WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
XADO/RVS/PRACTEX hidraulikai ir PD http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=6524 |
Puslapis 3 iš 6 |
Autorius: | proffanas [ Bal 18 2007, 21:47 ] |
Pranešimo tema: | |
Bent jau XADO pasijunta iškart, o jei nepasijunta, tai nebepasijunta niekada... ![]() ![]() |
Autorius: | Haris [ Bal 19 2007, 08:16 ] |
Pranešimo tema: | |
xminde rašė: Pirmas teigiamas įspūdis po RVS į LHM šiandiena ryte - automobilis užvestas kaip mat pradėjo kilti, nei laukti, nei gazuoti reikėjo
![]() Rezultatas pasijaute! |
Autorius: | Haris [ Bal 19 2007, 12:08 ] |
Pranešimo tema: | |
xminde rašė: Ką tik grįžau iš Vilniaus, susukau pusę reikiamų kilometrų iki pilnos revitalizacijos (ar kaip ten ji). Daugiau jokiu teigiamų efektų nepastebėjau.
O masina krenta leciau? Vairo lengvumas ar pastebetas? |
Autorius: | ROLKA [ Bal 19 2007, 12:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Ir masina krenta leciau ir ryte uzvedus pakyla greiciau. Bent jau pas mane teigiamas rezultatas pasijaute. |
Autorius: | Haris [ Bal 19 2007, 13:02 ] |
Pranešimo tema: | |
ROLKA rašė: Ir masina krenta leciau ir ryte uzvedus pakyla greiciau. Bent jau pas mane teigiamas rezultatas pasijaute.
Kiek praejo laiko nuo supylimo? |
Autorius: | xminde [ Bal 19 2007, 13:40 ] |
Pranešimo tema: | |
Proffanui - mašina leidžiasi ![]() ![]() |
Autorius: | ROLKA [ Bal 19 2007, 16:22 ] |
Pranešimo tema: | |
Pravaziavau 200 km, is kart pagerejo, masina per nakti nenusileido. Dabar pravaziavau su Xado apie 1500-2000 km, tai per nakti truputi nuseda, bet ryte vos uzvedus pakyla. Dabar pilnai nuseda per 2 paras. Nors siurblio cirskimas praejo, taciau vairas vistiek truputi kartais strigineja, aisku zymiai maziau nei pries supylima, bet matyt mano siurbliui jau tikrai pavasaris atejo. Reiks vistiek ji greitu laiku pakeist. |
Autorius: | Haris [ Bal 19 2007, 16:24 ] |
Pranešimo tema: | |
ROLKA rašė: Pravaziavau 200 km, is kart pagerejo, masina per nakti nenusileido. Dabar pravaziavau su Xado apie 1500-2000 km, tai per nakti truputi nuseda, bet ryte vos uzvedus pakyla. Dabar pilnai nuseda per 2 paras.
Aciu, man tavo atsakymo ir reikejo! |
Autorius: | scaniagt [ Geg 01 2007, 17:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Kokia jo kaina? Panevežyje yra? Vilniuje? Kažkada BX'ui bandžiau FENOM, lyg ir buvo rezultatas, bet tik hidraulyje... Variklyje ir kuro sistemoj (dyzelis) jokių permainų nepastebėjau... O XADO va kiek žmonių išgyrė, gal vėl tapsiu reklamos auka ![]() |
Autorius: | xminde [ Geg 01 2007, 17:49 ] |
Pranešimo tema: | |
Vienintelis pastebtas RVSo teigiamas poveikis - automobilis po ilgesnės prastovos greičiau pradeda kilti. |
Autorius: | proffanas [ Geg 01 2007, 18:13 ] |
Pranešimo tema: | |
scaniagt rašė: BX'ui bandžiau FENOM, lyg ir buvo rezultatas, bet tik hidraulyje... Variklyje ir kuro sistemoj (dyzelis) jokių permainų nepastebėjau...
