WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 17:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 27 2021, 20:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Sveiki, jei čia dar yra gyvų :) Šiandien bevažiuojant į darbą pajudėjus nuo šviesoforo ir davus šiek tiek anglių nei iš šio nei iš to užgęso... Sustojus bandžiau kurti, bet suka tuščiai. Pajungus lexia buvo kažkokia klaida (per skubėjimą ištryniau neišsisaugojęs kodo :( ) apie per žemą kuro slėgį. Įsijungiau gyvus parametrus ir suku starterį, sinchronas yra, reguliatorius kaip ir keičia procentus, bet matuojamas kuro slėgis 0-8 bar. Suprantu, kad čia kažkas su kuro padavimu. Kuro yra, filtras lyg ir neužsikišęs, burbuliukų šlangoje einančioje iš bako į kuro filtrą yra, bet jų ten visada buvo ir jie jokios įtakos nedarė. Gal galite pabandyt paburti iš kavos tirščių ir paspėlioti kas per problema? Gal kuro slėgio reguliatorius ar koks slėgio daviklis galėjo pareiti? Panaši problema buvo šią žiemą, kai gerokai pašalo, o dėl karantino ir darbo iš namų bake buvo vasarinis kuras. Tada irgi buvo labai panašūs simptomai ir klaidos, bet tik kol variklis šaltas ir užgęsus užsikurdavo. Taigi tą viską nurašiau ant užšąlančio kuro filtre. Užsipylus žieminio kuro viskas susitvarkė. o dabar nei kuras, nei šaltis ir visai nebesikuria :( .

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 27 2021, 21:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Prasisuk vamzdelį purkštuko ir pažiūrėk, ar bėga. Jei ne, reikia pradžioje žiūrėt, ar iki siurblio tvarkingai ateina be didelio pasipriešinimo. Tada žiūrėt, ar siurblys sukasi, ar pats siurblys geras. Su tokiu varikliu neteko tokio gedimo dar turėti, bet pas 2,0HDi 100kw yra tekę matyti jau kelis kartus, vieną kartą ir pačiam taisyti, kai nuo velenėlio galo nutrūko arba perskilo ir sukosi ratu kuro siurblį sukanti detali.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 27 2021, 22:16 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Iki siurblio tikrai ateina, buvau nuėmęs padavimo šlangutę ir su pompa papumpavus bėga. O kaip patikrinti ar siurblys sukasi? Čia kaip suprantu jis ne nuo diržo sukasi, nes randasi kitoje variklio pusėje nei diržai :roll:

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 27 2021, 22:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Phantom- rašė:
Iki siurblio tikrai ateina, buvau nuėmęs padavimo šlangutę ir su pompa papumpavus bėga. O kaip patikrinti ar siurblys sukasi? Čia kaip suprantu jis ne nuo diržo sukasi, nes randasi kitoje variklio pusėje nei diržai :roll:

Jį suka išmetimo velenėlis, kurį suka paskirstymo diržas. Siurblys jungiasi prie velenėlio, jei teisingai pamenu, per tarpinę metalinę detalę, taip pat, kaip pas 2,0HDi 100kw. Pas juos dar ir ant velenėlio esanti dalis, į kurią įsimauna ta tarpinė detalė, tėra užpresuota (ne užvirinta ar iš vientiso išlieta), ir yra tekę matyti nulūžusių, perskilusių, sulaužytų priveržinėjant siurblį varžtais, kai neteisingai įmauta ta jungiamoji dalis, ir t.t. Nežinau, ar ir pas šitą variklį taip pat, bet jei kuro slėgis visiškas nulis, tai arba siurblys nebepasiurbia, arba siublys nesisuka, arba neteisingai rodomas kuro slėgis. Būna ir slėgio reguliatorių gedimų, bet dažniausiai (tikriausiai ne visada, todėl nereikia irgi visiškai atmesti) su užstrigusiu reguliatoriumi bent kažkiek slėgio vistiek kelia, tik nepakanka užvedimui.
Tavo atveju, dar pabandyčiau pakurti ant kokio mažiau pikto "flako", pažiūrėt, ar su varikliu viskas ok ir fazės nepabėgę. Esu matęs kelis atvejus, kai diag.įranga rodo, kad sinchronizacija yra, bet iš tikro velenėlis net nesisuka, arba sukasi tik skriemulys, o pats velenėlis nesisuka, nes nutrūkusi velenėlio šponkė ir atsileidęs varžtas.
Yra buvę tokių atvejų, kad atveža su tralu, kuro slėgis visiškas nulis ir nesiveda, bet pūsteli flako ir užsiveda, prasidirba ir po to nebeišeina padaryt, kad nesikurtų ar išvis nors kokius simptomus rodytų, ir po to važiuoja metus laiko be problemų. Tikriausiai kažkas siurbly arba reguliatoriuj užkibę ir davus apsukų ir slėgio prasistumia.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 28 2021, 16:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Su uzkurimo purskalu griebia ir gesta, jei papurskus ilgiau, gal ir padirbtu kazkiek. Kazkaip nesitiki, kad siurblys taip eme ir numire. Man kazkodel atrodo kad cia kazkas is elektros bus, bet kaip ta patikrinti ar tai ta slegi reguliatoriu ar slegio davikli?

