ABS klaida gali būti susijusi su rato kaitimu, tiesiogiai arba kaip pasėkmė. Toks atvejis būtų pakankamai retas, tačiau vistiek įmanomas. Kai aklai atmetinėji galimus variantus, tada ir prasideda bereikalingas dalių keitimas kliento sąskaita. Kartais verta tai daryti, kai dalys pigios, o kitų variantų patikrinimas labai sudėtingas bei maža tikimybė, bet šiuo atveju patikrinimas labai paprastas, todėl visai nesunku tą padaryti.
Posūkyje ABS klaida atsiranda pagrinde trim atvejais: 1. Lūžęs daviklio laidas, ir kontaktas dingsta būtent posūkyje stipriau palenkus. 2. Labai kliba rato guolis ir posūkyje per daug žiedas pasitraukia nuo daviklio ir dingsta signalas 3. Labai populiarus C5 gedimas - sumaišytos galinių daviklių jungtys ir posūkyje ratų greičiai pasikeičia ne į tą pusę, į kurią turėtų, ir kompas pablūsta. Dėl to neturėtų kaisti ratas, bet jei tuo pačiu turime ABS bloko gedimą, kad stringa kažkurio rato vožtuvėlis ir/arba pompa paleidžiama bala žino dėl ko, tai yra įmanoma. Bent jau teoriškai. Jei ratas kaista ir ABS klaida, bet ne tik posūkyje, tai būna, kai žiemą tas stringantis ratas per sniegą ar ledą išvis nesisuka ir mažai patyręs vairuotojas to net nepastebi (neklauskit, kaip, bet tikrai įmanoma, turėjome ne vieną atvejį, kai atvažiuoja su stringančiu suportu ir ABS klaida, kad nemato rato greičio). Ant asfalto dar prasisuka ir važiuoja pusiau stabiliai, o sniegas, nu tai gi ir taip ten slidu, tai normalu, kad mašina skersa visada...
Šiuo atveju niekas net nepabandė pasidomėti, kokia klaida sėdi ABSo bloke, todėl toliau diskutuoti vengsiu.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|