WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 12 2024, 00:22

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Sferu tiuningas
StandartinėParašytas: Lap 28 2007, 01:00 
Mintis tokia: kol vazinejau su XM (be HA), jis ir ant kelio stovejo puikiai (gerai eme posukius) ir buvo komfortiskas.

Dabartine Xantia (su HA) posukiuose elgiasi kaip eilinis Passatas ar panasus modelis, o ir komforto kazkaip ne daugiau, nors pirmas ispudis kad masina tarsi minksta.

Klausimas: kokio hidraulinio tiuningo reiketu imtis, kad pagerinti stabiluma kelyje (truputi) - HA mygtuko spaudinejimas nieko neduoda, masina tik labiau barska, bet posukiuose svyruoja taip pat.

Jei kas turi minciu - siulykite. Jei isvada bus tokia, kad nieko nepadarysiu - teks susitaikyti... :(


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2007, 01:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
O sferos tvarkoje? HA voztuvai tvarkoje? Siaip tai Xantija neturetu but tokia komfortabili kaip XM'as be HA, bet posukiuose laikytis gerai turetu, jei HA veikia.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Sferu tiuningas
StandartinėParašytas: Lap 28 2007, 07:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Robertas-G rašė:

Jei kas turi minciu - siulykite. Jei isvada bus tokia, kad nieko nepadarysiu - teks susitaikyti... :(


10min bėgyje pakabą gali pasidaryti itin "sportine"; be papildomų išlaidų. :) viewtopic.php?t=13348

O normaliai, reiktų žiūrėti ir gal ilgai bei nuobodžiai purtyti besiaiškinant, kame ten reikalas.
Hidraktyvinė Xantija ir turi būti kietesne už XMą be HA, bet posūkiuose smarkiai gulti ant šono jai nepriklauso.
Galimas variantas, kad tas HA aplamai amputuotas; gali būti susuktos "comfort" sferos su padidintais žikleriais; gali būti dar kas sutverta. O gali būti ir betacitrohidroparanoja (čia tokia reta liga, kai atrodo, kad tavo mašina per minkšta); ją efektyviai gydo pusvalandžio pasivažinėjimas su Cadillacu. :D

Realiai, pagal tavo poreikius, turbūt reiktų mesti lauk esamą, ir implantuoti sistemon pirmos kartos hidraktyvą, bet paprasčiau turbūt išsyk pakeisti mašiną. :)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2007, 07:55 
zmogau, man keista kad tokia metamorfoze padarei. vazinejai su ksemu ir vargo nematei juk. retai kas pavazinejes su didesne aukstesnes klases masina pakeicia ja i zemesnes klases ir mazesne. na nebent i kokia gran turismo ar kabrika ar panasiai....


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 30 2007, 00:49 
pabandziau su activa vaziuoti, visai nieko, jausmas kiek primine XM.

siaip pas mane HA tikrai veikia normaliai, masina neuzdrozta, bukle gera, sferas ka tik uzpildziau, po pildymo akivaizdziai suminkstejo, viska tvarkoj.

mano inzineriniu supratimu kalta yra Xantios pakabos kinematika - kitaip pasiskirsto jegos posukiu metu. o pats didziausias peilis tai bildanti galine pakaba. kaip ir viskas ok, ratai stovi tiesiai, niekas negirgzda ir t.t., bet sugerti kelio smugius si pakaba nesukurta. ech kad taip kas i gala idetu kokio BMW 5 svirtis, ot butu masina... arba bent jau kazka panasaus i P406... vienu zodziu pataupe, nusprende kad sferos viska atpirks... tie guoliai kazkoks inzinerinis nesusipratimas :roll: :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 30 2007, 07:40 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kam Robertai kankiniesi - duok pratestuoti savo katiušą kam nors kitam :lol: ir bus viskas aišku, arba su ja kas negerai, arba bent teoriškai žinosi, kad ji taip ir turi važiuoti :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 30 2007, 09:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Gale be guoliu ir sferu, dar yra sailentblokai. Juos irgi kartais reikia pakeisti.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 30 2007, 22:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Vat kad Activos ir Xm'o vaziavimo komfortas panasus - cia man naujiena :shock:
Apskritai mano nuomone hidrocitrai, tai automobiliai skirti vazineti ramiai ir patogiai. Nereikia juose ieskoti visokiu "stovejimu posukiuose". Stabdzius reik nepatinget pries posuki panaudot ir viskas ten stoves. O jei jau reikia stovejimo posukiuose tada perki pvz. Subaru WRX STi - ta tikrai stovi ant kelio ir posukiuose ir visur kur reikia, tik vat kasdiena vazineti tai nu na.. :twisted:
O del galo bildesiu tai ne pakabos konstrukcija reikia kaltinti, o auto technini stovi ir jos seimininka :wink:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 30 2007, 22:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Robertas-G
Susitvarkai sferas (kad būtų tinkamo slėgio, žiklerių ir tūrio), išsiplauni hidrosistemą, susitvarkai visus HA daviklius, pasitikrini (ir jei reikia-pakeiti) visus sailentblokus, "sucharikus", šarnyrus bei stabilizatoriaus traukes, užsidedi centimetru platesnes (vasarą; žiemą-centimetru siauresnes) nei rekomenduojama padangas, ir gali jaustis atlikęs viską, kad tavoji mašina posūkius imtų. Ir, garantuoju, posūkiuose ji stovės daug geriau, nei XMas be HA. Bet bendro važiavimo komforto ligi XMo visvien nepritempsi; mašinos klasė, visgi, ne ta.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 01 2007, 22:03 
isvada viena - jei nesusitaikysiu - parduosiu, ir vel nusipirksiu XM, arba... BMW :D

"sucharikai" - kas cia per naujadaras :?: :idea:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 01 2007, 22:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Priekinio skersinio stabilizatoriaus gumos, per kurias jis tvirtinasi prie kėbulo.
Citroenuose, tiesa, jie tvirtinasi prie rėmo, kuris tvirtinasi prie kėbulo.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 02 2007, 09:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Robertas-G rašė:
manau reikes pasikeisti galinius sailent blokus, gal tada galas nors maziau bildes, nors Meharis sake "viskas OK"...
man kaip idealistui visokie mazi nykstukai-bildukai nepatinka :roll:


Aha man irgi ne vienas "kompetetingas" citrospecialistas tikino kad viskas ten su tais galiniais sailentblokais/pagalvem pas mane OK, ir kad as ieskau slieku ant asfalto. Matomai nei vienas is ju nebuvo mates kaip jie nauji atrodo, arba pagal lietuviska taupuji principa - kol dar velniop neisplyso reiskias kam juos keisti :)

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 02 2007, 13:10 
ir visgi...

taip ir negavau jokio atsakymo del sferu. perfrazuoju klausima: kokios kalibracijos turetu buti pas mane sferos, ir ar yra su mazesnem skylutem, kad masina "astriau" reaguotu i vairo pasukimus? t.p. kas do daiktas tas sferu turis? cia tipo buna skirtingas to "burbulo" viduje turis, ar kaip?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 02 2007, 14:05 
Dar vienas klausymas (gal ir neitema): Xantia karavanas 96m. pernelyg kieta, nu sakyciau net labai kieta bet netaip kaip buna kad kaip su vezimu. Beje tarkim kad sferos patikrintos, ir dar pastebejimas kad vairas sunkokas, sukasi jis normaliai be striginejimu bet sunkiau negu kitu. Kur galetu buti saknys, beja auto be HA.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 02 2007, 14:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
siaip vairo reagavimo greitis nelabai susijes su minkstumu - uzsidek siauresnes padangas ir tikrai zymiai astriau reaguos vairas. 205 plocio padangu pakeitimas i 185 labai stipriai jauciasi ant vairo jautrumo.
O sferos, jei pas tave masina su HA tai ir taip yra su maziausiom skylutem, nebent susuktos "comfort" arba rankiniu budu padidinta skylute sferos.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007