WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 18 2024, 20:18

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 19 2012, 10:59 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Sau 19 2012, 10:50
Pranešimai: 2
Sveiki.

turiu problemu su zmonos C3. dabar, kai atveso orai, kas ryta, uzvedus masina, apsukos laikosi ant 1,4-1,6, retsykiais net "plaukioja", o pasildzius ilgesni laika, apie 10 min. susireguliuoja ir buna normalios, t.y. apie 0,6 tukst.
Bet beda ne tame, o tai, kad rytais, net jau kai ir apsukos susireguliuoja, pavaziavus apie kokius 2-3 kilometrus, uzsidega engine check lempute, apsukos uzstringa ant 1 tukst ir masina pradeda "netraukti", maksimum vaziuoja kokia 15-20 km/h greiciu. uzgesinus varikli ir uzvedus is naujo, engine check lempute lieka degti, taciau automobilis pradeda vaziuoti gerai. Kas idomiausia, kad taip buna tik is ryto, veliau, po darbo sakykim, praejus kokiom 9 val. su neveikianciu varikliu, jis "nepakimba" ir veikia normaliai.
Itariu, kad tai galetu buti droselio sklendes pateties daviklio kazkokios problemos, bet kodel jos buna tik is ryto?
variklis 1,4, benzas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 23 2012, 10:35 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Sau 19 2012, 10:50
Pranešimai: 2
linuxs rašė:
Sveiki.

turiu problemu su zmonos C3. dabar, kai atveso orai, kas ryta, uzvedus masina, apsukos laikosi ant 1,4-1,6, retsykiais net "plaukioja", o pasildzius ilgesni laika, apie 10 min. susireguliuoja ir buna normalios, t.y. apie 0,6 tukst.
Bet beda ne tame, o tai, kad rytais, net jau kai ir apsukos susireguliuoja, pavaziavus apie kokius 2-3 kilometrus, uzsidega engine check lempute, apsukos uzstringa ant 1 tukst ir masina pradeda "netraukti", maksimum vaziuoja kokia 15-20 km/h greiciu. uzgesinus varikli ir uzvedus is naujo, engine check lempute lieka degti, taciau automobilis pradeda vaziuoti gerai. Kas idomiausia, kad taip buna tik is ryto, veliau, po darbo sakykim, praejus kokiom 9 val. su neveikianciu varikliu, jis "nepakimba" ir veikia normaliai.
Itariu, kad tai galetu buti droselio sklendes pateties daviklio kazkokios problemos, bet kodel jos buna tik is ryto?
variklis 1,4, benzas.




tai ka, nera nei vieno zinancio? ar gali buti taip, kad ten kazkur kondensuojasi dregme, kuri nakti uzsala ir del to is ryto visos tos bedos, o pavazinejus ilgiau, viskas isgaruoja ir todel variklis veikia normaliai?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 23 2012, 10:49 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
gali buti ir dregme, gal babina pramushta?

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 19 2013, 09:41 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Kov 19 2013, 09:18
Pranešimai: 1
Prikelsiu temą kad naujos nekurt. Reikalas tas, jog žmona įsigijo C3 1,4 HDI. Kaip paaiškėjo su problemėle. Iš pradžių pastebėjau, jog mašina veikiant varikliui tuščiomis apsukomis lyg sutrukčioja laiks nuo laiko, toks jausmas jog akimirkai "užgesta" variklis, tačiau tai kartojasi neperiodiškai ir važiuot netrukdė. Po to pastebėjau, jog tai karts nuo karto vyksta ir važiuojant - "pulsuoja" šviesos, t.y. jos prigęsta laiks nuo laiko ir trauka dingsta tuo momentu. Galų gale mašiniukas pradėjo ožiuotis - pradėjo trūkčiot ir "čeką" mest. Išjungi variklį, užvedi - vėl normaliai kiek laiko, po kiek laiko vėl žiūrėk (ypač kai numeti ant laisvų) trūkt... trūkt.... pyyypt... ir "čekas". Vėl per naujo užvedi - važiuoji kažkiek normaliai. Maniau filtrai. Pakeičiau visus 3 filtrus. Problema kuriam laikui ne tai kad dingo, bet sakykim sušvelnėjo. Šiandien (-11) užsikūrė, bet jau čekas kas keliasdešimt metrų, iš naujo užvedus ant apsukų važiuoja lyg ir normaliai, bet vos tik jas numeti - arba "čekas" arba užgęsta. Patarkit kur link kapstyt, su prancūziškom kažkaip neteko susidurt (visą laiką naudojau vokiškas, tai jos taip nevadovavo vairuotojui) mano galva čia kažkas su kuro padavimu, ale KAS. Veiksmas Vilniuje, tiesą pasakius net servisų nežinau "prancūzams".


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2013, 11:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Visada pirma - kuro slėgio reguliatorius. Įsitikinus, kad jis tvarkoj ir švarus, galima tikrint ir kitas hipotezes :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007