WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 17 2024, 01:19

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 Kitas

Hidraulinę sistemą plauti... :
Verta (reikia) 78%  78%  [ 105 ]
Neverta (nereikia) 22%  22%  [ 29 ]
Viso balsų: 134
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 09 2009, 07:10 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
audrius donela rašė:
Hari,kiek laiko su salerka supilta vazinejai?

3 kartus po 400Km, po trecio karto ispylus svaria saliarka pasikeiciau i LHM'a.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 09 2009, 07:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
Cituoti:
Tas stebuklingas raktas tai turit omeny tą skeltą šešiabriaunę kilpą? Stabdžių vamzdelius vw su tokia atsukineju, nes žiauniniu visad nusisuka


Ne, ten visai kitoks, ten užsimauna ant vamzdelio ir kilpa užsiveržia varžteliu kad neprasisuktų Paveikslėlis

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Paskutinį kartą redagavo 1 simas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 20 2010, 08:36 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Prisipažinsiu, visos temos neperskaičiau, nes jau labai ginčijatės dėl to plovimo, užteko 3 puslapių, kad suprasti- pabaigos ginčams nebus 8)
Tik kitokių minčių pateiksiu:
niekas (dauguma) nekeičia stabdžių ir vairo stiprintuvo skysčių. Na stabdžiai bent senuose nieko stebuklingo, nelabai ten kam užsikišti yra, visgi ne žikleriai.
O kaip vairo stiprintuvai- juk jie turi kokius vožtuvėlius ar pan. Dėl skysčio savybių praradimo (aišku pasak gamintojų), reikia kas X km pakeisti. Bet... važiuoja toliau, ir vairas sukiojasi. Čia svarstyklės svyra į tą pusę, kad nereikia plauti. Bet silpnai svyra.
Nežinau, ar galima lyginti vairo stiprintuvą su citroen santechnika, aš aplamai ne mechanikas, tik šiaip žingeidus :)
Kontraargumetas old_cat:
Kitas aspektas dėl filosofijos „purvas susigulėjęs, nereikia judinti ir neatšoks“. Pas žmogų irgi ant kraujagyslių sienelių brudo yra, ir deja, kartais ateina ta diena X kai koks trombas atšoka nuo kraujagyslės sienelės. Pasekmes žinom visi, tada sudalyvauja žmogus loterijoje „žiūrėk po dangčiu“, bet deja, ten niekada nebūna užrašo „bandyk dar kartą“. Aišku, žmogaus nepraplausi, bet čia svarstyklės smarkiai nusvyra už sistemos pilną plovimą.
P.S. Nesupratusiem juodo jumoriuko papildau- žiūrėk po karsto dangčiu.

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 26 2010, 21:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pestysis rašė:
niekas (dauguma) nekeičia stabdžių ir vairo stiprintuvo skysčių. Na stabdžiai bent senuose nieko stebuklingo, nelabai ten kam užsikišti yra, visgi ne žikleriai.
Kad dauguma nekeičia- faktas, bet kad "nieko stebuklingo", galima ir pasiginčyti. Pakanka palyginti vairą ir stabdžius pas neturintį metų automobilį, ir pas 10-15metį su niekada nekeistais skysčiais. Sulyginimas gaunasi kaip persėdus nuo Bentlio į draugo mašiną, ir raminančiai "nu, golfas irgi mašina; ji juk su ratais"... :)
Turiu truputį (rašau truputį, bet turiu "truputį" :D ) šia tema filmuotos medžiagos, ir vargu ar aš tuos gigus kada kišiu inetan, bet vien skysčio pakeitimas tiek vairui, tiek stabdžiams turi afigienną įtaką jau vien dėl skysčio savybių pokyčio. Jei kas labiau mėgsta teoriją, primeskit, o kur dingsta tie visi tiek pagrindinių cilindrų, tiek suportų cilindriukų dilimo produktai su metais, jei senas skystis nekeičiamas? Kaip ten paties skysčio cheminė sudėtis su visomis oksidacijomis- redukcijomis?... Užsiciklinau ant stabdžių, bet tas pats liečia ir vairo stiprintuvą. Ten dylančių dalių ne mažiau. Matyt, ne veltui absoliučiai visi automobilių gamintojai primygtinai siūlo kas 2-3m keisti tiek antifrizą, tiek stabdžių, tiek vairo stiprintuvo skystį. Apie pastarąjį užsimenama ne visuose manualuose, bet kadangi XMe visa hidrosistema yra bendra, dvejonės grėsti neturėtų :D .

