WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 23:45

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 12 2004, 19:51 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Nežinau kaip su antros kartos hidroaktyvu, bet pirmajam tinka :):
- įjungtam automobilio varikliui į jo bagažinę reikia įkrauti svorio - poros vyrų užtenka :);
- palaukite kol automobilis grįš į normalų aukštį;
- išjunkite variklį ir uždarykite duris;
- palaukite kol klektels elektromagnetinis hidroaktyvo vožtuvas;
- iškraukite bagažinę;
- atidarykite duris, jei galinis kietumo reguliatorius tvarkingas - turi staigiai kilstelti automobilio galas ir vėl gįžti į normalų aukštį.

Būtina testavimo sąlyga - tvarkingos sferos, ypač galinė hidroaktyvinė, taip pat turi veikti hidroaktyvo elektromagnetinis vožtuvas.
Teigiamas šio testo rezultatas rodo, kad veikia elektromagnetinis vožtuvas ir nestringa galinis kietumo reguliatorius.
Kas tai yra kietumo reguliatorius žiūrėkite čia:
http://www.citrina.lt/FAQ/FAQ.htm#Kas_y ... jis_veikia

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Paskutinį kartą redagavo 1 xminde. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 14 2004, 12:08 
bet kad klitkeli ti ne hidraktyvo, o elektromagentinis voztuvas? O be to kaip galima su vienu testo pagalba patikrinti du voztuvus is kart?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 14 2004, 12:14 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Vo - pabudo IGNAS!!!
Na tai tadum tu man pasakok kur tie du vožtuvai yra? Pirmos kartos hidroaktyvas turi vieną vožtuvą - tą patį kurį elektromagnetas ir darinėja.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 14 2004, 12:20 
Grizau grizau, su nekantrumu, tik grizes atejau cia paziureti su kuo pasibadyti galima, taigi pradekim:)))))))
Elektromagnetinis voztuvas yra per viduri- oranzinis, jis priklausomai nuo sroves stirpumo (del ko ir blogai pakaba veikia,kai kontaktai silpni)
O gale ir priekyje ir po hidroaktyvo kelma ir kekvienas is ju turi voztuva, kuris atsidaro ir uzsidaro, o pastarasis kadangi ne elektrinis tai uzsikerta nuo .... (na nuo tam tikro valiklio:)))) ir tada arba galas arba priekis buna kietas.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 14 2004, 12:33 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Šventa tiesa :). Bet FAQe, mano galva, tinkami terminai yra usrašyti - elektromagnetinis vožtuvas ir kietumo reguliatoriai (tie kurie "kelmuose"), nes hidroaktyvas yra kaip ir sistema sudaryta iš krūvos elementų.
Einu pataisysiu savo "patarimą".

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 01 2005, 15:12 
Siulau kita tikrinimo varianta jei vyru lycnu nera:

1. Aukstis i Max padeti ir laukiam kol pinai pakyla ir dar truputi.
2. Max padeti gesinam varikli ir tyliai laukiam kol klaktels hidroaktyvo voztuvas. (~30 s.). Jokiu duru nedarineti, raktas nulinej padeti.
3. Nuleidziam masina i 'normal' auksti (palaukiam kol nusileidzia)
4. Dabar kaip norit:
a). jei dureliu davikliai geri, atidrot dureles - galas ir priekis turetu pasokti. Jei kuris nepasoka, tai problema gali buti arba sferoje arba kelme. Taciau taip tikrinant yra vienas momentas: jeigu sistemoje greitai krinta slegis tai priekiui gali nepakakti aktyvuoti, todel rekomenduoju varianta b)
b). pasukat rakteli i darbine pozicija. Po ~5s turetu pasokti (kilstelti) abu galai. (kartu su voztuvo klaktelejimu) Jei taip neatsitiko, uzvedat varikli. Jei ir siuo atveju kuris galas nepasoka, tuomet tikrai yra problema.

Sitas metodas manau turetu tikti ir II k hidroaktyvui.

SEKMES!
:)

Martynas


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 02 2005, 13:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Dar vienas:
- geinam auto, normalioj pakabos padety, lipam lauk, uzdarom duris.
- paspaudinejam gala/prieky. II kartos hidroaktyvui prikis minkos 2-3 cm, galas 3-6 cm.
- po 30s turi sukieteti priekis ir galas. priekis praktishkai nesispaudo (0.5- 1 cm), galas shiek tiek apie 1 cm.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 21 2005, 18:52 
eeee o pri ko cia durys, paaiskinkit naujokui:) kokiu tikslu duru uzhdarymas susijes su pakaba?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2005, 08:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Tiesiogiai. Pradziai nueik i tech info ir pasiskaityk apie HA veikima.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2005, 10:54 
ai tai man reikia ishsiaiskint visa hidroactivo veikimo schema, kad gauciau teise kaip vartotojas suzinoti kokiu tikslu mano citroeno pakaba reaguoja i duru atidaryma?
tai siulau pries rasant zinutes i si foruma gerai ishsiaiskinti internetinius protokolus, kuriais keliauja tavo informacija...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2005, 11:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Ai tu nori is karto gauti atsakymus i visus klausimus ne nebandymamas pats ka nors issiaiskinti?
Visa informacija yra siame puslapyje, ieskok ir rasi.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2005, 11:13 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
lingus rašė:
ai tai man reikia ishsiaiskint visa hidroactivo veikimo schema, kad gauciau teise kaip vartotojas suzinoti kokiu tikslu mano citroeno pakaba reaguoja i duru atidaryma?

mjooo... visos schemos aiškintis neverta, nes ten ji ir neaprašyta, tačiau bent pradmenis reiktų, kad suvoktum, kas ten su tais žaliais bumbulais po kapotu darosi... kaip kadaise rašė vienas iš PP&NHG korifėjų mmeshka: "o iš tikrųjų, kam reikalingi tie žali bumbulai?"
Cituoti:
tai siulau pries rasant zinutes i si foruma gerai ishsiaiskinti internetinius protokolus, kuriais keliauja tavo informacija...

nu nepainiok piršto su geru daiktu... ;-)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2005, 11:33 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 27 2005, 04:16
Pranešimai: 131
Miestas: Mažeikiai
lingus rašė:
man tik buvo reikalinga vartotojiska informacija tokia kaip pvz: pakaba reaguoja i duru atidaryma, tam kad atidarius masina nusileistu/pakiltu ir keliaiviams butu patogiau islipti. kazin ar ta schema padetu man padaryti panasia isvada maziau nei per kelias dienas:P
bet ai ne tu cia mane ishauklesi, nei as tave perkalbesiu, baigiam fleima;)
piktas kažko tai. O tik reikėjo atsiversti Xmindės nuorodą šios temos pradžioje - ten viskas labai aiškiai parašyta

_________________
Xsara Break 1999 2.0HDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2005, 12:13 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
lingus rašė:
kad pas mane tik avataras piktas:) cia kas kokiu tonu nori taip ir paskaito zinutes...

nesnervyk, mielaskaliega... šiandien pirmoji tavo likusio gyvenimo diena, tad panaudok ją išmintingai - išgerk arbatos, aplankyk kokį gražų lapotinklį... o << ?... velniop tie << , gyvenimas pilnas žymiai puikesnių dalykų ;-)
Cituoti:
o toj nuorodoj kur pradzioj neradau atsakymo.

nenusimink - yra du keliai:
1) pačiam išsiaiškint - bet tam reikia laiko
2) kad kolegos parodytų - bet tam reikia gyvo bendravimo
;-)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2005, 12:42 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 27 2005, 04:16
Pranešimai: 131
Miestas: Mažeikiai
lingus rašė:
kad pas mane tik avataras piktas:) cia kas kokiu tonu nori taip ir paskaito zinutes... o toj nuorodoj kur pradzioj neradau atsakymo.
"Taip pat, išjungus variklį pakaba sukietėja, tai padaryta dėl to, kad įlipant ir išlipant keleiviams būtų išvengta nereikalingo mašinos svyravimo." - apie durų atidarymą nepaminėta, bet juk tam galvas turime...

_________________
Xsara Break 1999 2.0HDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007