WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 09 2024, 09:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 02 2007, 20:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
ADM rašė:
Nu tarkim vaira paliekam ramybei, bet kodel ji tokia kieta kaip koks golfas II. Auto BE HA. nors vairas ir su 215 ir 185 padangom vienodai sunkus.

Tuščios sferos; netinkamos (pvz., iš hidraktyvios mašinos) sferos; arba sistemoje cirkuliuoja ne LHM, arba jis turi didelę dalį priemaišų. Arba "mirtinoje" padėtyje užstrigę korektoriai, bet paprastai užstringa tik vienas, o ne abu iškart.
Bijau, kad internetu šiuo klausimu nepagelbėsim; reiktų pravažiuoti ir apšmirinėti ne kurias automobilio pakampes. Normaliai, Xantija be HA yra minkštutėlė.

Robertas-G
netingėk pasikuisti paieškoje.
Nuorodos į sferų tūrių katalogus yra įmestos ne vienoje temoje; yra jie ir tech.failuose (užeiti per www.citrina.lt). Tikrai menu, kad įdėjau ir pirmoje "Xantijų" skyriaus temoje.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 03 2007, 10:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Aha man irgi ne vienas "kompetetingas" citrospecialistas tikino kad viskas ten su tais galiniais sailentblokais/pagalvem pas mane OK, ir kad as ieskau slieku ant asfalto.

Aha; girdėjau tokių anekdotų... Realiai, pas visus bent dešimtmetį eksploatuojamus XMus ar Xantijas, jei jos stovi dar gamyklinės, iš tų tilto pagalvių nieko nebelikę, ir jos keistinos, bet dauguma vairuotojų to "negirdi" ir "nemato", nors ir pirštu rodytum. :)

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis

Daugumai kažkodėl maloniau paieškoti sliekų kokiose sferose ar pakabos "mistikoje". :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 03 2007, 10:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
http://i148.photobucket.com/albums/s24/ ... 010023.jpg
Čia BX-o galinio tilto pagalvės.Keičiau,nes buvo plyšusios.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 06 2007, 16:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Andriusha rašė:
Kiek važinėju su savo xsiuša, tai esu pastebėjęs, kad jos šikna nemėgsta aštrių duobių, yra bildesys per jas važiuojant. Iš pradžių kreipiau dėmesį tikrinau sferas, o dabar kažkaip pripratau ir nekreipiu dėmesiu, nors reiks parodyti, kokiam meistriukui savo auto šikną, kad pažiūrėtų, nors gal čia break bėda, arba mes per daug norim iš savo auto :)


Nei viena masina nemegsta duobiu :) Mane taip pat ne vienas bande itikinti kad cia citroenu liga, taciau dabar galiu drasiai pasakyti, kad ta liga yra butent sios pagalves. Mano subjektyvia nuomone ju tarnavimo laikas fiziskai negali buti ilgesnis nei kokie 50-60 kkm. Guma yra guma, ir ji turi tendencija senti, kieteti ir plysineti.
Uz vaziavimo per duobes komforta daugiausiai ir atsako visos pakabos gumos - sailentblokai, pagalves ir t.t. Visos naujos masinos per duobes vaziuoja pakankamai maloniai, po kokiu 60kkm sis malonumas dingsta :wink:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 06 2007, 16:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Zeus rašė:
Pole rašė:
Visos naujos masinos per duobes vaziuoja pakankamai maloniai, po kokiu 60kkm sis malonumas dingsta :wink:

Aha! :P Mano sesės nuliovas Lexusytis per duobes važiuoja kiečiau nei mano XMas! (čia rimtai)


Pilnai tikiu, taciau kietumas kietumu, o bildesiu manau lexusiukas tikrai neturi tokiu kaip xm'as su mirusiom pagalvem.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 06 2007, 22:14 
proffanas rašė:
ADM rašė:
Nu tarkim vaira paliekam ramybei, bet kodel ji tokia kieta kaip koks golfas II. Auto BE HA. nors vairas ir su 215 ir 185 padangom vienodai sunkus.

