Kadangi senoji variklio pagalvė pradėjo skilinėti ir senstant guma kėtėja ir jau nebe atlieka savo funkcijos nupirkau Corteco pagalvę. Hutchinson nėra prekyboje, o OE kainuoja 82€.
Iš pažiūros pagaminta kokybiškai viskas tvarkinga. Guma elastinga.
Matosi gamybos metai įmušti, daugiau jokių ženklų visiškai nėra. Tikiuosi nebus kokia klastotė.
Nusiimame plastikine apdailą, atsukame antifrizo išsiplėtimo bakelio laikančiąja veržlę, bakelį prikeliame, kad galėtume ištraukti varžtą reaktyvinės traukės „gitaros“.
Atfiksuojame kuro magistrales vamzdelius.
Atsukame du varžtus laikančius reaktyvinę traukę „gitara“ .
Atsukame pagalvės pagrindinę veržlę.
Nusiimam variklio dugno apsaugą. Pakišame domkratą ir paremiame į variklio karterį, lengvai prikeliame.
Atsukam keturis varžtus laikančius kronšteiną.
Dabar jau turim priėjimą prie pagalvės.
Atsukam du varžtus, kurie tvirtina pagalve prie lonžerono.
Prieš atsukdami pagalvės varžtus, pasižymime seną jos stovėjimo padėtį. Kad paskui nereikėtų reguliuoti, nes neatitiks „gitaros“ varžtų skylės.
Dedame naują pagalvę.
Uždedame šaibą. Dar su domkratu prikeliame variklį aukštyn, nes pagalve yra aukštesnė nei senoji.
Prisukam kronšteiną ir su ranka pacentruojam apytiksliai skylę, atleidžiame domkratą, kur į karterį parėmėme, veržlė yra su kūgiu, veržiant pasigaus pati centrą.
Dedam „gitara“ ir ja priveržiame. Prisukam dugno apsaugą.
Kadangi mazgas atsakingas, panaudoju dinamometrą. Naudojau tik kronšteino varžtams.
Varžtų užveržimo momentai.
Senoji pagalvė, jau susėdus matos įtrukimai, suskirdus guma, kuri laiko tepalą.
Pradingo vibracijos i saloną, neliko trumpo sujudėjimo variklio, numetant gazą ar autopilotą išjungiant. Lyg nauja masina. Žiūrėsim kiek ta laime tesis. Viskas tas pats galioja ir P407, C5X7 turėtojams.
Klausimo kaina: Variklio pagalvė, kodas Corteco 80000036 38€