WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 21:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 13:17 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2005, 19:00
Pranešimai: 137
siaip tai laiko ir variniai. tik reik isvalcuot teisingai. DS'am chebra visus iki vieno vamzdelius pasidaro savom rankom.
Neiperki naujo - dek deveta.
Tik nuspirk nauja gumine tarpine ("a" schema auksciau), nes sitos tarpines bukle labai itakoja sandaruma.
Taip pat jokiu budu negalima per stipriai priverzti vamzdelio prispaudimo varzto, nes sandarumas nuo to tik pablogeja. Verzti reikia labai nestipriai.

_________________
'70 Dsuper
'00 Xantia 2.0i 16V BVA
'04 C5 3.0 V6 BVA


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 20:13 
daviau pavyzdi draugeliui, trecedieni srote paziures, o jei netures, tai teks nauja pirkt niekur nedingsi .


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 23:15 
Joks orginalas nepdės jei yra vibracija. Geriausiai būtų vibraciją ties srieginiais sujungimais gesinti, tai galima atlitki montuojant vamzdelį su guminiu intarpu, kas daugelyje naujesnių mašinų ir yra padaryta. Na o jeigu toko nepritaikysi, tai daryk kopmensacija (pora kilpų, o ne tiesiai sujunk). Dar galima pritaikyti kompanijos "svegelok" vamzdelius, jie nerudyjantys, jokių tarpinių nereikia - užvalcuojama sreiginiais sujungimais, tik sriegius parink.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 23:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
liinuxas rašė:
o varinis sake nelaikys. ilgiausiai laiko varinis dvi savaites, sake as ne pirmas jau pas juos su tokiom bedom

Tik nepanikuok.
Laiko variniai siurblin susukti vamzdeliai puikiausiai; ne vienas su tokiais važinėja. Tereikia išpildyti kelias sąlygas: normaliai užsukti štucerį ir nuslopinti vibracijas bei tampymus. Paprastai tai reiškia variklio pagalvių keitimą. Nes esant tampymams, nelaikys ir plieniniai vamzdeliai.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 05 2008, 22:59 
Vamzdeli pakeiciau. masina pakilo, tik vairas kazkaip sunkiai sukinejasi. jei ji pradedi sukti neskubedamas tai pradeda suktis normaliai. o jei staigesniu judesiu - tai stiprintuvo kaip nebuta. kiek skaiciau forume turetu padeti filtriuku praplovimas. tiesa dar galas labai greit nukrenta isjungus varikli - na per kokias 15 min . ar padetu galiniu sferu pakeitimas/uzpildymas? nes masinos desine puse nelabai maloniai duobes sugeria. ir lyg barska kazkas pacioje sferoje .


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 05 2008, 23:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
liinuxas rašė:
galas labai greit nukrenta isjungus varikli - na per kokias 15 min . ar padetu galiniu sferu pakeitimas/uzpildymas? nes masinos desine puse nelabai maloniai duobes sugeria. ir lyg barska kazkas pacioje sferoje .

Tarp galo kritimo ir duobių sugėrimo-nieko bendro...
Galas krenta dėl vidinių hidrosistemos dalių sudilimo. O duobių netolygus sugėrimas gali rodyti tiek į tuščią hidrocilindrų sferą, tiek į mechaninius defektus; pvz., šakių guoliai ar tilto atramos pakeisti tik vienoje pusėje...
Bet kokiu atveju, tokie defektai namie netvarkomi; tiesus kelias pas citrodaktarus.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 18 2008, 12:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Pasistojo klausimas.Raudonai pažymėtas vamzdelis nuo galinio korektoriaus driekiasi iki priekinio balkio.Po to ant jo galo užmauta žarnelė ir nusidriekia į grįžtančiųjų bendriją į LHM-o bakelį.Mano galva-tai yra grįžtantysis.Iškart nuo korektoriaus eina vamzdelis,nes ,matyt grįžimo srautas gana stiprus,o po to grįžtančio skysčio slėgis mažėja,todėl ant vamzdelio galo užmauta guminė žarnelė nuvingiuoja į LHM-o bakelį.Ar teisingai mąstau?Jei klystu-pataisykit.Kodėl jis ne paprastas plastikinis ar guminė žarnelė,einanti dešiniu automobilio slenksčiu,o pradžioj metalinis,o po to pereina į guminę žarnelę.Automobilis BX.Ačiū.
Paveikslėlis
Paveikslėlis