Pėstysis, nepatingėk persiskaityti visą šią temą, jei ji tikrai domina. Apie purvą ir jo įtaką visokiems plunžeriukams informacijos (ar spėliojimų; vertink paC) čia yra daugiau, nei fizikos vadovėlyje.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 05 2011, 18:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 21:15
Pranešimai: 315
Miestas: Klaipėda (Vilnius)
Atgaivinsiu seną temą, aprašydamas kaip man sekėsi su LHM ir jo plovimu. Nusipirkus Xantia (apie spalio mėn.) pasipildžiau sferas,o neploviau LHM`o sistemos, nes prieš šalčius man sakė, kad neverta. Taip ir važinėjau kol nespustelėjo šaltukas iki -15 ir žemiau. Nes atšalus auto nukrito ant dugno, standartiškai dingo ir vairo stiprintuvas, nudžiugau, kad stabdžiai veikė. << stovėjo kieme apie savaitę (gal daugiau). Tada pasiskaitinėjau šią ir kitas temas bei nusprendžiau prasiplauti sistemą.Nežinau ar tas buvęs skystis man jas sugadino, ar tai sutapimas, bet kovo mėn. teko keist abi galinių hidrocilindrų sferas (viena plyšusi, kita tuščia). Kadangi po ranka buvo tik telefonas tai atsiprašau už kokybę, bet manau suprasite kas prie ko.
Senas "LHM" :
Paveikslėlis
Elgėsi jis pilamas į seną LHM (žalsvai juodą) gana keistai- kiek paplūdūriavęs jo paviršiumi kaip vanduo ant žąsies nuskęsdavo. Tai aptikus (iš tikro apsispręsta buvo jau prieš tai) nuspręsta būtinai plauti aukščio korektorius.
Ploviklis pavažiavus apie 1000km.:
Paveikslėlis Paveikslėlis
Vainikavo visą šią istoriją dar vienas ploviklio užpylimas.
Tęsinys toliau...

_________________
Technology that rules the road (Citroen BX)
Mašina gali būti kokia tik nori...jei tai CITROËN
Xantia `00m. 2,0 HDi Exclusive
C5 `04m. 100kW Exclusive


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 04 2011, 19:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 21:15
Pranešimai: 315
Miestas: Klaipėda (Vilnius)
Istorija baigta. Supiltas LHM`as, nuleidžiant "skystalą" iš stabdžių sistemos. Aukščio korektoriai pakartotinai neplauti. Lauksime žiemos :)

_________________
Technology that rules the road (Citroen BX)
Mašina gali būti kokia tik nori...jei tai CITROËN
Xantia `00m. 2,0 HDi Exclusive
C5 `04m. 100kW Exclusive


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 04 2011, 11:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Kolegos,gal kas turit koki likuti svaraus ploviklio hidrosistemai?pas save susipyliau,bet truko abratke ir nubego nemazai man nematant,todel jo trukumas,o kaip zinia ji parduoda tik po 5l-80lt tai kazkaip nesinori pirkt kai truksta gal pusantro litro kokio :roll: butu gerai kad kaune atsirastu :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 08 2011, 17:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 27 2010, 10:40
Pranešimai: 221
Miestas: Anykščiai
Vycius rašė:
Kolegos,gal kas turit koki likuti svaraus ploviklio hidrosistemai?pas save susipyliau,bet truko abratke ir nubego nemazai man nematant,todel jo trukumas,o kaip zinia ji parduoda tik po 5l-80lt tai kazkaip nesinori pirkt kai truksta gal pusantro litro kokio :roll: butu gerai kad kaune atsirastu :)

kur to skysčio galima pirkti? kiek ieškojau manodalys.lt tai nelabai užmačiau

_________________
GOLF MK2 '88 -sold
GOLF MK2 '87 -sold
AUDI 80 '82


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 08 2011, 17:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Bent jau kaune rasi tik Robete ir Robidalyje, kainos vienodos,kur kituose miestuose pirkt nezinau...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 08 2011, 17:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 27 2010, 10:40
Pranešimai: 221
Miestas: Anykščiai
Vycius rašė:
Bent jau kaune rasi tik Robete ir Robidalyje, kainos vienodos,kur kituose miestuose pirkt nezinau...

radau :) visiškai kitose vietose ieškojau :)
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1046710016
reiks nulėkt pas tėvo pražystamą į autoservisą gal kai daug ko užsisakysiu pigiau suveiks :)
aišku, pirma iš viso reikia nuo žemės prikelti citroeną savo :)

_________________
GOLF MK2 '88 -sold
GOLF MK2 '87 -sold
AUDI 80 '82


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 08 2011, 17:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
bent jau as kai pirkau tai ipakavimas buvo kitoks ir etikete, taciau viskas totalo...idomiai kazkaip....

