WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=34347 |
Puslapis 2 iš 6 |
Autorius: | ukw [ Geg 08 2017, 07:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas |
kobis rašė: as turiu senaji leidzianti radiatoriu tai galiu foto padaryt. Buvo uzpilyta dazu tai matosi centre zalias blynas Radiatoriai ju liga tai didele tikimybe kad jis. Patariama keisti ir 2 gumeles , kurios yra ant vamdziu kurie kisasi i radiatoriu. Ponai, visuose šiuolaikinėse mašinose, kondicionavimo sistemos radiatoriai tarnauja trumpai - toks jų darbas ir fizikos neapgausi. (apgauti gali, bet tai daug kainuoja ir todėl nieks nedaro). O pas visus citro, ta liga dar paūmėja, kadangi ventiliatorius yra iš priekio. Tai toje vietoje, kur ventiliatoriaus centras, prisikaupia visas šiukšlynas, jis dorai nesivėdina vat ir prapūna.Cinko aerozolis pailgina naujo radiatoriaus gyvenimą. |
Autorius: | HeLLmiX [ Geg 08 2017, 12:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas |
ukw rašė: kobis rašė: as turiu senaji leidzianti radiatoriu tai galiu foto padaryt. Buvo uzpilyta dazu tai matosi centre zalias blynas Radiatoriai ju liga tai didele tikimybe kad jis. Patariama keisti ir 2 gumeles , kurios yra ant vamdziu kurie kisasi i radiatoriu. Ponai, visuose šiuolaikinėse mašinose, kondicionavimo sistemos radiatoriai tarnauja trumpai - toks jų darbas ir fizikos neapgausi. (apgauti gali, bet tai daug kainuoja ir todėl nieks nedaro). O pas visus citro, ta liga dar paūmėja, kadangi ventiliatorius yra iš priekio. Tai toje vietoje, kur ventiliatoriaus centras, prisikaupia visas šiukšlynas, jis dorai nesivėdina vat ir prapūna.Cinko aerozolis pailgina naujo radiatoriaus gyvenimą. Va dekui uz issamu paaiskinima kaip tas cinko aerozolis? Visur galima gauti ar kazkoks specifinis daigtas? Purkšti reikia tik darbini pavirsiu? |
Autorius: | Mrzaus [ Geg 08 2017, 13:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas |
HeLLmiX rašė: ukw rašė: kobis rašė: as turiu senaji leidzianti radiatoriu tai galiu foto padaryt. Buvo uzpilyta dazu tai matosi centre zalias blynas Radiatoriai ju liga tai didele tikimybe kad jis. Patariama keisti ir 2 gumeles , kurios yra ant vamdziu kurie kisasi i radiatoriu. Ponai, visuose šiuolaikinėse mašinose, kondicionavimo sistemos radiatoriai tarnauja trumpai - toks jų darbas ir fizikos neapgausi. (apgauti gali, bet tai daug kainuoja ir todėl nieks nedaro). O pas visus citro, ta liga dar paūmėja, kadangi ventiliatorius yra iš priekio. Tai toje vietoje, kur ventiliatoriaus centras, prisikaupia visas šiukšlynas, jis dorai nesivėdina vat ir prapūna.Cinko aerozolis pailgina naujo radiatoriaus gyvenimą. Va dekui uz issamu paaiskinima kaip tas cinko aerozolis? Visur galima gauti ar kazkoks specifinis daigtas? Purkšti reikia tik darbini pavirsiu? Wurth prekiauja neblogais cinko aerozoliais. Pabandyk paieškot ir kitur, daug kas prekiauja šiais laikais. |
Autorius: | Clouds [ Geg 23 2017, 15:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas |
parekomenduokite kur Vilniuje taiso kondicionierių sistemas? Ačiū. |
Autorius: | HeLLmiX [ Geg 26 2017, 20:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas |
Nuva isemiau radiatoriu kondiskes, ir turiu beda. Nuluzo aparinis radiatoriaus pajungimas. Luzo pats galiukas su sandarinimo gumelemis, ta dalis liko radiatoriuje, o isitrauke labai nedidele dalis. Siek tiek isikisa, bet abejoju ar uzsisandarins. Klausimas, gal kas zino kaip Issisukt is padeties be viso ilgojo vamzdelio keitimo? |
