WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 13:17

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 01 2022, 10:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Beiškodamas interneto platybėse kaip išspresti nusibaigusių bagažinės dangčio amortizatorių problemą radau puikų video kaip susitvarkyti tuos pačius senus pakeičiant tik viduje esančia dujinę spyruoklę - https://www.youtube.com/watch?v=2rgpRGNuYUA

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2022, 13:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Citrusas rašė:
Beiškodamas interneto platybėse kaip išspresti nusibaigusių bagažinės dangčio amortizatorių problemą radau puikų video kaip susitvarkyti tuos pačius senus pakeičiant tik viduje esančia dujinę spyruoklę - https://www.youtube.com/watch?v=2rgpRGNuYUA

O gal ir zinai, kaip i Lietuva gauti tu Novopak dujiniu cilindru is Serbijos? Gal kas prekiauja/atstovauja? Ar praziurejau ka nors, kur yra ir mums prieinamu analogu kodai parodyti?
Beje, filmuke neparodytas pats slyksciausias darbo etapas, lubu nuemimas arba ju galo nuleidimas zemyn ir fiksavimo ziedu nuemimas. Sitas zmofus arba praeitas to C5 savininkas jau yra keites arba remontaves tuos cilindrus ir tie ziedai buvo nesudeti atgal. Taip ir as darau, bet pirmam keitimui tai neiseis taip paprastai istraukti :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2022, 14:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Dar kol kas neieskojau analogo pačios dujinės spyruoklės. Pirmiau pabandysiu išsilupti/išsiardyti savo amortizatorių ir kai jau viską turesiu paberta ant stalo, tada ieškosiu pakaitalo ir iš kur gauti. Žinoma pranešiu.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2022, 14:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Mano nuomone, kaip jau nekart rasiau, vistiek paprasciausias ir prieinamiausias siai dienai sprendimas yra Krosno FA24437. Tereikia persukti galus nuo seno cilindro. Ir jokiu specialiu irankiu, spyruokle ipjauni (ne iki galo, kad nesulauzyt diskelio) ir sulauzai rankomis 2-3 vietose bei susuki i save pacia. Atsilaisvina. Tada arba spaustuvuose, arba is bedos dvejomis cangemis nusuki galus. Nuo naujo Volvinius galus nusukt biski bus sunkiau, nes metaliniai ir su klijais, kartais spaustuvai jau bus butini. Kad stoko nesugadint, pavyniokit ant stoko dviracio kameros. Ir tiesiog persukam atgal citroeninius galus. Lygiai taip pat storasis galas eina i dangcio puse. Sriegiai ir ilgiai tinka. Spyruokles ir plastmases issimeta. Dangtis bus sunkesnis, negu su originaliais amortikais, ypac pradzioje reikes atidarineti truputi atsargiau, nes kyla zaibiskai. Kazkas buvo rades tu paciu matmenu silpnesnius amortikus, bet jokiu gamintoju ar kodu nepasidalino.
Gamintojas lenkiskas, Krosno mieste, i Lietuva vaziuoja pagrinde per Intercars, tai galima gauti tiesiogiai arba per daugeli Lietuvos mazmeniniu parduotuviu, kurie su jais dirba. Intercars kodas KR24437.

Tas galioja 01-07 metams, t.y. filmuke parasyta 01-04, bet antrokams identiska :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2022, 18:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
tadas1991 rašė:
O gal ir zinai, kaip i Lietuva gauti tu Novopak dujiniu cilindru is Serbijos? Gal kas prekiauja/atstovauja? Ar praziurejau ka nors, kur yra ir mums prieinamu analogu kodai parodyti?
Beje, filmuke neparodytas pats slyksciausias darbo etapas, lubu nuemimas arba ju galo nuleidimas zemyn ir fiksavimo ziedu nuemimas. Sitas zmofus arba praeitas to C5 savininkas jau yra keites arba remontaves tuos cilindrus ir tie ziedai buvo nesudeti atgal. Taip ir as darau, bet pirmam keitimui tai neiseis taip paprastai istraukti :)

Ką dabar iš tos Serbijos begausi, ana gi su Putinu išvien, na bent jau mūsų valdžia taip sako :D
Dėl nuėmimo tai turbūt optimaliausias variantas nusimest lubas apačion, norint padaryt viską "pagal fengšui". Kokios žolės tie ševroniniai užrūkę buvo konstravimo etape, tai nelabai suprasi... Keičiau pernai saviškius, tai, atsiprašant, krushausi gal apie porą valandų vien ties tais velnio fiksatoriais, kad juos išimt, apie sudėjimą atgal jau nebuvo net kalbos... KAM jie reikalingi- neįsivaizduoju. Taigi amortiko galas ir taip pastoviai prispaustas prie tvirtinimo vietos, kam dar papildomai fiksuot? Galiu palyginti su Volvo 850/V70 universalais, kur amortikai salono pusėje, apdengti elementariomis plastikinėmis apdailomis, priėjimas prie jų idealus. Na ir, aišku, kaip čia neprisiminti senos geros Xantios :)

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2022, 13:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Tesinys apie C5 bagazines amortizatorius. Radau pakaitala prabangiems originalams. Amortizatorius ABAKUS 101-00-835 (Jega - 1190 N). Ilgis tinka, jega tinka, beje isemiau stiklo amortizatorius. Naujiems amortikams reikia tik nusukti didziuosius galus, kurie ant senu amortiku remiasi stoge i skyles (tam reikalui kitas citru kolega padare prietaisa). Kitu galu, kurie tvirtinasi ant dangcio obuoliuku persukti nebutina, tik pries dedant reikai isimti fiksavimo vielutes, o paskui istacius amortikus vel vielutes uzkaisciuoti. Po visos operacijos dangtis atsidaro, ore laikosi. Viso reikalo kaina 2 x 7 eur = 14 eur.

Pagalvojau, kad idesiu nuoroda is Facebooko su foto - https://www.facebook.com/groups/1184211 ... 561652438/

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2022, 21:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Laukiam info, kaip su ilgaamžiškumu jų. Čia irgi Volvinisi, tik matau kitam modeliui skirti.

Ir vėl matau, kad su spyruoklėm žaidžiate specialius prietaisus gamindami ir tas veržles sukinėdami. Nėra ten ko su jom žaisti, labai paprastai nusipjauna, jau nekart rašiau. Peiliu nupjauni tą pilką apsaugą lauk. Pjauni su bulgarke kokius 2/3 vijos gylio, kad nelūžtų pjaunant. Tada imi rankomis, pasukinėji, padaro trakšt, susuki vieną dalį į kitą. Antras pjūvis ir vėl taip pat susuki (reikia dalinti į tris plius minus lygias dalis, nes perpus nepakankamai atsipalaiduoja ir nelieka vietos), o tada ir spyruoklė pilnai atsileidžia, ir į spaustuvus įsispaust atsiranda vietos. Pora minučių darbo :) Jei kasdien keistum juos, gal ir apsimokėtų tą įrankį turėt, bet kai pigiausi amortikai visvien atlaiko bent dvi žiemas, būtų gaila laiko tuos įrankius gamintis. Nebent suteikia asmeninį pasitenkinimą pati gamyba :)

Dėl Krosno, tai vienam prieš penkis metus pakeisti dar dangtį laiko, tik dabar jau jie pabrango praktiškai dvigubai, lyginant nuo kainos prieš tuos penkis metus.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 30 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007