WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 15:20

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 89 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 08 2017, 07:50 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
kobis rašė:
as turiu senaji leidzianti radiatoriu tai galiu foto padaryt. Buvo uzpilyta dazu tai matosi centre zalias blynas :labas:

Radiatoriai ju liga tai didele tikimybe kad jis. Patariama keisti ir 2 gumeles , kurios yra ant vamdziu kurie kisasi i radiatoriu.


Ponai, visuose šiuolaikinėse mašinose, kondicionavimo sistemos radiatoriai tarnauja trumpai - toks jų darbas ir fizikos neapgausi. (apgauti gali, bet tai daug kainuoja ir todėl nieks nedaro). O pas visus citro, ta liga dar paūmėja, kadangi ventiliatorius yra iš priekio. Tai toje vietoje, kur ventiliatoriaus centras, prisikaupia visas šiukšlynas, jis dorai nesivėdina vat ir prapūna.Cinko aerozolis pailgina naujo radiatoriaus gyvenimą.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2017, 12:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
ukw rašė:
kobis rašė:
as turiu senaji leidzianti radiatoriu tai galiu foto padaryt. Buvo uzpilyta dazu tai matosi centre zalias blynas :labas:

Radiatoriai ju liga tai didele tikimybe kad jis. Patariama keisti ir 2 gumeles , kurios yra ant vamdziu kurie kisasi i radiatoriu.


Ponai, visuose šiuolaikinėse mašinose, kondicionavimo sistemos radiatoriai tarnauja trumpai - toks jų darbas ir fizikos neapgausi. (apgauti gali, bet tai daug kainuoja ir todėl nieks nedaro). O pas visus citro, ta liga dar paūmėja, kadangi ventiliatorius yra iš priekio. Tai toje vietoje, kur ventiliatoriaus centras, prisikaupia visas šiukšlynas, jis dorai nesivėdina vat ir prapūna.Cinko aerozolis pailgina naujo radiatoriaus gyvenimą.

Va dekui uz issamu paaiskinima :) kaip tas cinko aerozolis? Visur galima gauti ar kazkoks specifinis daigtas? Purkšti reikia tik darbini pavirsiu?

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2017, 13:45 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 10 2017, 21:18
Pranešimai: 90
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
ukw rašė:
kobis rašė:
as turiu senaji leidzianti radiatoriu tai galiu foto padaryt. Buvo uzpilyta dazu tai matosi centre zalias blynas :labas:

Radiatoriai ju liga tai didele tikimybe kad jis. Patariama keisti ir 2 gumeles , kurios yra ant vamdziu kurie kisasi i radiatoriu.


Ponai, visuose šiuolaikinėse mašinose, kondicionavimo sistemos radiatoriai tarnauja trumpai - toks jų darbas ir fizikos neapgausi. (apgauti gali, bet tai daug kainuoja ir todėl nieks nedaro). O pas visus citro, ta liga dar paūmėja, kadangi ventiliatorius yra iš priekio. Tai toje vietoje, kur ventiliatoriaus centras, prisikaupia visas šiukšlynas, jis dorai nesivėdina vat ir prapūna.Cinko aerozolis pailgina naujo radiatoriaus gyvenimą.

Va dekui uz issamu paaiskinima :) kaip tas cinko aerozolis? Visur galima gauti ar kazkoks specifinis daigtas? Purkšti reikia tik darbini pavirsiu?


Wurth prekiauja neblogais cinko aerozoliais. Pabandyk paieškot ir kitur, daug kas prekiauja šiais laikais.

_________________
Citroen C5x7 Exclusive | 3.0 V6 211 HP | LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 15:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 03 2016, 20:07
Pranešimai: 53
Miestas: Vilnius
parekomenduokite kur Vilniuje taiso kondicionierių sistemas?

