WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 13:58

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 12 Kitas

Hidraulinę sistemą plauti... :
Verta (reikia) 78%  78%  [ 105 ]
Neverta (nereikia) 22%  22%  [ 29 ]
Viso balsų: 134
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 13 2008, 17:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Plauti korektorius dukart- brangokai gaunasi užsakovui, jei darbus ne pats atlieka (papildomi ~100lt). Todėl atlikinėti servise (pas meistrus) tai tikslinga tik tokiu atveju, jei sistemoje dumblo- kalnai; jei yra didelė tikimybė, kad tas pajudėjęs dumblas per tuos kelis tūkst.km., kol važinėjama su plovikliu, korektorius ir/ar dar kažką suės. Meistrai paprastai ir nesiūlo plauti korektorius dukart; kai kurie išvis jų plauti nesiūlo :) . Už minėtą sumą juos galima ir pakeisti, kai ateis laikas... +korektorių ar kt. hidromazgų kaina.

Bet jei plausies pats savo mašinai- plaukis dukart be jokių abejonių; prieš ploviklį ir po jo. Bakelio filtrus- taip pat dukart. Nėra tai sudėtinga, tik laiko atima (ir pagrinde nuėmimas-uždėjimas). Bet užtat, iš anksto pašalinus nemažą dumblo kiekį, plovikliui bus paprasčiau išvalyti kitus užkaborius, ir š.. koncentracija jame bus mažesnė. Mažiau bus kenkiama visiems vožtuvėliams, ir mažiau liks nuosėdų šviežiam LHMui (o jų visada lieka- sistema iki paskutinio lašo neišsivarvina).


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 14 2008, 08:42 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Na, ok, jei per tas dvi savaites iki citroligoninės bus laisvesne dienelė - plausiu pats.
Ačiū ;)

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 28 2008, 11:38 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Maniškei senąjį LHMą ištraukė pompike, manau kokius 2,5L - 3L ir be jokių parkių, filtrų valymų ir t.t. supylė valiklį..
Kolkas nepastebėjau kažko tokio, kad mašina pagyvėtų, gal kiek greičiau kyla.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 29 2008, 06:53 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Na, žodžiu, viskas kaip visur ir kaip visada :) . Dabar, nesėkmingai susiklosčius aplinkybėms (jei sistemoje brudo iš tiesų daug, ir jei bevažinėjant su tuo plovikliu gerai pašals), jis tau "sugadins" automobilį. T.y. sutirštėjęs šaltyje ploviklis labai sunkiai praeis pro brudu užkištus filtrus, ir siurblys bus perkraunamas. Padavimo žarnoje atsiras vakuumas, ir jei joje yra kokių silpnų vietų- pro jas gali pradėti siurblin siurbti orą, jei siurbliui bus lengviau pasiimti orą, o ne LHMą pro užkištus filtrus. O oras siurbliui- peilis.
Su 6+2 ir antisinku tai nebus labai pastebima, bet pvz. iš žemiausios padėties gali imti kilti ir dvigubai ilgiau nei paprastai. Gali pradėti užsideginėti šauktukas. Vairą šeši plunžeriai įstengs užmaitinti pakankamai, kad jis ženkliai nesukietėtų, bet irgi ką gali žinoti.
Legendos apie blogį ploviklyje kilo ne iš paties ploviklio. ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 30 2008, 20:00 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Mane nustebino mekenimas kai paklausiau "O ar filtro nereiktų išplauti?" "Ne, kam, taigi valiklis...ten jis subėga visas po to į tą bakelį, nu ir išleidi, tada išplauni filtrus, išleidi iš stabdžių, praplauni aukščio korektorius ir švaru."
Nebeturėjau ką pridurti. Turint omeny, kad ten kur dariausi tai visi labai viskuo būna patenkinti čia forume :D

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 31 2008, 09:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
limedo rašė:
Mane nustebino mekenimas kai paklausiau "O ar filtro nereiktų išplauti?" "Ne, kam, taigi valiklis...ten jis subėga visas po to į tą bakelį, nu ir išleidi, tada išplauni filtrus, išleidi iš stabdžių, praplauni aukščio korektorius ir švaru."
Nebeturėjau ką pridurti. Turint omeny, kad ten kur dariausi tai visi labai viskuo būna patenkinti čia forume :D


