WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 16:48

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Žikleriai
StandartinėParašytas: Geg 05 2008, 18:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 14 2006, 14:12
Pranešimai: 278
Miestas: Kaišiadorys
Sugalvojau į XM galą BX sferas susukt.Pradėjau apžiūrinėt savo turimas sferas.Vienos(nuo dalimis pirkto BX galinio tilto)sferos turi 2.5 žiklerius.O iš ATA mano BX BREAK išimtos yra didesnės nei anos,bet su 1.5 žikleriais.Tai kaip suprantu,jos ne nuo BX?
Ir kurias dabar dėt į XM?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 05 2008, 18:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Į XMo (ne Break ir su HA) galą eina sferos su 0,5mm žikleriais...
O ką kur dėsi/kiši-paties reikalas...
Dar gali pasižiūrėti kad ir http://cx.podolsk.ru/xm/docum/citroen_kule.pdf ; mūsų tech. failuose ta pati info guli.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 05 2008, 20:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 14 2006, 14:12
Pranešimai: 278
Miestas: Kaišiadorys
Apie 2.5 žiklerius niekur neminima...Tai iš kur ten pas mane tokie atsirado?
Bet anas BX su 1.5 buvo kaip taburetė,o dabartinis su 2.5 sferom žymiai minkštesnis.Bet XM,logiškai,ir 1.5 užtektų...Šiaip norėčiau efekto,kad XM II važiuotų kaip XM I.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 05 2008, 21:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
donatas xm rašė:
Šiaip norėčiau efekto,kad XM II važiuotų kaip XM I.
Pamiršk :lol:
Panašų minkštumą tiesiojoje, žaidžiant žiklerių diametrais, dar pavyksta išgauti, bet tai būna svyrimų ir "plaukiojimų" posūkiuose sąskaita.
Jei nori tą pasidaryti rimtai ir pilnavertiškai-teks keisti ir hidrocilindrus ("amortikus") į pirmos kartos; taigi, ir atramines gumas.

Beje, didžiausi originaliai BXuose buvę žikleriai- 1,8mm diametro. 2,5-jau ryškus "tiuningas". :roll:
BX Break, jei tai turbodyzelis, turėjo turėti 1,4mm žiklerius, o ne 1,5. Bet XM su HA apsivožti bet kuriame posūkyje pakaks ir tokių :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 05 2008, 21:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Tikrinau tevo xiusos (be HA) sferas, pasirodo, vair puses 1.1 skersmuo 30 bar, o keleivio 35bar ~1.65 skersmuo :shock:. o vaziuojant viskas gerai ir posukiuose nesiubuoja, nors niekuomet samoningai nebandziau uzlinguoti.
P.S. Masinos sferos buvo pildytos Kauno meistru :!:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 06 2008, 06:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Karolisxm rašė:
vaziuojant viskas gerai ir posukiuose nesiubuoja
Kai mašina be HA, tas ne taip jaučiasi; kad sukant į vieną pusę pavirsta dar daugiau, nei sukant kiton pusėn. Paprastas būdas nustatyti skirtumą -tuščiame plente važiuojant kokių 70km/h greičiu imti "vizginti uodegą", gan smarkiai ir vienodu kampu susukant vairą vienon ir kiton pusėn, kad mašina imtų svyrinėti.

1,65mm ir priklauso; 1,1- tai sfera iš tos pačios Xantijos galo. Jos gali būti sumaišytos; pasižiūrėk ir ar viena sfera gale ne su 1,65mm žikleriu :) .


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 06 2008, 17:59 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
70km/h tai jau extreem ir tikrai samoningai to nedarysiu.

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 06 2008, 18:26 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tas ne extreem ir ant 130; esmė vairaračio posūkio kampe :) . Tau juk reik tik priversti mašiną pasvirti, o ne čiuožti ar apsiversti. Tai ir žaidi vairu, o ne gazo pedalu.
Jei greitis bus <40, normaliai nieko nepajusi. 70-optimalu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 06 2008, 19:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
donatas xm rašė:
Pagyvensim-pamatysim :D

Jei XM tikrai su veikiančiu HA, o skrandis silpnas-nė nebandyk dėti tų su 1,5mm žikleriais; o juolab su 2,5. Nes užsisupsi ir lygioj vietoj :lol: .
Paprasčiausiai nusipirk kad ir "Senukuose" už kelis litus 0,8mm grąžtelių, ir pats pasididink dabar stovinčių sferų 0,5mm žiklerius. Jau ir tai stovėjimui ant kelio smarkiai atsilieps; bet dar pakenčiamai, jei nelakstai posūkiuose, ir minkštumo prisidės per akis. Kas virš milimetro, tai... :bad: . Pavyzdys viewtopic.php?f=20&t=15255


