Sveiki kolegos,
Džiaugiantis, jog forumas vėl gyvas, pasidalinsiu šiandieninėm nuotaikom keičiant pečiuką
Informacijos tuo klausimu internėte nėra, tai labai ačiū, Tadui už asmeninę konsultaciją. Nors sakė, kad darė seniai, bet apibūdino labai išsamiai. Kažkurių dalykų nesupratau iškarto, bet kai pradėjau ardyti pasimatė, kas buvo turėta galvoje
Labiau buvo baisu pagalvoti nei padaryti, aišku užtrukau gerą pusdienį, bet daugiausiai laiko sugaišo aušinimo sistemos plovimas, nes buvo labai nešvari
Viską pavyko padaryti nenuimant panelės ir nepasakyčiau, jog buvo labai daug nepatogumų. Taip reikėjo lysti po vairu, reikėjo nusiimti centrinę konsolę tarp vairuotojo ir keleivio sėdynių, bet tai darėsi tikrai lengvai, ir netgi pavyko nieko nesulaužyti
Maišančio Kronšteino įpjovimui naudojau multifunkcinį įrankį. Atsilenkus vietos buvo tikrai pakankamai išėmimui ir įdėjimui. Didžiausias galvos skausmas buvo kaip reikės surinkti antifrizą, kuris išbėgs iš pečiuko atjungus vamzdelius, bet jo nebuvo išvis, nes per nuorinimo tašką buvau pajungęs oro kompresorių ir atidaręs aušinimo radiatoriaus nuleidimo dangtelį prapūtęs sistemą oru, tai didžioji dalis antifrizo išbego, arba pasiliko kažkur žemiau, bet ne pečiuko radiatoriuje
Keletas foto iš event`o
_________________
C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)