Va va... vakar tokiam vienam kuris su ploviklių pavažinėjo apie 3kkm keičiau kraują, tai panašu kad filtrai prieš ploviklį taip pat nebuvo išplauti - nu tokių murzių dar neesu matęs. Teko šveist ir su kompresorium pūst kokią valandą kol į normalius patapo panašūs. Ploviklį pylėsi irgi pas tokius meistrus kuriuos visi giria - bet geriausias meistras man pačiam esu aš pats :lol: Nors su kai kuo tingiu vargti arba dar nelabai moku, tai duodu kitiems pasilinksminti - tik vat kad po to dažnai vis tiek tenka pačiam nagus pridėti.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2008, 21:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pirmas postas. Jei kas ir tingės verstis, gal užteks vien fotkių. http://www.clubxantia.com/ftopic3964-0-asc-0.php
LHM- tai vienintelis tas po kaire; kur pirmu numeriu pažymėtas :) . O visa kita šiaip cirkuliavo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2008, 11:59 
na siap vyruciai manau,kad hidro sistemoj švarą palaikyti yra būtina.Todel as uz reguliaru LHM keitimą "šviežiu"LHM,kartu su sistemos,filtru isvalymu. :yaya: :D
xmv+ xm+ toks pamaloninimas tik i naudą. :fiufiu:


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Papildomas LHMo valymas
StandartinėParašytas: Kov 06 2009, 20:35 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Šiandiena, pravažiavęs 3600 km su plovikliu, Brigittkai perpyliau tikrąjį "kraują".
XMas nuvažiavęs atseit ~130 000km, išpiltas buvęs LHMas buvo baisus, po 3600 km ploviklis buvo juodas kaip atidirbęs variklio tepalas, o galinis aukščio reguliatorius (gaila neturėjau fotoaparato), to dar man nėra tekę matyti, bet tai kas matoma kolegos proffano filmukyje, darytame prie gerus metus, yra beveik švarus aukščio reguliatorius :). Čia proffano filmukas - http://www.citrina.lt/failai/tech/lhmbrudas.avi
Manajame smalos košę buvo galima šaukšteliu kabinti.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Papildomas LHMo valymas
StandartinėParašytas: Kov 06 2009, 21:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Manajame smalos košę buvo galima šaukšteliu kabinti.

Na, bet dabar turbūt jau aišku, ko aš zirziu, kad ir korektorius, ir bakelį su filtrais reikia plauti ir prieš, ir po ploviklio, ir netrukdyti plovikliui dirbti, verčiant jį šiūruoti papildomus brudus po visą sistemą...? :)
O dabar pasiruošk ir LHMą keisti po kokių 5kkm, nes jau bus juodas kaip gyvenimas kriziaus metais, o dar ir galinį korektorių neužilgo gali tekti keisti, nes garantuotai bus paėstas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 06 2009, 21:19 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Norėčiau tam fliukui, kuris "prižiūrėjo" dabar manąjį XMą, į akis pažiūrėti :doom: . Pakeisiu aš LHMą, kad ir po 5 000 km, santechnika turi būti ideali :!:

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 06 2009, 21:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Na va,o man Julius sakė,kad prieš ploviklį nereik nieko plaut...

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2009, 12:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
O štai toks Zbygniewas su ACSais sako, kad plauti plovikliu aplamai nevalia...
Turbūt jie čia 16 kartų ir prabalsavo :) .


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 17 2009, 20:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2007, 10:25
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Kostas rašė:
Na va,o man Julius sakė,kad prieš ploviklį nereik nieko plaut...


Kaip praktika parode kazkuom vienu tiket nereikia niekada, kad ir kaip itaigiai jis destytu savo nuomone. Jie gal ir filtru nevalo keisdami LHM'a...

_________________
BeXa 89 TD, atsarginėms dalims...
BeXa 90 D ledazz, 300 000km
BeXa Break 93 randonas...


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 17 2009, 20:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
laurynas400 rašė:
Kaip praktika parode kazkuom vienu tiket nereikia niekada, kad ir kaip itaigiai jis destytu savo nuomone. Jie gal ir filtru nevalo keisdami LHM'a...

Na,kaip ir žino jis ką daro,bet,bet...
Filtrus,tai išplauna :)

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007