Kosmoz rašė:
nusisneki. jei jau taip nori stabilumo, tai griebt ta pati golfa, susidek sportinius reguliuojamo akscio ir kietumo amortikus, zemintas spyruokles, sudek stabilizatorius rimtesnius, saugos lankus, kad kebulas butu standesnis, dar lenzeronus is virsaus ir is apacios sujunk specialiais tvirtinimo elementais, susireguliuok isvirtimus, padangas zemo profilio ir busi labai stabilus.
be hidroaktyvo tikrai nebusi kaip karve ant ledo ir kekviename posukyje siubuosi kaip laivas, prakaituosi "dirbadamas" vairu, kad tik nenusirasytum nuo kelio. Pas mane yra XMas 97 metu be hidroaktyvo, stabilumo per akis, o komforto tikrai daugiau negu pas toki pati Xm tik su HA. Buvome kazkada tais su Sernu susimeetine, jis gali ta pati patvirtinti, kad be HA vaziuoja komfortiskiau.
Menulio faze bloga? Jei as nusisneku ir HA yra blogai tai turbut gamintojas nebutu pardaves ne vieno automobilio su HA, nes ne vienas pirkejas nemoketu uz blogesni modeli didesniu pinigu. Cia primena vaiku darzelio laikus, kuomet kiekvienam vaikui geresnis zaislas tas kuris yra jo. Kad ir kas butu blogai reikia gincytis iki nukritimo, kad irodyti priesingai. Pats ieskojau Xantijos be HA, bet ne todel kad butu geresne, o todel, kad butu pigiau islaikoma. Nes akivazidu, kad gamintojas HA istate ne tam, kad pablogint masina. Kas liecia minkstuma, tai net HA Xantijoje jo per akis - noretuosi kietesnio galo, nes dabar susuktos "paminkstintos" sferos. O jei pereit prie golfukiniu krastutinumu tai golfas irgi gali minkstas buti:
http://www.youtube.com/watch?v=f8vkAlDcT78
tiesa, siek tiek nukencia stabilumas, bet uztat linguoja, siubuoja...
_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI
Quicksilver Xantia '94 2.0i VSX - buvo...