WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 17:37

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 76 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 13:57 
taigi yra lhm su pliusu ir lhm be pliuso. suraskit lhm be pliuso ir pamatysit kur ji tinka naudot o kur ne, juk lapeliuose parasyta jei ne plika bonke perki. tiems apie kuriuos mes kalbam tinka tik su pliusu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 14:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
User manualas grieztai prisako naudoti tik zalia TOTAL kompanijos pagaminta LHM PLUS :) Na bet pilam ne butinai TOTAL pagaminta?

Kas liecia Fina LHM be pliuso tai tiesiog degalinej kitokio nebuvo, o etiketej lietuviu kalba buvo uzrasyta juodu ant balto "Citroen automobiliams". Galu gale Robidalio puslapyje yra visi Fina LHM parametrai isvardinti ideliai atitinkantys Total LHM Plus parametrus: http://www.robidalis.lt/lt/shop,pid.77 Nors ant pacio buteliuko jokio pliuso nerasit, foto: http://www.arcus-kjemi.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=279

Nemanau, kad sitas LHM netinka. O del Pliuso turiu savu teoriju, bet nesiplesiu :wink:

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 14:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Evil rašė:
del Pliuso turiu savu teoriju, bet nesiplesiu :wink:
O gal išsiplečiam; tema juk būtent tam skirta :)

TOTAL LHM PLUS išskirtas todėl, kad buvo (o gal ir tebėra) gaminamas ir "paprastas" TOTAL LHM. Be pliuso. Kuris neskirtas hidraulinei pakabai. O toliau kaip ir nebėra kur plėstis :)

Dėl to FINA devaiso nesiginčysiu (nors jis gal skirtas tik nehidraulinių Citroenų vairo stiprintuvams :D ); extra atveju panaudočiau net nesigilindamas, bet jei nors kas važiuoklės darbo režime pasikeistų-pilčiau iškart lauk ir plaučiau sistemą.
Bet "gražiuoju" aš jo nenaudosiu; gamintojo nuoroda yra LHM+, ir taškas.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 15:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
TOTAL LHM PLUS išskirtas todėl, kad buvo (o gal ir tebėra) gaminamas ir "paprastas" TOTAL LHM. Be pliuso. Kuris neskirtas hidraulinei pakabai. O toliau kaip ir nebėra kur plėstis :)


Taip viena is versiju, kad Totalas gamino LHM pavadinta skysti kazkokiem hidrauliniams irenginiams - pvz eskavatoriams. Citroenas tuo metu burtininkavo ieskodamas tobulo skyscio hidraulikai, kaip pagrinda eme gaminama LHM, uzsake pas Totala partija LHM su pakeistom savybem. Tam kad jis butu atskiriamas nuo iprastu hidraulinem sistemom naudojamu skysciu buldozeriams ar eskavatoriams, nudazomas zaliai ir vadinamas LHM Plus.
Kita versija, kad Plus yra (buvo) kaip prekinis zenklas, nes LHM tai tik sutrumpinimas nuo Liquide hydraulique minerale - bendrine fraze. Ir dabar ta bendrine fraze galima vadint bet kuri hidraulini mineralini skysti.
Bet tai negalioja kitiem gamintojam.

proffanas rašė:
Dėl to FINA devaiso nesiginčysiu (nors jis gal skirtas tik nehidraulinių Citroenų vairo stiprintuvams :D ); extra atveju panaudočiau net nesigilindamas, bet jei nors kas važiuoklės darbo režime pasikeistų-pilčiau iškart lauk ir plaučiau sistemą.
Bet "gražiuoju" aš jo nenaudosiu; gamintojo nuoroda yra LHM+, ir taškas.


