Nu tai kaip gali būti ne batai, jeigu nutrūkęs siūlas, kuris matuoja oro srautą.
Pasikeitė tai tas, kad dabar galbūt matuoja oro srautą, jei viskas su laidais ir kompais gerai, ir matuoklė parinkta teisingai, o prieš tai garantuotai nematavo. Kodėl be oro srauto matuoklės nedega klaidos lemputė skydelyje, nesiplėsim, nes yra kompų, kurie iškart dėl to uždega lemputę ir net apriboja trauką ar apsukas, o yra tokių, kur nelabai pyksta arba išvis nepyksta. Tuomet tiesiog būna kompe nuolatinė klaida ir vietoj matuoklės kompas kuro kiekį skaičiuoja iš akies, t.y. pagal turimus kitus daviklius, tokius kaip oro, aušalo ir kuro temperatūrų, turbinos slėgio ir apsukų, ir inžinierių pagal tai sukurtas kuro dozavimo lenteles variklio darbui be srauto matuoklės. Pasikeitimo galit ir nejausti, priklausomai nuo bendros automobilio būklės ir vairavimo stiliaus, bet realiai tai turėtų pagerėti kuro sąnaudos (nedaug, gramu kitu) ir pagerėti arba paprastėti trauka. Ypač paprastėja, jei koks oro filtras labai užkimštas ar EGR stringa truputį pravertas ir turba dar pilnai pripūčia, bet srauto normalaus parodymo jau neturim. Bet skirtumas gali būti toks mažas, kad ne visi pajaustų. Pvz kuro sąnaudų aš pats tikrai nepajausčiau, nes paskutinįkart kažkam skaičiavau bent apytiksles kuro sąnaudas kasdieniu rėžimu gal kokiais 2012tais metais, nuo tada tik per keliones arba maždaug iš lempos primetu. Trauką tai jaučiu.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|