WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 19:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 09 2008, 20:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Sernas rašė:
Kodel senuose 13-19 metu senumo XM'uose pasinaudojus tokiu stebuklu negalima bus pakeisti visu perpuvusiu vamzdeliu, nu geri nors pagrindiniu ?


O va todėl, kad...
Todėl, kad >14m mašinų vamzdeliams tas bemaž nebūtina, jei jie nebuvo mechaniškai pažeisti ( pvz. XM1 vamzdelių antikorozinė izoliacija daug atsparesnė, nei XM2).
Todėl, kad norint pakeisti visus vamzdelius, tektų nuleisti priekinį ir galinį "tiltus", išleisti LHM, po visko prapūsti suspaustu oru (jei vdrug pakliuvo kokia smiltelė) visus mazgus, nuveikti dar kelias smulkmenas, o visų šių darbų ir medžiagų kaina gali viršyti pagyvenusio automobilio kainą... Todėl pilnas vamzdyno keitimas tikslingas tik automobiliui, kuris pilnai, ilgiems dešimtmečiams keliamas. Ir tokiu atveju visvien jau reikia dėti reikia ne senus ar varinius, o originalia danga dengtus itin atsparius korozijai naujus vamzdelius, kurie kainuos dafiga, o ir valcavimo staklės jiems nereikalingos: jie gatavai išformuoti.
Todėl ir tvirtinu, kad pagamintas devaisas dulkės lentynoje; arba nebent kas itin "ekonomiškas" pasinaudos avariniu atveju, ir su patrumpintu vamzdeliu nuspręs, kad viskas čia gerai, ir nereik jo keisti... Kol vamzdelio neprisireiks kam nors atsukti.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 09 2008, 21:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Sernas rašė:
O jei vamzdelius apvilkti terminiu vamzdeliu "kembriku" :D

Tai maždaug tas pats, kas šalia onanizmo užsiimti dar ir masturbacija ;) .

Visvien teks atlikti pagrindinius veiksmus-nuleisti tiltus, demontuoti vamzdyną, išleisti (ir keisti) LHM, prapūsti naująjį vamzdyną ir išplauti pagrindinius hidromazgus. O "kembrikų" ilgaamžiškumas originaliajai daugiasluoksnei emalinei dangai visvien neprilygs nė iš tolo.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2008, 09:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
m_m rašė:
Nu Ne visai taip. Kembrikas tik pagreitins korozija. Palyst po juo druska palys o toliau aiskint turbut nereikia


Kembriku apvilkti tai komedija. Siaip siais ivairiausiu technologiju laikais, kokiu tik dangu nera, tikrai nemanau, kad esant dideliam poreikiui kazka panasaus, ar net geresnio, nei originali vamzdeliu antikorozine danga, galima gauti.
Aisku pats, garazelyje, to nepadarysi.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2008, 10:20 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2006, 15:31
Pranešimai: 264
Miestas: Filnius
nuostabus priboras, gaila kad lietuvoje mano žiniomis niekas tokio neturi. jau kadai klausinėjau, nes prietaisas labai naudingas ir oiropos citrospecialistų seniai naudojamas, yra net keli gamintojai, ne tik pleiades.
praktiškai jo paskirtis - gaminti naujus vamzdelius. reikia turėti ilgą ritinį vario - nikelio lydino vamzdelio ir specialių varžtų, kurių sriegis atitinka originalius, o galvutė - 10mm (o ne 8, kaip originalių - žymiai palengvina eventualias intervencijas, ir ne taip linkę sukibti su tuo daiktu, į kurį jie įsukti - ten kitas lydinys).
Taip dažnai restauruojamai mašinai keičiamas visas vamzdynas, tai laikoma geriau, nei originalūs vamzdeliai. Ir bet kada, trūkus kokiam vamzdeliui ar pan, turint tokį prietaisą galima suformuoti naują. tik reikia nepamišti užmauti tuos varžtus prieš formuojant galiuką (prancūzai tą vamzdžio sustorėjimą vadina alyva)...
Tai va, jei atsirastų pakankamai susidomėjusių, manau verta mestis ant tokio priboro. aš mesčiaus...

