WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 19:26

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 80 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: C5 sankabos remontas
StandartinėParašytas: Bal 10 2017, 22:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
na taip, tau. juk pripazinsi kad ieskai problemu kol ju net nera?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 sankabos remontas
StandartinėParašytas: Bal 10 2017, 22:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
ukw rašė:
Jei pats nekeitei smagračio, tai pasikeisk kartu su sankaba. Nes po keisi sankabą dar kartą, o jei labiau nepasiseks, tai dar ir alkūninis išbarška.

Nekeiciau nei sankabos ni smagracio. Pats nuvaziavau ~100k. Idomu kiek laiko tie smagraciai? Kas poto nutinka jiems isdilus? Prasisuka ir isdrasko viska?

Prasisukt neprasisuka, bet baisiai barška ir daužosi. Pačiam tų lavonų dar nėra tekę matyti, bet nuotraukose esu matęs sulūžusių, tai biškį apdaužo arba labai apdaužo dėžės vidų. Esu keitęs užstrigusį, tai su vibracijomis kaip ir buvo viskas normaliai, bet su mašina pajudėjimas iš vietos praktiškai kaip su keramine sportine sankaba.
Nuimsi dėžę vieną kartą, manau antro nebesinorės. Čia ne žigulys ar sena audė, kur numetei šonan kardaną ar pusašius, atjungei pavarų traukes, du laidus ir atsukęs pagalvę gali lupt lauk.
Penktadienį 100kw varikliui imsiu dėžę. Žmogus sakė, kad smagratis turėtų būti geras, nes buvo praeitas savininkas keitęs, o ir garsų jokių nėra. Jau laukiu to momento, kai rasim klibataiką.
Ant naujo smagračio dėti seną sankabą yra tas pats, kas ant naujų stabdžių diskų dėti senas stabdžių kaladėles. Galima, važiuoja, o kas blogai?
Bet aišku, kai smagratis kainuoja šitam motorui ne 250eur, o 450eur, o tai truputį galima ir suprasti bajerį.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 sankabos remontas
StandartinėParašytas: Bal 10 2017, 22:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
nerimka rašė:
na taip, tau. juk pripazinsi kad ieskai problemu kol ju net nera?

Na problemu dar nera, bet tuoj bus. As tik bandau uzbegti joms uz akiu, nes kai jos bus, tada jau nebelaikas bus jas spresti su visom pasekmem :) tai vat kad metalo gabalas ten, ir man patinka tie metalo gabalai, ir as juos ciupinesiu, keisiu, krapstysiu, ir poto ilipes megausiuos kaip visas tas metalo gabalas smagiai vaziuoja, o gal jame ir mirsiu, kas cia zino, uztad gal smagratis nedaug naudotas atlikas kam nors :D . Kaip sakant kiekvienam savo ir jokios paranojos as asmeniskai nematau, kaip ir visada, susirenku info pasiruosimui pries darbus :) kaip ir sakiau as nesu meistras, kuriem tiem metalo gabalai kasdienybe ir vimdo nuo ju :) , man tai idomus laiko praleidimas, o laika as planuojuosi, nes yra ir kitu idomiu jo praleidimo budu :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 sankabos remontas
StandartinėParašytas: Bal 10 2017, 22:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
HeLLmiX rašė:
ukw rašė:
Jei pats nekeitei smagračio, tai pasikeisk kartu su sankaba. Nes po keisi sankabą dar kartą, o jei labiau nepasiseks, tai dar ir alkūninis išbarška.

Nekeiciau nei sankabos ni smagracio. Pats nuvaziavau ~100k. Idomu kiek laiko tie smagraciai? Kas poto nutinka jiems isdilus? Prasisuka ir isdrasko viska?

Prasisukt neprasisuka, bet baisiai barška ir daužosi. Pačiam tų lavonų dar nėra tekę matyti, bet nuotraukose esu matęs sulūžusių, tai biškį apdaužo arba labai apdaužo dėžės vidų. Esu keitęs užstrigusį, tai su vibracijomis kaip ir buvo viskas normaliai, bet su mašina pajudėjimas iš vietos praktiškai kaip su keramine sportine sankaba.
Nuimsi dėžę vieną kartą, manau antro nebesinorės. Čia ne žigulys ar sena audė, kur numetei šonan kardaną ar pusašius, atjungei pavarų traukes, du laidus ir atsukęs pagalvę gali lupt lauk.
Penktadienį 100kw varikliui imsiu dėžę. Žmogus sakė, kad smagratis turėtų būti geras, nes buvo praeitas savininkas keitęs, o ir garsų jokių nėra. Jau laukiu to momento, kai rasim klibataiką.
Ant naujo smagračio dėti seną sankabą yra tas pats, kas ant naujų stabdžių diskų dėti senas stabdžių kaladėles. Galima, važiuoja, o kas blogai?
Bet aišku, kai smagratis kainuoja šitam motorui ne 250eur, o 450eur, o tai truputį galima ir suprasti bajerį.
planuoju ketvirtadieni imtis sio reikalo, paziuresim kas ten gero belike :) labai aciu uz info :) kazkaip neatkreipdavau demesio ar ten trukdys kas ta deze isimt :) seip visos priemones(keltuvas, irankiai, hidraulinis keltuvelis dezei prilaikyti, pagalbininkas) yra, tureciau iveikti :) matysiu kaip tas smagratis atrodo, jei deze lengvai imsis gal dar atidesiu jo keitima iki pirmu garsu, bet jei bus tabalaika kaip sakai, keisiu iskart. Kai pasakei ta pvz su kaladelem, kazkaip norisi keist iskart :D

P. S. Kur tu matei smagrati uz 450? As uz ~550 randu :(

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Paskutinį kartą redagavo 1 HeLLmiX. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 sankabos remontas
StandartinėParašytas: Bal 10 2017, 22:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Aš neturiu nei keltuvo, nei hidraulinio keltuvėlio dėžei, nei pagalbininko dažniausiai, tai priemonės daug rimtesnės. Tai turėtumėt susitvarkyt :labas:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 sankabos remontas
StandartinėParašytas: Bal 10 2017, 22:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
Aš neturiu nei keltuvo, nei hidraulinio keltuvėlio dėžei, nei pagalbininko dažniausiai, tai priemonės daug rimtesnės. Tai turėtumėt susitvarkyt :labas:

Tadai, tu rimtesnis meistras. As tik savo auto krapstau, susirinkes info :) susitvarkyt tai neabejoju kad pavyks, pagalbininkas labiau patyres tai isspresim vienaip ar kitaip. Tik norisi ji kuo maziau trukdyt, nes jis ir savo darbu turi, o zinai kaip buna kai pradedi sokineti ten tai ten. Nebesigauna niekur :D
Beto esamos salygos ir daro itaka tvarkytis paciam. Kaip sakant, auges garaze, nors kasdienio darbo tokio tikrai nenoreciau, bet prie savu auto patinka kartais pasikrapstyti :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 sankabos remontas
StandartinėParašytas: Bal 10 2017, 23:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
tadas1991 rašė:
Aš neturiu nei keltuvo, nei hidraulinio keltuvėlio dėžei, nei pagalbininko dažniausiai, tai priemonės daug rimtesnės. Tai turėtumėt susitvarkyt :labas:

Tadai, tu rimtesnis meistras. As tik savo auto krapstau, susirinkes info :) susitvarkyt tai neabejoju kad pavyks, pagalbininkas labiau patyres tai isspresim vienaip ar kitaip. Tik norisi ji kuo maziau trukdyt, nes jis ir savo darbu turi, o zinai kaip buna kai pradedi sokineti ten tai ten. Nebesigauna niekur :D
Beto esamos salygos ir daro itaka tvarkytis paciam. Kaip sakant, auges garaze, nors kasdienio darbo tokio tikrai nenoreciau, bet prie savu auto patinka kartais pasikrapstyti :)

