Manau, kad problema tame, kad buvo sudėta ne taip, kaip buvo išardyta, t.y. sukišti stiprintuvo-štoko šlicai į liniuotę ne toje vietoje, kurioje buvo ištraukti. Už tai ir pasimetė padėtis. O ne kad numest galėjo kažkas kažkas. Patikėk, ten važiuojant užtenka ir vibracijų, ir smūgių, kad būtų sujudėję savaime, jei tai įmanoma.
Kas ištraukė ir sujungė atgal kolonėlę, ar jūs, ar meistrai, visai nesvarbu, bet esmė, kad dėl šito atsitikimo atsakinga yra ne pati kolonėlė, o darbas prie jos.
Jei būtumėt davęs tiems kolonėlių meistrams, kurie dirba su elektrinėmis kolonėlėmis, manau problemos būtų išvengta. Yra Lietuvoj tokių, kurie dirba ir su elektrinėm, ir turi stendus bei įrangas, kad nereikėtų ant mašinos, kaip jums, pasijungus, kalibruotis. Bet irgi, turbūt, ne visais atvejais. Nes tikrai ne visoms kolonėlėms tai svarbu.
Jei prie kolonėlės neišeina prisijungti arba nėra centrinės padėties kalibravimo funkcijos, vadinasi oficialiai mazgas vartotojui ir net dyleriui yra neardomas ir neremontuojamas, tik keičiamas nauju arba gamykliškai restauruotu. O jį remontuoti gali tik jo gamintojas arba gamintojo sertifikuotą (arba nukopijuotą) įrangą turintis vienetas. Garažo meistrams tokiu atveju reikia matuotis, žymėtis, ir dar kartą žymėtis iš naujo, kad nekiltų problemų.
Ta pareguliuojama varža tikriausiai kalibravimui ir reikalinga, tik tas daroma ant stendo, surenkant kolonėlę.
Ir tik nereikia čia mūsų kvailiais laikyti.
Realiai, juk kolonėlę vežėte, o ne pirkote naują dėl to, kad norėjote sutaupyti pinigų. O norit sutaupyti pinigų visada yra rizika. Tuo autoremonto sritis yra praktiškai panašiausia į statybą. Jei moki pigiai, tai visada gauni blogai. Jei moki brangiai, dažniausiai vistiek gauni blogai. Yra kas už brangiai padaro ir gerai, bet tokių nėra labai daug. O būna pasitaiko ir kas už pigiai padaro gerai, bet čia kai pasiseka pataikyti ant jaunų perspektyvių specialistų arba tiesiog altruistų.
Lygiai tos pačios problemos yra su COM2000 ir naujesniais COM blokais. Jei išardai ir sudedi bet kaip, pameti vairo kampo daviklio ir šleifo apsisukimų kalibrą, ir gaunasi, kad vienas nuo kito nusisukę dviem ratais arba išvis velnias žino kiek į šoną. Tada kalibruok vairo padėtį nekalibravęs, įranga neleidžia kalibruoti, jei mato per daug laipsnių nusukimą į šoną, o jei pastatai į vietą, kad bent kalibruotųsi, naudojant nutrūksta šleifai. Ardymas ir surinkimas iš naujo iš akies gerai dažniausiai nebepadeda, nes padėčių surinkimui belekiek ir reikia turėt brėžinius arba instrukcijas, o tas viešai neprieinama niekur, nes mazgas neardomas. Tada belieka išmest ir įdėt naują už 150eur arba naudotą už 30-50eur. Arba pi stis visą dieną pačiam, galiausiai galimai pataikyt teisingai sumaut ir džiaugtis, kad pavyko sutaupyti, nes meistras būtų nulupęs 30-50eur už naudotą bloką ir 20eur už keitimą.
P.s. jeigu jums 100eur už vairo kolonėlės išėmimą, dangtelio nusukimą, potenco sureguliavimą ant vietos (tarkim, būtumet neradęs tos info pas rusus, o atvažiavot pas žmogų, kuris žino ir moka padaryti), ir teisingą surinkimą atrodo per daug, tai tokiu atveju viską tik patiems ir telieka darytis ir taupyti pinigus. Jei
Aš, jei tokią informacija turėčiau ir žinočiau kaip padaryt, o dar jei atvažiuoja mašina su tokiu gedimu, kuris atsirado po remonto ir lindimo patiems arba kažkur kitur, imčiau turbūt ir daugiau. Tokiu atveju visada kaina būna su koeficientu, nes nežinai, ar problema dėl realaus gedimo, ar dėl to, kad pridirbta, plius ardydamas nežinai, kaip buvo iš gamyklos, ir jei mintinai nežinai, kaip turi būti, tai dar ir gerai pasiknisti reikia, kol išsiaiškini. Jūs juk knisotės. Kiek laiko užtrukote, kol ieškojote problemos, suradote informaciją, sužinojote, kaip pataisyti ir galiausiai atlikote darbą? Visą tą laiką padauginkite iš 20-30eur/h. Telpate į 100eur? Jeigu atrodo, kad 20eur/h yra brangu, tuomet turbūt neteisingai skaičiuojate išlaidas.
Aš tikrai siūlyčiau pradžioje tiesiog naują kolonėlę įdėt, arba atsivežt susiradus naudotą, ir pakeisčiau. Nes velnias žino ko ten dar kas kiek pridarė. O viešai gi nepasakysi. Gėda
Reikia visada sakyt, kad kažkam nuvežei ir kažkas pridirbo, ir dar ir taip daug sumokėjai, todėl nebenori dar kartą mokėt tam, kuris pataiso
O už informaciją tai ačiū. Tikrai gali kadanors praversti. Nors jie jau ir baiginėjasi.
Džiugu, kad dar yra žmonių, kurie pasidalina istorijos pabaiga ir sprendimais