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2021, 05:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Namų sąlygomis davikliui tai tokie grubūs metodai nebent. Pvz įsukti tą daviklį į kitą mašiną, kurioje žinomai gera ir veikianti kuro sistema. Prasiilginti laidus ir dasitempti iki daviklio, ir sukant starterį, stebėti diagnostinės įrangos slėgio rodmenis nesikuriančioje mašinoje. Jeigu tai būtų senas Bosch EDC15, pvz 2,0HDi 66/80kw, tai jie netgi be slėgio daviklio ir užsiveda avariniam rėžime, taip galima būtų ir pagazavus patikrinti ir aukštesnius slėgius, nei laisviem sūkiam pakankamą.
Kitas būdas - pakabinti ant Rail'o vamzdelio kokį seną mechaninį veikiantį dyzelio purkštuką. Paprastai ant senų bent jau Bosch būna parašytas atidarymo slėgis, bet jis dažnai būna išsireguliavęs ir pan, bet tai jei sukant starteriu purškia, žinosi, kad turi bent kažkur 150-200bar.
Reguliatoriaus nelabai yra kaip patikrinti. PWM signalą tinkamą pasidavus jis turėtų birgzti ir leisti kokius nors garsus, bet tai nebūtinai reiškia, kad jis geras. ir tokį testą man atrodo galima rasti ir per Actuator Tests. Ant suderinamą kuro sistemą turinčios mašinos patikrinti tokiu atveju geriausia.
Bet aš kažkaip statau nei už reguliatorių, nei už daviklį.
Beje, ar pas tave tik ne du reguliatoriai? Man atrodo, kad lyg ten vienas siurbly, ir dar vienas Railo gale yra.

Šiaip, sukant starteriu, jei siurblys neužsiorinęs, tvarkingas ir velenėlis jį normaliai suka, tai turi kuras bėgti arba per aukšto slėgio išėjimą, arba per grįžtamą. Reguliatoriaus darbas tėra paskirstyti, į kurį galą keliauja kiek kuro. Būna aukšto slėgio reguliatoriai, kurie valdo jau už plunžerių, būna žemo slėgio reguliatoriai, kurie valdo prieš patenkant į plunžerius, bet tai didelio skirtumo nesudaro. Kažkur kuras vistiek turi keliauti, jei bent žemo slėgio dalis veikia.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2021, 06:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Ok, namų salygomis nepatikrinsiu :lol: . Dėl reguliatorių tai negaliu pasakyti, vienas ant siurblio tai tikrai yra. Ant reilo stovi tokia nemaža "balvankė" bet ar ten koks slėgio daviklis ar reguliatorius negaliu pasakyti :) . Su lexia prasibandžiau visus actuator'ių testus, visais atvejais (ten yra du testai kuro slėgio reguliatoriui ir dar kažkam, dabar neprisimenu) klaksi :) Tai kaip supratau sekantis žinksnis būtų atsukti kad ir kažkurio purkštuko padavimo vamzdelį (prie siurblio nelabai nepatogus priėjimas :) ) ir žiūrėti ar bėga kuras sukant starteriu, taip? Jei bėga, tai kokia maždaug srovė turėtu būti? lašėti, silpnai bėgti ar purkšti? :) Arba atjungti kažkurį grįžtamos linijos sujunimą ir taip pat žiūrėti ar bėga kuras. Jei abiejais atvejais kuras neteka, vadinas reikia lupti siurblį lauk ir žiūrėti sujungimo vietą su velenėliu?

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 34 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007