kobis rašė:
Kiek zinau mechaninis vairo siurblys buvo 3L benzininiame variklyje. Bus elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
Buvo su 3.0i benzu, buvo su 2.7 ir 3.0hdi dyzeliais visais atvejais mechaninis vairo siurblys.
2.0 ir 2.2hdi tik elektriniai.
Pas 1.6hdi buvo ir mechaniniu, ir elektriniu siurbliu. Nezinau, nuo ko priklauso, bet teko abieju variantu matyti.
Tiesa, tai budavo su senesniu 1.6HDi pirmos laidos varikliu iki 2011tu metu. Su naujesniu vieno velenelio varikliu gal mechaniniu dar ir nemaciau gyvai, bet ne faktas, kad negalejo buti.
Skirtumas elementarus toks, kad generatoriaus dirzelis suka mechanini vairo siurbli. Jis buna virsuje, i ji ateina slanga is to bakelio ir iseina vamzdelis link vairo koloneles. Jei virsutinis dirzu sukamas agregatas yra generatorius, o slanga is to bakelio lenda i arka/posparni, tuomet siurblys elektrinis.