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: plaunu ar neplaunu
StandartinėParašytas: Rgs 03 2014, 04:31 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 03 2008, 04:09
Pranešimai: 70
Miestas: Klaipeda
Sveiki visi,

Prisiminkim sena diskusija. Kodel, nes anksciau per daug apie tai negalvojau, bet dabar kai kelis senus kibirus reik prisikelt, pradejo rupet. Skaitinejau, skaitinejau visa sia diskusija, supratau, kad daugelis sneka is savos patirties, kazi (nesakau kad NE) ar turedami elmentaru issilavinima ir praktika hidraulineje srityje tad ir nusprendziau paklaust zmoniu kurie tiesiogiai dirba su tokiais dalykais kaip hidraulines sitemos. Taigi keliu is eiles hidraulines inzinierijos specialistu nuomone sutapo beveik 100% ir yra tokia:
Bet koks ne numatytas hidraulinis skystis (iskaitant ir vadinama plovikli) yra kenksmingas hidro sistemai, niekas geriau sistemos nepalaikys svarios ir geram stovyje nei numatytas skystis (tai yra LHM). Taigi paklausus, jog yra gamintojo rekomenduojamas skystis sistemai plauti (pasakius tik kad jis yra) visi specialistai atsake taip pat kaip ir parasyta gamintojo aprasyme - naudoti, jei sistema buvo uztersta kitokiu skysciu, nei priklauso buti pilamas (pvz stabdziu skystis ar netgi variklio alyva, kurie galimi ekstra atveju)
Zinoma as pradejau spaust vyrus, kad papasakotu kaip tuomet isplaut sistema. Taigi, pakartojo ka ir buvo sake anksciau, pakeisk 3-4 kartus tam skirta skysti (LHM) daznesniu periodu. O jei yra itariama kad sistema uzsikimsusi mechaniskai (nuosedos ir t.t.) geriausias budas mechaniskai ir valyti - su sepeteliu pratraukt per visus vamzdelius, o voztuvelius valyt sepeteliu. Zinoma uzklausiau o kaipgi su kasdienine prieziura, nesiimant tokiu drastisku priemoniu. Geriausiai turet atskira pompa, ir prasukt visa cikla i viena puse, o paskui i kita. Taipogi pompa turetu pakaitint hidraulini skysti iki 80C (norm darbine hidraulikos temp. turi ~50C), tuomet pats LHM tampa plovikliu.
Ju paaiskinimu, visus nesvarumus kurie susidaro, turetu sugaut filtrai esantys sistemoje, taciau taipogi pastebejo, kad visose hidraulinese sistemose, prie reservuaro, paprastai buna ne tik mechanins filtras, bet ir dregmes sugerejas (tokio citrinu hidro sistemoje nesimato, arba as jo neatpazinau).

isvada, kad teisingiausias postas turbut butu:
ramuniuks rašė:
Hidro sistema visiskai uzdara, tam kad surinkti nuosedas skirti filtrai.plovimas kas 60000,o tuo labiau kas 30000km.visiska nesamone.ploviklio daug prastesnes tepimo ir frikcines savybes.Plovikli naudoti reiketu tik po kapitalinio hidro sistemos remonto ar visisko perinkimo,nes po tokiu darbu yra didele galimybe patekti nesvarumams i sistema,o mazesnio klampumo skystis/tipo ploviklis /mikliau pernesa nesvarumus i filtra.sutikciau jai rekomenduotumet isplauti sistema po 300000km.ir dar dapilti priedu.hidro sistemos tikrai pajegios atlaikyti tokius km.tuo labiau,kad cia ne buldozeris ar eskavatorius.KEISTI HIDRO SKYSTI PRIVALOMA!!!!!!!aciu


O mano nuomone susidare tokia: nusipirkus naudota automobili ir nezinant jo praeities, reiketu issiplaut/issivalyt visa sistema mechaniskai ir cirkuoliuojant, pageidautina naudojant ta pati LHM. Bet po to , zinant, kad sitema svari, ner ko ten krapstyt ir kist nagu, o vadovautis gamintojo nustatytu aptarnavimu, zinoma atsizvelgiant i amziu galima skysciu keitima vykdyt dazniau nei numatyta. Kaip rusai sako: инициатива наказуема...

