WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 20:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 12 Kitas

Hidraulinę sistemą plauti... :
Verta (reikia) 78%  78%  [ 105 ]
Neverta (nereikia) 22%  22%  [ 29 ]
Viso balsų: 134
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: plaunu ar neplaunu
StandartinėParašytas: Sau 25 2008, 21:57 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 17 2008, 13:05
Pranešimai: 196
Miestas: Kaunas
kodel neplaunat variklio kas 10000km.juk jisai dirba daug sudetingese salygose-vyksta degimas,labai dideli temper. svyravimai,degimo atliekos?????Hidro sistema visiskai uzdara, tam kad surinkti nuosedas skirti filtrai.plovimas kas 60000,o tuo labiau kas 30000km.visiska nesamone.ploviklio daug prastesnes tepimo ir frikcines savybes.Plovikli naudoti reiketu tik po kapitalinio hidro sistemos remonto ar visisko perinkimo,nes po tokiu darbu yra didele galimybe patekti nesvarumams i sistema,o mazesnio klampumo skystis/tipo ploviklis /mikliau pernesa nesvarumus i filtra.sutikciau jai rekomenduotumet isplauti sistema po 300000km.ir dar dapilti priedu.hidro sistemos tikrai pajegios atlaikyti tokius km.tuo labiau,kad cia ne buldozeris ar eskavatorius.KEISTI HIDRO SKYSTI PRIVALOMA!!!!!!!aciu

_________________
C5 V6 3L.+viskas-šalti foteliai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2008, 22:13 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
na pas mane yra du eksperimentiniai modeliai :lol: :lol: su ne karto neplauta hidraulika :roll: bet nesenai orinom stabdzius,tai kai pamaciau kaip LHM atrodo :o tad po mazu linkstu prie sistemos plovimo :lol: :lol: :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: plaunu ar neplaunu
StandartinėParašytas: Sau 25 2008, 22:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
ramuniuks rašė:
ploviklio daug prastesnes tepimo ir frikcines savybes.
A iš kur tokios žinios? Man pvz. žinoma, kad tai bemaž analogiškų LHMui savybių alyva su nestipriais plaunančiais priedais. Ir amortizacinės mašinos savybės, naudojant ploviklį, nepakinta. Ir ploviklis, priešingai nei senas kupinas metalo dilimo ir tepalo irimo produktų LHMas, anaiptol nekenkia nei hidrosiurbliui, nei kitiems hidrosistemos plunžeriukams. Priešingai-juos pašalina, ištirpdydamas susidariusias nuosėdas.

ramuniuks rašė:
sutikciau jai rekomenduotumet isplauti sistema po 300000km.ir dar dapilti priedu.
Normaliai, jei sistema nevalyta, ji 300kkm neatlaiko (masiškai keičiami siurbliai, stabdžių kranai, slėgio reguliatoriai etc; laukia faktiškai pilnas hidrosistemos perrinkimas), bet kaip važinėti-čia jau paties reikalas ;) .

Aš lig šiol nesuprantu, kam dar tą LHMą aplamai keisti? :roll: Dapylei kiek trūksta, kai koks vamzdis ar manžetas prakiuro, ir važiuoji toliau :lol: . Va tik paskui, vos spustelėjus šaltukui, pasipila temos "waiwai sugedo" ;)

C5ių tas, beje, neliečia: jis visvien projektuotas kaip vienkartinis modelis su 200kkm garantija, o ir LDSo savybės nuo LHMo skiriasi.

ramuniuks rašė:
kodel neplaunat variklio kas 10000km.
Plaunu kas 20kkm. Pakanka.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2008, 22:58 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Iš kur kolega tokios žinios, kad hidrorincage labai artimas savybėmis kaip LHM, plius plovimo svybės? Man tai kertasi su logika ;).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2008, 23:06 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 17 2008, 13:05
Pranešimai: 196
Miestas: Kaunas
as nesakau ,kad nereikia keisti hihrosistemos tepalo,ji keisti butina,kalba eina apie plovima.,o jai ploviklis turi tokias stebuklingas valymo ir tepimo savybes tai ir vazinekit visa laika su juo.,paziuresim kiek atlaikys!!!!!!.labai mazutis pvz.paimk.pati pigiausia hidro domkrata/kad gaila nebutu/ispilk tepala pripilk ploviklio ar kiro daug mazesni klampuma turinti tepala ir pumuok......pajusi didesne trinti,tai ir yra subjektyvus hidro sistemos veikimo pagerejimas,bet visiems mazgam tikrai tai ne i nauda.o kas liecia C 5-tai esi teisus,bet yra daug ir geru dalyku.1.stabdziu atskira sistema.2.sintetinis hidro tepalas.3.elektrinis hirosiurblys/daug pazangesnis sprendimas/,o XM AMZINAS????

_________________
C5 V6 3L.+viskas-šalti foteliai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2008, 23:11 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Na va - Ramuniukas atsakė :)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: plaunu ar neplaunu
StandartinėParašytas: Sau 25 2008, 23:13 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 30 2005, 16:55
Pranešimai: 22
Miestas: Mažeikiai
JO JO JO, IŠ mano ankstesnių pareplikavimų galima buvo suprast kad aš prieš visokius praplovėjus. O dabar nuomonę pakeičiau, jau po kokiu 70 km važuojant su praplovėju ,vairas lengvas, HA be problemu, dargi nebesėsta palikta nakčiai. Įsigijęs automobilį tik išploviau filtrus, ir naują LHM, kažkaip nelabai tenkino esama situacija, tai nusprendžiau pabandyt praplovėją, vėl išleidau LHM (NUO KEITIMO KOKIA 500 Km) Filtrai buvo kaip vakar plauti. Tai va, pavažiavus su praplovėju kokia 50Km neiškenčiau ir žvilgtelėjau į filtrus, brūdus grandžiau su šaukšteliu, jei kas klaustų plaut ar ne, tai sakyčiau,PLAUT PLAUT PLAUT ,TUO LABIAU JEI YRA SĄLYGOS PAČIAM TAI DARYT, PINIGAI TIKRAI NĖRA DIDELI. Už 5 litrus praplovėjo mokėjau 75litus


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2008, 23:19 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 17 2008, 13:05
Pranešimai: 196
Miestas: Kaunas
proffanas, SAKAI KAD PLAUNI VARIKLI KAS 20000km???taip supratau??jai taip tai galiu konstatuoti,kad tamsta visiskai neturite supratimo apie mechanika arba jai reikalauja XM REGLAMENTAS TAIDARYTI tai cia ne automobilis,,,,net vaikai taip daznai pampersu nekeicia

_________________
C5 V6 3L.+viskas-šalti foteliai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2008, 23:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Nelabai suprantu ka ramuniuks cia norejo pasakyti, kad nereikia niekada plauti,o tik LHM'a keisti ? Su tuom sutikciau tik jei pats nuo gimimo savo automobilio hidrosistema priziureciau, o bet taciau kai ji atvaziuoja paeksploatuota biesas zino kieno - as linkes normaliai issiplauti, o po to jau beleika tik reguliariai "krauja" keisti.
Tevukas vat mano - zajadlai isitikines kad visi plovikliai yra juodas blogis, ir keicia jis ta LHM'a, keicia ir vel keicia - ale kaip bedos su hidraulika, taip bedos. Tai vairas nesisuka, tai nekyla, tai slegio lempa dega. Siurbliu jau turbut kokius keturis pasikeite, ale tik kad padedavo porai savaiciu tas siurblio pakeitimas :wink:
Cia jau kiekvienam rinktis pagal skoni - bet siulau siame forume nebalamutinti nauju hidrocitrojuzeriu kad hidrosistemos valymas ir plovimas yra blogis, nes sioje temoje daugiau nei pakankamai irodymu kad musu amziaus hidrocitrams sistemas bent syki normaliai isplauti butina.
O apskritai mano galva vidaus degimo varikli ir hidrosistema lyginti visai nekorekt - kaip galva su subine atsiprasant. :wink:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2008, 23:36 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 17 2008, 13:05
Pranešimai: 196
Miestas: Kaunas
dar maza pastebele del C5.,manau jai jis be hidrosistemos remonto/plovimo ar sferu keitimo/pildymo nuvaziavo apie 200 000 km,ir dar vaziuoja tik mazumele kietokas,tai ka jo resursas jau baigtas??kita savaite gaunu NAUJAS sferas pakeisiu.tada pabaigsim pokalbi. iki

as atrodo rasiau//Plovikli naudoti reiketu tik po kapitalinio hidro sistemos remonto ar visisko perinkimo,nes po tokiu darbu yra didele galimybe patekti nesvarumams i sistema// dar po apkatkes reiketu pasikeisti tepala,arba kai is turgaus klonuota CITROENA nusiperki tai ir praplauti nemaisytu. REIKETU IDEMIAU SKAITYTI. aciu

_________________
C5 V6 3L.+viskas-šalti foteliai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2008, 13:15 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kiek laiko Raminiuk su hidraulika turi reikalų?
Taip - C5 hidraulinio skysčio sistema yra gerokai paprastesnė nei jo pirmtakų, be to ir skystis (LDS) jau sintetinis kurio senėjimas žymiai lėtesnis, todėl ir darbo laikas jam priskirtas gerokai ilgesnis nei LHM. Matyt aš čia būsiu vienas uš tų retų citrouserių kuris savo ksemui sistemą plovė kai dar dauguma čia esančių .. mokyklą baiginėjo, ar apie << nelabai ką ir žinojo apart to, kad tai blogis.
Tai iš savo kuklios patirties noriu pasakyti, kad pirmą kartą išplovęs sistemą (1999 m.,) sąžiningai nuvairavau 40 000 km ir keičiau LHM - buvo baisus, po 26 000 vėl ploviau - LHM buvo baisus, dumblų hidromazguose pakankamai. Po to ploviau pravažiavęs 27 000 km, LHM buvo chakinis. Pravažiavus 30 000 keičiau LHM, toks koks jis buvo - turginis supiltu kaip gerą :), bet man jis jau nebepatiko. Dabar su keistu LHM pravažiavau apie 10 000 km ir Proffanas ardė galinį aukščio reguliatorių - jam dumblas jau pradėjęs kauptis. taip, kad dažnesnis LHMo keitimas nei numato << (kas 60 000 km) nėra išsigelbėjimas, bet šiokia tokia prevencija - taip.
Nepamirškite, kad mūsų aplinka yra pernelyg purvina ir dulkėta, kad į sistemą nepatektų purvas.

Taip, kad Ramuniuk - elkis kaip tau labiau patinka, bet prieš laiko patikrintus dalykus kaip minimum bent jau nesišakok.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Paskutinį kartą redagavo 1 xminde. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2008, 19:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Iš kur kolega tokios žinios, kad hidrorincage labai artimas savybėmis kaip LHM, plius plovimo svybės? Man tai kertasi su logika ;).


Išskaičiau neoficialiame šaltinyje, bet man su logika tas anaiptol nesipjauna.
Pirmas dalykas, tai ploviklis yra rekomenduotas automobilio gamintojo. T.y. jį kuriant turėjo būti atsižvelgta, kad nekistų amortizacinės pakabos savybės, nebūtų perkraunamas hidrosiurblys, o ir cheminė sudėtis privalo neturėti jokių priedų, ardančių pvz. sferų membranas ir plastikinius ar guminius manžetus/tarpines.
Todėl ir manau, kad ploviklis pagamintas tuo pačiu pagrindu, kaip ir LHM. Tik, paprastai šnekant, vietoj pigmento šliūkštelta plaunančių priedų ;) .
Teiginį, žinoma, galima ginčyti, kai nėra gamintojo duomenų, bet man toks ploviklio kilmės paaiškinimas atrodo pačiu logiškiausiu.

ramuniuks rašė:
proffanas, SAKAI KAD PLAUNI VARIKLI KAS 20000km???taip supratau??jai taip tai galiu konstatuoti,kad tamsta visiskai neturite supratimo apie mechanika

Taip; kas antrą alyvos keitimą. Tas niekur nereglamentuota; todėl niekam ir nerekomenduoju, nes darant visa tai pagal ploviklio naudojimo instrukciją, variklis nusibaigtų nepravažiavęs nė 100kkm :lol:
O darau todėl, kad apie mechaniką ir dyzelinius variklius turiu šiokį tokį supratimą. Čia turbūt reiktų pažymėti, kad mano varikliukai visgi traukia. O nemaigomi- dar ir neryja. Savalaikiai plovimai prie to prisideda.

xminde rašė:
tiesiog del LHMinių << sistemos nesandarumo ir senos konstrukcijos gaila investuoti į LDS, nes purvo prisikaups vistiek greičiau nei norisi ir neduok dieve koks vamzdelis trūks :) - tada jau pigu nepasirodys :D.

Bent jau mane nuo LDS naudojimo atbaido ir tai, kad neįmanoma ligi paskutinio lašo iš vamzdyno pašalinti LHMo likučių, nepakeitus viso vamzdyno, o jiems susimaišius, reakcija po slėgiu sunkiai nuspėjama. Galima ir kavitacija, ir atvejis, kad "kokteilio" savybės bus prastesnės, nei bet kurio iš pradinių ingredientų. Be to, dėl pačios konstrukcijos (LHMinėj hidraulikoj daug daugiau dylančių metalinių dalių) purvas visvien kaupsis tokiu pat greičiu, kaip ir LHMe. O keisti LDSą kas 20-30kkm jau pernelyg didelė prabanga. Ir naudos iš to nebus anei jokios.

O kad labai toli nenukrypti nuo temos, šiandieninis mano "fotogrobis": šiukšlių suėsti hidrosiurblio plunžeriukai, nuosėdomis padengti paties siurblio viduriai, bei desertui-vienas kitas laiku plovimo neprisiprašęs, todėl priverstinai pakeistas aukščio korektorius ;) Apie tai, kad nenaudoti ploviklio hidrosistemai, negali būti nė šnekos. Matomos nuosėdos atsiranda, sistemoje cirkuliuojant LHMui, ir jis pats jų nepašalina. Tą padaro tik ploviklis. O iki matomų vaizdų turbūt užtektų prasukti tuos reglamentuotus ~60kkm, nekeičiant LHMo.

Paveikslėlis Paveikslėlis
Paveikslėlis

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2008, 19:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Korektoriai tai, kaip paršeliai lovy atrodo :) .

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2008, 09:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Grįžtant prie temos: matau reikalą pasikartoti.
Apleistoms LHMinėms sistemoms būtinas ne tik nuosėdas tirpinančio ploviklio panaudojimas; būtinas ir mechaninis bent jau aukščio korektorių valymas, jei nenorima iš tų sistemų sulaukti kokių nesusipratimų, ypač atšalus orams.

Iliustracijoje- XMo, kurio priekis bevažiuojant ėmė kritinėti, aukščio korektorius. Ploviklis buvo naudotas prieš pusmetį (LHMas ir šiandien dar daugmaž švarus), o brudas nevalytuose korektoriuose duoda apie save žinoti; atsiliepia ir mašinos kilimo laikui.
Galinį korektorių, beje, irgi teko keisti: ašelės suėstos kaip su glaspopieriu, ir nebeužsisandarina. Išjungus variklį, mašina be antisinko susmukdavo per kelias-keliasdešimt minučių. Po korektorių keitimo, kad ir su šnypščiančiu stabdžių kranu, išstovi kelias valandas. Ir važiuojant nebekritinėja. O išsyk po pakeitimo, nuo min iki max pakilo per 18sek, nors siurblys irgi nebe pirmos jaunystės.
Pagrindinis brudo šaltinis, kaip paaiškėjo giliau pakapsčius, buvo sudrožtas suplyšusiais manžetais galinis hidrocilindras, bet esmės tas nekeičia: tiek sistemą, tiek korektorius yra būtina laikas nuo laiko valyti, jei norima, kad sistema dirbtų bent jau pakenčiamai ir be netikėtumų bet kokiomis sąlygomis.

Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2008, 09:44 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Sveiki, plovimo šalininkai ir nešalininkai :)
Perskaičiau visas diskusijas ir linkstu prie plovimo.
Pirmai Xantiai Julius nesiūlė pilti ploviklio, bet jau dabar suprantu kodėl - aukščio korektoriai buvo švarūs LHMas švarus, sakė, kas prieš tai turėjo tikrai prižiūrėjo.
Naujajai linkstu tą atlikti, nes prancūzas tą citrą gal ir prižiūrėjo, bet jau žmnogelis iš kurio pirkau, kaip laikas rodo, tikrai naudojo ją linksmai ir tie 60kkm Lietuvoje prailgo mano Xsiušai, norėčiau ją (ir save) "palepinti bent jau tuo", reiks į citroligoninę užsirašyt, nes pastebėjau, kad visi simptomai liudija apie priežiūros nebuvimą: dažnai vangi reakcija į įsėdusius žmones, dažnai užvažiuoju galu ant bortelio jo neliesdamas, o kai prisėda pilna mašina ir lyg pakyla - galas jau liečia ta bortelį. Kitas dalykas - nevisuomet pakyla galas keliant į aukštesnes padėtis. Dar kai tikrinau sferas pastebėjau, kad išbėges LHMas tikrai ne idealiai švarus, toks jau pavarinėtas...
Teisinga diskusija :appl:
Kai tatai atliksiu parašysiu kokį poveikį man šie veiksmai padarė.

P.S. Skambinau Juliui, sakė "aukščio korektorius plauname po to kai iš valiklio keičiam į LHMą".
Pačiam kažkaip nedrąsu prieš tai jį pasiplaut, o gal bandyt pačiam išsiplaut ir susipilti tą valiklį, tuo būčiau tikras, kad ir iš stabdžių "šmarus" nuleisiu...

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 24 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007