:D tai jau tikrai, kad tik i vairo stiprintuva pilt. Tai yra absoliuciai tas pats daiktas kaip Total LHM+ tik kitu brandu. O kas liecia gamintojo nuorodas, tai as ir tepala naudoju Total Quartz 7000 - toks kaip nurodytas gamintojo knyguteje. Bet jei ne sentimentalumas pilciau bet kokia 10W40 alyva ir tikrai nieko neatsitiktu. Nesvarbu, kad pavadinime nera zodzio Quartz. Kazkaip net neabejoju, kad Fina LHM Fluid nuo Total LHM Plus savo parametrais skiriasi daug maziau nei alyva Total 10W40, nuo Shell 10W40.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 15:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Intensyvi žalia spalva iš tikrųjų naudojama tam, kad būtų galima išsyk atpažinti, jog tai būtent citrų pakabai skirtas hidraulinis skystis. Pvz., ateini pirkti citro, visas iš fasado idealus, papigiaj, o LHM bakelyje kažkas gražiai mėlyno... Visvien pirktum? :D Aš-ne.

Tai ne pagrindinė priežastis ir ne vienintelis to "pliuso" skirtumas; forume nesyk virė apie tai diskusijos, o ir inete pasiknisus turbūt atsirastų tiesus atsakymas į šį klausimą.

Bet man tas net neįdomu; kol yra gamintojo nurodyto LHM+, nei saviems, nei svetimiems automobiliams jokių kitų neaiškių skysčių nenaudosiu be mirtinos priežasties. Nemanau, kad jie kažką akivaizdžiai sugadins (principe, švarioje hidrosistemoje alyvai be abrazyvų nėra ką sugadinti); temanau, kad važiuoklė praras dalį komforto, ir sistemą teks bereikalingą kartą plauti, norint atstatyti buvusį minkštumą.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 16:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
as ir nesakau, kad zalia spalva yra kazkoks iskirtinis bruozas ka nors reiskiantis (nors 1966 gal ir buvo). Tas Fina LHM irgi yra toks pat zalias kaip Total. Tiesiog gerai pagalvojus nematau, kad tas "+" ka nors reikstu. Skonio reikalas koki LHM naudot, nes realiai pakabos ar stabdziu veikloje garantuotai nepastebetum skirtumo, kadangi gamintojo deklaruotos savybes yra identiskos (Fina kiek zinau priklauso Total) - tiek klampumas, tiek visi kiti parametrai. Tarkim Valvoline LHM+ pagal nurodomus parametrus labiau skiriasi nuo Totalo nei Fina. Aisku, jei po ranka yra Totalo, tai pilt kazka kito nera prasmes, bet jei nebutu - visiskai drasiai galima pilti alternatyvu skysti.

Nekalbu, kad galima pilt bet ka, bet visa ka noriu pasakyt tai, kad Citroenu hidropneumatinei sistemai skirtas skystis nebutinai turi tureti pliusa.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 21:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Evil rašė:
noriu pasakyt tai, kad Citroenu hidropneumatinei sistemai skirtas skystis nebutinai turi tureti pliusa.

Kaip tyčia, Citroenų gamintojų nuomonė šiuo klausimu yra priešinga. :)

O bendrai, artėjame prie seniai žinomos tiesos: hidrosistemon galima pilti bet ką, tačiau kai ką-tik vieną kartą. Nes gali nebelikti kur pilti :lol:

Turėjau hidrosistemos avarijų, esu kelyje pylęs kelių gamintojų LHM+, galiu netgi pasakyti, jog su Pentosin'o LHMu+ mašina vasarą kiek minkštesnė nei su Total'iniu, bet per šalčius geresnio už Total'inį LHM+ nėra nieko.
Pilti pabandymams paprastą vairo/hidraulinių stiprintuvų skystį (LHM) vien dėl to, kad jis keliais litais pigesnis, ranka nepakilo.

