WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Ratu suvedimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=35035
Puslapis 11

Autorius:  skarapas [ Rgs 28 2019, 15:40 ]
Pranešimo tema:  Ratu suvedimas

Sveiki zodziu uzsidejau naujas padangas,tai nusprendziau pasidaryti suvedima,nes senu biski ede isore,tai va padare suvedima,bet paleidus vaira kazkodel nesa i desine puse.Nuvariau atgal kur dare suvedima,nu sako ratai stovi idealiai tiesiai,bet tas kur dare suvedima sako pabandom viena dalyka,tai kazkuri rata ko gero desini,kazkiek laipsniu pasuko i vidu ko gero,nes dar nesa minimaliai,tipo c5 galima kazkiek reguliuot ratus i minuso puse pagal gamintoja,tai kaip suprantu jis pasuko rata kazkiek i vidu,tai dabar kaip suprantu,vienas ratas ziuri tiesiai kitas i vidu,mano galva cia nera normalu?

Autorius:  ukw [ Rgs 28 2019, 18:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Ratu suvedimas

Kaip suprantu, jūsų mašina skersa :chiki:

Autorius:  skarapas [ Rgs 28 2019, 18:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Ratu suvedimas

ukw rašė:
Kaip suprantu, jūsų mašina skersa :chiki:

o gal suvedimas blogai padarytas?Man labai idomiai atrodo tas,jog viena rata padare tiesiai kita kazkiek i vidu

Autorius:  Skapas [ Rgs 29 2019, 09:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Ratu suvedimas

Jei suvedimo metu keičiamas TIK suvedimas (99% atvejų, nes pvz ant šarnyrų ar amortizatorių atramų nėra reguliavimo), nėra tokio dalyko kaip "vieno rato pasukimas" (ne vairo padėties, bet pačios važiuoklės atžvilgiu) - suvedimo metu keičiamas tiktai vairo traukių ilgis. Pasukus vieną ratą (pvz dešinį į vidų) po pirmo vairo pasukimo (tiesios mašinos atveju) kairysis ratas atsistos "per pusę" į vidų ir lygiai tiek pat dešinysis bus "per pusę" į vidų, nes jie yra sujungti tarpusavyje.
Jei galima reguliuoti daugiau taškų (casterį ir pan) - tada taip gali būti, nes ratas reguliuojamas važiuoklės atžvilgiu atskirai nuo kito rato

Kas keičiasi stipriau taip reguliuojant - maksimalus ratu pasukimo kampas viena kryptimi ir vairo padėtis važiuojant tiesiai,

Autorius:  skarapas [ Rgs 29 2019, 10:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Ratu suvedimas

Skapas rašė:
Jei suvedimo metu keičiamas TIK suvedimas (99% atvejų, nes pvz ant šarnyrų ar amortizatorių atramų nėra reguliavimo), nėra tokio dalyko kaip "vieno rato pasukimas" (ne vairo padėties, bet pačios važiuoklės atžvilgiu) - suvedimo metu keičiamas tiktai vairo traukių ilgis. Pasukus vieną ratą (pvz dešinį į vidų) po pirmo vairo pasukimo (tiesios mašinos atveju) kairysis ratas atsistos "per pusę" į vidų ir lygiai tiek pat dešinysis bus "per pusę" į vidų, nes jie yra sujungti tarpusavyje.
Jei galima reguliuoti daugiau taškų (casterį ir pan) - tada taip gali būti, nes ratas reguliuojamas važiuoklės atžvilgiu atskirai nuo kito rato

Kas keičiasi stipriau taip reguliuojant - maksimalus ratu pasukimo kampas viena kryptimi ir vairo padėtis važiuojant tiesiai,

Bet kaip suprantu ,tas rato pasukimas i vidu padangom nelabai patiks dilimo atzvilgiu?Gerai pasuko i vidu viena puse kaip tu sakai abu ratai atsistojo vienodai i vidu,bet del ko tada nesimas i desine puse sumazejo?

Autorius:  Skapas [ Rgs 30 2019, 09:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Ratu suvedimas

Nepatiks, nes tiesiai važiuojant padangos trinsis.
Mažiau traukia nes ratui pasisukant jis ne vien pasisuka, bet ir "verčiasi" kad į kelia remiasi tiktai krašu- atkreipk dėmesį kad pilnai susukus rata mašinos priekis šiek tiek pakyla. Šis pakilimas grąžina ratus į tiesią padėtį ir išlaiko mašiną tiesioje padėtyje.
Pvz. raliui Casteris yra padidinamas, tada ratas "verčiasi" labiau, todėl mašina tiesios linijo laikosi stabiliau.

Kitas momentas - ar geras aukštis reguliavimo metu, ar nėra kokia nors lenkta traukė, išdilusio šarnyro ar sailento - to pilnai pakanka kad suvedimas nesusireguliuotų

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 30 2019, 16:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Ratu suvedimas

Prasideda čia diskusijos apie kampus ir procentus. Ar žmogui įdomu tai? Jam reikia patikrinti, ar atstumai tarp tiltų ir ratų sutampa ir vienodi, t.y. ar kėbulas nėra iškritęs iš lėktuvo ir pataikęs į važiuojantį traukinį, ir jei viskas gerai - padaryti kokybišką suvedimą. Dažnai būna šūdas, kai prastai padarytas suvedimas, arba būna galvoji, kad tempia vairą, nes suvedimas padarytas gerai ir pradėjo jaustis kelio nuolydis dešinėn arba kairėn (vandens nubėgimui), o prieš tai buvo kreivas ir kompensavo tą nuolydį. Dar būna tempia vairą dėl padangų nevienodo slėgio arba brokuotų padangų.
Man su kreivu kėbulu visiškai kažkada seniau Mehary patyręs meistras padarė suvedimą taip, kad mašina važiuotų tiesiai ir padangų nevalgytų, bet vairą reikia nestipriai visada laikyti, nes kitaip truputį traukia. Likau patenkintas, o nuvažiuota jau tikrai daaug kilometrų. Nes pats kai kolonėlę remontavau, traukes pastačiau bet kaip, ir užsimiršęs išvažiavau pralėkt, tai posūkyje taip pabėgo, kad ant tikrai lengvo ir nepikto sniegučio pilną 360 padariau... :lapux:

Autorius:  nerimka [ Spa 01 2019, 22:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Ratu suvedimas

tai kad geometrijos jau matyt nerasta. o taip tai jo, viska galima isgudrauti kas ymanoma, jei gudrauja gudrus zmogus, dazniausiai daug visko mates ratu suvedejas, dirbantis senais metodais rankiniu budu.

Autorius:  ALMANTAS1989 [ Lap 22 2020, 19:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Ratu suvedimas

Sveiki gal kas turite metodą kaip padaryti vairo suvedimo? Video ? Su šniūreliu nieko nesigavo, nes užpakalinės ašies plotis skiresi C5 ir C4 Pikaso.
Ar nesigilina ir važiuoti pas specelistus?

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/