"Fenom" visai kita sudėtis, ir veikia jis kitaip, nei XADO ar RVS. Neilgas straipsnelis apie Fenom, ER, XADO/RVS hidraulikai rusų k. http://citbx.narod.ru/docs/chemi.htm |
Autorius: | xminde [ Bir 10 2007, 12:38 ] |
Pranešimo tema: | |
"Patepus" su RVS ir pakišus porą tarpinių po slėgio atkirtimo vožtuvo spiruokle beveik galėčiau pakilimo rungtyje rungtis su BXu ![]() ![]() |
Autorius: | old cat [ Lie 17 2007, 21:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Siandie ir savo ksema paxadinau! ![]() Jau senokai erzino mazdaug kas 5 s klaksintis reguliatorius, galas nusesdavo per gera pusvaladi - visos tipines seno ksemo bedos. Tik stabdzai dar problemu nekele(tfu tfu), kaip nekeista. Tai va, diena buvo karsta (o tai tik i nauda keramikos "augimui"), tai sliukstelejau viena tiubika smiero i griztamaji slanga (kad gerai bakely issimaisytu, ir dar per sieteli iskostu), ir maza dali - i siurblio paduodamaji slanga. Efektas pasijuto bemaz iskart (va to tikrai nesitikejau! ![]() Reguliatorius taukset pradejo kas... - pakyrejo skaiciuot ![]() ![]() Siurblys pritilo; vairas palengvejo, stabdziai eme astriau "griebt"; galas kaip ikaltas isstovi virs poros valandu... Pavazinejau dar, vaira pasukiojau, atsispaudimu masiniukui uzdaviau ![]() Dar pakaba pasikeite, kazkaip, lygtai stangresne tapo... Is to dziaugsmo dar viena porcija variklin sliukstelejau. ![]() Tas irgi tyliau murkt eme, visokie smulki barskesiukai pritilo. Va, pora tubeliu kosikes - ir ksemas pasijuto jaunesnis maziausiai penkmeciu! Ir vaziuot juo zyyymiai maloniau! Patenkintas kaip rublis! ![]() ![]() Ziuresim tik, kaip ilgai sita svente tesis... |
Autorius: | proffanas [ Lie 17 2007, 22:25 ] |
Pranešimo tema: | |
Ilgokai truktų aprašinėti, kas ir kodėl, bet primygtinai siūlau XADO iškart išspausti vamzdelin, kuris eina tiesiai siurblin, nemaišant su LHM... Oro temperatūra tam tai tikrai palanki ![]() ![]() Va tik XADO instrukcijoje liepiama liuobti išsyk dvi tūteles, ne vieną ![]() |
Autorius: | old cat [ Lie 17 2007, 22:59 ] |
Pranešimo tema: | |
Del siurblio tai kazkur Xado specialistu rekomendacijas ji intensyvesniu rezimu apdirbt viena ausim lygtai girdejau. Kita - tai, kad metelokeramikos formavimosi vietoj labai intensyviai issiskiria siluma; ir ko gero del tos priezasties varikli rekomenduoja apdirbt etapais. Banziau pralyst tarp siu dvieju krastutinybiu. ![]() Kol kas rezultatu labai patenkintas, ir antro tiubiko nepilsiu - kad kartais jo nepagadint. ![]() Va, kas ramybes neduoda: tai poveikio greitis. Visur kazkiek km reikia susukt, kad pasijustu efektas, cia gi - praktiskai akimirksniu... ![]() Dar deze tebekaukia, dabar "atjaunejusiai" masinai tai jau ausi rezia... ![]() Ziema viena tiubika jon supyliau - kazkaip, netoks ryskus efektas gavosi... Tik geriau eme junginetis pavaros: siaip, svirtis stumiasi lyg per grandine brauktum, po Xado atrode, lyg butu ja sutepe. ![]() Na, o uzesys... Lygtai irgi pritilo. ![]() Bet tuokart buvo ziema, sutirstejes tepalas, tilo palaipsniui virs 1000 km.; tai jau sunku ir pasakyt, kiek bepadejo. Tikras faktas tik: visai uzesys neisnyko, ir sklandaus junginejimosi efektas jau prapuole (nuvaziuota 3-4 tukst km.). |
Puslapis 3 iš 6 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |