WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 02:02

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 12 Kitas

Hidraulinę sistemą plauti... :
Verta (reikia) 78%  78%  [ 105 ]
Neverta (nereikia) 22%  22%  [ 29 ]
Viso balsų: 134
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 18 2007, 09:17 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Eksperimentai tesiasi.
Supyliau i hidorsistema plovikli, bet ne ta, ka rekomenduoja gamintojas (tam tikrais sumetimais neivardinsiu, koks tai ploviklis)
Pakabos elgesys iskarto pagerejo. Lengviau pradejo kilti, vaziuojant patapo minkstesne. Pravaziavus apie 400-450Km pakeiciau plovikli i sviezia.
Stai taip atrode "atidirbes" ploviklis:
Paveikslėlis
http://picasaweb.google.com/xmasauto/Ploviklis/photo#5088430346281402562
Savaites pabaigoje keisiu plovikli i LHM'a ir bandysiu statyti 2-ieju kanalu siurbli.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 18 2007, 22:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Haris rašė:
Eksperimentai tesiasi.
Supyliau i hidorsistema plovikli, bet ne ta, ka rekomenduoja gamintojas (tam tikrais sumetimais neivardinsiu, koks tai ploviklis)
Pakabos elgesys iskarto pagerejo. Lengviau pradejo kilti, vaziuojant patapo minkstesne. Pravaziavus apie 400-450Km pakeiciau plovikli i sviezia.
Stai taip atrode "atidirbes" ploviklis:
Paveikslėlis
http://picasaweb.google.com/xmasauto/Ploviklis/photo#5088430346281402562
Savaites pabaigoje keisiu plovikli i LHM'a ir bandysiu statyti 2-ieju kanalu siurbli.
Toks "atidirbęs" ploviklis po ~ 450km? :roll: nieko sau..., neturiu žodžių... :?

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2007, 08:18 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Butent, po 450km! Tai kas sistemoje darosi???
:evil: :evil: :evil:

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2007, 22:21 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
old cat rašė:
Nezinau, su hidraulika reikalu beveik nesu turejes, bet is bendros praktikos patirties tai skeptiskai ziuriu i visokius ultraploviklius ir valiklius.
Nes nusedes, ramiai gulintis, arba kazkur tvirai prilipes purvas metu metais niekam nekenkia, bet kai ji sujudini - lauk iskart bedos.

Hario panaudotas "ultraploviklis" gali turėti neigiamą poveikį sferų membranoms, bet nepabandęs to nesužinosi :)
Aš išsiploviau absoliučiai visą hidrosistemą išsiardęs ( kol kas neliesti teliko tik priekiniai amortikai ir siurblys), prasipučiau ir vamzdelius, bet dabar esu ramus, nes žinau visų mazgų stovį ir žinau, kad jokių šiukšlių ten nebėra, taigi, jei sugalvočiau pvz. keisti stabdžių kraną-galiu daryti tą ramiai, kad jo tą pačią minutę nepradės ėsti cirkuliuojantis purvas :) O požiūris "guli tas purvas, tai ir nejudinkim"-truputį lievas, sakyčiau :) Purvas dėl pačių įvairiausių priežasčių vieną dieną visvien pajudės, o ką jis daro su visais supertiksliai pagamintais vožtuvėliais, ypač stabdžių krano-turbūt nereikia ir aprašinėti :) Todėl ligą geriau gydyti, kol ji netapo chroniška ir nebepagydoma...
Visomis keturiomis stoviu už kapitalinį sistemos plovimą bent jau kas 50-60kkm, neapsiribojant vien LHM keitimu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2007, 22:53 
Va, isardzius - jau nieko nesakau. Bet plovikliu tai visai kas kita.
Kodel besikaupiantis purvas turetu pajudet "viena diena"? Ir kaip jis suzinos, kad jau "ta diena" atejo? :)
Sistemoj juk nuolat ratu cirkuliuoja LHM. Tai, iseitu, kas guli - guli, kas atitruksta - nunesamas jo sroves.
O va, ploviklis sukelia ir tvirciau besilaikancius nesvarumus, ir tuo paciu ratu, per visa sistema - siurbli, skirstytuva, krana n kartu (kol isleisi) zulina, zulina... Rimtu filtru joj gi ner... (o idomu kodel? :roll: )
A neskauda dantys, plovikli supylus, kai sitaip pagalvoji? :wink:

Kiek i-nete teko nuomoniu siuo klausimu paskaitinet, tai vieningo sutarimo kaip ir nera: vieni teigia, kad sistema plaut reikia reguliariai profilaktiskai; kiti gi isitikine, kad be butinybes to geriau nedaryt, geriau LHM daznaiu keist.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2007, 23:06 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
keistas tu žmogus, old_cat... jei jau sukurtas specialus ploviklis, tai gal ne vien įdomumo dėlei, a? pasiklausk Alvydo apie Hydrorincage ir jo naudojimą - jis konkrečiai DIRBA su tuo dalyku, o ne teorinius išsamprotavimus skaitinėja ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2007, 23:52 
grumlinas

Turbut atrodau keistas... :roll:
Nes tikrai jau mazai ber bandanciu savo galva kazka mastyt... :(

Ir kam tai nunai: juk viskas patiekta ant lekstutes firmu, katros tik ir rupinasi musu, ir musu senu tranteliu gerove, apie sava pelna visai negalvodamos! :)

Ir jos yr tokios visagales, kad sugeba keliu rusiu tirpiklius taip sumaisyt, jog gaminys akimirkzniu isplauna metu metais besikaupusias nuosedas (manot, vokieciai ar francuzai vale? Cha, anie dar centriniu sferu neatrado! :)), be jokio salutinio efekto, kuri minejau! Stebuklai, ner ka sakyti. :roll:

Na, o Alvydu irgi pasaulis dar nesibaigia. Jis gali turet savo nuomone; kaip, beje, kiekvienas is musu... :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 20 2007, 00:12 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
old cat rašė:
Ir kam tai nunai: juk viskas patiekta ant lekstutes firmu, katros tik ir rupinasi musu, ir musu senu tranteliu gerove, apie sava pelna visai negalvodamos! :)
kiek suprantu, tu visur matai visuotinį firmų sąmokslą, siekiant pasiekti kuo didesnį pelną... sunku gyvent tada pasaulyje, kai aplink vieni blogiečiai... ;)
o aš va kažkaip tikiu, kad skirtingai nuo Xado ir kitokių pimpalo ilgintojų, kurie nėra aprobuorti nei automobilių, nei tepalų gamintojų, Hydrorincage buvo SPECIALIAI sukurtas << užsakymu su tam tikru tikslu ir tas tikslas yra sistemos PRIEŽIŪRA. nežiūrint Interneto savamokslių gudročių abejonių ;)
Cituoti:
Na, o Alvydu irgi pasaulis dar nesibaigia. Jis gali turet savo nuomone; kaip, beje, kiekvienas is musu... :wink:
taip, Alvydu pasaulis nesibaigia ;) tik va skirtingai nuo mūsų, kartkartėm aptupinėjančių savo mašiniukus, jis kasdien sutvarko po keletą << , todėl jo nuomonė man šiais klausimais pakankamai svari. kiek suprantu, tu esi karštas ACSų šalininkas, kurie jokiu būdu neplauna sistemų, kad neduokdie neišplauti dumblo, kuris užsandarino visokias mikroskylutes. ir kurios vieną gražią dieną pavirsta avarinėmis skylėmis, nors su ploviklio pagalba jos būtų išaiškintos iš amnksto ir laiku bei sutvarkytos ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 20 2007, 00:41 
grumlinas

Kam taip spalvas tirstint? :roll:

Sakykit ka norit - ne vienas gamintojas savo produktu trukumu stengiasi neviesint. Nes jeigu taip saziningai viska skelbtu, neretai iseitu, jog jie beveik atsveria privalumus. :)
Kaip kazkas taikliai pasake: "Trukumu jie netur tiktai reklaminiuose lankstinukuose". :)

Tai va. O siuo atveju ploviklio veikimo principa nesunku isivaizduot.
O, kad temoj kalba pasisuko apie plovima, ir dar kazkas savaip improvizuot ji bande, tai ir isreiskiau nuomone apie galima salutini poveiki. Ir ne kategoriska, beje. Niekam nesakau neplaut. Kam tai patinka - kad ir dukart i savaite. :)
Savo tikrai neplausiu, nes sistema dar pakenciamoj buklej ( kiek gali but tokio amziaus XM :) ), gal tik korektorius reiktu isvalyt... Bet jeigu staiga pablogetu, arba kad ir vandens gautu - labai gali but, jog pakeiciau nuomone.
T. sakant pasakiau ka galvoju, sprest koznam paciam.

Beje, ir Alvydo nuomone, kodel jis butent taip galvoja, but idomu kada prie progos isklausyt.

Kad tamsta butai argumentuotai paporines, kur as neteisus sitaip gavodamas - butume visai smagiai pasisnekeje.
O dabar teisgirdau: "O koks tamsuolis tas senas katinas, ne Hydrorincage ner girdejes", ir visa eile garsenybiu priedo isvardinta...

:wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 20 2007, 07:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
old_cat, kolega tikrai gaudotės mechanikoje, bet pačiam visvien iškilo keistas klausimas "o kodėl tas purvas turi pajudėti"... :roll:

Pradėkim gal nuo to, iš kur jis sistemoje aplamai atsiranda? :) Jis ten gaminasi. Ir kaupiasi. Kaupiasi tokiose vietose, kur LHM cirkuliacija yra minimali. O pajudėti gali dėl gausybės priežasčių: ar nuo to, kad tos purvo "kišenės" pagaliau persipildė, ar nuo pvz. didelės temperatūrų kaitos, ar stipraus sutrenkimo kokion duobėn įšokus, ar pagaliau detalė, kurios abratkėse stovi tas purvas, pagaliau sudils tiek, kad per tą abratkę LHM pradės šniokšti srautu, paimdamas ir visą brudą :)
Išardęs sistemą, nors ir po ploviklio naudojimo, radau dumblo tokiose vietose, kaip apsauginio vožtuvo abratkė ar slėgio reguliatoriaus užkaboriai; nešnekant apie aukščio kranus, kuriuose nusėsti dumblas ypač mėgsta. Todėl manau, kad ir ploviklis nėra panacėja: jis puikiai išplauna vamzdyną, HA elektrovožtuvus ir kt. vietas, kuriose LHM srautas ir taip didelis, bet purvo"kišenių" jis irgi bemaž nepaliečia. Ne veltui primygtinai rekomenduojama po ploviklio panaudojimo dar bent porąsyk išsiplauti aukščio korektorius... Bet dėl jo naudos aš neabejoju; kad ir silpnų sistemos vietų išaiškinimui. Todėl ir ateityje žadu naudoti tą pačią schemą: pilti ploviklį, pavažinėjus gal 2-3kkm berti visą hidrosistemą ir ardyti bei valyti mechaniškai.
Užbėgdamas už akių sekančiam klausimui "o kam tada išvis plauti", atsakau: tam, kad pilnai pasišalintų senas LHM su seno brudo liekanomis, nes vien LHM keitimas šios problemos neišsprendžia: brudo visvien lieka. Aišku, galima dukart tepakeisti LHM, gausiai nuorinant stabdžius ir išleidžiant maksimumą užsistovėjusio skysčio, bet manau, jog verčiau panaudoti ploviklį: jis nuima purvo krešulius ir nuo vamzdynų, susidarančius, ypač jei automobilis ilgesnį laiką stovėjo nenaudojamas. Vienas LHM to nepadaro.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 20 2007, 08:49 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
old cat rašė:
Beje, ir Alvydo nuomone, kodel jis butent taip galvoja, but idomu kada prie progos isklausyt.
puiki proga nusimato - GM2007. aišku, jei sudalyvausi ;)
Cituoti:
Kad tamsta butai argumentuotai paporines, kur as neteisus sitaip gavodamas - butume visai smagiai pasisnekeje.
O dabar teisgirdau: "O koks tamsuolis tas senas katinas, ne Hydrorincage ner girdejes", ir visa eile garsenybiu priedo isvardinta...
argumentuotai galima porinti, kai žmogus nusiteikęs išklausyti, o ne iš anksto atmeta idėjas ;)
šiaip paties nuraminimui galiu pasakyt, kad Hydrorincage naudojimas iš tikrųjų nėra labai detaliai nustatytas. vienintelė apibrėžta instrukcijoje situacija, kai jį būtina naudot - jei trūkstant LHMo, sistema buvo laikinai papildyta kitokia mineraline alyva, tad j reikia išvalyt nuo to mišinio. visa kita yra neaprašyti išvestiniai dalykai, todėl ir vyksta diskusijos "plauti/neplauti" ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema: Plauti ar ne?
StandartinėParašytas: Lie 20 2007, 09:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Mano 12-os metų su vienu BX važinėjimo ir aptarnavimo patirtis-nei karto neploviau.Tiesiog kokius keturis kart teko trūkus sistemai įpilt naujo LHM,dažnai plaudavau bakelį ir filtrus,kas maždaug 2-3 metus išplaudavau vienu metu vieną ar dvi sistemos dalis.Nei karto neploviau visos sistemos ir jos dalių iškart.Keičiant kažkurią dalį-ją irgi kruopščiai išplaudavau.Mašinoj buvau įlindęs beveik visur,išskyrus visiškai į slėgio reguliatorių,dešinį priekinį teleskopą,siurblį.Anksčiau visas smulkmenas rašiau,bet po to atsibodo.Kažkur ligų popieriai turi voliotis.Svainis jau prieš 6 metus prognozavo manojo BX laidotuves,o jis vis gyvas-ne idealus,bet...