Reikia filosofiškiau į tą darbą pažiūrėti ir tada pasidaro truputį geriau, nes aš įsivaizduoju, kaip iš šono atrodo. Ir iš esmės, jei įlindęs į duobę važiuokles daužai visą dieną ,tai juk taip ir yra, kaip atrodo, grynai būtent taip ir yra.
Reik išmokt siųst visokius gavrylas chaliavščikus ir varguolius lauk, nes jie gali susiremontuoti patys arba važiuoti pas lievus garažinius, kurie nemoka dirbti, o tiems, kurie daro kokybiškai, gaila pinigus mokėti. Žodžiu, realiai neužtenka lėšų išlaikyti prabangos prekei - automobiliui, tai tenka suktis apgaudinėjant kitus. Tai ir ieško tokių, kur kaip aš prieš tai buvau, kur dirbau labai pigiai, labai kokybiškai ir dar stengiausi, kad viskas laiku būtų. Tai dabar kainos normalios, kokybė gera arba jei kas nesigauna - atsakau už bazarą, o darbo terminai - standartiniams darbams yra atsakoma už bazarą, o tiems darbams, kur "čia tipo biškį nesikuria, biškį netraukia, biškį kartais labai retai užgęsta, biškį klaidas mėto ir penki meistrai jau nerado, kur bėda", tai terminas "iki kol pavyks" :) Darbo vistiek yra pakankamai, maistas iš trim lentynom aukščiau gerokai skanesnis, o šiandien bedirbdamas prie Volvo (2.0HDI 100kw variklis) diržų keitimo, tik įpusėjęs darbą supratau, kad čia ne kokia visiškai supuvus nebepakeliama domkratu net už traverso, byranti tepaluota 93čių Xantia, o 2010tų V50. Kažkaip nelabai ir rūpėjo, tik ant visų dalių radau štampukus 09 arba 10, tai galvoju diržas keistas, o mašina bus senesnė. Ant diržo dangtukų irgi 10. Nu ok :D
Nežinau, jeigu atsibos po tuos tepalų ir kitų skysčių fontanus maudytis, taigi visada galima ką nors kito sugalvot eit veikt :labas:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 sankabos remontas
StandartinėParašytas: Bal 11 2017, 00:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
HeLLmiX rašė:
tadas1991 rašė:
Aš neturiu nei keltuvo, nei hidraulinio keltuvėlio dėžei, nei pagalbininko dažniausiai, tai priemonės daug rimtesnės. Tai turėtumėt susitvarkyt :labas:

Tadai, tu rimtesnis meistras. As tik savo auto krapstau, susirinkes info :) susitvarkyt tai neabejoju kad pavyks, pagalbininkas labiau patyres tai isspresim vienaip ar kitaip. Tik norisi ji kuo maziau trukdyt, nes jis ir savo darbu turi, o zinai kaip buna kai pradedi sokineti ten tai ten. Nebesigauna niekur :D
Beto esamos salygos ir daro itaka tvarkytis paciam. Kaip sakant, auges garaze, nors kasdienio darbo tokio tikrai nenoreciau, bet prie savu auto patinka kartais pasikrapstyti :)

Reikia filosofiškiau į tą darbą pažiūrėti ir tada pasidaro truputį geriau, nes aš įsivaizduoju, kaip iš šono atrodo. Ir iš esmės, jei įlindęs į duobę važiuokles daužai visą dieną ,tai juk taip ir yra, kaip atrodo, grynai būtent taip ir yra.
Reik išmokt siųst visokius gavrylas chaliavščikus ir varguolius lauk, nes jie gali susiremontuoti patys arba važiuoti pas lievus garažinius, kurie nemoka dirbti, o tiems, kurie daro kokybiškai, gaila pinigus mokėti. Žodžiu, realiai neužtenka lėšų išlaikyti prabangos prekei - automobiliui, tai tenka suktis apgaudinėjant kitus. Tai ir ieško tokių, kur kaip aš prieš tai buvau, kur dirbau labai pigiai, labai kokybiškai ir dar stengiausi, kad viskas laiku būtų. Tai dabar kainos normalios, kokybė gera arba jei kas nesigauna - atsakau už bazarą, o darbo terminai - standartiniams darbams yra atsakoma už bazarą, o tiems darbams, kur "čia tipo biškį nesikuria, biškį netraukia, biškį kartais labai retai užgęsta, biškį klaidas mėto ir penki meistrai jau nerado, kur bėda", tai terminas "iki kol pavyks" :) Darbo vistiek yra pakankamai, maistas iš trim lentynom aukščiau gerokai skanesnis, o šiandien bedirbdamas prie Volvo (2.0HDI 100kw variklis) diržų keitimo, tik įpusėjęs darbą supratau, kad čia ne kokia visiškai supuvus nebepakeliama domkratu net už traverso, byranti tepaluota 93čių Xantia, o 2010tų V50. Kažkaip nelabai ir rūpėjo, tik ant visų dalių radau štampukus 09 arba 10, tai galvoju diržas keistas, o mašina bus senesnė. Ant diržo dangtukų irgi 10. Nu ok :D
Nežinau, jeigu atsibos po tuos tepalų ir kitų skysčių fontanus maudytis, taigi visada galima ką nors kito sugalvot eit veikt :labas:

