičia ten velenų daviklius, laidus tikrina ir kitas nesąmones, o tiesiog dirželio keitėjai suchaltūrino, nes tingėjo Autodatą atsiverst... Bendradarbis turėjo problemų su tuo, liepiau atvaryt man, kad pažiūrėčiau diržą. Pakalbėjo su kažkokiais elektrikais ir nepatikėjo. Nuvarė tada tiem elektrikam, o jie nusiuntė pas motoristus. Tai pertempė diržą teisingai ir kuriasi La-FA, traukia geriau. Kai paklausiau, kad pertemptas ar nedatemptas, tai nežinojo, bet faktas, kad jei būtų per dantį neteisingai - būtų dirbęs variklis prastai, o pats girdėjau, kaip šūdinai kuriasi, bet normaliai dirba.

man taip buvo kai keiciau keramyslus ( c5 2.0 hdi 80 kw), varztus sukisi i vietas ir itempiau dirzeli . Kai istrauki varztus o paskui ikisti ir neina . Degimas pabega , tai paskui dirzeli per du dantis permeciau ir tiko. Ant velenelio skyvo nera tu varzteliu .

Jei velenėlio škyvas vientisas, tuomet paslankus alkūninio veleno skriemuliukas. Pas naujesnius RHZ (80kw) kai kuriuos motorus taip buvo, 03-04metais. Ten dar bjauriau, nes alkūninio škyvo varžtą reikia priveržti iki pilnos jėgos esant įkištam kaiščiui į smagratį. Kitaip galima pamesti maždaug iki danties, kas ant velenėlio ir atitiktų du dantis. Ir panašu, kad ir pametėt, tai dabar fazės apytiksliai. Ir joks ne degimas, nes degimo kampą dirželis reguliavo tik seniem tramplioriniam benzinam, kur trampliorių suka arba velenėlis, arba tarpinis velenas, irgi sukamas dirželio. Fazės, vožtuvų fazės.

Autorius:  tadas1991 [ Sau 21 2016, 04:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Perku, remontuoju, naudoju - Citroen C5, 2003m., 2.2hdi (tadas1991)

Dirželio komplektas pakeistas. Sudėjau INA guolius, Dayco diržą, Valeo pompą ir Elring riebokšlius, naujas AD longlaifinias antifrizas vietoj pigaus raudono, dabar ten jau viskas gerai, bet reiks pakeisti meistrų apipjaustytą dangtelį pavasariop, kurį man jau atidėjo Aidas - ačiū jam. Škyvą pakeitus vistiek vibracijos ir garsų iš generatoriaus dirželio liko. Tai nupirkau naują Dayvo tempėją ir priklausantį pagal VIN trumpesnį, nei buvo uždėtas, Dayco dirželį. Garsų nebeliko, bet tempėjas šiek tiek juda, o turėtų nejudėt. Jei taip bus ir pravažiavus pilnai pasikrovus akumui, ir sušilus varikliui - teks bandyti keisti ir generatoriaus sankabėlę, nors ji mano požiūriu dar tikrai gerai dirba.

Kažko lempos nelabai švietė. Einam pažiūrėt - standartiškai lemputės kreivos. Na, galvoju, žmonės patys keitėsi, kreivai įstatė, dažnas reikalas, ir man taip pirmąkart buvo papuolę. Tai vieną radau išvis besimėtančią faroje ant fiškės pakabintą, o kita dar kažkaip bandyta pritvirtint, galiausiai kai nesigavo - priklijuota. Fiksavimo vielučių nėra nei vienos.
Lempučių keitėjui tai linkėjimai iš pragaro - "Aš tave stebiu, žertva tu..." :evil: Tikiuosi, kad prasiknisai prie tų lempučių ir sugadinai bent pusdienį savo laiko ir labai susigadinai nuotaiką. Aš tas lemputes pakeičiu abi puses per 10minučių ir pelnytai gaunu visus 5eurus.

Dešinėj faroj su magnetu išžvejojau vidun įmestą vielutę, pagal ją pasidariau ir kitai pusei. Vietoj klijais aptepliotos lemputės įdėjau naują gyvą, bet pigią. Uždėjau trūkstamą dangtuką. Prie progos reiks įsidėt abi kokius Ozrąmus ar Pilypus, nes pagrinde važinėju tamsiu paros metu.
Reiks dar pažiūrėt, kodėl priekiniai gabaritai nešviečia, bet turiu įtarimą, kad abi lemputės perdegę, arba kad jų neyra.

Oro filto dėžei trūko vieno varžto (taip būna dažnai), viduj radau Sofima. Nors beveik kaip naujas, bet šūdas - įdėsim Mann arba Bosch, kad nebūtų šūdas.

Kuro filtro dėžutėj radau tvarkingą Knecht filtrą, bet kad jau išardžiau, tai įkroviau naują Mann.

Salono filtrą ištraukiau irgi nelabai seniai keistą - Topran. Kai pats paskutinįkart dėjau žmogaus pačio atsivežtą Topran, tai paskui jam po pusmečio pakeičiau nauju ventiliatorių ir kartu jau tada normalų salono filtrą. Tai radinys SUPER :lapux: Pagailėjau pinigų kolkas, tai įdėjau viso labo anglinį Filtroną.

Turbo slėgio daviklis pakabintas ant zateškės, nors originalus tvirtinimo elementas savo vietoje ir netgi su abiem klipsiukais. Tai sateškė nukirpta ir viskas atstatyta į vietas.

Dabar dar reikia išsigaudyt vakuumus, nes jų čia labai daug, tai kadangi nebus FAP, EGR, greičiausiai ir SWIRLas nelabai veiks, tai viso labo iš tos krūvos liks du mazgai - stabdžiai ir turbina.

Puslapis 59 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/