Jei kam knieti paeksperimentuoti su vairo stiprintuvams skirtu paprastu LHM-visada prašom, tik nepamirškit pasidalinti įspūdžiais.
Eksperimentus pageidautina atlikti su švaria hidrosistema: tada jautriau jaučiasi ir menkiausi kietumo pokyčiai, ir mažiau šansų, kad supiltas šmieras išjudins susikaupusį dumblą (LHM+ to tikrai nedaro; paprastas LHM-nežinia), kuris gali prašmirgeliuoti visus vožtuvėlius.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 21:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Evil rašė:
noriu pasakyt tai, kad Citroenu hidropneumatinei sistemai skirtas skystis nebutinai turi tureti pliusa.

Kaip tyčia, Citroenų gamintojų nuomonė šiuo klausimu yra priešinga. :)



Esu sventai isitikines, kad Citrogamintojai rekomenduoja naudoti TOTAL, bet ne joki Pliusa. Kad ir pasiziurejus ka raso Xantijos manualas, skaitant tik eilutes ir ne tarp eiluciu turetume prieit isvados, kad galima pilt tik uzrasytus tepalus ir nurodyta hidraulini skysti. Laime Citrogamintojai pastebi, kad jie REKOMENDUOJA Total, bet ne primygtinai bruka, o apie tai, kad turi buti butinai LHM su pliusu nera ne zodzio, ne nuorodos i ta pliuso isskirtinuma - nieko!
http://www.xantiaclub.net/instructie/instructie1a/instr1a_071.jpg

Galu gale jokiu budu nesutinku, kad uzrasas ant buteliuko LHM reiskia jog ten skystis vairo stiprintuvui, o ne hidropneumatinei Citroeno sistemai. Jis gali byloti daug ka, tuo paciu tai, kad viduj yra skystis ekvivalentus Total LHM+ (kaip, kad yra Fina LHM fluid atveju - tai NERA vairo stiprintuvo skystis). Siaip ir Dr. Alvydas neisbrokijo tos Finos kai klausiau ar tinka vartojimui. O kodel neturetu tikt jei tai tas pats skystis kaip ir Total LHM+?

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 22:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Ničnieko nebrokyju kaip absoliučiai netinkamo; tiesiog nesu linkęs leistis į eksperimentus, kurių pabaiga neprognozuojama. LHM+ daugiamečio naudojimo visi efektai seniai žinomi; ką daro su hidrosistema paprastas LHM, aš nežinau, ir nenoriu bandyti ant savo mašinos. O jei tik yra norinčių-maloniai prašome. :) Mane tedomina, kad kuo smulkiau būtų aprašytas efektas. Patirtis visada naudinga.


Efektas toks pat kaip ir uzpylus iprastinio vairo stiprintuvo skyscio vadinamo Total LHM+ (netikintiems, kad tai vairo stiprintuvo skystis http://www.mindera.lt/index.php?a=show&what=one&categoryid=158&productid=674).
O siaip degtines skonis labai pasikeicia jei ja vadinam snapsu ar vodka? Tas pats ir LHM bei LHM+. Irodymo deliai mielai pakeisciau visa skysti esanti sistemoje dabar (t.y. Total LHM+) i "paprasta" LHM pagaminta Fina, tik kad jis rupuze po 21Lt uz ltr kainuoja, neskaitant keitimo kainos, bet kai kitasyk sugalvosiu skysti pasikeist - maloniai galesiu pasidalint ispudziais :)

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 22:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Evil rašė:


"LHM PLUS galima maišyti su senuoju LHM .Galima naudoti tik tose hidraulinėse sistemose , kur rekomenduojama ŽALIA mineralinė alyva . Negalima naudoti transporto priemonėse , kurioms rekomenduojamas aliejus arba sintetinis hidraulinis skystis . "

Lekcija primena "Senukų" konsultantų darbą, kai neturint apie prekę tikros informacijos, pliauškiama "vokrug da okolo". :) Panašu, kad čia LHM+ bandoma prakišti kaip vairo stiprintuvų skystį, nes jis tam tikrai tinkamas pagal visutėles charakteristikas.

