WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Nekyla galas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=9583
Puslapis 22

Autorius:  deimantukas [ Vas 11 2008, 10:12 ]
Pranešimo tema: 

Šiose nuotraukose parodoma,kaip reguliuoti aukščio korektorius,bet,kai lenkiškai nesuprantu,nelabai man aišku,kas daroma su tais įrankiais.Gal kas galėtų išversti?
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Autorius:  Lyncas [ Vas 11 2008, 11:52 ]
Pranešimo tema: 

O cia kuriai masinai? Kazkaip viskas labai komplikuotai atrodo..

Autorius:  deimantukas [ Vas 11 2008, 11:56 ]
Pranešimo tema: 

Čia ksantijos.Bala žino,gal tie įrankiai,kaip trečia ranka,kad patogiau mankštinti būtų ar kaip.Mėginau versit su vertikliais,bet nėra klavišų su kai kuriom raidėm-nepavyksta.Man tiesiog pasidarė įdomu,kam jie naudojami,nors keliais sakiniais.Grumlinas,Bardakasbx,Xmindė lyg moka-gal jie pasirodys,paaiškins.

Autorius:  xminde [ Vas 11 2008, 12:57 ]
Pranešimo tema: 

XMui tokių devaisų nereikia, nes aukščio reguliavo sistema primityvi kaip.. perrengti Raimondą ;). O vat pas Xantią galima sureguliuoti itin tiksliai dėl jos super reguliavimo sistemos, kuri, dėja, labai senuose auto buna sukirmyjusi.

Autorius:  deimantukas [ Vas 11 2008, 13:14 ]
Pranešimo tema: 

Ne be priežąsties aš čia ir aiškinuosi :P .Tvarkysiu mūsiškės,nes vakar ryte nuėjęs prie jos pamačiau gulintį galą,ko niekada nebuvo-susirūpinau.Pradėjus važiuoti,o net ir tik užsivedus,galas nekilo.Waj waj waj,-galvoju,-nekyla galas :lol: .Aukščio reguliavimo rankenėlei jis buvo pavaldus,bet įspūdis buvo toks,kad gal žmona ant kažko užvažiavo ir išderino jį sulenkdama ar panašiai.Reikėjo mieste važiuoti apie 12 km.Lygiu keliu straksėjo galas,nors kažkiek amortizacijos dar buvo,bet pastoviai kontaktavo į atramas.Teko žaisti su aukščio rankena,bet malonumo iš to jokio.Pagaliau vakare garaže virš duobės.Pritepta tepalų visame spyruoklių ir slankiklių mechanizme gal visas puskilogramis.O ten ir purvas prilipęs.Vietoj išvalyt sunku,bet mėginau,ploviau,valiau,ploviau,kol pamačiau mechanizmus.Na vokietys pasistengė.Nepykstu.Tiksliau pykau trumpai.Žmona auto viduj kilnojo rankenėlę pagal mano prašymą,o aš stebėjau visą kulminaciją.Nuėmiau traukutę,pastumdžiau korektoriaus ašelę-neblogai,bet kažkas ne taip,kai turi būti-niekaip nepagaunu aukščio-tai per žemai,tai per aukštai.Mėginau stumdyti slankiklį ant virbalo,kurį valdo aukščio rankenėlė-nieko nesigauna.Be to mačiau,kad stringa tas spyruoklių mechanizmas.Supratau,kad vietoj nelabai pavyks išplaut-teks nusukinėt.Jau nusprendžiau,kad tai ir bus priežąstis,kol atlaisvinau apkabą nuo stabilizatoriaus ir pamačiau,kad lūžusi traukutė su bumbulu,ant kurio maunasi vienas plastmasinės traukutės galas.
Sureguliavęs aukštį tik slankiklio ant strypo,kurį valdo rankenėlė pagalba,padaręs truputį aukštesnę padėtį,nes man įsėdus,mašinos galas nesureaguos ir nepakils,nes nuėmiau lūžusią dalį(pirmo-spalvoto pav. 4 geltonos dalies žalia dalis)nuvažiavau prie namų.Ryte galas nenusileido nei per cm.
Traukutę ryt virinsiu,mėginsiu plauti viską,kas aplink korektorių ir jį patį.

Autorius:  deimantukas [ Vas 11 2008, 14:58 ]
Pranešimo tema: 

Aišku.Vadinasi meistrams,patyrusiems soclagerio baisumus,tokių įrankių tikrai nereiks.Viskas vyks ekspromtu minties ir darbščiųjų rankelių pagalba.Ačiū.