_________________
Paveikslėlis
06' C5 2.0 16V
07' MB R320 CDI
82' CX 2400 GTi - keliamas
72' DS 23 Pallas - keliamas
90' BX 1.9 TZi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: plaunu ar neplaunu
StandartinėParašytas: Rgs 03 2014, 04:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Mino rašė:
Sveiki visi,

Prisiminkim sena diskusija. Kodel, nes anksciau per daug apie tai negalvojau, bet dabar kai kelis senus kibirus reik prisikelt, pradejo rupet. Skaitinejau, skaitinejau visa sia diskusija, supratau, kad daugelis sneka is savos patirties, kazi (nesakau kad NE) ar turedami elmentaru issilavinima ir praktika hidraulineje srityje tad ir nusprendziau paklaust zmoniu kurie tiesiogiai dirba su tokiais dalykais kaip hidraulines sitemos. Taigi keliu is eiles hidraulines inzinierijos specialistu nuomone sutapo beveik 100% ir yra tokia:
Bet koks ne numatytas hidraulinis skystis (iskaitant ir vadinama plovikli) yra kenksmingas hidro sistemai, niekas geriau sistemos nepalaikys svarios ir geram stovyje nei numatytas skystis (tai yra LHM). Taigi paklausus, jog yra gamintojo rekomenduojamas skystis sistemai plauti (pasakius tik kad jis yra) visi specialistai atsake taip pat kaip ir parasyta gamintojo aprasyme - naudoti, jei sistema buvo uztersta kitokiu skysciu, nei priklauso buti pilamas (pvz stabdziu skystis ar netgi variklio alyva, kurie galimi ekstra atveju)
Zinoma as pradejau spaust vyrus, kad papasakotu kaip tuomet isplaut sistema. Taigi, pakartojo ka ir buvo sake anksciau, pakeisk 3-4 kartus tam skirta skysti (LHM) daznesniu periodu. O jei yra itariama kad sistema uzsikimsusi mechaniskai (nuosedos ir t.t.) geriausias budas mechaniskai ir valyti - su sepeteliu pratraukt per visus vamzdelius, o voztuvelius valyt sepeteliu. Zinoma uzklausiau o kaipgi su kasdienine prieziura, nesiimant tokiu drastisku priemoniu. Geriausiai turet atskira pompa, ir prasukt visa cikla i viena puse, o paskui i kita. Taipogi pompa turetu pakaitint hidraulini skysti iki 80C (norm darbine hidraulikos temp. turi ~50C), tuomet pats LHM tampa plovikliu.
Ju paaiskinimu, visus nesvarumus kurie susidaro, turetu sugaut filtrai esantys sistemoje, taciau taipogi pastebejo, kad visose hidraulinese sistemose, prie reservuaro, paprastai buna ne tik mechanins filtras, bet ir dregmes sugerejas (tokio citrinu hidro sistemoje nesimato, arba as jo neatpazinau).

isvada, kad teisingiausias postas turbut butu:
ramuniuks rašė:
Hidro sistema visiskai uzdara, tam kad surinkti nuosedas skirti filtrai.plovimas kas 60000,o tuo labiau kas 30000km.visiska nesamone.ploviklio daug prastesnes tepimo ir frikcines savybes.Plovikli naudoti reiketu tik po kapitalinio hidro sistemos remonto ar visisko perinkimo,nes po tokiu darbu yra didele galimybe patekti nesvarumams i sistema,o mazesnio klampumo skystis/tipo ploviklis /mikliau pernesa nesvarumus i filtra.sutikciau jai rekomenduotumet isplauti sistema po 300000km.ir dar dapilti priedu.hidro sistemos tikrai pajegios atlaikyti tokius km.tuo labiau,kad cia ne buldozeris ar eskavatorius.KEISTI HIDRO SKYSTI PRIVALOMA!!!!!!!aciu


O mano nuomone susidare tokia: nusipirkus naudota automobili ir nezinant jo praeities, reiketu issiplaut/issivalyt visa sistema mechaniskai ir cirkuoliuojant, pageidautina naudojant ta pati LHM. Bet po to , zinant, kad sitema svari, ner ko ten krapstyt ir kist nagu, o vadovautis gamintojo nustatytu aptarnavimu, zinoma atsizvelgiant i amziu galima skysciu keitima vykdyt dazniau nei numatyta. Kaip rusai sako: инициатива наказуема...

