WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 19:19

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 Kitas

Hidraulinę sistemą plauti... :
Verta (reikia) 78%  78%  [ 105 ]
Neverta (nereikia) 22%  22%  [ 29 ]
Viso balsų: 134
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 04 2014, 02:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Taip, sistemos plovimas nera butinas. Bet kadangi man yra plika akim matomas efektas-ploviau ir plausiu.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 04 2014, 02:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Mino rašė:
Sveiki,

Idomu koks skirtumas pramoniniu hidrauliniu irenginiu ir citro - hidraulikos principai ir taisykles galioja visur tos pacios.
Gaila, kad tik permetet teksta bet neperskaitet.
As nesakiau, kad ploviklio naudot isvis negalima, as tik pasakiau, kad jei jis yra, tai nereiskia kad ji reik pilt bet kur ir bet kada ir paaiskinau kodel. O kad pats LHM tampa plovikliu irgi parasiau, bet turbut neskaitei.
Taipogi pasakamymas: As taip darau 10 ar 15 metu. dar nereiskia, kad tu darai teisingai. tai dazniausiai kaip tik reiskia nezinojima.
As paprasciausiai, nieko nenoredamas izeisti, padariau isvada kad daugelis toki dalyka kaip hidraulika pazysta tik citroene ir tik tiek kiek ja pats buvo isrinkes isardes apziurejes ir pan. Zinoma, pagarba tokiem zmonem, kurie stengiasi ir daro, bet as nusprendziau paklaust tu kuriems hidraulika yra kasdienybe ir ju duona.
Taigi paprasciausiai pasakyt, kad as parasiau nesamone, mazu maziausiai netaktiska.
Bet manau forumas yra ne vieta kur reikia lygintis kiausiais - pas kuri didesni.....

Na aš tai čia nenorėjau nei jokių nepagarbių išsireiškimų, ne jokių nedraugiškumų, bandau tik diskutuoti. Tuo labiau ir patirties nedaug turiu tame, o rašau savo nuomones ir pastebėjimus iš realios situacijos.
Parašėt viską labai gražiai, bet ir labai teoriškai. Ar pats buvote išardęs, suplovęs ir surinkęs atgal bent kelis citrohidraulikos mazgus? Jei ne, tai pabandykit. Viskas yra gražu, kol nesusiduriama su praktika. Su hidraulika susiduriu ne tik Citroen, bet daugiausiai juose, ir nuo pramoninės hidraulikos veikimo principu tikrai nesiskiria, bet skiriasi įgyvendinimo sprendimais, suspaustumu ir labai stipriai - eksploatacijos sąlygomis. Pramoninėj hidraulikoj priėjimai ir ardymas dažniausiai daug paprastesni, arba bent truputį. Jei ne paprasčiau, tai dažniausiai bent jau švariau ir mažiau agresyvi aplinka.
Jei kalbat apie restauruojamus bolidus - tai žinoma, kodėl gi nepasirūpinus nepriekaištinga hidro sistemos švara ir visko neišvalius iki sausumo ir sutepimo šviežiu LHM, taip paruošiant sistemą nepriekaištingam darbui. Bet kalbant apie nuvargėlius kasdieninius bolidus, tai dažniausiai žmogui pačiam, kaip savininkui arba atliekančiam darbą, atrodo greičiau ir pigiau už kelis šimtus išplauti sistemą plovikliu, išplauti filtrus ir pakeisti LHM šviežiu, negu už 5 kartus daugiau, ar dar daugiau, atlikti rankinį plovimą.

Dėl plovimo pakaitintu LHM, būtų ir man įdomu. Jei darysit tam taške kokių tai bandymų ar turit tikrai patikrintos medžiagos - būtinai pasidalinkit :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 04 2014, 06:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Dėl pakaitinto LHM įdomi mintis ,gaila kad Profanas nebesilanko forume ,jau įsivaizduoju komentarą :wink: ,kiekvienas daro taip kaip jam patinka ar supranta ,o išradinėt dviračio gal nebereikėtų :? .Peace :labas:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 04 2014, 11:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
skirtumai tarp pramones ir citrono: bent kassavaitiniai TA, priejimai tam pritaikyti, nuolatinis irengimo darbas, atitinkamai zymiai daznesni keitimo intervalai, ir pagrindinis kriterijus - laikas. pagrindinio irenginio prastova - dideli nuostoliai.
ten konsultavo pardavejas, projektuotojas arba irengimu gamintojas. jie laiko turi jei tik uz ji sumokes. o tas kuris gamyboje tuos irengimus priziuri pasakys kad jiems svarbu kuo trumpesne prastova, juk gaminama produkcija. jei irengimas pagalbinis gal ir nieko, o pagrindinis cecho lygio jau desimtis tukstanciu valanda gali kainuoti. vargstama ir remontuojama tik su brangiais elementais kaip pvz dideli jegos cilindrai. smulkmenu niekas sepeteliu necackins. padarys kad veiktu iki artimiausio TA ir pasiruos jam. kita vertus kai dirba irengimas beveik istisai tai ir tepalo keitimo intervalas atitinkamas, ne zapadlo ir keitaliot dazniau. o ir kastai mizeris. su atitinkamais biudzetais mes tiesiog laikytume kelias masinas ir tiek.
tiesiog teorija ir praktika skiriasi, kaip ir pinigu gamyba ir pinigu isleidimas. ir visada dar tas butinumo ir pakankamumo klausimas.
bet teoriskai aisku galima sita tema vystyt. net ir zinant kad realiam pasaulyje to nereikia


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 16 2015, 14:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
saulynas rašė:
Dėl pakaitinto LHM įdomi mintis ,gaila kad Profanas nebesilanko forume ,jau įsivaizduoju komentarą :wink: ,kiekvienas daro taip kaip jam patinka ar supranta ,o išradinėt dviračio gal nebereikėtų :? .Peace :labas:



kadangi citrai seni, trukineja vamzdeliai karta per metus maziausiai, tad esant tokiam atvejui sistema atviezinama ir be plovimo, tiuesiog dapylus.
pats asmeniskai plovima toleruoju tik tuo atveju, jei i sistema buvo uzpilta to, kas sistema greit uzlenks, arba, sistema nebuvo plauta 10m. niekaip +dar pora metu citras stovejo. Tad tada praplovus viena karta, toliau drasiai vaziuoji neplaudamas, tik dapildamas 1-4 litrus po vamzdelio (iu) trukimu...
Siuo metu darau ekperimenta. kadangi vasara kelis kart truko auksto slegio vamzdelis, teko dapilt i lhm bakeli ...dyzelio, kokius 3 litrus. tad stai, juo dabar ir vazineju.
Ir girdejau nuomone, kad tai labai geras ploviklis:):):):) jamantis bruda ne prasciau nei totalinis ploviklis. Apie "auksinius" "turbo" priedus, ipuciancius stebuklinga 5ta kvepavima 20iets metu senumo sistemai papasakokit bobutei..:) ne man..:)
Tai va, vaziuoju ir plaunuosi. nekeisiu, idomu, kiek laikys sistema su dyzeliu (manzetai, siurblys, gumos, tarpines ir pan.). Jei vel bus zymus lhm nuotekis, dapilsiu vel dyzelio..:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 16 2015, 14:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Na gal mes laimės kūdikiai, bet su BX ir Xantia nuo 2002trų metų ir vamzdelis trūkęs neikart nebuvo. Tai ten abratkė, tai kolonėlė, tai dar kas. Gal pas mumis jie tiesiog tvarkingai pritvirtinti? :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 16 2015, 14:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Na gal mes laimės kūdikiai, bet su BX ir Xantia nuo 2002trų metų ir vamzdelis trūkęs neikart nebuvo. Tai ten abratkė, tai kolonėlė, tai dar kas. Gal pas mumis jie tiesiog tvarkingai pritvirtinti? :)

Nebūtinai tvarkingai pritvirtinti ,priklauso kur stovi-žolė ar drėgmė tikrai ne į naudą ir t.t ,pažiūrėk pasileidęs tiltą kaip atrodo lenkimai :) ,kiek ardžiau beveik visų yr parūdyję :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 16 2015, 14:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tai esu ne vieną vamzdelį keitęs pats, bet sau - nei karto. Neskaitant to, kad tvarkydamas BX galinį tiltą, pasikeičiau visus keturis jo trumpuosius profilaktiškai.
Aš tikriausiai laimės kūdikis, nei reguliatoriai man takši, nei kranai šnypščia, nei siurbliai nekelia, nei per minutę mašinos nukrenta :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2015, 21:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Gryztam prie eksperimento:
deja, ji teko nutraukti, nes citras sudauzytas..:)
iki sudauzymo teliuskavosi LHM bakelyje saliarka linksmai, pasaliniu efektu nepastebeta. taip jau sutapo, kad uzpylus saliarkos, buvo pakeistas ir lhm siurblys (senasis jau atostogu prasesi). Tad per tuos metus su biskiu, kol naujasis siurblys saliarka varinejo-jokiu trukumu nepastebeta.
p.s. i gera citra taip nedaryciau:) kaip ne kaip, lhm yra lhm....
o saliara galima pilti, jei kelyje gedimas, bakelis tuscias, o vaziuoti reikia.
Galiu pasakyti, kodel svaros megejai yra uz svara lhm sistemoje.
cia kaip ir visur: svara yra svara, ir tvarka. Visuomet maloniau, kai svaru, ir ne vient tik akiai ar pojuciams. Cia groja psichologinis momentas: zek, kaip aukscio korektorius islaizytas blizga pries saule...rukai sau, ir megaujiesi.....Isidedi, ir lyg tikrai, citras pradeda plaukti ant kelio...:):):) Suda jis ten plaukia, cia ciuvako galvoje mintys plaukia, tik tuo, kuo nori tiketi.
Zmogus ipranta prie svaros iki pedantiskumo, kaip narkotiko. vieni kebula kas antra diena laizo, kiti vidu kas savaite siurbliuoja, treti nuo variklio skurliuku dulkes kasdien nuvalineja..kodel? nes jiems tai yra pasitenkinimas. Ir pabandyk tu tokiam irodyt, kad jis veltui svarina-gi by..biais apdes, pasakys 13ka teoriju, kodel reikia plauti, valyti. Palikime juos su tais skuduriukais rankose, jei tik zmogui nuo to geriau, lai i sveikata:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2016, 11:10 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Nuo tvarkos dar niekas nesusirgo, o nuo perdėtos tvarkos tikrai imuninė sistema gali nusilpti :)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2016, 17:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Na aukščio korektorių švara tai neabejotinai yra įdomus dalykas. Kitur dar kaip kitur, bet tik su tais korektoriais ir sužinai, ką reiškia, kai po mašinos nuleidimo rankenėle, nebegali ta pačia rankenėle jos atgal atkelti jokiais būdais iki MAX, arba po pakėlimo, nuleisti iki MIN, kaišioji tada visokius atsuktuvus, stumi tą vožtuvėlį per jėgą kiek išeina - pajuda, pradeda dirbti...
O minkštumui ir plaukimui jis įtakos daro tik tiek, kiek nesugeba pataikyti tvarkingo darbinio aukščio. Pas BX, bent jau gale, tai galima ir be rankinio aukščio mechanizmo važinėti, nes ten atsilaisvina sriegis ir būna iškrenta, o automatinis dirba taip, kad laiko mašiną visada NORM padėty. Ir minkšta, ir plaukia, bet korektorius pusės savo darbo neatlieka.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2016, 17:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Ką tik nuvažiavau 5kkm su plovikliu sistemoje ir magnetu filtro korpuse, įdomu kaip atrodys ten viskas atsidarius plauti ir valyti.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2016, 17:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
assembled rašė:
Ką tik nuvažiavau 5kkm su plovikliu sistemoje ir magnetu filtro korpuse, įdomu kaip atrodys ten viskas atsidarius plauti ir valyti.

Įdomu :) ,laukiam foto

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2016, 18:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Speju: bordavai zalias skystis ir keli neaiskus gabaleliai ant abieju filtru

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2016, 10:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Foto: http://www.citbx.eu/hydraulic-system-ri ... rorincage/

Magnetas buvo kiek apaugęs, mažasis dangtelis kur po lygio indikatoriumi - pilnas tamsaus š. Pats skystis sodriai žalias, žmonės sako, kad toks jis, nes išplovė sistemoje nusėdusį pigmentą.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007