Autorius:  as [ Vas 11 2008, 17:14 ]
Pranešimo tema: 

deimantukas rašė:
Čia ksantijos.Bala žino,gal tie įrankiai,kaip trečia ranka,kad patogiau mankštinti būtų ar kaip.Mėginau versit su vertikliais,bet nėra klavišų su kai kuriom raidėm-nepavyksta.Man tiesiog pasidarė įdomu,kam jie naudojami,nors keliais sakiniais.Grumlinas,Bardakasbx,Xmindė lyg moka-gal jie pasirodys,paaiškins.


Visi 4 irankiai auksciu reguliavimui. Naudojami korektoriaus asies stumdimui/prilaikymui, nes del xantijos spyruoklines sistemos nera labai patogu reguliuot.
[2] - kaištis korektoriaus uzfiksavimui (kad spyruokles negaletu veikti korekt. ašies.

Korektoriu ardymas cia ne prie ko. Pasak gamintojo (kaip matot 1 pav.), mechanizmas neardomas, spyruokles ir pan. neardomos ir atskirai neuzsakomos.

Autorius:  deimantukas [ Vas 11 2008, 17:23 ]
Pranešimo tema: 

as rašo:
Cituoti:
Korektoriu ardymas cia ne prie ko. Pasak gamintojo (kaip matot 1 pav.), mechanizmas neardomas, spyruokles ir pan. neardomos ir atskirai neuzsakomos.

Oi. ...... :roll: ......Tada neardysiu.

Autorius:  proffanas [ Vas 11 2008, 17:30 ]
Pranešimo tema: 

Spyruoklių ašys prikniedytos, ir tikrai neardomos. Išsiardo jos pačios, kai tik sudyla ašys :D . Tas nutinka ne retai. Tada jau ir ardosi, ir restauruojasi :D .
O naujas mechanizmas dailus pažiūrėti :)
Paveikslėlis

O išplauti bet kokiu atveju nepakenks.
Dar yra pasiūlymas po to netepti storai, nes tepalas surenka kelio dulkes ir purvus.

Autorius:  as [ Vas 11 2008, 17:31 ]
Pranešimo tema: 

turejau uomeny kad yrankiai ne ardymui, o reguliavimui :)

ardyt ardosi, pats korektorius issiima/issirenka ir pan. (korektorius niekiek nepasikeites nuo DS'o laiku).
Tik jei isiminesi pasizhimek korektoriaus padeti tame spyruokliniame mechanizme, nes jis dar stumdosi ant dvieju tvirtinimo varztu ir tokiu budu kazhkiek reguliuojasi.
Siaip nieko ten mandro ner. Tik priekini isimt nelabai patogu.

Autorius:  deimantukas [ Vas 11 2008, 17:37 ]
Pranešimo tema: 

Ačiū :) .
Pasaulio lobyne radau tokią nuotrauką ir aprašymą berods švediškai,tai ir aš jau turiu minčiu ,kaip patobulinti :P .
Paveikslėlis

Autorius:  deimantukas [ Vas 13 2008, 07:21 ]
Pranešimo tema: 

Vakar suvirinau tą lūžusį korektoriaus valdiklį nuo stabilizatoriaus.
http://i167.photobucket.com/albums/u125 ... C00007.jpg
Po to nusukau visą mechanizmą nuo ksantijos su visu korektoriumi,pirmiausia atsukęs vamzdelius.Pažymėjau korektoriaus buvimo vietą mechanizmo atžvilgiu.Nuploviau ir kokią valandą mankštinau užstrigusias slankiojančias dalis,ploviau benzinu.Išrinkau korektorių ir mano nustebimui,jis buvo švarus :shock: .Gaila,pamiršau nufotografuoti,koks mechanizmas buvo prieš valant,bet dabar jis atrodo taip.
http://i167.photobucket.com/albums/u125 ... C00006.jpg
http://i167.photobucket.com/albums/u125 ... C00002.jpg
Surinkau visą agregatą į mašiną ir sujungiau valdymus.Čia nuotraukoje auto iškelta į aukščiausią padėtį-šiuo metu mechanizmas gauna didžiausias apkrovas
http://i167.photobucket.com/albums/u125 ... C00009.jpg
ir,kadangi slankikliai buvo pristrigę,lūžo valdiklio kojelė nuo stabilizatoriaus.Dabar gražu pažiūrėt,kaip viskas gražiai veikia ir galas žymiai greičiau reaguoja į apkrovimus-kaip BX-e :P .Ar ilgam?Aukštį sureguliuoti nebuvo labai sunku,kaip maniau,kad bus.Pabaigoj visą mechanizmą dar apjuosiau plėvele nuo dulkių.
http://i167.photobucket.com/albums/u125 ... C00011.jpg
Žiūrėsiu,kaip bus.

Puslapis 22 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/