Na esu ziurejes is duobes puses i ta darba filosofiskai tai zinau kaip ten buna, todel ir nusprendziau kad jis ne man, nes buvo kur megint, ir vis dar yra :D kazkaip labiau prie elektronikos trauke visada, tai ten ir linkstu, nors visaip gali nutikt :) sau vaziuokle padauzyt nera problemu, vaziuokle tai ten viskas paprasta(is principo, ne darbo atzvilgiu kai truksta varztai, neatsisuka ir pan) ir vienai kitai auto nera daug, gi nereikia visko ko perrinkineti vienu metu, nes profilaktiskai daznai pasitikrinu ir nusimatau kada bus keitimas vienos ar kitos dalies :) su variklio remontu as bunu labiau pagalbininkas :D norisi kompetingos draugijos, gerai pagalvojus, beveik ten lysti savom auto ir nereikia :) o del zmoniu, tai irgi gerai zinoma kokiu ten tik nepasitaiko :) suprantu apie ka kalbi :) ir gerai suprantu ukw postus i uzduodamus klausymus :D viskas cia ok :) P.S. Naujesnes auto tikrai smagiau remontuoti, dar niekas neuzpuve, atsisukineja normaliai, jei tik pavyksta ranka ikist :D greiciau atsiardyti kelia iki reikiamo varsto nei vargti ir deklamuoti visus zinomus keiksmazodzius ir kurti naujus ju junginius :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 sankabos remontas
StandartinėParašytas: Bal 11 2017, 11:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
Na esu ziurejes is duobes puses i ta darba filosofiskai tai zinau kaip ten buna, todel ir nusprendziau kad jis ne man, nes buvo kur megint, ir vis dar yra :D kazkaip labiau prie elektronikos trauke visada, tai ten ir linkstu, nors visaip gali nutikt :) sau vaziuokle padauzyt nera problemu, vaziuokle tai ten viskas paprasta(is principo, ne darbo atzvilgiu kai truksta varztai, neatsisuka ir pan) ir vienai kitai auto nera daug, gi nereikia visko ko perrinkineti vienu metu, nes profilaktiskai daznai pasitikrinu ir nusimatau kada bus keitimas vienos ar kitos dalies :) su variklio remontu as bunu labiau pagalbininkas :D norisi kompetingos draugijos, gerai pagalvojus, beveik ten lysti savom auto ir nereikia :) o del zmoniu, tai irgi gerai zinoma kokiu ten tik nepasitaiko :) suprantu apie ka kalbi :) ir gerai suprantu ukw postus i uzduodamus klausymus :D viskas cia ok :) P.S. Naujesnes auto tikrai smagiau remontuoti, dar niekas neuzpuve, atsisukineja normaliai, jei tik pavyksta ranka ikist :D greiciau atsiardyti kelia iki reikiamo varsto nei vargti ir deklamuoti visus zinomus keiksmazodzius ir kurti naujus ju junginius :D

