WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Nepastovus minkštumas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=13674 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | donatas xm [ Sau 02 2008, 12:35 ] |
Pranešimo tema: | Nepastovus minkštumas |
Kartais mano BX važiuoja labai minkštai,tiesiog plaukia,bet kartais tas plaukimas dingsta.Ir tai dažniausiai nutinka ilgiau pavažiavus.Kur ieškot priežasties? |
Autorius: | bardakasbx [ Sau 03 2008, 16:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nepastovus minkštumas |
donatas xm rašė: Kartais mano BX važiuoja labai minkštai,tiesiog plaukia,bet kartais tas plaukimas dingsta.Ir tai dažniausiai nutinka ilgiau pavažiavus.Kur ieškot priežasties? Manau, jog pagrindinius atsakymus rasi skyrelyje Hidropneumatika
|
Autorius: | proffanas [ Sau 03 2008, 19:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Berods, hidropneumatika čia bus niekuo dėta... Pirma šakių guolius ir sailentus (ar priekinius guolius-nežinau, kas duotu atveju stovi), reiktų pasižiūrėti; gliukas būdingas jų veiklai... |
Autorius: | bardakasbx [ Sau 08 2008, 13:07 ] |
Pranešimo tema: | |
[quote="donatas xm"]Bet,kad tas rei |
Autorius: | donatas xm [ Sau 09 2008, 13:10 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai kaip supratau,tokiu atveju slegio reguliatorius sukuria netinkama slegi ir del to nukencia amortizacija? |
Autorius: | bardakasbx [ Sau 10 2008, 09:09 ] |
Pranešimo tema: | |
proffanas rašė: donatas xm rašė: Tai kaip supratau,tokiu atveju slegio reguliatorius sukuria netinkama slegi ir del to nukencia amortizacija? O ką; pas tave pastoviai dega šauktukas su STOP? |
Autorius: | laurynas400 [ Sau 10 2008, 09:20 ] |
Pranešimo tema: | |
proffanas rašė: Berods, hidropneumatika čia bus niekuo dėta...
Pirma šakių guolius ir sailentus (ar priekinius guolius-nežinau, kas duotu atveju stovi), reiktų pasižiūrėti; gliukas būdingas jų veiklai... O jei nauji guoliai gale nauji stovi, kas tada, nes priekiniai guoliai čia niekuo dėti, ar jei klystu pataisykit... |
Autorius: | bardakasbx [ Sau 10 2008, 09:31 ] |
Pranešimo tema: | |
Vis tik aš linkęs laikytis nuomonės, jog tai hidraulikos problema. Guoliai vaidina vaidmenį, bet tai pastovus dalykas, o čia rašoma, jog su "užplaukimais" ( tai minkšta, tai kieta ). |
Autorius: | bardakasbx [ Sau 11 2008, 08:37 ] |
Pranešimo tema: | |
donatas xm rašė: proffanas rašė: donatas xm rašė: Tai kaip supratau,tokiu atveju slegio reguliatorius sukuria netinkama slegi ir del to nukencia amortizacija? O ką; pas tave pastoviai dega šauktukas su STOP? Nedega pas mane lempute,nes viskas tvarkoj-greitai pasikelia ir net para pastovejes nenuseda(tikrai ne kiekvienas BX tai gali).Ir slegio reguliatorius tik siek tiek praleidzia LHM.As galvojau,gal jo gedimas kazkaip itakoja amortizacija.Bet,kad pas BX hidraulikoj beveik nera kam gest,cia gi ne XM su visokiais hidroaktyvais. Kazin cia amortikuose negaletu but problema? |
Autorius: | Gaga [ Sau 11 2008, 08:42 ] |
Pranešimo tema: | |
bardakasbx rašė: Gal but ir taip, arba sferos (kriauses) keicia bukle.
Atseit retkarčiais pačios pasididina slėgį ir kuriam laikui pagerėja? |
Autorius: | proffanas [ Sau 11 2008, 08:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Tauta, nu ne internetu tokios problemos sprendžiamos... Žiūrėti vietoje reikia. Šiomis dienomis analogiškos problemos su BX aprašytos Podolsko forume, bet atsakymo irgi nėra. Yra versija, kad užstringa (prišąla pvz) gale amortikai (dėl suplyšusių apsauginių gumų pvz), bet kad pats juzeris to nepatikrina, tai ir interneto šamanai bejėgiai. |
Autorius: | bardakasbx [ Sau 11 2008, 08:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Gaga rašė: bardakasbx rašė: Gal but ir taip, arba sferos (kriauses) keicia bukle. Atseit retkarčiais pačios pasididina slėgį ir kuriam laikui pagerėja? |
Autorius: | donatas xm [ Sau 14 2008, 16:56 ] |
Pranešimo tema: | |
O kam ta centrine sfera reikalinga?Niekaip negaliu suprast jos paskirties.Ji kaip ir neitakoja amortizacijos. |
Autorius: | deimantukas [ Sau 14 2008, 17:17 ] |
Pranešimo tema: | |
.Ji įtakoja amortizaciją.Ji dar vadinama akumuliatorine arba lietuviškai papildančiąja sfera.Ypatingais atvejais ji atlieka,kaip ir LHM-o,na arba slėgio padavimo vaidmenį. |
Autorius: | proffanas [ Sau 14 2008, 19:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei hidrosiurblys pajėgus pastoviai, prie bet kokių apsukų palaikyti >170bar slėgį savo išėjime, o slėgio reguliatorius dirba nominaliame režime, galima važinėti išvis be tos sferos, kad ir ją išėmus ir pardavus čigonams, o skylę užglušinus, pvz. Amortizacijos tas neįtakos. Tik reguliatorius jau nebe čeksės, o kalens kaip kulkosvaidis. Tačiau, tokiu režimu važinėjant, visai neužilgo amortizacija išvis pradings, mašina ims vilktis pilvu, ir forume atsiras nauja tema "waiwai sugedo" Žodžiu, tiek siurblys, tiek reguliatorius sudils daug dešimčių kartų greičiau, nei galėtų. Centrinės sferos paskirtis-kuo ilgiau palaikyti sistemoje reguliatoriaus nustatytą slėgį be papildomo pripompavimo iš siurblio pusės. Be centrinės sferos, pvz., automobilis dėl vidinių sistemos nuotėkių išjungus variklį nukris daug greičiau, nei su ja. Bet amortizacijos tiesiogiai ši sfera neįtakoja Jai esant tuščiai, o reguliatoriui esant išderintam ligi pvz 130/140bar ir pavargusiam siurbliukui, didesnės pakabos apkrovos sąlygomis (važiuojant pasikrovus per duobėtą vieškelį), mašina bus kaip taburetė, bet tame visų pirma reguliatoriaus ir siurblio kaltė, ir tik antroje eilėje-sferos. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |