WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 14:50

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 12 Kitas

Hidraulinę sistemą plauti... :
Verta (reikia) 78%  78%  [ 105 ]
Neverta (nereikia) 22%  22%  [ 29 ]
Viso balsų: 134
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 21 2007, 02:17 
proffanas

Kad jau tamstele visai nuo pagrindu... Ko gero kaip sekantis argumentas bus prideta daugybos lentele. :)

Galiu patikint, jog mazne visas sias teorijas esu perskaites. (beje, uz pati min pora metu anksciau :wink: )
Ir mano nuomone tokia kokia yr, ne per pusvalandi atsirado - tai gan nemazo informacijos kiekio apibendrinimas.
Kiek skaiciau tamstos post'u sioj temoj, mazne taip galiu apibendrint: as ploviau (nes visi taip daro), blogiau nebuvo, mano sazine dabar rami.
Bet jokio irodymo, priestaraujancio mano teiginiui, jog plovimas turi ir neigiamu pusiu, taip ir neradau...(gal ko nedaskaiciau, ar praleidau?)
Tai kam tada visas tas triuksmas?

Cituoti:
Išardęs sistemą, nors ir po ploviklio naudojimo, radau dumblo tokiose vietose, kaip apsauginio vožtuvo abratkė ar slėgio reguliatoriaus užkaboriai; nešnekant apie aukščio kranus, kuriuose nusėsti dumblas ypač mėgsta

Cituoti:
Beje, susitrombavusių nuosėdų kaip tik ir neradau-ploviklis jas labai šauniai atskiedė...

Patys sau priestaraujam? :wink:

Kaip tik siandie isardziau galini aukscio korektoriu. Kazko vis galas aukscio svirties nelabai klausyt noredavo, masina 91-mu metu 280kkm, niekas neplauta; zodziu tik imk ir valyk pagal bendra opinija.
Bet kokia buvo mano nuostaba kai jame beveik nieko neradau!
Toli grazu iki visu standartu tapusiu priskretusiu korektoriu nuotrauku. Biskeli, vos vos, juosvu apnasu, kaip padulkeje. Ir aseles grioveliose kazkiek, bat tikrai netragiskai. Isardziau tik be reikalo - aukstis bludijo del aprudijusiu traukeles obuoliu, uzteko siuos nusveist ir sutept.
Va dar kaip buna! :shock:
Speju, mano auto tiesiog saziningai laiku keite LHM.
Ta ir deimantukas raso. (Nu, bet ka ten dvylikos metu BX patirtis pries XM pusmeti... Ar ne? :wink: )

bardakasbx

Cia toks klausimas: kuri masina geriausia, ar koks vynas skaniausias. :wink:
Sakyciau, vienareiksmisko atsakymo nera. As manau taip: svara hidrosistemoj yra didelis geris ir visu geidziamas dalykas.
Bet netikiu, jog plovimas yra priemone to pasiekt be salutinio poveikio (rasiau auksciau).
Taigi, sprest reiketu konkreciu atveju: kiek uztersta, ir kiek su masinele zadi dar vaziuot...
Arba nesukt galvos ir daryt "kaip visi". :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 21 2007, 07:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Na, ir prilankstyk tu man tiek iš nieko :roll:


old cat rašė:
Ir mano nuomone tokia kokia yr, ne per pusvalandi atsirado - tai gan nemazo informacijos kiekio apibendrinimas.
Tai kolega jau pradeda remtis "autoritetingais šaltiniais", o nebe savo akimis ir sava galva? :P

Perrinkau savo XMo hidrosistemą, dar dalinai kelių svetimų mašinų ir mačiau praktiškai, koks brudas ir kur jose guli. Ir ploviklį ateityje visada naudosiu, nes jis ištirpdo sistemoje su laiku susidariusias, o vėliau sukietėjančias gleives (kaip ant Hario korektoriaus nuotraukose), kurias pašalinti kito būdo paprasčiausiai nėra. Ir neduokdie, jei jų susidarys tiek, kad pradės sėsti ant vamzdelių sienelių. deimantukas, neplovęs sistemos, yra aprašęs, kaip gleivėtų krešulių savo BXe rado:
deimantukas rašė:
Dar prisiminiau,kad buvo kažkoks purvas pristrigęs tiesiog vamzdelyje nuo stabdžių čiaupo į galinių stabdžių trišakį-atsukau to ilgojo vamzdelio abu galus,norėdamas įsitikinti ar jo pajungimas nesupainiotas,o tuo pačiu ir pūstelėjau-geras snarglys iššovė :lol: .Tai čia vamzdelis,o kur dar korektoriai,skirstytuvas,slėgio reguliatorius,kiti vamzdeliai ir t.t.


Beje, buvo ir toks neplovusio sistemos old_cat skundas http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=1706 , kad po savaitėlės kitos po filtrų plovimo jie vėl pasidengia sistemoje jau cirkuliuojančia gleivėta mase. Ir "gėrio" nuo to, kad sistema neplauta, kaip ir nesimato? :?
Jaučiuosi taip, lyg tektų ginti daugybos lentelėje dėstomas tiesas, todėl ir užeiti tenka nuo 2x2 ;)

O neigiami plovimo aspektai... Tai kad pas normaliai eksploatuojamą automobilį jų nėra :shock: Išskyrus visiškai užleistoms sistemoms, kuriose skyles vamzdeliuose laiko snargliai užtrombavę (juos pajudinus, pradeda leisti) arba jei metalo drožlių sistemoje tiek, jog jos jau cirkuliavo su LHM (kad ir dėl plyšusio filtriuko) ir yra "susicukravę" kur kartu su krešuliais (juos ištirpdžius, atsipalaiduos ir drožlės). Ir tada ės visus vožtuvus (nors tą drožlės darė ir prieš užsifiksuodamos drumzlėse). Tada jau iš tikrųjų geriau berti ir pirma išvalyti viską mechaniškai; ploviklį pilti tik po to (vamzdeliams praplauti, nes jų neprakrapštysi).

Dar: dauguma meistrų nepila ploviklio dėl tokios paprastos priežasties (kuri irgi susijusi su mašinos apleidimu), kad tiek seną LHM, tiek panaudotą ploviklį reikia išleisti ir iš stabdžių suportų, jo visiškai nepaliekant sistemoje, ir jie tą žino. Na, bent jau dauguma :roll:
Bet suportų nuorinimo varžtai daugumoje mašinų būna mirtinai užrūdiję, ir atsukinėjami lūžta :lol: Tada tenka nuiminėti suportą, krapštyti varžto liekanas, gręžti skylę, sriegti naują sriegį etc... O nuiminėjant suportą, gali nulūžti ir jo štuceris. Tas darbas gali užimti ir visą darbo dieną (jei remontuoti 4vnt suportų), o papildomų pinigų už tokį darbą nelabai nuplėši-klientas juk atvažiavo tik pakeisti LHM, tai negi jam dar ir pvz.stringantį suportą tvarkysi (o jei suportas jau nuimtas-tai reiktų), kai net neprašė? Juk reali darbų ir medžiagų kaina gali siekti ir 400-500lt, o už LHM keitimą į ploviklį tiek joks savame prote būdamas herojus nemokės :roll: O gali ir aplamai tekti keisti suportą, nes persriegti retsykiais nepavyksta. Bet išleisti nuosėdas irgi reikia-kitaip nauda iš to plovimo bus gerokai mažesnė, nei galėtų būti.
Ir tada kokių tik argumentų neprisigalvojama, kad tik nepilti to ploviklio ir neužsikrauti problemų ant savo galvos... :lol: Išpylei iš bakelio seną LHM, gal net filtrų neplovęs supylei naują-ir pirmyn :) Klientas juk visvien nepatikrins, ar iš stabdžių senas brudas išleistas, jei pats net LHMo nepasikeičia, bet užtat be galo džiaugsis, kad viskas skubiai atlikta... :? O kol iš stabdžių vamzdelių (kur beveik nėra cirkuliacijos) brudas pakyla ir sistema vėl "sėda", praeina kelios savaitės, per kurias dar jaučiamas "pagerėjimas".
Bet paskui sakoma, kad "pagerėjimas buvo laikinas, ir buvo tik dėl invazijos hidraulikon". Sakau tiesiai-nė velnio. Tas priklauso tik nuo teršalų kiekio hidrosistemoje, kurie pakeičia LHMo savybes. Jei dar kam nežinoma-tai būtent LHM ir atlieka amortizatorių vaidmenį, ir jo savybės yra labai svarbios. Dėl nedidelio takumo/spūdumo pokyčio jis jau kitaip praeina per sferų žiklerius ir amortizacines plokšteles, kitaip "paremia" hidrocilindrus, ir mašina kitaip elgiasi kelyje (kaip taisyklė-kietėja). Ir ne veltui gamintojas rekomenduoja naudoti LHM, o ne LHM ir gleivių mišinį ;)
Ir kaip bebūtų keista, bet ploviklis būtent tam ir skirtas-kad hidrosistema būtų švari :) Nes tik LHMo švara garantuoja maksimalų pakabos komfortą ir minimalų visų hidrosistemos dalių dilimą. O apie užleistus atvejus, kaip jau minėjau, atskira šneka... Bet kurį agregatą galima užmušti, jį atsainiai eksploatuojant.
Aišku, tas plovimo efektas nėra toks pastebimas, kaip kokios kiauros sferos pakeitimo, bet juk pvz. variklio alyvą keičiam ne dėl pastebimo efekto? :roll:


old cat rašė:
Galiu patikint, jog mazne visas sias teorijas esu perskaites. (beje, uz pati min pora metu anksciau :wink: )
Tai kad esmė ne tame, kada ką perskaitei, o kada įsisavinai... :roll:


Beje, kas liečia sistemos "tirščius", tai "susitrombavę nuosėdos" (kaip Hario nuotraukose) ir "dumblas", kuris yra išvalomas be vielinio šepečio-anaiptol ne tas pats...
old cat rašė:
Cituoti:
Išardęs sistemą, nors ir po ploviklio naudojimo, radau dumblo tokiose vietose, kaip apsauginio vožtuvo abratkė ar slėgio reguliatoriaus užkaboriai; nešnekant apie aukščio kranus, kuriuose nusėsti dumblas ypač mėgsta

Cituoti:
Beje, susitrombavusių nuosėdų kaip tik ir neradau-ploviklis jas labai šauniai atskiedė...

Patys sau priestaraujam? :wink:


O reziumuodamas, galiu pasakyti, jog hidrosistemos plovimui jokių gamintojo nurodymų nėra, t.y. šis veiksmas nėra privalomas, jei piltas ir reguliariai keistas tik LHM. Tačiau skaitau, jog plauti bet kokiu atveju yra geriau, nei neplauti, ypač naujai įsigytam naudotam automobiliui. Niekad negali žinoti, kas buvo hidrosistemon pilta iki tavęs, bei kokiu periodiškumu, ir kuo kada tas pasireikš.


Fui bliamba; dėl tokio šūdniekio visa poema gavosi :roll:
Žodžiu, taip :) Paaiškinau, kodėl plovimą laikau reikalingu, ir paaiškinau, kodėl, mano galva, daug kas nenori jo atlikti. Kad "brangu"-šio faktoriaus neliečiau, nors jis daug kam gali atrodyti pagrindiniu; yra, kas ir LHMo per 100kkm nėkart nekeičia dėl siaubingo jo brangumo, o čia-tokios baisios išlaidos; lyg darsyk LHMą keistum :?

Tai yra tik mano nuomonė, kuri ir ateity kaži ar pasikeis, todėl tikiuosi prie šios temos nebegrįžti :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2007, 20:59 
proffanas rašė:
Tai kolega jau pradeda remtis "autoritetingais šaltiniais", o nebe savo akimis ir sava galva?

As stengiuos ir teorija pastudijuot, ir kaip ji praktikoj veikia panagrinet. Kad ir forumuos - musasis, siaip, ne vienas ta tema. :wink:
Ir tikrai kazkaip niekur neuzmaciau, kad panaudojes plovilkli kas nors rezultatus labai pajuto. :roll:
Cituoti:
Ir neduokdie, jei jų susidarys tiek, kad pradės sėsti ant vamzdelių sienelių

Egzistuoja kazkokia mistine riba, po kurios jau ima vykt negryztami procesai? Kaip tuomet ji ji nustatoma :?: :? :roll:
Cituoti:
Beje, buvo ir toks neplovusio sistemos old_cat skundas...

Skundas, ar bandymas atspet, kodel po filtro valymo galas kelias dienas stovi?
Siaip, foruma juk skaito kolegos, katru patirtis sioj srity keligubai didesne uz mano ir tamsteles net sykiu sudejus - ne vienas toj temoj nepaminejo ploviklio kaip vaistu... :wink:
Cituoti:
Tai kad esmė ne tame, kada ką perskaitei, o kada įsisavinai...

Jo, as isties isisavinu nesparciai: kad kazkur kazka isgirdau ar perskaiciau - man dar netaisykle.
Gal delto neprireikia savo post'u veliau prasitrint... :wink:

Aplamai matau, kad diskusija mazai ka domina; ir eilini syk nukrypsta "O mano zodis visvien bus paskutinis!", todel nematau prasmes ja test.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2007, 21:21 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
old cat rašė:
Egzistuoja kazkokia mistine riba, po kurios jau ima vykt negryztami procesai? Kaip tuomet ji ji nustatoma :?: :? :roll:

...tada, kai išsiardęs korektorių, randi tą patį ką ir Haris-gali būti tikras, kad laikas jau nebe plauti, o keisti detales...