Ačiū. ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2017, 20:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Nuva isemiau radiatoriu kondiskes, ir turiu beda. Nuluzo aparinis radiatoriaus pajungimas. Luzo pats galiukas su sandarinimo gumelemis, ta dalis liko radiatoriuje, o isitrauke labai nedidele dalis. Siek tiek isikisa, bet abejoju ar uzsisandarins. Klausimas, gal kas zino kaip Issisukt is padeties be viso ilgojo vamzdelio keitimo? :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2017, 09:19 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
1. keiti visą vamzdelį.
2. prisivirini gabalą vamzdelio.
3. važinėji be klimos.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2017, 11:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
ukw rašė:
1. keiti visą vamzdelį.
2. prisivirini gabalą vamzdelio.
3. važinėji be klimos.


3 netinka, 1 tinka bet brangu, belieka 2 variantas. Tik kur rasti visa antgali nauja? Yra kas gali uzspausti vamzdelio gala su gumine zarna? Ant automobilio. Priejimas geras

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2017, 14:13 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Tai nusipirk is sroto visa vamzduka ir pasikeisi. Niekas tau neapspaus gumos-slangos be stakliu.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2017, 19:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Gumą ant aliumininio vamzdžio išvis visi vengia spausti, net ir stakles turėdami. O rimtesni kondicionierininkai, kurie ne tik "pildau, įpilu dažų ir galiu pabandyt su lempa pažiūrėt, gal rasiu nuotėkį" daro, bet ir remontuoja, tai dažniausiai virina aliuminį. Tai suveiki jiems tokį patį sveiką galiuką ir privirins ant mašinos. Man ne kartą teko vežti taip ir daryti. Ypač kai kokią egzotiką remontuoji, pvz Renault Master autobusiuką 99metų su kondicionierium, ir dar ne šiaip kokį, o buvusią greitąją, kur AC vamzdžiai ir galan nuvesti. Tai ten kiekvienas vamzdis praktiškai yra vienetinis, nes tokių mašinų kažkur Prancūzijoj buvo pagaminta koks 100vnt...gal...
Aišku, tas priekinis pajungimas pas C5 yra įdomus tuo, kad jo suvirinimui turėsi nuvažiuoti be bamperio arba mokėti už bamperio nuėmimą.
Mane užvakar Romas įspėjo, kad pas juos priekinis vamzdis būna nulūžta ir lieka radiatoriuj. Vakar keičiau. Tpfu tpfu, išsitraukė ir atgal gražiai susidėjo. Dėjau Valeo radiatorių, tai buvo visiškai identiškas originalui. Skyrėsi tik dviem dalykais - nebuvo originalios dalies koduko, pagaminimo data vienuolika metų naujesnė :)
C5 II ir C5 III AC radiatoriai tokie patys. Tik pas antroką bamperis nusiima trigubai greičiau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2017, 19:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
Gumą ant aliumininio vamzdžio išvis visi vengia spausti, net ir stakles turėdami. O rimtesni kondicionierininkai, kurie ne tik "pildau, įpilu dažų ir galiu pabandyt su lempa pažiūrėt, gal rasiu nuotėkį" daro, bet ir remontuoja, tai dažniausiai virina aliuminį. Tai suveiki jiems tokį patį sveiką galiuką ir privirins ant mašinos. Man ne kartą teko vežti taip ir daryti. Ypač kai kokią egzotiką remontuoji, pvz Renault Master autobusiuką 99metų su kondicionierium, ir dar ne šiaip kokį, o buvusią greitąją, kur AC vamzdžiai ir galan nuvesti. Tai ten kiekvienas vamzdis praktiškai yra vienetinis, nes tokių mašinų kažkur Prancūzijoj buvo pagaminta koks 100vnt...gal...
Aišku, tas priekinis pajungimas pas C5 yra įdomus tuo, kad jo suvirinimui turėsi nuvažiuoti be bamperio arba mokėti už bamperio nuėmimą.
Mane užvakar Romas įspėjo, kad pas juos priekinis vamzdis būna nulūžta ir lieka radiatoriuj. Vakar keičiau. Tpfu tpfu, išsitraukė ir atgal gražiai susidėjo. Dėjau Valeo radiatorių, tai buvo visiškai identiškas originalui. Skyrėsi tik dviem dalykais - nebuvo originalios dalies koduko, pagaminimo data vienuolika metų naujesnė :)
C5 II ir C5 III AC radiatoriai tokie patys. Tik pas antroką bamperis nusiima trigubai greičiau.

