WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 15 2024, 16:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Xantia aukstis
StandartinėParašytas: Rgp 03 2008, 17:34 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Sweiki. Meistrai keite sailentbloka ir dar ten kazka, keisdami, kad galetu prieit uzlauze ta stabilizatoriu( ar kas ten toks, nu tas vamzdis ant kurio tvirtinasi aukscio korektoriaus reguliavimo ziedas) ir nusireguliavo priekio aukstis, turbut nebuvo gerai priverzta... Priekis pakildavo iki virsaus, as ten staigiai nuleidau is akies mazdaug, bet atrodo truputi per aukstai, tai norisi tiksliai nusireguliuot ( aisq kiek imanoma garazo ir kreivu ranku salygomis :) ) Gal kas turi duomenis koks turi but apytikslis xantia aukstis? Va kazka radau bet nemoku naudotis. Nezinau nuo kur matuot.

http://img146.imageshack.us/img146/1282/heightga5.png

Butu naudinga nors apytiksle informacija. Dekui

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia aukstis
StandartinėParašytas: Spa 17 2008, 00:17 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Palysčiau po mašina gal ir atgaminčiau...
Teko tame dalyvauti, kai eilinį kartą Kemi nepadarė man suvedimo ir po to pradėjo reguliuoti aukšti pagal katalogus, nes po vieno iš jų "suvedimo" akinau visus visą kelią tamsiu paros metu.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia aukstis
StandartinėParašytas: Spa 17 2008, 06:43 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 04 2007, 19:52
Pranešimai: 92
Miestas: Kaunas
Gal pradek nuo to, kad yra sitam forume nuorodos i remonto instrukcijas. Ten ir rasi parasyta ir nupiesta kas ir kaip


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia aukstis
StandartinėParašytas: Rgs 14 2009, 12:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
limedo rašė:
Palysčiau po mašina gal ir atgaminčiau...
Teko tame dalyvauti, kai eilinį kartą Kemi nepadarė man suvedimo ir po to pradėjo reguliuoti aukšti pagal katalogus, nes po vieno iš jų "suvedimo" akinau visus visą kelią tamsiu paros metu.



Ar imanoma darant ratu suvedima numusti hidraulinio citroeno auksti? Klausiu del to, kad pas mane ji per aukstai iskelta ant normalios padeties. Be to reiketu daryti ratu suvedima ir dabar iskilo klausimas, ka tvarkyti pirmoj eilej?
Jei pirmiau bus sureguliuotas masinos aukstis, po to butu daromas ratu suvedimas tai meistrai kaip suprantu gali vel numusti masinos auksti?

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia aukstis
StandartinėParašytas: Rgs 14 2009, 14:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Citrusas rašė:
Ar imanoma darant ratu suvedima numusti hidraulinio citroeno auksti?
Teoriškai- niekaip. O praktiškai, netgi keičiant sankabą galima padaryti taip, kad citroenas išvis nebepakiltų :) .
Prieš darant suvedimą, būtina išstatyti normalų mašinos aukštį, nes antraip, kadangi keliant mašiną ratai per vertikalę skliaudžiasi (geometrija važiuoklės jau tokia), nepavyks išstatyti ir visiškai normalaus suvedimo. T.y. suvedimas lyg ir bus, mašinos trasoje nenešios, bet dėl netinkamo suskliaudimo per vertikalę, priekinės padangos (jų išorė) drošis keliskart greičiau. Kažkiek pašoks ir kuro sąnaudos, nes griaužti padangoms irgi reikalinga papildoma energija.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia aukstis
StandartinėParašytas: Rgs 14 2009, 14:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Aciu, supratau :good:

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia aukstis
StandartinėParašytas: Rgs 28 2009, 13:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Pamastymui:

Ar teisybe, jog blogas hidraulinio Citroen'o auktis (Normalioje darbineje padetyje) turi itakos jo minkstumui? t.y. Jei normalus aukstis bus didesnis nei priklauso - tai citras pasidaro kietesnis (ne kietas)? Kodel? ar del didesnio LHM kiekio pribegusio i hidrocilindra, ar del kitaip stovincio (nezinau kaip pavadinti) viso to kietu spyruokliu mazgo tarp aukscio korektoriaus aseles ir skersinio stabilitoriaus (bet taip nemanau), ar dar nuo velniai zino ko. Ar yra tendencija, kad kuo didesnis nukrypimas i auksti nuo normalios padeties - citroenas kieteja, o nukrypimas i zeme - citroenas minksteja?

Tarkim, jei citroeno minkstuma butu galima apibudinti kokiu nors fizikiniu dydziu, ir turetume 3 identiskus citroenus su vienodai tvarkinga/idealia hidrauline pakaba. Bet 1-aji citra mes pazemintume, 2-aji citra paliktume su gamykliniu auksciu, o 3-aji citra paaukstintume. Ar ju tas minkstumo fizikinis dydis ilsliktu toks pat vaziuojant nelygiu keliu, ar ne? :D

Kas nors pagavo minti? :roll:

Mano vaizduote sako, kad tu triju citroenu skirtumas bus tik skirtingas LHM litrazas hidrocilindruose. Ar tai gali itakoti komforta?

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia aukstis
StandartinėParašytas: Rgs 28 2009, 14:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Taip. Aukštis turi tiesioginę įtaką važiuoklės minkštumui.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia aukstis
StandartinėParašytas: Rgs 28 2009, 19:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Citrusas rašė:
Pamastymui:
Ar teisybe, jog blogas hidraulinio Citroen'o auktis (Normalioje darbineje padetyje) turi itakos jo minkstumui?

Tikrai taip, ir šiuo klausimu gali net nemąstyti. Tai elementaru.
Ne veltui mašinos aukščiui (tiek Xantijai, tiek XMui) duotos aukščio ribos +7-10mm nuo nominalo; kitaip užpakaliui, besikrantačiam ant nureguliuoto aukščio, pareina .opa ir dar mazoliai :D .
Bendru atveju, kad būtų lengviau mąstyti ir skaičiuoti, primesk, kad visos sferos turi nominalius žiklerius bei slėgius, ir kad tiek priekinių, tiek galinių hidrocilindrų eiga nuo nominalo yra max 8cm į kiekvieną pusę (nėra tiksliai taip milimetrų tikslumu, bet tebūnie). Primetei?... Jau gerai. Paskui dar primesk, kad galiniai hidrocilindrai turi guminius "atbojnikus", kurie pasiekiami (jei nesudrožti) jau po 2,5cm galinių hidrocilindrų eigos nuo nominalo į bet kurią pusę. Priekiniai atbojnikai kabo kiek aukščiau, o ir pakaba priekyje kiek kietesnė, todėl atbojnikai sunkiau pasiekiami. Bet ir jiems pasiekti tereikia ~3,5cm hidrocilindro eigos.
Nu ir žiūrim, ką turim, jei mašinos aukštis per didelis ar per žemas?... :) Atbojnikai veikia ne tiesiaeigiškai, jų pasipriešinimas didėja, kuo labiau jie suspaudžiami, ir ką mes ten turim, jei mašinos aukštis bile koks?... :lol: . Važiuojam ant atbojnikų. Patirtis panaši, kaip nuo pneumatinių padangų persėdus ant vientisų guminių. Yra dar krūva ir skaičiavimais paremtų paaiškinimų, ko ta mašina sukietėja (dėl hidrocilindrų eigos sutrumpėjimo, ir to nulemto skysčio stygiaus ar pertekliaus sferose), bet paprastam išaiškinimui, gana ir atbojnikų.

LHMo kiekis sistemoje čia nevaidina jokios rolės. Aukščio nuokrypis bus į žemę, ar į dangų- tas nevaidina beveik jokios rolės; paprasčiausiai smarkiai skirsis tik kelio guzų/daubų praėjimas (vienu atveju daug pašoksi, kitu daug susmegsi), kuris išvis nebus panašus į praėjimą normaliame aukštyje.

Kiek ten minkštas tas citroenas, ~1999m darytą sulyginimą (matuoti buvo vertikalūs subinės pagreičiai ant "gulinčių mentų") jau buvau ne sykį įmetęs inetan, bet jei neradai, galiu ir atskaipint.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia aukstis
StandartinėParašytas: Rgs 28 2009, 19:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Citrusas rašė:
Pamastymui:

Ar teisybe, jog blogas hidraulinio Citroen'o auktis (Normalioje darbineje padetyje) turi itakos jo minkstumui? t.y. Jei normalus aukstis bus didesnis nei priklauso - tai citras pasidaro kietesnis (ne kietas)? Kodel? ar del didesnio LHM kiekio pribegusio i hidrocilindra, ar del kitaip stovincio (nezinau kaip pavadinti) viso to kietu spyruokliu mazgo tarp aukscio korektoriaus aseles ir skersinio stabilitoriaus (bet taip nemanau), ar dar nuo velniai zino ko. Ar yra tendencija, kad kuo didesnis nukrypimas i auksti nuo normalios padeties - citroenas kieteja, o nukrypimas i zeme - citroenas minksteja?
...


netiesa, kad nukrypimas i zeme minksteja. Deja, bet kieteja, su 2,5cm zemesne galine dalim jautiesi kaip su CRX gale vaziuodamas.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia aukstis
StandartinėParašytas: Rgs 28 2009, 19:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Vadinasi vis dar nerandu tiksliai to optimalaus Xantia auskcio. Nors hidraulikoj teliuskuoja svarutelis naujutelis LHM, aukscio korektoriai isplauti, bet matyt reguliuodamas auksti vis nepataikau i reikiamus aukscius. Reguliavimo teorija isnagrinejau, reguliuot iseina, bet veinintele horizontali rampa kuri nepertoliausiai manes yra visgi nelabai patogi tiklsiems xantia aukscio matavimams.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia aukstis
StandartinėParašytas: Rgs 28 2009, 19:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Sferų slėgiai ir žikleriai tikrai tokie, kaip priklauso? Ne ikirestailiniais duomenim kartais vadovaujiesi?... :roll: Nes net ir prašovus centimetriuką, mašina jau turi elgtis daugmaž kaip priklauso, o ne bile kaip. Kitu atveju, ieškok kitų ir priežasčių. Pradedant galinių šakių guoliais, baigiant bendru hidrosistemos užorinimu.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia aukstis
StandartinėParašytas: Rgs 29 2009, 16:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Cituoti:
netiesa, kad nukrypimas i zeme minksteja. Deja, bet kieteja, su 2,5cm zemesne galine dalim jautiesi kaip su CRX gale vaziuodamas.


Netiesa gal tik ant tamstos mašinos, o bendrai paėmus tiesa ir dar kokia. Eksperimentavau su aukščiais ir ne sykį. Einant žemyn nuo nominalo virš 1cm. galas pasidaro gerokai per minkštas ir labai greitai palingavus pasiekia vadinamus atbojnikus. Važiavimas primena važiavimą be amortikų. Priekyje kiek kitaip, matomai kadangi jis sunkesnis, tai tokio efekto praktiškai nesigauna pajusti, jis tiesiog nukrenta ir straksi per visus nelygumus. Užtat aukščiui esant į viršų nuo nominalo situacija aiški kaip diena - pakaba kuolas būtent kaip crx'e kuriame užvis nėra spyruoklių o tik gumos. Įsitikinimui galima pažaisti su aukščio svirtele - tai bus beveik tolygų aukščio pakeitimui ant stabilizo.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia aukstis
StandartinėParašytas: Rgs 29 2009, 16:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Pole rašė:
Įsitikinimui galima pažaisti su aukščio svirtele - tai bus beveik tolygų aukščio pakeitimui ant stabilizo.


Gera mintis :)

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia aukstis
StandartinėParašytas: Rgs 30 2009, 18:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Ar tiesa, kad bet kokiu atveju (siaip sau, plovimui, ardymui, ar dar velniai zino kam) isemus aukscio korektoriu ir po to ji vel atgal istacius, nusimusa masinos aukstis? Nejaugi, po kiekvieno korektoriu isemimo po to reikia vel reguliuoti masinos auksti?

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Paskutinį kartą redagavo 1 Citrusas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007