WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

LHM rezervuaro "tiuningas"
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=16250
Puslapis 11

Autorius:  SAULENS [ Rgs 07 2008, 18:38 ]
Pranešimo tema:  LHM rezervuaro "tiuningas"

visi cia kalba apie lhm'o svara filtru/sistemos plovimus tai ir as pasireiksiu ;)
po eilines LHM'o balos valymo ant rezervuaro virsaus(del nesandaraus kamscio) sumasciau as toki bajeri. manykim kad vaziuojam zvyrkeliu viskas dulka ,masina siubuoja, linguoja . bet ateina laikas siurbliui papildyt sistema. siurblys isijungia ir traukia lhm'a is rezervuaro . kad betraukiant ta tepala nesusidarytu vakumas tas bakelis turi alsuokli kuris traukia ora is aplinkos. o koks aplinkos oro svarumas vaziuojant dulketu keliu manau aiskinti niekam nereikia . tad tos dulkes kurios sklando ore paprasciausiai yra traukiamos i rezervuara be jokiu kliuciu. po kazkiek laiko pasiziuri zmones i lhm ir stebisi kad jis toks purvinas. o kur nebus purvinas jei tokiom salygom dirba.
tai va man atrodo kad mazu maziausiai tai rezervuaro alsuoklis turetu eiti per kazkoki tai oro filtra, nes panasus poveikis kaip ir paduoti varikliui ora be filtro.
tai vat tokie pamastymai. pats dar sitos teorijos nepaverciau veikenciu pavyzdziu ir dar neuzpatentavau ;) tad butu idomu suzinoti kitu nuomones kaip geriau filtruot (per atskira filtriuka ar per standartini kazkur pajungti) ir ar isvis ji reikia filtruot

Autorius:  proffanas [ Rgs 07 2008, 19:50 ]
Pranešimo tema:  Re: LHM rezervuaro "tiuningas"

SAULENS rašė:
bet ateina laikas siurbliui papildyt sistema. siurblys isijungia ir traukia lhm'a is rezervuaro .

Tamsta kažką ne taip supratote... :roll:
Siurblys dirba VISADA veikiant varikliui, ir jo paimamas skysčio kiekis, jei mašina jau pasiekusi darbinį aukštį, daugiau nei 99proc lygus grąžinamo skysčio kiekiui, t.y. bakelyje nesusidaro vakuumas. O 0,01bar vakuumą, jei toks ir susidaro per kokį gūbrį stryktelėjus, siurblys, sukuriantis 200-300bar, nugali be jokių problemų vien jau paties bakelio deformacijų dėka. Gal ir įmanomas kažkokio oro kiekio įtraukimas per alsuoklį, bet tada dulkės būtų pastebimos kamščio vidinėje pusėje ir pačiame alsuoklyje, o to nėra. Galima aišku spėlioti, kad juos nuplauna LHMas, bet kad kamštelis iš vidaus pas mane aplamai sausas :) . Taškymasis būdingas tik senesniems skardiniams bakeliams kaip pas BX; XMuose ir Xantijose stovi "sraigės", neleidžiančios LHMui smarkiau įsiteliuskuoti.
Be to, ir bakelio dugne yra juodas, prie magneto limpantis dumblas (t.y. metalo susidėvėjimo produktai), o ne kelio dulkės.

Autorius:  Pole [ Rgs 08 2008, 08:53 ]
Pranešimo tema:  Re: LHM rezervuaro "tiuningas"

Bent pas mane kamstyje stovi poroloninis filtras, taip kad jokių ten dulkių patekt negali.

Autorius:  Saulius [ Rgs 08 2008, 10:40 ]
Pranešimo tema:  Re: LHM rezervuaro "tiuningas"

As ilga laika galvojau kad pas mane del bakelio deformacijos per tarpine LHM sunkiasi, Veliau issiaiskinau, kad paprasciausiai vienos zarneles uzspaudimas blogas buvo. Uzteko uzverzt ir viskas susitvarke.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/