Autorius: | ukw [ Geg 27 2017, 09:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas |
1. keiti visą vamzdelį. 2. prisivirini gabalą vamzdelio. 3. važinėji be klimos. |
Autorius: | HeLLmiX [ Geg 27 2017, 11:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas |
ukw rašė: 1. keiti visą vamzdelį. 2. prisivirini gabalą vamzdelio. 3. važinėji be klimos. 3 netinka, 1 tinka bet brangu, belieka 2 variantas. Tik kur rasti visa antgali nauja? Yra kas gali uzspausti vamzdelio gala su gumine zarna? Ant automobilio. Priejimas geras |
Autorius: | Arthur [ Geg 27 2017, 14:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas |
Tai nusipirk is sroto visa vamzduka ir pasikeisi. Niekas tau neapspaus gumos-slangos be stakliu. |
Autorius: | tadas1991 [ Geg 27 2017, 19:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas |
Gumą ant aliumininio vamzdžio išvis visi vengia spausti, net ir stakles turėdami. O rimtesni kondicionierininkai, kurie ne tik "pildau, įpilu dažų ir galiu pabandyt su lempa pažiūrėt, gal rasiu nuotėkį" daro, bet ir remontuoja, tai dažniausiai virina aliuminį. Tai suveiki jiems tokį patį sveiką galiuką ir privirins ant mašinos. Man ne kartą teko vežti taip ir daryti. Ypač kai kokią egzotiką remontuoji, pvz Renault Master autobusiuką 99metų su kondicionierium, ir dar ne šiaip kokį, o buvusią greitąją, kur AC vamzdžiai ir galan nuvesti. Tai ten kiekvienas vamzdis praktiškai yra vienetinis, nes tokių mašinų kažkur Prancūzijoj buvo pagaminta koks 100vnt...gal... Aišku, tas priekinis pajungimas pas C5 yra įdomus tuo, kad jo suvirinimui turėsi nuvažiuoti be bamperio arba mokėti už bamperio nuėmimą. Mane užvakar Romas įspėjo, kad pas juos priekinis vamzdis būna nulūžta ir lieka radiatoriuj. Vakar keičiau. Tpfu tpfu, išsitraukė ir atgal gražiai susidėjo. Dėjau Valeo radiatorių, tai buvo visiškai identiškas originalui. Skyrėsi tik dviem dalykais - nebuvo originalios dalies koduko, pagaminimo data vienuolika metų naujesnė C5 II ir C5 III AC radiatoriai tokie patys. Tik pas antroką bamperis nusiima trigubai greičiau. |
Autorius: | HeLLmiX [ Geg 27 2017, 19:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas |
tadas1991 rašė: Gumą ant aliumininio vamzdžio išvis visi vengia spausti, net ir stakles turėdami. O rimtesni kondicionierininkai, kurie ne tik "pildau, įpilu dažų ir galiu pabandyt su lempa pažiūrėt, gal rasiu nuotėkį" daro, bet ir remontuoja, tai dažniausiai virina aliuminį. Tai suveiki jiems tokį patį sveiką galiuką ir privirins ant mašinos. Man ne kartą teko vežti taip ir daryti. Ypač kai kokią egzotiką remontuoji, pvz Renault Master autobusiuką 99metų su kondicionierium, ir dar ne šiaip kokį, o buvusią greitąją, kur AC vamzdžiai ir galan nuvesti. Tai ten kiekvienas vamzdis praktiškai yra vienetinis, nes tokių mašinų kažkur Prancūzijoj buvo pagaminta koks 100vnt...gal... Aišku, tas priekinis pajungimas pas C5 yra įdomus tuo, kad jo suvirinimui turėsi nuvažiuoti be bamperio arba mokėti už bamperio nuėmimą. Mane užvakar Romas įspėjo, kad pas juos priekinis vamzdis būna nulūžta ir lieka radiatoriuj. Vakar keičiau. Tpfu tpfu, išsitraukė ir atgal gražiai susidėjo. Dėjau Valeo radiatorių, tai buvo visiškai identiškas originalui. Skyrėsi tik dviem dalykais - nebuvo originalios dalies koduko, pagaminimo data vienuolika metų naujesnė C5 II ir C5 III AC radiatoriai tokie patys. Tik pas antroką bamperis nusiima trigubai greičiau. Tai va va man galiukas ir liko radiatoriuje. Jei vamzduku matmenys vienodi nesvarbu koks variklis tada liuks, bet pas mane radiatorius tik nuo c5 III 2.2 arba 2.7 hdi arba p407 2.2 arba 2.7 hdi. Ir dar reikia pajungima ziuret. Buvaubsrote, tainpas c5 pirmoka vamzdelis uzsilenkia ir isikisa ibradiatoriu, o pas mane ta dalis kur lenkiasi gumine. Zodziu dabar surinkau su gumele ir uzspaudziau kitaip. Ryt patikrins azotu ir bus matyt ar paejo mano chaltura |
Autorius: | tadas1991 [ Geg 27 2017, 19:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas |
Kiek pamenu (kadangi keičiau), tai to Renault Master slėginis daviklis buvo dar senovinis trijų padėčių. Neveikia p<5bar Veikia 25bar>p>5bar Neveikia p>25bar. Taip, kad, ten reikia tikrai neblogo sandarumo Linkim, kad paeitų. O galiuko geram suvirintojui ten pakanka kelių centimetrų, svarbu visa flanšinė jungtis būtų vietoj ir sveika. Aišku, kuo daugiau, tuo geriau. Ypač jei presuota ant klijų kažkas, kad neperkaitint labai stipriai. |
Autorius: | HeLLmiX [ Geg 27 2017, 19:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas |
tadas1991 rašė: Kiek pamenu (kadangi keičiau), tai to Renault Master slėginis daviklis buvo dar senovinis trijų padėčių. Neveikia p<5bar Veikia 25bar>p>5bar Neveikia p>25bar. Taip, kad, ten reikia tikrai neblogo sandarumo Linkim, kad paeitų. O galiuko geram suvirintojui ten pakanka kelių centimetrų, svarbu visa flanšinė jungtis būtų vietoj ir sveika. Aišku, kuo daugiau, tuo geriau. Ypač jei presuota ant klijų kažkas, kad neperkaitint labai stipriai. Jei visa galiuka gauciau ta iki gumines dalies, tai kaip sakai tikrai uztektu uzvirint normaliai jei nepaies reikes ieskot kas gales tai padaryt. Ar tik nereiks iki Kauno atlekt tam reikalui o iskur gaut galiuka nauja? Is lauzyno kazkaip nenoriu tokio pat suirusiu pirkt |
Autorius: | tadas1991 [ Geg 28 2017, 00:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas |
Nežinau, ar naujų jų būna išvis. Bet šiaip dalis ten gana standartinė, tai nu gal pritaikyt išeis, pvz galinį, kuris nebūna surūdijęs. Maniškiam keistam tai visai neblogas jis buvo. |
Autorius: | HeLLmiX [ Geg 29 2017, 14:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas |
Na visgi avarinis remontas paejo. Buvo deta viena storesne gumele, siek tiek praplatintas likes vamzdelio galas kad tampriau tiktu radiatoriaus skyle, sutvirtintas prisukimas uzdedant dar viena metaline detale ant virsaus. Viska sudejus ir priverzus, patikrinus azotu ties 20 atmosferu, neleido. Bus ziureti kaip laikys toliau anktesniem auto ir budavo uzspauta su viena gumele, tik sitas citrius idejo dvi padariau downgrade ne savo noru |
Autorius: | euroedis [ Bir 25 2017, 22:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 Oro Kondicionieriaus remontas |
Sveiki, tai ir as prisidesiu su savo istorija pas mane 2 L. Issileido freonas. Pakeiciau supuvusia skyleta aliumini vamzdeli einanti nuo kondicionieriaus iki pat peciuko (3 valandu velnioniskai sunkus darbas) ir vel pasipildziau. Sistema sandari, bet salta ora pucia labai silpnai. Ventiliatoriai suka pilnu pajegumu. Radiatoriu isploviau su kercheriu, nors jis jau pakorejas nuo senumo. Kaip spresti sita problema. Arba bent nuo ko pradeti? |
Puslapis 2 iš 6 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |