WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 07:01

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 12 Kitas

Hidraulinę sistemą plauti... :
Verta (reikia) 78%  78%  [ 105 ]
Neverta (nereikia) 22%  22%  [ 29 ]
Viso balsų: 134
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 04 2007, 21:01 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Taigi po keletos dienu eksploatacijos Xm'o su beveik sterilia hidraulika ir sutvarkyta galinio korektoriaus svirtele, pastebejimai beveik tokie patys kaip ir po to kai buvo naudojamas ploviklis. Skirtumai tokie, kad masina dar minkstesne ir dar labiau jauciama HA pagalba vairuojant.
Malonu per galinio vaizdo veidrodeli matyti, kaip didesniame posukyje gale vaziuojancios masinos tolsta.

Pries korektoriaus svirties ivores keitima vaziuojant didesniu greiciu posukiuose galines asies standumas zymiai skyresi, nei siuo metu.
Si vakara po piko specialiai stengiausi pasivazineti ir isbandyti "nauja" masina.

Trumpiau tariant po sitos proceduros galiu drasiai tvirtinti, kad visi priestaravimai sioje temoje yra absoliutus briedas.

Po ilgesnio eksploatacijos laiko vel aprasysiu vaziuokles elgesi.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 04 2007, 23:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pagaliau gal net ir tiems "nesupratlyviems" 15% hidrocitrojuzerių turėtų tapti aišku, kodėl hidrosistemą plauti/valyti visgi verta?... :roll:

Nes tai suteikia galimybę pajusti pilną hidraulinės (ypač-hidraktyvinės) pakabos duodamą važiavimo efektą. Ir gerokai prailginamas šiukšlių nebezulinamų brangiųjų hidrosistemos vožtuvėlių amželis. Ir pigesnės alternatyvos tam nėra jokios.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 08:34 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Mano galva - iš čia esančių pasisakymų, reiktų išvesti aksiomą, kad hidrositemos plovimas yra privalomas, o tuos kurie bando abejoti, baninti lauk, kad dėl savo nesusivokimo eterio nebeterštų.

Kas neplauna hidrosistemos, tas labiau potencialus žudikas kelyje :evil: :!:

:lol:

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 08:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Kas neplauna hidrosistemos, tas labiau potencialus žudikas kelyje :lol:

Džiuokas džiuoku, bet "plovimo" sąvokon įeinantis ir stabdžių sistemos nuorinimas visgi prisideda prie saugumo. Kaip ir geresnis automobilio stabilumas (variantuose su HA). ;)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 15:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Tai kadangi jau priejome prie galutines isvados (!), kad SISTEMA BUTINA PLAUTI, o ne tik pakeisti LHM, tai gal labiau suprantantys zmones galetu punktais isvardinti viso preseso eiga, eiliskuma, kas po ko seka:
1)
2)
3)
.
.
.
Kad nebut taip, kad pirma islpauni sistema, o paskui valai korektorius ir pansasiai. Man paciam butu idomu zinoti visa proceso eiga, kad kokie servizistai nekalbėtų vėjų :wink:

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 15:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Buvo patiekta ant lėkštutės http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=12990

Beje, tai "programa maksimum". Kad hidraulinė pakaba dirbtų idealiai tiksliai.
Versijoje "minimum", kaip žinia, per 100kkm nereikia nė LHMo keisti. ;)

O apie "tarpines" tų plovimų/neplovimų padėtis su iliustracijomis pakankamai prirašyta šioje temoje; skaitykit nuo pradžių.
Ką ir kaip konkrečiu atveju daryti, kiekvienas visvien spręs pats, vadovaudamasis savo galva ir pinigine. Tereikia suprasti, ką ir kodėl darai. Šiuo klausimu būtent ši tema ir turėtų pagelbėti.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 08 2007, 12:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Svarios hidropneumatines << Xm su IIHA vaziuokles darbo pastebejimai vaziuojant greitkeliu Kaunas Klaipeda.

Tai buvo pirmas kartas eksploatuojant Xm kai vaziuojant autostrada kelione buvo tokia minksta.

Kelis kartus autostrada teko vaziuoti Skoda Superb, naujais BMW 5 serija, MB E serija vaziuokles minkstumo skirtumas lyginant su << XM buvo nedidelis, gal kartais netgi Xm nenaudai (del ko labai grauziausi).

Po vakarykstes keliones mano Xm miksciausias avtomobylius su kuriuom yra teke vaziuoti.

Tai manau dar karta patvirtina, kad vaziuokles plovimas yra butinas. Linkiu visiems << juzeriams svenciu proga padovanoti savo masinoms sia dovana.

Papildomai noriu perspeti sekmingai besinaudojancius II ar I HA teikiamomis vairavimo galimybemis, kad ir koks tas aktyvas gudrus nebutu visuose atvejuose veikia elementari fizika. Siandien sumastes padurnavoti vaziuodamas posukyje paslydau ant perejos slapios zebro juostos, masinos priekis gerokai slystelejo, visa laime, kad salia niekas nevaziavo, dar geriau, kad nebuvo pesciuju.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 15 2007, 21:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
Šiandiena turėdamas laiko išardžiau ir išploviau bakelį su filtrais. Nebuvo ten taip ir baisu viduje, bet visgi šiukšlių buvo[img][img]http://www.ipix.lt/out.php/i311540_FILTRAI.jpg[/img][/img][img][img]http://www.ipix.lt/out.php/i311541_FILTRAI2.jpg[/img][/img][img][img]http://www.ipix.lt/out.php/i311542_FILTRAI3.jpg[/img][/img]

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 26 2007, 21:25 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 30 2005, 16:55
Pranešimai: 22
Miestas: Mažeikiai
pagal tokias fotkes kaip ir nereikietu plaut , su praploveju


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 26 2007, 21:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Apie praplovėjo reikalingumą reikia spręsti pagal korektorius, ne pagal filtrus. Filtrai gali būti visai neseniai (kad ir prieš mašinos pardavimą; ar prieš LHM keitimą) plauti, ir apie švarą pačioje sistemoje jie mažai ką sako. Visa kita gali būti gleivėm apnešta.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 27 2007, 10:48 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Ko gero aš esu, bent jau buvau, vienas iš aršiausiu sistemos plovimo šalininkų ir pats savo XMo sistemą ploviau ir LHMą keičiau kur kas dažniau nei rekomenduoja gamintojas, bet noriu visiems dar kartą PABRĖŽTI, kad sistemą plauti būtina, jei norite, kad jūsų seni drundulietai važiuotų beveik kaip nauji :). Vakar pas Proffaną buvo išardytas galinis Jorgettes aukščio reguliatorius ir aš likau labai nuliūdęs - nors LHMas keičiamas kas 30 000 km, o paskutinis plovimas plovikliu buvo maždaug prieš 60 000 km, bet agregato turinys tikrai nebuvo pats švariausias, jame jau buvo pradėję kauptis LHM+purvas gleivės.

Taip, kad kolegos - norite minkštai važinėti, teikitės sistemą prižiūrėti - tai ne patarimas, tai AKSIOMA.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 27 2007, 23:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Taigi siandien ir as paberiau savo senuko aukscio korektorius. Pries mazdaug 40kkm arba 5 metus :wink: jie buvo pirma syki isplauti, po to sistema gavo hidrorincage'o, o po to dar pora sykiu praplauti bei pakeistas LHM;as. Paskutini syki procedura daryta kazkur pries 20kkm. Siandien juos issiardes radau toki vaizdeli (sorry uz kokybe, nuotraukos darytos su mobiliaku):
http://www.ipix.lt/out.php/i321636_DSC00036.JPG
http://www.ipix.lt/out.php/i321625_DSC00034.JPG
O LHM'as:
http://www.ipix.lt/out.php/i321640_DSC00032.JPG
(Is tikro jis nebuvo toks baisus kaip atrodo nuotraukoj, tiesiog tamsiai zalias :wink: )
Taigi hidrocitru kraujotakos sistema reikia plauti, plauti ir dar karta plauti :D
Prie to paties buvo pakeistos ir svirteliu bronzines ivores, nors senosios turejo vos 0.8 mm laisvuma, bet...
Vat del to momento kai vaziuoji su tvarkingu hidrocitru ir verta ji tureti. Net nepajauciau kaip iki namu davaziavau issisiepes nuo ausies iki ausies :oops: Ner ka lyginti su visokiais siknakraciais :D

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 01:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Taigi hidrocitru kraujotakos sistema reikia plauti, plauti ir dar karta plauti :D

Kai kuriems tą išaiškinti ir fotoenciklopedijos su akademikų paaiškinimais nepakaks; medžiaga visvien neįsisavinama ;) . Nebeverta pamokslauti.
Papasakok verčiau smulkiau apie kompleksinį tikslių įvorėlių+švarių korektorių efektą...


xminde rašė:
Ko gero aš esu, bent jau buvau, vienas iš aršiausiu sistemos plovimo šalininkų
Tas "buvau" skamba taip, lyg dabar plovimų šalininku nebebūtum. :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 09:58 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
turėjau minty "aršiausias šalininkas" :), dabar yra aršesnių :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 11:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Cituoti:
Papasakok verčiau smulkiau apie kompleksinį tikslių įvorėlių+švarių korektorių efektą...


Trumpai efektas toks kad pakaba tapo standesne, maziau siubuoja bet tuo paciu yra ir l. minksta. Staigiai reaguoja i bet koki aukscio pasikeitima. Galas dar maloniau pradejo eiti per duobes (nors dar apvaliuju sailentbloku ir nepasikeiciau). Tiek dar ir tenuvaziavau - nuo garazo barsauskinej iki Partizanu g. tai ir labai pakomentuot daug negaliu. Po savaiteles bus matyt kuris rezultatas isliko ilgalaikis :wink: Bet faktas kad kakiu sistemoj liko keliais gramais maziau :D

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 28 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007