Cituoti:
Skundas, ar bandymas atspet, kodel po filtro valymo galas kelias dienas stovi?
O tu kas vakarą prieš palikdamas mašiną nakčiai slėgį iš sistemos išleisk (ką turbūt darai ir plaudamas filtrus), kad maksimumas tų gleivių pereitų per filtrus ir ant jų pakibtų iki sekančio stipresnio pagazavimo (ar išvis nusėstų bakelyje), paskui tą 12 varžtelį užsuk ir į normal padėtį mašiną; laisvomis apsukomis. Efektas būna lygiai toks pat, kaip po filtrų plovimo, todėl jų bus galima nebevalyti :)

Kartoju dar kartą-plovimas nėra panacėja nuo visų ligų, bet nereikia mistifikuoti mašinos ilgesnio nesėdimo ar suminkštėjimo po eilinio LHM keitimo ar filtrų plovimo: viskas turi savo logiškus paaiškinimus, ir galų gale susiveda į hidrosistemos ir LHM švarą.
Ir pačiam siūlyčiau pažiūrėti iš kito kampo: ne "o kodėl po filtrų valymo net kelias dienas ilgiau stovi", bet "o kodėl po filtrų plovimo tik kelias dienas ilgiau stovi"... Nes jei jau ilgiau stovi-tai kodėl tik kelias dienas, a? :) Kai klausimas teisingai suformuluotas-atsakymas randamas daug lengviau.

O diskusijos nutraukti nematau prasmės, nes jos nebaigus klausimas "plauti ar ne" visvien neužilgo vėl, viena ar kita forma, bet išlįs. Aš argumentuoju, kodėl reikia plauti. Malonėkite kas nors argumentuoti, kodėl reikia neplauti? :shock: Su atsakymu į klausimą, kodėl po filtrų plovimo XMas ilgiau išstovi nesėsdamas vos kelias dienas?

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2007, 22:53 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Malonėkite kas nors argumentuoti, kodėl reikia neplauti?
tuščias grajus, proffanai ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 23 2007, 00:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
grumlinas rašė:
tuščias grajus, proffanai ;)
Tuščias ne tuščias, bet norėtųsi nors sykį išgirsti ką nors protingesnio už "iš visų skylių bėgti pradės" ar "žvėriškai brangu"... :? Nes nė viename man suprantama kalba rašomame citroforume (o dalyvauju ne tik šiame) nėra nė vieno protingo argumento šiuo klausimu; vien tušti pafilosofavimai tipo "jei guli purvas-tai ir nejudink"... Galima pagalvoti, jog jis ten amžinai išgulės nepajudėjęs, ar kad sistemai nuo to purvo joje yra geriau :?

Pirksiu rytoj dar vieną XM Break, kurio LHM bakelyje šviesiai geltonos spalvos skystis, ir dabar man labai norisi kokios klaidos nepadaryti-juk ruošiausi plauti... :? Reiktų argumentų, kad atkalbėti mane nuo šios beprotybės-plovimo :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 23 2007, 00:12 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
tuščias grajus-2, proffanai :D
nebent tau tiks filosofijos apie purvo nekaltybės neliečiamumą ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 23 2007, 07:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Aha; purvo nekaltybė šioje diskusijoje ko gero ir bus "rimčiausias" argumentas...

Kažkaip žmonės sunkiai įsivaizduoja, kas toje hidrosistemoje dedasi ir kaip ji dirba. Ir kuo, veikiamas laiko, temperatūrų ir priemaišų, virsta LHMas.
Tas "purvo pajudėjimas" suprantamas vos ne kaip "atšliauš molio kalnas ir užkiš viską". Nusiraminkit; ploviklis tirpdo ir efektyviai šalina tik visokias gleives bei bet kokios kitos alyvos likučius ir LHMo nuosėdas. Kurios, beje, "cukravimosi" proceso pradžioje irgi dar būna skystos- kaip kad dabar old_cat'o XMe...
Nereikia baugintis, kad pajudės drožlės-sistemoje jų visada yra, bet minimalus kiekis, ir filtriukai jas efektyviai sulaiko (priešingai nei gleives). Vienintelis rimtesnis argumentas neplovimui gali būti faktas, jog jei sistema buvo smarkiai užleista, joje buvo jau sutrombuotų gleivių (kaip ant aukščio korektorių), tai yra tikimybe, kad joms pradėjus tirpti ir atplyšus nuo paviršiaus bei patekus cirkuliacijon, jos gali užkišti itin mažo diametro pratakas, kurių yra bemaž visuose hidraulikos mazguose. Na, ir kas? Čia tragedija, ar kokį galą? Pirmas dalykas, taip gali nutikti tik užleistai sistemai, turinčiai sukietėjusių gleivių, ir tai nebūtinai, antras-juk visai nesunku išardyti tą mazgą ir pašalinti krešulį mechaniškai. O galima ir palaukti, kol jis pats ploviklyje pilnai ištirps, jei jis nekelia didesnių rūpesčių (pvz., kai mašina nereaguoja į aukščio keitimo komandą ir yra
kieta).
O krykštavimų dėl ploviklio panaudojimo efekto nėra dėl to, kad dauguma nesusieja ilgesnio mašinos nesėdimo ar minkštesnio važiavimo su plovimu-tas priskiriama kam tik nori, bet ne švaros sistemoje nuopelnams :lol: Be to, jau rašiau, kad iš šono labai ryškiai pastebimo efekto, tolygaus pvz. kiauros sferos pakeitimui, plovimas neduoda. Bet po jo, teisingai atlikto, dingsta tas "savaitinio pagerėjimo" efektas. Pagerėjimo efektas tampa tokiu daugiamėnesiniu, kad atrodo, jog jis nekinta. :) O jis ypač naudingas per žiemos šalčius. Žiemą išpopuliarėja temos "waiwai, nukrito galas, waiwai, nekyla priekis" :D
Bet, kaip galima pastebėti iš postų bet kuriame forume-nekyla ne pas visus... Yra, pas ką sistemos švarios ir tvarkingos. Nepriklausomai nuo automobilio amžiaus ir ridos.

old cat rašė:
O va, ploviklis sukelia ir tvirciau besilaikancius nesvarumus, ir tuo paciu ratu, per visa sistema - siurbli, skirstytuva, krana n kartu (kol isleisi) zulina, zulina... Rimtu filtru joj gi ner... (o idomu kodel? :roll: )
A neskauda dantys, plovikli supylus, kai sitaip pagalvoji? :wink:

Tai ir yra populiariausias požiūris tarp žmonių, niekada rimčiau nekišusių nosies hidrosistemon... Purvas necirkuliuoja ratu. Jo kietosios dalelės yra sulaikomos bakelyje esančių filtrų bei sistemoje daugelyje strateginių taškų (prieš mažo diametro kanalėlius) išmėtytų filtruojančių sietelių stambesnėmis akimis. Tos kietos dalelės yra sulaikomos, ir jei jos tirpios-jos ploviklyje ištirpsta, jei kietos-lieka filtriuke niekam nemaišydamos ir nieko nežalodamos, nes skystis cirkuliuoja tik viena kryptimi. Itin retais atvejais sietelio akutės skersmens, bet didesnė už kanalėlio skersmenį šiukšlė prašoka visas apsaugas-tada skambina visais varpais, kad ploviklis sugadino... Ir už tai ypač "gerbiu" visus mėgėjus kastruoti sistemą ir amputuoti tuos sietelius. O poskystis sistemoje esantis šlamas ir visos gleivės yra ištirpdomos pačiame ploviklyje-jis tam ir sukurtas... Keičiant ploviklį į LHM, visas tas brudas pašalinamas, išpilant bakelio turinį ir išleidžiant nuosėdas iš stabdžių sistemos. Ir to, kas vadinama "rimtais filtrais", t.y. tankesnių, sistemai tikrai nereikia: tie filtrai momentaliai užsikištų pas šoperėlius, važinėjančius su gleivių kupinomis sistemomis, ir problemų kiltų dar daugiau.


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 25 2007, 12:23 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 31 2004, 12:25
Pranešimai: 190
Miestas: Ramučiai
Gal paprasčiau būtu pasakyti "Darykite kaip norite" nes yra vienas tinkantis posakis "kas neleis ponui su kaliošais miegoti"

As ploviau ir jei mano manymu autoritetingas žmogus (dr. Alvydas) pasakys kad dar reikia tai ir dar plausiu :) tik neatsimenu kad dr Alvydo darbininkai kanors su suportais darytu :) čia gal jau perdaug užlenkiai arba aš tiesiog neatmenu :)

_________________
Polas
Renault Scenic 2003 1.9dCi - Sutinus Megane :)
<< 96 Xantia 1.8 16v - Viola


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 25 2007, 12:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Polas rašė:
As ploviau ir jei mano manymu autoritetingas žmogus (dr. Alvydas) pasakys kad dar reikia tai ir dar plausiu :) tik neatsimenu kad dr Alvydo darbininkai kanors su suportais darytu :) čia gal jau perdaug užlenkiai arba aš tiesiog neatmenu :)


pagal mane tai jie nieko nedaro su supportais, nors reiketu :? . Todel nors normaliai sistemoje turetu buti 5,4ltr, pripila tik 3,5 ar 4ltr.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 25 2007, 12:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Polas rašė:
čia gal jau perdaug užlenkiai arba aš tiesiog neatmenu :)
Tu atsimeni teisingai... Šiuo klausimu Alvydas laikosi nuomonės, kad sistemos vamzdyne likęs šlamas nevertas tų pastangų, kurios reikalingos jam pašalinti (ir jis savaip teisus); aš išsunkiu viską ligi paskutinio lašo, įskaitant paduodančią šlangą ir abratkes, ir niekas nepaneigs, kad ir aš savaip teisus...
Bet kokiu atveju, apie kaliošus-teisingai pastebėta ;)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 25 2007, 12:36 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
As laikausi nuomones, kad plauti ne tik verta, bet ir butina!
Pirmadieni ispyliau jau 3-ia karta "plovikli", kuris ne ka svaresnis uz ideta pirmame poste. Baigiamos santechnikos rekonstrukcijos (siandien vakare tureciau jau "pakilti").
O su suportais - problema! Negaliu atsukti stuceriuku, nors noreciau nuleisti visa slamsta!

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 25 2007, 12:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Haris rašė:
O su suportais - problema! Negaliu atsukti stuceriuku, nors noreciau nuleisti visa slamsta!
Kaune štuceriukų yra "Žėruty" po 3lt. Telieka bandyti atsukti cangėmis, o jei jie lūžta (pas mane lūžo 3 iš4)-nuimti, gręžti ir iš naujo sriegti... Jei jau prasidedi su tokia valakita-iškart nusipirk suportų remkomplektą (po 20-25lt/vnt), pasikeisk suportų manžetus, o svarbiausia-remkomplekte yra naujutėlis guminis kalpokėlis, apsauganti tą nuorinimo štuceriuką. Nors štuceriuką ateičiai galima apsaugoti ir vienkartine susitraukiančia termomova; kad nepirkti vien dėl to remkomplekto.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 25 2007, 12:44 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 31 2004, 12:25
Pranešimai: 190
Miestas: Ramučiai
Mano manymu kad visos proceduros susijusios su automobiliu turi buti ekonomiškai pasvertos ir jei investicija perdidele jos atsipirkimas artimas niekiniui ar visishkai niekinis ji neturetu buti atliekama jie tai darbinis o ne kolekcinis automobilis.

Taigi sistemos plovimas ar neplovimas turi buti vertinamas pagal galima atsipirkima bendra automobilio bukle automobilio eksplotavimo numatoma ilguma ir velgi ekonomini to automobilio numatomo eksplotavimo laiko pagrindima :)

Viskas yra grynai kaip profanas ir sake ekonominis pagrindimas viskam svarbu todel aš esu šalininkas tu proceduru kurios prailgina protingai automobilio gyvavimo laika nesistengiant automobilio privesti prie naujo automobilio bukles ir taip nepagridžiant jokiu kaštų didinant automobilio eksplotacijos išlaidas

Vo kokia gavosis ikanomikos paskaitele ir iš kur aš toks protingas :lol:

_________________
Polas
Renault Scenic 2003 1.9dCi - Sutinus Megane :)
<< 96 Xantia 1.8 16v - Viola


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 25 2007, 12:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Sernas rašė:
Nuo masinos pirkimo jau karta su plovikliu pravaziavau 5000 km, bet neseniai paziurejau LHM'o spalva kaip Hario nuotraukoje.
5kkm-maksimali viršutinė ridos su plovikliu riba; tas rašoma ir hidrorensažo naudojimo instrukcijoje.
Spėju, kad ją viršijus, ploviklis pats pradeda irti ir išskirti nuosėdas. Kadangi jis ir taip sugėręs nemaža teršalų-nuosėdos turėtų būti "maistingos" ;)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 26 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007