Tuščios sferos; netinkamos (pvz., iš hidraktyvios mašinos) sferos; arba sistemoje cirkuliuoja ne LHM, arba jis turi didelę dalį priemaišų. Arba "mirtinoje" padėtyje užstrigę korektoriai, bet paprastai užstringa tik vienas, o ne abu iškart.
Bijau, kad internetu šiuo klausimu nepagelbėsim; reiktų pravažiuoti ir apšmirinėti ne kurias automobilio pakampes. Normaliai, Xantija be HA yra minkštutėlė.


Gal kas gali man pasakyti tiksliai kokio nominalo sferos turetu buti automobilije: Xantia 2.1TD UNIVERSALAS, be HA. Pas mane yra taip: priekije ikalta "45", gale "40", centrinese po "62", ar tik ne cia slypi mano prblema su auto kietumu :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 06 2007, 22:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kas yra "centrinėse"? :roll:
Yra centrinė (akumuliacinė) sfera, ir yra hidraktyvinės. Jų slėgiai skirtingi. Kiba pas Juozą tvarkeisi? :roll:

Nominalai įdėti pačioje pirmoje Xantijų temoje, ir apie tai šioje temoje aš jau rašiau. :!:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 06 2007, 22:30 
Pas mane auto be hidroaktivo ir ant centrines (akumuliacines) sferos iskaltas skaicius 62, Tai kaip suprantu is tos nominalu lenteles pas mane turetu buti 55 priekis ir 30 galas, nors kaskokioj kitoj nominalu lentelei maciau kitaip del to ir klausiu gal kas zinot tiksliai.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 06 2007, 22:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
ADM rašė:
Pas mane auto be hidroaktivo ir ant centrines (akumuliacines) sferos iskaltas skaicius 62


Xantiju skyrelyje informacija tik apie neuniversalu sferas. Bet jei pas tave tikrai be HA, tai sferos pagal viska susuktos HA bent jau priekyje, nes su skaiciuku 45 buvo tik HA automobiliuose - del to masina tikrai gali buti kieta.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 06 2007, 22:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Xantijai Break'ui be HA, priekyje priklauso 55bar (su 1,5mm žikleriais), o galui-40bar. Per amžių amžius.

Sferoms išsukti tereikia grandinės (kaip ir tepalo/kuro filtrams), arba, itin sunkiu atveju, 3" ar 4" reguliuojamo santechninio rakto.
Numetus slėgį, išsukti kartais pavyksta ir rankomis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 06 2007, 23:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
ADM rašė:
bandysiu persukti sferas 8)
Turbūt žinai, kad prieš išsukant sferas, reikia numesti sistemos slėgį, atsukant tam skirtą varžtą 12-os rakteliu ant slėgio reguliatoriaus? :roll: Antraip gausi suslėgto LHMo srautą ten, kur neplanavai...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 06 2007, 23:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Tik dar atkreipk demesi pirkdamas sferas demesi ir i tai kokie zikleriai, nes kad sfera gale 40 tai dar nieko nereiskia - su tokiu pat slegiu eina i automobilius su HA ir i automobilius be HA - skiriasi tik ziklerio diametras.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 06 2007, 23:17 
Tai va prasideda :) apie sferu keitima as nieko nezinau, gal dar kokiu nuansu yra. ir dar kaip tiksliai nustatyti sferu nominalus.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 07 2007, 08:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Žinai, gal paprasčiau, o galutiniame rezultate ir pigiau bus tau pavažiuoti pas meistrą, kad viską sutikrintų ir padarytų kaip priklauso... :roll: Nes viską išsyk išaiškinti-per ilga muzika, o ir visvien lieka tikimybė, kad kažką ne taip suprasi, ar ne taip atliksi, ar kas pamirš pasakyti elementariu atrodantį veiksmą, ir po visko bus dar blogiau, nei lig šiolei... :roll:
O kaltais liks patarėjai.
Arba studijuokis forumo ir puslapio medžiagą, arba tiesiog vežk mašiną meistrams.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007