Tai va va man galiukas ir liko radiatoriuje. Jei vamzduku matmenys vienodi nesvarbu koks variklis tada liuks, bet pas mane radiatorius tik nuo c5 III 2.2 arba 2.7 hdi arba p407 2.2 arba 2.7 hdi. Ir dar reikia pajungima ziuret. Buvaubsrote, tainpas c5 pirmoka vamzdelis uzsilenkia ir isikisa ibradiatoriu, o pas mane ta dalis kur lenkiasi gumine. Zodziu dabar surinkau su gumele ir uzspaudziau kitaip. Ryt patikrins azotu ir bus matyt ar paejo mano chaltura :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2017, 19:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kiek pamenu (kadangi keičiau), tai to Renault Master slėginis daviklis buvo dar senovinis trijų padėčių.
Neveikia p<5bar
Veikia 25bar>p>5bar
Neveikia p>25bar.
Taip, kad, ten reikia tikrai neblogo sandarumo :)
Linkim, kad paeitų. O galiuko geram suvirintojui ten pakanka kelių centimetrų, svarbu visa flanšinė jungtis būtų vietoj ir sveika. Aišku, kuo daugiau, tuo geriau. Ypač jei presuota ant klijų kažkas, kad neperkaitint labai stipriai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2017, 19:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
Kiek pamenu (kadangi keičiau), tai to Renault Master slėginis daviklis buvo dar senovinis trijų padėčių.
Neveikia p<5bar
Veikia 25bar>p>5bar
Neveikia p>25bar.
Taip, kad, ten reikia tikrai neblogo sandarumo :)
Linkim, kad paeitų. O galiuko geram suvirintojui ten pakanka kelių centimetrų, svarbu visa flanšinė jungtis būtų vietoj ir sveika. Aišku, kuo daugiau, tuo geriau. Ypač jei presuota ant klijų kažkas, kad neperkaitint labai stipriai.

Jei visa galiuka gauciau ta iki gumines dalies, tai kaip sakai tikrai uztektu uzvirint normaliai :) jei nepaies reikes ieskot kas gales tai padaryt. Ar tik nereiks iki Kauno atlekt tam reikalui :D o iskur gaut galiuka nauja? Is lauzyno kazkaip nenoriu tokio pat suirusiu pirkt :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2017, 00:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nežinau, ar naujų jų būna išvis. Bet šiaip dalis ten gana standartinė, tai nu gal pritaikyt išeis, pvz galinį, kuris nebūna surūdijęs. Maniškiam keistam tai visai neblogas jis buvo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 29 2017, 14:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Na visgi avarinis remontas paejo. Buvo deta viena storesne gumele, siek tiek praplatintas likes vamzdelio galas kad tampriau tiktu radiatoriaus skyle, sutvirtintas prisukimas uzdedant dar viena metaline detale ant virsaus. Viska sudejus ir priverzus, patikrinus azotu ties 20 atmosferu, neleido. Bus ziureti kaip laikys toliau :) anktesniem auto ir budavo uzspauta su viena gumele, tik sitas citrius idejo dvi :) padariau downgrade ne savo noru :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 25 2017, 22:20 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 24 2014, 22:15
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Sveiki, tai ir as prisidesiu su savo istorija :D pas mane 2 L. Issileido freonas. Pakeiciau supuvusia skyleta aliumini vamzdeli einanti nuo kondicionieriaus iki pat peciuko (3 valandu velnioniskai sunkus darbas) ir vel pasipildziau. Sistema sandari, bet salta ora pucia labai silpnai. Ventiliatoriai suka pilnu pajegumu. Radiatoriu isploviau su kercheriu, nors jis jau pakorejas nuo senumo. Kaip spresti sita problema. Arba bent nuo ko pradeti? :)

_________________
Citroen c5 2.0 Hdi 2009m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 89 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 23 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007