_________________
'74 DS Pallas, '87 CX Prestige Turbo 2, '01 Picasso Hdi, '06 C8


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2008, 21:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 06 2006, 20:12
Pranešimai: 262
Jei prietaisas toks nuostabus, o kaina tik 60 svaru, turbut net galvoti nevertetu. Pats nelabai saves isivaizduoju besikrapstanti, taciau bendram tikslui tikrai prisideciau.

O kokia jo tikroji rinkos kaina?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2008, 21:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
To, kur e-bėjuj?
Max 50lt :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2008, 20:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2006, 15:31
Pranešimai: 264
Miestas: Filnius
Jis kainuoja £56, galima pirkti iš jų tiesiogiai, ne per ebay.
Tik jis vieno diametro, 3,5mm arba 4,5 mm taip kad abiems vamzdeliams reiketu dvieju priborų... Bet 3,5 mm berods rečiau sutinkamas. Egzistuoja kito gamintojo priboras su keičiamomis matricomis (dar būna ir 6,35mm vamzdeliai prie siurblio) bet jis apie 300eur. Medžiagos: vario-nikelio lydinio 3,5mm vamzdis £1,60/m, 4,5 mm £1,90/m, varžtai po £0,35 ir pan.
Buvau girdėjęs apie juos anksčiau, jie turi gerą reputaciją ir jau seniai dirba. Arba gal iš tikrųjų galima kažką susiręsti vietoje, svarbu susidomėjimas yra, nes priėjimo prie tokio prietaiso svarbą, ypač DS / CX useriams, sunku pervertinti, skant...
Vienas prancūzas kelis tokius priborus išsamiai parodęs:
http://id19p.over-blog.com/archive-12-2005.html
ir nemokantiems prancūziškai turėtų daug byloti išsamūs paveikslėliai.
o ir šiaip visas tas jo blogas kažkoks užburiantis....

_________________
'74 DS Pallas, '87 CX Prestige Turbo 2, '01 Picasso Hdi, '06 C8


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2008, 08:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
vikis rašė:
Bet 3,5 mm berods rečiau sutinkamas.

Bent jau XMuose, tai šis diametras pagrindinis. Gal 70proc bendro hidrosistemos metražo.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2008, 17:59 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2006, 15:31
Pranešimai: 264
Miestas: Filnius
Cituoti:
Bent jau XMuose, tai šis diametras pagrindinis.

kažkodėl aš dabar užsiciklinęs ant DSo, tai taip netyčia ir parašiau.... o CX ir GS irgi 3.5mm.

_________________
'74 DS Pallas, '87 CX Prestige Turbo 2, '01 Picasso Hdi, '06 C8


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2008, 18:51 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 31 2007, 07:57
Pranešimai: 194
Ar yra Lietuvoje pirkti 3,5mm vamzdelio? Turėjau BX, tai jam vamzdelius dariau iš 4mm triūbos, naudojau senus štucerius - pergręždavau, ir galiuką uš ,,alyvos'' apdroždavau dilde... Baltos meškos ...darymas... rankiniu būdu. O prietaisiuką vamzdeliams valcuoti padarė vietinis tekorius, nepamenu, kiek palikau, gal 20lt. Prietaisas panašus į tradicinį stabdžių vamzdelių valcą - vienoje dalyje suspaudžiam vamzdelį, o ant kito galo maunam strypą su vamzdelio skersmens skyle. Skylės gylis nustato, kokiu atstumu bus sustorėjimas. Maunam strypą ir kalam. Voila - vamzdukas citroenui :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2008, 20:15 
vikis rašė:
Jis kainuoja £56, galima pirkti iš jų tiesiogiai, ne per ebay.
Tik jis vieno diametro, 3,5mm arba 4,5 mm taip kad abiems vamzdeliams reiketu dvieju priborų... Bet 3,5 mm berods rečiau sutinkamas. Egzistuoja kito gamintojo priboras su keičiamomis matricomis (dar būna ir 6,35mm vamzdeliai prie siurblio) bet jis apie 300eur. Medžiagos: vario-nikelio lydinio 3,5mm vamzdis £1,60/m, 4,5 mm £1,90/m, varžtai po £0,35 ir pan.
Buvau girdėjęs apie juos anksčiau, jie turi gerą reputaciją ir jau seniai dirba. Arba gal iš tikrųjų galima kažką susiręsti vietoje, svarbu susidomėjimas yra, nes priėjimo prie tokio prietaiso svarbą, ypač DS / CX useriams, sunku pervertinti, skant...
Vienas prancūzas kelis tokius priborus išsamiai parodęs:
http://id19p.over-blog.com/archive-12-2005.html
ir nemokantiems prancūziškai turėtų daug byloti išsamūs paveikslėliai.
o ir šiaip visas tas jo blogas kažkoks užburiantis....
Puslapelis- blogas - tikrai geras.Gaila, tik kad firmos tinklapyje ( parduodancios tuos stebuklus) nera jokiu vaizdu ir jokiu kainu ( cia apie http://villiers-piecesautosanciennes.com/index.htm )