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Paskutinį kartą redagavo 2 deimantukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 18 2008, 12:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Nu taip čia grįštamasis korektoriaus vamzdelis, max slėgis ~ slegis galiniuose amort. cilindruos.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 18 2008, 19:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Konkrečiai netikrinau, bet ant to vamzdelio užmauta guminė žarna turėtų būti didesnio vidinio diametro, nei pats vamzdelis, o toji "bendrija"-dar didesnio?
Jei taip ir yra, viskas tvarkoje; slėgis atšakoje palaipsniui nukrenta (išėjime iš korektoriaus jis gali būti gan nemažas.) Guminis ar plastikinis vamzdelis to neatlaikytų (ypač staigaus slėgio šuolio). Ten juk ne "samatiokas"; leidžiant mašiną, eina stiprus srautas.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 18 2008, 19:36 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Bet keistas dalykas-nuo priekinio aukščio korektoriaus tas pats staigus stipraus LHM-o srauto nuleidimas(ypač,kai mašina nuleidžiama iš aukščiausios į normalią,kai girdimas šniokštimas)nuvedamas gumine žarnele :roll: .Na,man tiesiog kilo tokie pamąstymai,kai mintimis bėgiojau po hidraulinę sistemą.Taip sujungta abejuose mano BX-uose.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 18 2008, 19:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Priekyje ta atšaka gerokai trumpesnė; konstruktoriai tikėjosi, kad jos pakaks. Bet kaip rodo praktika;- nė velnio :D. Kas antrame BXe toji priekinė plastikinė žarnelė būna plyšusi, ir nutekėjimas paskui "kalchozinamas" įvairiausiais būdais.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: LHM'o vamzdelis
StandartinėParašytas: Lap 23 2009, 16:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Pastebejau LHM balute po V6ke...
Maniau, diravi p...ze.., ne skaip tik vairo traukes gofruota guma slapia visa viaruotjo puses...
Dar aukstyn ziuriu palindes po masina, ogi ant vairo kolonkes toks "buterbrodas" apvalus stovi (jis sujungtas su vairo kolonke). Ziuriu, gi ant jo dugno lasas kaupiasi, ir makt...man i burna..:)
Pradejau ieskot dar variantu...Siandien pastebejau, kad galbut lasa is hidraulinio vamzdelio stuceriuko, kuris isisuka į...net nežinau, kaip jis vadinas...
Pas V612V toks "vairo pakietintojas" yra, tvirtinasi jis uz LHM bakelio, priek variklio skyriaus skersines briaunos.Į jį atena du metaliniai vamzdeliai, ir dvi gumines zarnos. Tai va, vienas metalinio vamzdelio stuceriukas gerokai leidzia...
Ka dariau:
Pradziai paverziau...nepadejo...
Tada "vairo pakietintojo" mazga isemiau, atjungiau visus vamzdelius, apziurejau...
Abu metaliniai vamzdeliai geri, gumines tarpines yra, lyg geros. Atgal susukau...visteik leidzia...
Kiek speju, reikia dar ir dar karta apzužiureti vamzdeli, gumine tarpine, ir korpusa (ar neskiles) tos vietos, kur liedzia..???
Ir dar...Tame vairopakietintoje, nuemus jo plastmasini juoda dangteli, pasimate gumine membrana, ir ji suplysus. dabar nezinau, ar as ja suplesiau nuiminejant, ar jau buvo...Itariu, kad buvo, nes "vairo pakietintojas" neveike...ta prasme, didejant greiciu, vairas tokis pat lengvas, kaipkad stovint vietoje..
Ku darom..???
Gal, sakau, paverzes, padariau priesingai, nuo tik blogiau...?? Ryt pameginsiu atleist truputi...
O gumine tarpine priesingai det, nei kad ji prigulus ir igavus vamzdelio forma, irgi turbut-negera mintis..?
dekui

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: LHM'o vamzdelis
StandartinėParašytas: Lap 26 2009, 09:49 
Tarpine siuo atveju manau geriausiai butu visiskai pakeisti, nes jei ji iplysusi, greiciausiai jokie vartymai nepades ir toliau sekmingai leis...


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: LHM'o vamzdelis
StandartinėParašytas: Lap 26 2009, 21:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
POWER rašė:
Tame vairopakietintoje, nuemus jo plastmasini juoda dangteli, pasimate gumine membrana, ir ji suplysus. dabar nezinau, ar as ja suplesiau nuiminejant, ar jau buvo...Itariu, kad buvo, nes "vairo pakietintojas" neveike...ta prasme, didejant greiciu, vairas tokis pat lengvas, kaipkad stovint vietoje..

Paziurejau siandien pas save, atliekamoj galvoj. Membrana sveika, bet joje yra skyle, per kuria prasikisa adata, kuri spaudzia kazkoki tais voztuva. Kuris turbut ir kietina vaira. Voztuvo isjudinti nepasiseke, arba prikepes, arba mano jegos per mazai. Bet neturetu ten jos daug reiketi, nes adata pakankamai plona, kitaip sulinktu. Tik kaip isardyti ta visa mazga, kur jau pats voztuvas stovi, taip ir nesupratau. Kad viska pramankstinti.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: LHM'o vamzdelis
StandartinėParašytas: Lap 27 2009, 21:26 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Lyncas rašė:
Tik kaip isardyti ta visa mazga, kur jau pats voztuvas stovi, taip ir nesupratau. Kad viska pramankstinti.

Čia apie V6 su DIRAVI? :roll:
Užsuk kada kontoron; pavaišinsiu protinga knygute, kur visi tie niuansai su paveiksliukais ir grafikais parodyti. Galėjai ir seniau apsireikšti; šiandien būtų mažiau problemų.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007