WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 00:03

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Ratu suvedimas
StandartinėParašytas: Rgs 28 2019, 15:40 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
Sveiki zodziu uzsidejau naujas padangas,tai nusprendziau pasidaryti suvedima,nes senu biski ede isore,tai va padare suvedima,bet paleidus vaira kazkodel nesa i desine puse.Nuvariau atgal kur dare suvedima,nu sako ratai stovi idealiai tiesiai,bet tas kur dare suvedima sako pabandom viena dalyka,tai kazkuri rata ko gero desini,kazkiek laipsniu pasuko i vidu ko gero,nes dar nesa minimaliai,tipo c5 galima kazkiek reguliuot ratus i minuso puse pagal gamintoja,tai kaip suprantu jis pasuko rata kazkiek i vidu,tai dabar kaip suprantu,vienas ratas ziuri tiesiai kitas i vidu,mano galva cia nera normalu?

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ratu suvedimas
StandartinėParašytas: Rgs 28 2019, 18:09 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Kaip suprantu, jūsų mašina skersa :chiki:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ratu suvedimas
StandartinėParašytas: Rgs 28 2019, 18:37 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
ukw rašė:
Kaip suprantu, jūsų mašina skersa :chiki:

o gal suvedimas blogai padarytas?Man labai idomiai atrodo tas,jog viena rata padare tiesiai kita kazkiek i vidu

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ratu suvedimas
StandartinėParašytas: Rgs 29 2019, 09:54 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 23 2004, 16:46
Pranešimai: 129
Miestas: Vilnius, 8652 80267
Jei suvedimo metu keičiamas TIK suvedimas (99% atvejų, nes pvz ant šarnyrų ar amortizatorių atramų nėra reguliavimo), nėra tokio dalyko kaip "vieno rato pasukimas" (ne vairo padėties, bet pačios važiuoklės atžvilgiu) - suvedimo metu keičiamas tiktai vairo traukių ilgis. Pasukus vieną ratą (pvz dešinį į vidų) po pirmo vairo pasukimo (tiesios mašinos atveju) kairysis ratas atsistos "per pusę" į vidų ir lygiai tiek pat dešinysis bus "per pusę" į vidų, nes jie yra sujungti tarpusavyje.
Jei galima reguliuoti daugiau taškų (casterį ir pan) - tada taip gali būti, nes ratas reguliuojamas važiuoklės atžvilgiu atskirai nuo kito rato

Kas keičiasi stipriau taip reguliuojant - maksimalus ratu pasukimo kampas viena kryptimi ir vairo padėtis važiuojant tiesiai,

_________________
ex 97 Xantia 1.9td - raudonas kibiriukas
bent jau Prancūzas Renault Megane 07, 1.5dCi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ratu suvedimas
StandartinėParašytas: Rgs 29 2019, 10:40 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
Skapas rašė:
Jei suvedimo metu keičiamas TIK suvedimas (99% atvejų, nes pvz ant šarnyrų ar amortizatorių atramų nėra reguliavimo), nėra tokio dalyko kaip "vieno rato pasukimas" (ne vairo padėties, bet pačios važiuoklės atžvilgiu) - suvedimo metu keičiamas tiktai vairo traukių ilgis. Pasukus vieną ratą (pvz dešinį į vidų) po pirmo vairo pasukimo (tiesios mašinos atveju) kairysis ratas atsistos "per pusę" į vidų ir lygiai tiek pat dešinysis bus "per pusę" į vidų, nes jie yra sujungti tarpusavyje.
Jei galima reguliuoti daugiau taškų (casterį ir pan) - tada taip gali būti, nes ratas reguliuojamas važiuoklės atžvilgiu atskirai nuo kito rato

Kas keičiasi stipriau taip reguliuojant - maksimalus ratu pasukimo kampas viena kryptimi ir vairo padėtis važiuojant tiesiai,

Bet kaip suprantu ,tas rato pasukimas i vidu padangom nelabai patiks dilimo atzvilgiu?Gerai pasuko i vidu viena puse kaip tu sakai abu ratai atsistojo vienodai i vidu,bet del ko tada nesimas i desine puse sumazejo?

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ratu suvedimas
StandartinėParašytas: Rgs 30 2019, 09:04 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 23 2004, 16:46
Pranešimai: 129
Miestas: Vilnius, 8652 80267
Nepatiks, nes tiesiai važiuojant padangos trinsis.
Mažiau traukia nes ratui pasisukant jis ne vien pasisuka, bet ir "verčiasi" kad į kelia remiasi tiktai krašu- atkreipk dėmesį kad pilnai susukus rata mašinos priekis šiek tiek pakyla. Šis pakilimas grąžina ratus į tiesią padėtį ir išlaiko mašiną tiesioje padėtyje.
Pvz. raliui Casteris yra padidinamas, tada ratas "verčiasi" labiau, todėl mašina tiesios linijo laikosi stabiliau.

Kitas momentas - ar geras aukštis reguliavimo metu, ar nėra kokia nors lenkta traukė, išdilusio šarnyro ar sailento - to pilnai pakanka kad suvedimas nesusireguliuotų

_________________
ex 97 Xantia 1.9td - raudonas kibiriukas
bent jau Prancūzas Renault Megane 07, 1.5dCi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ratu suvedimas
StandartinėParašytas: Rgs 30 2019, 16:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Prasideda čia diskusijos apie kampus ir procentus. Ar žmogui įdomu tai? Jam reikia patikrinti, ar atstumai tarp tiltų ir ratų sutampa ir vienodi, t.y. ar kėbulas nėra iškritęs iš lėktuvo ir pataikęs į važiuojantį traukinį, ir jei viskas gerai - padaryti kokybišką suvedimą. Dažnai būna šūdas, kai prastai padarytas suvedimas, arba būna galvoji, kad tempia vairą, nes suvedimas padarytas gerai ir pradėjo jaustis kelio nuolydis dešinėn arba kairėn (vandens nubėgimui), o prieš tai buvo kreivas ir kompensavo tą nuolydį. Dar būna tempia vairą dėl padangų nevienodo slėgio arba brokuotų padangų.
Man su kreivu kėbulu visiškai kažkada seniau Mehary patyręs meistras padarė suvedimą taip, kad mašina važiuotų tiesiai ir padangų nevalgytų, bet vairą reikia nestipriai visada laikyti, nes kitaip truputį traukia. Likau patenkintas, o nuvažiuota jau tikrai daaug kilometrų. Nes pats kai kolonėlę remontavau, traukes pastačiau bet kaip, ir užsimiršęs išvažiavau pralėkt, tai posūkyje taip pabėgo, kad ant tikrai lengvo ir nepikto sniegučio pilną 360 padariau... :lapux:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ratu suvedimas
StandartinėParašytas: Spa 01 2019, 22:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
tai kad geometrijos jau matyt nerasta. o taip tai jo, viska galima isgudrauti kas ymanoma, jei gudrauja gudrus zmogus, dazniausiai daug visko mates ratu suvedejas, dirbantis senais metodais rankiniu budu.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ratu suvedimas
StandartinėParašytas: Lap 22 2020, 19:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 27 2020, 21:49
Pranešimai: 39
Miestas: Vilkaviskis
Sveiki gal kas turite metodą kaip padaryti vairo suvedimo? Video ? Su šniūreliu nieko nesigavo, nes užpakalinės ašies plotis skiresi C5 ir C4 Pikaso.
Ar nesigilina ir važiuoti pas specelistus?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 30 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007