Nebeatmenu kur, bet kažkur forume buvo minėta ar duota nuoroda, kad LHM+ ,skirtą bendrai hidrosistemai, nerekomenduojama maišyti su kitomis alyvomis, įskaitant paprastą LHM... Gal kas iš kolegų prisimena, kur tas guli ar bent apie ką ėjo šneka? :roll: Čia iš tų atvejų, kai "girdėjau skambinant, bet nežinau iš kur". :oops:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 22:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Lekcija primena "Senukų" konsultantų darbą, kai neturint apie prekę tikros informacijos, pliauškiama "vokrug da okolo". :) Panašu, kad čia LHM+ bandoma prakišti kaip vairo stiprintuvų skystį, nes jis tam tikrai tinkamas pagal visutėles charakteristikas.


:lol: Cia bandyta is kazkur versti, bet ryskiai pritruko ziniu. Kaip ir "padangos su kremnijaus priedais". Siaip LHM kaip ir tirstokas, kad ji naudot kaip vairo stiprintuvo skysti normaliose masinose - ir klampa turetu but mazesne, nors tai daug ir nuo auto priklauso - kitose ir automatines greiciu dezes skystis pilasi i vairostiprintuva. Tas linkas tik tam, kad parodyt kaip greit LHM gali tapti vairo stiprintuvo skysciu.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 26 2007, 00:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2005, 01:14
Pranešimai: 614
Miestas: Europa
Man atrodo, jog tamstos isradinejat dvirati ir gaistat savo laika... Gamintojas rekomenduoja LHM+ ir pilat LHM+: ir galva rami, ir nereikalingu minciu nekyla. Kazkodel tai abejoju, kad LHM ir LHM+ tokie panasus, jog galima butu naudoti LHM/LHM+. Jei jau labai neramu, kad truks kokia LHM magistrale, tai i bagazine isimetat 2l LHM+ bei pamirstat rupescius... Per ta laika, kai buvo gvildenama si diskusija, galejot i koki teatra ar filma nueit... Naudingiau praleistas laikas :wink: Bet vel gi - teisybe gimsta gincuose :wink:

_________________
Citroen c4 coupe 1.6hdi 110 VTR+


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 26 2007, 08:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Kad maziau gincu butu : << hidraulinis skystis, visiems zinomas kaip LHM+, pakeite LHM. Specifikacija PSA Nr. B 71 27 10. Gali buti maisomas su visais LHM, kurie atitinka specifikacija. Taip pat naudojamas ir senuose automobiliuose pagamintuose po 1967m. Va cia tokia misitika radau: automobiliai su juodu rezervuaru gali buti uzpildomi tik sintetiniu LHS-2 skysciu. Cia turbut klaida kazkokia, ir turetu buti su zaliu rezervuaru ( matyt pirmiems DS toki naudojo, nes abejojju ar 95m kasnors girdejo apie C5 :) Bet taip raso ant ipakavimo. Taip kad pilkit bet kurio zinomo brando produkcija ir nesukit galvos, jei parasyta kad tai << skystis ir atitinka specifikacijas.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 26 2007, 08:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Gamintojas nurodo (rekomenduoja) naudoti TOTAL, bet ne LHM+ vietoj LHM. Bo pastarieji yra vienas ir tas pats. Nors butu idomu pamatyti daugiau produktu pavadintu LHM. Kas mano kad LHM tai vairo stiprintuvu skystis, tai giliai klysta - tipines masinos su vairo stiprintuvais naudoja kazka vadinamo "power steering fluid" arba Dextron ATF alyva (priklausomai nuo modelio).

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 26 2007, 08:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Evil, nemaisyk tepalo gamintojo brando su produkto pavadinimu, kad << rekomenuoja TOTAL aisku kiekvienam << fanui, nes tai yra kompaniju komercinis susitarimas. Lygiai taip pat yra su VW, AUdi, BMW, Jaguar, Scania kur rekomenduoja Castrol. Peugeot buvo su Shell arba Esso, MB su Mobil 1, Alfa Romeo, Iveco su Selenia ir t.t

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 76 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 29 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007