WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 05 2024, 01:46

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: LHM rezervuaro "tiuningas"
StandartinėParašytas: Rgs 07 2008, 18:38 
visi cia kalba apie lhm'o svara filtru/sistemos plovimus tai ir as pasireiksiu ;)
po eilines LHM'o balos valymo ant rezervuaro virsaus(del nesandaraus kamscio) sumasciau as toki bajeri. manykim kad vaziuojam zvyrkeliu viskas dulka ,masina siubuoja, linguoja . bet ateina laikas siurbliui papildyt sistema. siurblys isijungia ir traukia lhm'a is rezervuaro . kad betraukiant ta tepala nesusidarytu vakumas tas bakelis turi alsuokli kuris traukia ora is aplinkos. o koks aplinkos oro svarumas vaziuojant dulketu keliu manau aiskinti niekam nereikia . tad tos dulkes kurios sklando ore paprasciausiai yra traukiamos i rezervuara be jokiu kliuciu. po kazkiek laiko pasiziuri zmones i lhm ir stebisi kad jis toks purvinas. o kur nebus purvinas jei tokiom salygom dirba.
tai va man atrodo kad mazu maziausiai tai rezervuaro alsuoklis turetu eiti per kazkoki tai oro filtra, nes panasus poveikis kaip ir paduoti varikliui ora be filtro.
tai vat tokie pamastymai. pats dar sitos teorijos nepaverciau veikenciu pavyzdziu ir dar neuzpatentavau ;) tad butu idomu suzinoti kitu nuomones kaip geriau filtruot (per atskira filtriuka ar per standartini kazkur pajungti) ir ar isvis ji reikia filtruot


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgs 07 2008, 19:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
SAULENS rašė:
bet ateina laikas siurbliui papildyt sistema. siurblys isijungia ir traukia lhm'a is rezervuaro .

Tamsta kažką ne taip supratote... :roll:
Siurblys dirba VISADA veikiant varikliui, ir jo paimamas skysčio kiekis, jei mašina jau pasiekusi darbinį aukštį, daugiau nei 99proc lygus grąžinamo skysčio kiekiui, t.y. bakelyje nesusidaro vakuumas. O 0,01bar vakuumą, jei toks ir susidaro per kokį gūbrį stryktelėjus, siurblys, sukuriantis 200-300bar, nugali be jokių problemų vien jau paties bakelio deformacijų dėka. Gal ir įmanomas kažkokio oro kiekio įtraukimas per alsuoklį, bet tada dulkės būtų pastebimos kamščio vidinėje pusėje ir pačiame alsuoklyje, o to nėra. Galima aišku spėlioti, kad juos nuplauna LHMas, bet kad kamštelis iš vidaus pas mane aplamai sausas :) . Taškymasis būdingas tik senesniems skardiniams bakeliams kaip pas BX; XMuose ir Xantijose stovi "sraigės", neleidžiančios LHMui smarkiau įsiteliuskuoti.
Be to, ir bakelio dugne yra juodas, prie magneto limpantis dumblas (t.y. metalo susidėvėjimo produktai), o ne kelio dulkės.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2008, 08:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Bent pas mane kamstyje stovi poroloninis filtras, taip kad jokių ten dulkių patekt negali.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2008, 10:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
As ilga laika galvojau kad pas mane del bakelio deformacijos per tarpine LHM sunkiasi, Veliau issiaiskinau, kad paprasciausiai vienos zarneles uzspaudimas blogas buvo. Uzteko uzverzt ir viskas susitvarke.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007