Mino rašė:
Sveiki visi,
Prisiminkim sena diskusija. Kodel, nes anksciau per daug apie tai negalvojau, bet dabar kai kelis senus kibirus reik prisikelt, pradejo rupet. Skaitinejau, skaitinejau visa sia diskusija, supratau, kad daugelis sneka is savos patirties, kazi (nesakau kad NE) ar turedami elmentaru issilavinima ir praktika hidraulineje srityje tad ir nusprendziau paklaust zmoniu kurie tiesiogiai dirba su tokiais dalykais kaip hidraulines sitemos. Taigi keliu is eiles hidraulines inzinierijos specialistu nuomone sutapo beveik 100% ir yra tokia:
Bet koks ne numatytas hidraulinis skystis (iskaitant ir vadinama plovikli) yra
kenksmingas hidro sistemai, niekas geriau sistemos nepalaikys svarios ir geram stovyje nei numatytas skystis (tai yra LHM). Taigi paklausus, jog yra gamintojo rekomenduojamas skystis sistemai plauti (pasakius tik kad jis yra) visi specialistai atsake taip pat kaip ir parasyta gamintojo aprasyme - naudoti, jei sistema buvo uztersta
kitokiu skysciu, nei priklauso buti pilamas (pvz stabdziu skystis ar netgi variklio alyva, kurie galimi ekstra atveju)
Zinoma as pradejau spaust vyrus, kad papasakotu kaip tuomet isplaut sistema. Taigi, pakartojo ka ir buvo sake anksciau, pakeisk 3-4 kartus tam skirta skysti (LHM) daznesniu periodu. O jei yra itariama kad sistema uzsikimsusi mechaniskai (nuosedos ir t.t.) geriausias budas mechaniskai ir valyti - su sepeteliu pratraukt per visus vamzdelius, o voztuvelius valyt sepeteliu. Zinoma uzklausiau o kaipgi su kasdienine prieziura, nesiimant tokiu drastisku priemoniu. Geriausiai turet atskira pompa, ir prasukt visa cikla i viena puse, o paskui i kita. Taipogi pompa turetu pakaitint hidraulini skysti iki 80C (norm darbine hidraulikos temp. turi ~50C), tuomet pats LHM tampa plovikliu.
Ju paaiskinimu, visus nesvarumus kurie susidaro, turetu sugaut filtrai esantys sistemoje, taciau taipogi pastebejo, kad visose hidraulinese sistemose, prie reservuaro, paprastai buna ne tik mechanins filtras, bet ir dregmes sugerejas (tokio citrinu hidro sistemoje nesimato, arba as jo neatpazinau).
isvada, kad teisingiausias postas turbut butu:
ramuniuks rašė:
Hidro sistema visiskai uzdara, tam kad surinkti nuosedas skirti filtrai.plovimas kas 60000,o tuo labiau kas 30000km.visiska nesamone.ploviklio daug prastesnes tepimo ir frikcines savybes.Plovikli naudoti reiketu tik po kapitalinio hidro sistemos remonto ar visisko perinkimo,nes po tokiu darbu yra didele galimybe patekti nesvarumams i sistema,o mazesnio klampumo skystis/tipo ploviklis /mikliau pernesa nesvarumus i filtra.sutikciau jai rekomenduotumet isplauti sistema po 300000km.ir dar dapilti priedu.hidro sistemos tikrai pajegios atlaikyti tokius km.tuo labiau,kad cia ne buldozeris ar eskavatorius.KEISTI HIDRO SKYSTI PRIVALOMA!!!!!!!aciu
O mano nuomone susidare tokia: nusipirkus naudota automobili ir nezinant jo praeities, reiketu issiplaut/issivalyt visa sistema mechaniskai ir cirkuoliuojant, pageidautina naudojant ta pati LHM. Bet po to , zinant, kad sitema svari, ner ko ten krapstyt ir kist nagu, o vadovautis gamintojo nustatytu aptarnavimu, zinoma atsizvelgiant i amziu galima skysciu keitima vykdyt dazniau nei numatyta. Kaip rusai sako: инициатива наказуема...
Radot ką lygint hidraulistai, pramonines sistemas ir automobilines sistemas.
O dėl ploviklio - paklauskit žmonių, kurie jį naudoja kasdien jau 15 metų.
Taip pat, tikriausiai pats savo rankomis dar nevalėte aukščio korektorių, bakelio sienelių ir kitų vietų ir nematėte, kiek gliaumo ten kartais būna, kurio LHM nepašalina ir nepašalins.
Taip sakyti, kad su pačiu tepalu plauti to tepalo nuosėdas galima, yra paprasčiausiai nelogiška. Teoriškai galima teigti ką nori, bet elementarius pavyzdžius turime variklyje, ypač benzininiame, kur dažniausiai nuėmus karterį ar vožtuvų dangtelį, randame visas sieneles pasidengusias tiršta koše, kurios joks tepalas neatlipina ir netirpina, o štai žmogaus pirštas - be problemų. Taip pat ir skiediklius patrynus - tirpsta ir valosi.
Manau, kad Total tą skystį ne šiaip iš lempos sumaišė, o jei jau skirtas Citroen, tai naudojant pagal instrukciją, išlaiko savybes, pakankamas be jokių spec priemonių saikingam sistemos plovimui ir brudo nusodinimui filtruose arba ištirpinimui, išlaikant pakankamą sistemos ilgaamžiškumą.
Ir nors nei kart neploviau, nes paprasčiausiai laiku keičiant LHM ir prasiplaunant filtrus bei bent retkarčiais vien tik korektorius (kartą į 2-5 metus), iki to ploviklio būtinosios reikmės prieiti nėra lengva, bet aš visvien už plovimą, jei sistema užkišta Š ir tai padeda grąžinti normalų jos veikimą, neardant kiekvieno jos vamzdelio ir nevalant rankiniu būdu. Jei yra noro - bandykit pats, bet aš atsisakysiu. Pas kokius senelius ten ir tų komponentų, ir vamzdelių gal dar ne tiek daug, ir jie dar prieinami, bet mechaniniu būdu plaukit HA XMą arba Xantia Activa... Kokia kaina gautųsi, darant servise? Be kokio tūkstančio neprasidėčiau