Į viršų
 Pranešimo tema: Re:
StandartinėParašytas: Gru 27 2015, 19:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 03 2005, 14:13
Pranešimai: 264
Miestas: Utena
proffanas rašė:
donatas xm rašė:
Pagyvensim-pamatysim :D

Jei XM tikrai su veikiančiu HA, o skrandis silpnas-nė nebandyk dėti tų su 1,5mm žikleriais; o juolab su 2,5. Nes užsisupsi ir lygioj vietoj :lol: .
Paprasčiausiai nusipirk kad ir "Senukuose" už kelis litus 0,8mm grąžtelių, ir pats pasididink dabar stovinčių sferų 0,5mm žiklerius. Jau ir tai stovėjimui ant kelio smarkiai atsilieps; bet dar pakenčiamai, jei nelakstai posūkiuose, ir minkštumo prisidės per akis. Kas virš milimetro, tai... :bad: . Pavyzdys viewtopic.php?f=20&t=15255


o jei XM II be HA, iki kiek mm yra saugu didinti zikleri?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žikleriai
StandartinėParašytas: Gru 28 2015, 00:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Tol kol malonu vairuot atsizvelgiant i vairavimo stiliu.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žikleriai
StandartinėParašytas: Gru 29 2015, 21:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 03 2005, 14:13
Pranešimai: 264
Miestas: Utena
Dominykas rašė:
Tol kol malonu vairuot atsizvelgiant i vairavimo stiliu.


o gal galima atsakyma, truputi tiksliau ? :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žikleriai
StandartinėParašytas: Gru 29 2015, 22:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
lai profanas dabar pasireiskia ir aprekia cia mane, lai pofke ikisa savo smalsu ... veida taipogi ekspertas Arthur bet visiem reksniam rasau didelem raidem. MANO nuomone, MANO patyrimu MANO.

grezt gali kiek tik nori. tik kuo minkstesne darysi, tuo labiau kentes stabilumas staigesniuose posukiuose ir masina linguos lyg laive. o kiekvienam sita riba yra skirtinga. as i gala XM be ha vietoj (lygtai 0.8-0.9) greziau 1.1 ir man kaipir gerai bet noreciau dar ciutka gal koki 1.2 1.3. priekis nezikleriuotas tik buvo uzpildytos standartines. neatsimenu zikleriu atmintinai. priekis visada turi buti kietesnis nes ten yra dede karteris o galui kaipir nelabai ten idomu... dusle apibrozdysi blogiausiu atveju. kas su manim vaziavo tai sako tau sikna plaukioja bet man pvz 3metus jokiu pretenziju.

MANO nuomone ir MANO patyrimas.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žikleriai
StandartinėParašytas: Gru 30 2015, 16:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Aš į BX galą sudėjau BX priekines, pas kurias ten gal 1.5mm (tiksliai nematavom, iš akies panašu į tokį matmenį). Tai linguoja afigienai, bet per gulinčius policininkus i kitas rimtesnes kliūtis kartais šakės paliečia galines atramas. Gazuojant stabdant irgi nenormaliai užsivynioja aukštyn žemyn galas, netgi stipriau paspaudus gaziuką, perjungiant pavarą sulinguoja :D
Teks perdaryti į kažkokį sveikesnį skersmenį.

Nepamirškit, kad pvz tarp 0.8mm ir 1.6mm žiklerio ploto, t.y. praeinamumo arba maksimalaus debito prie tam tikro slėgio, skirtumas ne dvigubas, o keturgubas, nes priklausomybė kvadratinė.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žikleriai
StandartinėParašytas: Sau 06 2016, 11:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 14 2006, 14:12
Pranešimai: 278
Miestas: Kaišiadorys
Vazinejau as su BX, priekis buvo 2, galas 1,8. Masina linguoja, bet ar ji minkstesne vaziuojant per duobes ar nelygumus tai cia klausimas. Dabar vazineju su XM su neveikianciu hidroaktyvu. Susukes standartines, nezikleriuotas BX sferas. Nors ir linguoja, bet ant kelio laiko ne ka prasciau nei su veikianciu hidroaktyvu. Kas liecia komforta- tai tik vienas mano bandytas XMas vaziavo tikrai minkstai. Visi kiti- kazko truksta. Nezinau, gal cia paranoja man kokia ar kas, bet jau nesigilinsiu :D

_________________
Pro Citroen langą pasaulis gražesnis...
'95 XM Exclusive
'93 XM 2.1 Turbo D12
'99 Xsara D


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007