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Paskutinį kartą redagavo 1 deimantukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 20 2007, 11:12 
proffanas

Mielaskaliega, matai ir pats beardydamas praktiskai radai mano teiginio patvirtinima: sunkios, per eile metus sedusios ir susitrombavusios nuosedos tikrai lengvai neissijudina, net su plovikliu!

grumlinas

Na, ar taip jau atrodau nenusiteikes isklausyt? Kad savo nuomonei pagrist randu argumentu (kokia jos prasme be ju?!) juk dar nereiskia, jog laikau ja vienintele teisinga! Jeigu tik suzinau papildomu faktu - keiciu ja pagal juos.
O, tas kad kazkur parasyta, ar kokia garsenybe taip pasake - man tikrai neatrodo svarus argumentas ja keist. Tai dogmatiskas poziuris. :wink:
Ir kas liudniausia, is to neretai paplinta visuotine opinija, kuri taip pat stampu perduodama ir platinama, nesigilinant ne i situacija, ne i veiksmo adekvatuma jai.
O, va kostruktyvus situacijos isaiskinimas su naujais faktais, argumentais ir pavyzdziais - jau visai kas kita.

Na, o sekanciam teiginiui, kad plovikliu sukelta nesvarumu dalis "praslifuoja" precizines hirosistemos dalis, per jas cirkuliuodama - taip ir nepamaciau konstruktyviu kontrargumentu. Iseitu - vistik dalis teisybes jame yra...
Nebereikalo gi sviete yra ir pasisakanciu uz profilaktini plovima (o apie toki gi diskusija, avariniu atveju ir siaudo griebsies), taip ir pries ji - kiekviena puse savaip teisi matyt. "A pravda gdie to poseredine" :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 20 2007, 11:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Reiktų susiriktuot, kodėl keičiamas LHM, kodėl plaunami jo filtrai ir kodėl sistemon pilamas ploviklis... :roll:

1. LHM keičiamas todėl, kad su laiku praranda savo savybes. Kaip ir kiekvienas tepalas, jis sensta ir oksiduojasi (dirbančioje sistemoje LHMo temp. siekia ~80C); jame atsiranda nuosėdų, kurios linkę užkišti filtrus, o sunkesniu atveju-ir vožtuvėlius.

2. LHM filtrai plaunami todėl, kad jie užsiteršia/užsikiša :) Juk tam jie ir stovi: kad gaudyti sistemoje susidariusias (siurblio plunžerių, hidrocilindrų ir vožtuvų dilimo produktai-metalo pudra ir drožlelės), atsitiktinai patekusias (guminių manžetų gabalėliai pvz.) bei senstant pačiam LHM susidariusias nuosėdas. Užsikišus filtrams ir esant dideliems nuotėkiams sistemoje, abratkėse gali susidaryti slėgis: paduodamas LHM kiekis nebespėja nubėgti per užkištą filtrą. Kai slėgis atsiranda ten, kur jo neturi būti, retsykiais nutinka "pokšt"... :?
Kai užsikiša filtras, valantis siurblin paduodamą LHM, be reikalo papildomai apkraunamas siurblys. Ligi tiek, kad retsykiais jis nebeįstengia sukurti sistemoje reikiamo slėgio. Dėl apkrovimo greičiau ir sudyla. Tęsiant grandinę toliau, mašina tampa kietesne, nei turėtų būti, o tai lemia greitesnį visų pakabos dalių (įskaitant atramines gumas) dėvėjimąsi.
Ir viskas-dėl tokio 10min trukmės darbelio, kaip filtrų plovimas :?

3. Ploviklis naudojamas tam, kad pašalinti iš hidrosistemos skystus bei tirštus svetimkūnius. Bendruoju atveju-tik supiltą ne LHM alyvą, atskirais-ir dėl automobilio nenaudojimo jam bestovint susidariusius ir priskretusius krešulius, bei pvz. po aukščio kranų plovimo neišdžiovintam vaitspiritui.
Hario nuotraukos Paveikslėlis
Paveikslėlis
ir didžiausius skeptikus turėjo įtikinti plovimo nauda, nes akivaizdu, jog pats LHMas nepajėgus pašalinti susidariusių krešulių. O kas būna tada-aprašyta ten pat http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=11429

old cat rašė:
proffanas

Mielaskaliega, matai ir pats beardydamas praktiskai radai mano teiginio patvirtinima: sunkios, per eile metus sedusios ir susitrombavusios nuosedos tikrai lengvai neissijudina, net su plovikliu!

Beje, susitrombavusių nuosėdų kaip tik ir neradau-ploviklis jas labai šauniai atskiedė...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 20 2007, 23:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Tai gerbiamieji, grįžtam prie temos klausimo: Plauti ar neplauti :?: Aš vis tik linkęs laikytis nuomonės, jog plauti verta... :roll: ( bent mano atveju tai tikrai :wink: )

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007