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2008, 22:57 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2006, 15:31
Pranešimai: 264
Miestas: Filnius
galų gale jis ten nusipirko tą rimtą priborą su matricomis iš citart.com
kainos be PVM:
HYDRAULIC TUBE TOOL 229.93euro
ir papildomai matricos:
MATRIX TUBE 3.50 MM 52.26euro
MATRIX TUBE 4.50 MM 52.26euro
MATRIX TUBE 6.35 MM 52.26euro
ir vamzdis:
HYDRAULIC TUBE 3.50 (1 METER) 2.51euro
HYDRAULIC TUBE 3.50 (25 METERS) 50.17euro
HYDRAULIC TUBE 4.50 (1 METER) 2.51euro
HYDRAULIC TUBE 4.50 (25 METERS) 50.17euro
HYDRAULIC TUBE 6.35 (1 METER) 3.34euro
HYDRAULIC TUBE 6.35 (7.6 METERS) 20.90euro

25m matyt kiekis vienos mašinos vamzdynui.

_________________
'74 DS Pallas, '87 CX Prestige Turbo 2, '01 Picasso Hdi, '06 C8


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2008, 16:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Taigi... kaip suprantu man tokio devaiso poreikis užgimė anksčiau nei gimė brėžiniai :bum: Gal vis dėl to kas nors turite brėžinius, nes nuoroda nebeveikia. O gal kas nors turite ir devaisą jau pasigaminę? Mielai nusikopijuočiau :)
Arba na chudoj konec gal tada patarsite kaip garažinėm sąlygom sujungti ta plonajį vamzdelį. Esmė kad nužysti abu galinio aukščio korektoriaus štuceriai, kuriuos būtina pasikeisti, tačiau nužysti būtent tų vamzdelių kurie parbėga iš priekinės automobilio dalies todėl savaime suprantama kad visus vamzdelius keistis kol kas tingu :oops:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2008, 16:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 10 2005, 22:14
Pranešimai: 410
Miestas: Vilnius
pirkau jungti hansaflexe uz 5 lt ir susijungiau tereikia vamzdelio diametra zinot ir visas tingejimas beje cia Hario ismone ir pagalba man buvo :wink:

_________________
Remigijus
Toyota avensis '99 1.8 16v; Peugeot 607 '02 2.2 hdi
Kam reikia plastikiniu langu ar žaliuzių kreipkites Tel. 861037129


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2008, 18:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Xzibit rašė:
pirkau jungti hansaflexe uz 5 lt ir susijungiau tereikia vamzdelio diametra zinot

O kad nužįsti štuceriai, nieko nesako? Jungtis visvien išgelbės? :D

Jei Adas ranką atmušęs- pabandykit dailiai nupjauti vamzdelių galus ir privirinti (prilituoti) su bronza kitus galus; su sveikais štuceriais.
Bent jau grįžtamajam, galima pabandyti ir tąją siūlomą jungtį. Bet slėginiam neįtvirtintam vamzdžiui-ką aš žinau :roll: .
O toji mašinėlė valcavimui, net jei ją kas ir turės, ne itin pagelbės: seną vamzdelį visvien teks pjauti už sustorėjimo, ir lenkti kampą iš naujo. Kaip pasekmė- nudrėksti apsauginiai dažai; gale ne tas žodis kaip negerai. O kad tiejie vamzdeliai neturi reikiamo 1,5-2cm laisvumo, ir neužteks jų ilgio, turbūt nereikia ir pasakoti?

Bet kokiu atveju nusimato hemorojus, kuris dar gali ir nepavykti. Ar tikrai ne paprasčiau ir patikimiau bus iškart pakeisti cielus vamzdelius; tegu ir į varinius?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007