Sveiki,idomu ar kasnors is forumieciu pastoviai vazineja su vaziuokles Sport rezimu? (C5 X7) Nes as po puses metu vazinejimo normaliu rezimu (komfort) pabandžiau pavazinet su Sport (suspension mode) ir jame likau , nes auto daug geriau valdosi, nesiūbuoja ir nelinguoja su nosim taip kaip ant iprasto rezimo, ir komfortas praktiškai nenukencia. Vis tiek daug komfortiškiau nei tarkim bmw e60

Beto kai masina užvedi is naujo, sport mode niekur nedingsta, skirtingai nei automato sport rezimas, kuris mano galva dyzeliui yra bevertis, nes nera prasmes kelti iki 4000 apsuku, kai maksimalus sukimo momentas jau nuo 2000

tik triuksmas pasalinis o geriau nevaziuoja

O tuo tarpu važiuokles sport mode tikrai veiksmingas ir yra nemazas skirtumas valdyme, daug geriau jauciamas auto. Beje nekuriant naujos temos, noreciau patikslint, gal kas zinot ar tiesa kad 2.2 hdi 150kw ir 3.0 hdi 177kw eina jau su kitokia priekine vaziuokle nei silpnesnio galingumo modeliai? Ta prasme situose modeliuose priekyje jau stovi dviejų svirciu pakaba ar visgi paprasta? Aciu

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai!

2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex