Bandžiau, dariau, bet reikalai nekokie su jais. Dažniausiai perpuvę perdaug, o jei dar neblogi, vistiek sunku padaryt, nes tikslumo reikia daug, kad neklibėtų arba nebūtų perdaug užspausti. Dedi naujas įvoręs, štokas nebelenda, vėl dedi iš to pačio pirkimo - jau perlaisvai, kliba. Tekinime irgi tikslumo reikia, per kelis vienetus tik pavyko išdirbt techniką ir įrankius (tekinamas pats amortiko cilindras, kuris paprastai neįsistato į tekinimo staklių grebtuvą. Na galiausiai sudedi gerai pavargęs. Vienas atlaikė sausas 3 metus, apie 30kkm, antras jau po kelių mėnesių pradėjo rodyt drėgnumą, bet varau jau pusantrų metų, progresuoja lėtai. Sau ir toliau darysiuosi, bet ant restauracijos kitiems perdaug neužtikrintas reikalas. Esu padaręs kokius 10vnt, beveik visiem vis kokie niuansai išlysdavo. Dabar jau eitų beveik viską žinant lengviau padaryt, bet, kaip minėjau, visvien laimės reikalas ar donorinis pakankamai geras, ar pavyks gerai ir laikys labai ilgai ar vistiek nebus idealus. Rūdys įlenda net į patį cilindrą kur stovi kreipiančioji detalė su sandarikliais, o ten jau patvarkyt beveik nebeina.
_________________ Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6
|