Šiaip jau net ne amžiuje esmė, ir net ne pačiame automobilyje, kai pagalvoji.
O kas lieka iš to automobilio per tuos metus, jį prižiūrint tik tiek, kad bile važiuotų. Garbės žodžio ir šventos dvasios laikomas rūdžių gabalų rinkinys, kurį baisu užvesti, pakelti, nuleisti, pagazuoti, pastabdyti, kad kas nešautų, nepokšteltų, diržas nenutrūktų ir pan. Nes ten tiksinti bomba. O jei sprogs pas tave, tai juk TU pridirbai...
Arba prižiūrint truputį geriau...
Vienas žmogus su BX atvažiuoja, mašinai kitąmet bus 30, ir ji naudojama kasdien žiemą vasarą. Bet būklė tokia, kad malonu dirbti. Dar nebuvo, kad kas neatsisuktų, netgi plonieji varžtai prie važiuoklės, palaikantys visokias skardeles ar auseles, ir tie atsisuka :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 sankabos remontas
StandartinėParašytas: Bal 11 2017, 20:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
HeLLmiX rašė:
Na esu ziurejes is duobes puses i ta darba filosofiskai tai zinau kaip ten buna, todel ir nusprendziau kad jis ne man, nes buvo kur megint, ir vis dar yra :D kazkaip labiau prie elektronikos trauke visada, tai ten ir linkstu, nors visaip gali nutikt :) sau vaziuokle padauzyt nera problemu, vaziuokle tai ten viskas paprasta(is principo, ne darbo atzvilgiu kai truksta varztai, neatsisuka ir pan) ir vienai kitai auto nera daug, gi nereikia visko ko perrinkineti vienu metu, nes profilaktiskai daznai pasitikrinu ir nusimatau kada bus keitimas vienos ar kitos dalies :) su variklio remontu as bunu labiau pagalbininkas :D norisi kompetingos draugijos, gerai pagalvojus, beveik ten lysti savom auto ir nereikia :) o del zmoniu, tai irgi gerai zinoma kokiu ten tik nepasitaiko :) suprantu apie ka kalbi :) ir gerai suprantu ukw postus i uzduodamus klausymus :D viskas cia ok :) P.S. Naujesnes auto tikrai smagiau remontuoti, dar niekas neuzpuve, atsisukineja normaliai, jei tik pavyksta ranka ikist :D greiciau atsiardyti kelia iki reikiamo varsto nei vargti ir deklamuoti visus zinomus keiksmazodzius ir kurti naujus ju junginius :D

Šiaip jau net ne amžiuje esmė, ir net ne pačiame automobilyje, kai pagalvoji.
O kas lieka iš to automobilio per tuos metus, jį prižiūrint tik tiek, kad bile važiuotų. Garbės žodžio ir šventos dvasios laikomas rūdžių gabalų rinkinys, kurį baisu užvesti, pakelti, nuleisti, pagazuoti, pastabdyti, kad kas nešautų, nepokšteltų, diržas nenutrūktų ir pan. Nes ten tiksinti bomba. O jei sprogs pas tave, tai juk TU pridirbai...
Arba prižiūrint truputį geriau...
Vienas žmogus su BX atvažiuoja, mašinai kitąmet bus 30, ir ji naudojama kasdien žiemą vasarą. Bet būklė tokia, kad malonu dirbti. Dar nebuvo, kad kas neatsisuktų, netgi plonieji varžtai prie važiuoklės, palaikantys visokias skardeles ar auseles, ir tie atsisuka :)
na jei žmogus pats nekrapsto masinos, reiskia meistras, kuris krapsto paruosia, kad varsteliai atsisuktu :) as visada sutepu visus varstelius kuriuos issukau su tepalu pries prisukant, ir nebuna niekad problemu kita karta juos atsukinejant :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 sankabos remontas
StandartinėParašytas: Bal 13 2017, 20:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Siandien prasidejo darbai. Optimizmas kad viskas bus lengva ir paprasta dingo greit :D bet rezultatas buvo pasiektas, deze ant stalo. Smagraciui-batai, isminamasis-sneka pats guoliukas, keiciasi su visu hidrauliniu stumokliu, tai irgi batai jam, diskatorius ir diskas, dar dar, bet primetus kiek darbo reikia deze isimt, tai irgi batai jiem :D Tadai, tu sakei keisti 2.0 hdi, tai sekmes :D nors gal tau normaliai pasirodys :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 sankabos remontas
StandartinėParašytas: Bal 14 2017, 00:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
Siandien prasidejo darbai. Optimizmas kad viskas bus lengva ir paprasta dingo greit :D bet rezultatas buvo pasiektas, deze ant stalo. Smagraciui-batai, isminamasis-sneka pats guoliukas, keiciasi su visu hidrauliniu stumokliu, tai irgi batai jam, diskatorius ir diskas, dar dar, bet primetus kiek darbo reikia deze isimt, tai irgi batai jiem :D Tadai, tu sakei keisti 2.0 hdi, tai sekmes :D nors gal tau normaliai pasirodys :)

Nežinau. Tokiam varikliui dar neėmiau dėžės. Pirmokui 2.0HDiu 80kw tik teko imti, tiksliau gal kokiems penkiems, kur dėžė jau panašaus dydžio. O imsim gi ne trečiokui X7, o antrokui, tai pas jį kėbulas praktiškai identiškas pirmokui, tai ir traversas mažesnis, ir ne kvadratinis, o balkio formos su ūsais, tai ten viskas paprasčiau. Gal tik vietos mažiau, nes tas kėbulas ir mažesnis, ir po kapotu nebuvo paruošta tiek vietos, kad tilptų 2.7 ar 3.0HDi su automatu... Žiūrėsim, kažkaip visvien nusiims :)
Pas X7 išsitraukia dėžė šitam motorui į apačią, nenuėmus traversos? Ar reikia nuimti visą traversą ar bent vieną ūsą?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 sankabos remontas
StandartinėParašytas: Bal 14 2017, 07:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 13 2017, 11:27
Pranešimai: 51
Miestas: Vilnius
Klausimas jei pajudant is vietos pirmu ir antru begiu buna toks dunksejimas toks "dududu" ar cia gali but smagratis? ir ant silto variklio.saltam to nesijuacia.bet isminant sankaba jokiu garsu.pradeda boksuot ijungus trecia begi.bet negazuojant tai galima ir be to apseit.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 sankabos remontas
StandartinėParašytas: Bal 14 2017, 07:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
HeLLmiX rašė:
Siandien prasidejo darbai. Optimizmas kad viskas bus lengva ir paprasta dingo greit :D bet rezultatas buvo pasiektas, deze ant stalo. Smagraciui-batai, isminamasis-sneka pats guoliukas, keiciasi su visu hidrauliniu stumokliu, tai irgi batai jam, diskatorius ir diskas, dar dar, bet primetus kiek darbo reikia deze isimt, tai irgi batai jiem :D Tadai, tu sakei keisti 2.0 hdi, tai sekmes :D nors gal tau normaliai pasirodys :)

Nežinau. Tokiam varikliui dar neėmiau dėžės. Pirmokui 2.0HDiu 80kw tik teko imti, tiksliau gal kokiems penkiems, kur dėžė jau panašaus dydžio. O imsim gi ne trečiokui X7, o antrokui, tai pas jį kėbulas praktiškai identiškas pirmokui, tai ir traversas mažesnis, ir ne kvadratinis, o balkio formos su ūsais, tai ten viskas paprasčiau. Gal tik vietos mažiau, nes tas kėbulas ir mažesnis, ir po kapotu nebuvo paruošta tiek vietos, kad tilptų 2.7 ar 3.0HDi su automatu... Žiūrėsim, kažkaip visvien nusiims :)
Pas X7 išsitraukia dėžė šitam motorui į apačią, nenuėmus traversos? Ar reikia nuimti visą traversą ar bent vieną ūsą?

Tai tada pasiseke tau :D emem zemen visa traversa, kitaip niekaip nepavyko istraukt. Jei ūsus vadini ta dali kuri jungia traversa ir londzerona tai ju neemiau, pavyko issukt isimant deze, bus matyt kaip pavyks ideti, :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 sankabos remontas
StandartinėParašytas: Bal 15 2017, 02:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
ogiogi rašė:
Klausimas jei pajudant is vietos pirmu ir antru begiu buna toks dunksejimas toks "dududu" ar cia gali but smagratis? ir ant silto variklio.saltam to nesijuacia.bet isminant sankaba jokiu garsu.pradeda boksuot ijungus trecia begi.bet negazuojant tai galima ir be to apseit.

Tas dududu gali butindel smagracio. Jei jau praslysta sankaba tai ir jai bus paskutinioji :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 80 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 28 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007