Radot ką lygint hidraulistai, pramonines sistemas ir automobilines sistemas.
O dėl ploviklio - paklauskit žmonių, kurie jį naudoja kasdien jau 15 metų.
Taip pat, tikriausiai pats savo rankomis dar nevalėte aukščio korektorių, bakelio sienelių ir kitų vietų ir nematėte, kiek gliaumo ten kartais būna, kurio LHM nepašalina ir nepašalins.
Taip sakyti, kad su pačiu tepalu plauti to tepalo nuosėdas galima, yra paprasčiausiai nelogiška. Teoriškai galima teigti ką nori, bet elementarius pavyzdžius turime variklyje, ypač benzininiame, kur dažniausiai nuėmus karterį ar vožtuvų dangtelį, randame visas sieneles pasidengusias tiršta koše, kurios joks tepalas neatlipina ir netirpina, o štai žmogaus pirštas - be problemų. Taip pat ir skiediklius patrynus - tirpsta ir valosi.
Manau, kad Total tą skystį ne šiaip iš lempos sumaišė, o jei jau skirtas Citroen, tai naudojant pagal instrukciją, išlaiko savybes, pakankamas be jokių spec priemonių saikingam sistemos plovimui ir brudo nusodinimui filtruose arba ištirpinimui, išlaikant pakankamą sistemos ilgaamžiškumą.
Ir nors nei kart neploviau, nes paprasčiausiai laiku keičiant LHM ir prasiplaunant filtrus bei bent retkarčiais vien tik korektorius (kartą į 2-5 metus), iki to ploviklio būtinosios reikmės prieiti nėra lengva, bet aš visvien už plovimą, jei sistema užkišta Š ir tai padeda grąžinti normalų jos veikimą, neardant kiekvieno jos vamzdelio ir nevalant rankiniu būdu. Jei yra noro - bandykit pats, bet aš atsisakysiu. Pas kokius senelius ten ir tų komponentų, ir vamzdelių gal dar ne tiek daug, ir jie dar prieinami, bet mechaniniu būdu plaukit HA XMą arba Xantia Activa... Kokia kaina gautųsi, darant servise? Be kokio tūkstančio neprasidėčiau

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 03 2014, 07:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Tadai negazdink, nera jie ten baisus.
O ponas apie hidraulines masinos hidraulika pamirso esmini reikala,kad sitos instrukcijos nera skirtos treciosioms salims kur keliai yra valomi tada kai jau sunku pravaziuot, remontuojami kai zmones pradeda mest nebe po viena o po dvi traktoriaus padangas, kur zmogaus poziuris i automobilio profilaktikas yra ne priziuresim o Remontuosim ir ne kai reiks o kai nebevaziuos. Ir t.t. taipkad esate del hidraulikos 5 procentais teisus, nes neesate su ja susidures. Paziurekit mano tema " vyrai kaskas netaip" ten yra keli aukscio kranai, bekelio turiniai, o tie filtrai tai tik grubiam valymui, bet ir juos aklinai uzkemsa.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 03 2014, 19:34 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 03 2008, 04:09
Pranešimai: 70
Miestas: Klaipeda
Sveiki,

Idomu koks skirtumas pramoniniu hidrauliniu irenginiu ir citro - hidraulikos principai ir taisykles galioja visur tos pacios.
Gaila, kad tik permetet teksta bet neperskaitet.
As nesakiau, kad ploviklio naudot isvis negalima, as tik pasakiau, kad jei jis yra, tai nereiskia kad ji reik pilt bet kur ir bet kada ir paaiskinau kodel. O kad pats LHM tampa plovikliu irgi parasiau, bet turbut neskaitei.
Taipogi pasakamymas: As taip darau 10 ar 15 metu. dar nereiskia, kad tu darai teisingai. tai dazniausiai kaip tik reiskia nezinojima.
As paprasciausiai, nieko nenoredamas izeisti, padariau isvada kad daugelis toki dalyka kaip hidraulika pazysta tik citroene ir tik tiek kiek ja pats buvo isrinkes isardes apziurejes ir pan. Zinoma, pagarba tokiem zmonem, kurie stengiasi ir daro, bet as nusprendziau paklaust tu kuriems hidraulika yra kasdienybe ir ju duona.
Taigi paprasciausiai pasakyt, kad as parasiau nesamone, mazu maziausiai netaktiska.
Bet manau forumas yra ne vieta kur reikia lygintis kiausiais - pas kuri didesni.....

_________________
Paveikslėlis
06' C5 2.0 16V
07' MB R320 CDI
82' CX 2400 GTi - keliamas
72' DS 23 Pallas - keliamas
90' BX 1.9 TZi


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007