WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 09 2024, 12:19

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 01 2008, 23:00 
Kas tai reiskia, kada LHM lygio indikatorius pulsuoja MIN-MAX (Variklis dirba)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 02 2008, 07:21 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tai reiškia, kad viskas normalu arba ne. :)
Dirbant varikliui ir slėgio reguliatoriui, skysčio bakelyje pulsacijos neišvengiamos, bet viskas priklauso nuo jų dažnio ir amplitudės. Normaliai tai vos pastebima. Nenormaliai, kai matuoklės plūdė straksi kaip pamišusi ir reguliatorius kalena kaip kulkosvaidis, tokią parduodamą mašiną apeik dideliu ratu: hidrosistema joje priešinfarktinėje būklėje.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2008, 10:15 
Apeinu dideliu ratu. Aciu Proffanai :alus:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 02 2008, 13:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
O cia tas fenomenas pastebimas kai aukscio rankenele normalioje padetyje?

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2008, 17:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Abejoju, ar pulsacijos tikrinimui mašina buvo keliama į max :D .
O savo ruožtu, tai reiškia ir vidinius, ir išorinius nuotėkius, ir tuščią centrinę sferą, ir dvesiantį hidrosiurblį. Sekanti stadija- jau tik infarktas :) . Bet pusmetį mašinėlė, jei bus pataupoma, gal dar ir atvažinės be jokios invazijos (neskaitant LHMo papildymo).


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2008, 17:51 
Taip normalioje padetyje. Atidarus kapota is karto krito i akys :) . Be to vairas sukinejosi blogai(FAQ radau issamu aprasima apie sita problema). FAQ aprasyti du budai tikrinti pagrindini akomulatoriu dave aisku atsakyma kad blogas. A vat isprotejusi pulsavima pirma karta pamaciau tai ir paklausiau :D Cia kalba eina apie viena is autoplius "puikiai suremontota,islaikyta itt. XM,a :lol:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 02 2008, 18:02 
Mano giliais pastebėjimais, to LHM indikatoriaus pulsacija geriau pastebima būtent max. padėtyje. Turbūt dėl to, kad toje padėtyje sistema pasiima daugiau LHMo tam, kad laikytų mašiną iškeltą. :roll:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 02 2008, 18:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
normalioje padetyje jei pulsuoja, tai to LHMo truksta kaip turi but :)

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2008, 18:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Zeus rašė:
Mano giliais pastebėjimais, to LHM indikatoriaus pulsacija geriau pastebima būtent max. padėtyje. Turbūt dėl to, kad toje padėtyje sistema pasiima daugiau LHMo tam, kad laikytų mašiną iškeltą. :roll:

Nea. Centrinės (akumuliacinės) sferos, turinčios nominalų 62bar slėgį, papildoma talpa, jai dirbant nominaliu 145-170bar reguliatoriaus režimu- vos 30ml. Visais kitais atvejais mažesnė. Ant tokio bakelio ploto skysčio nusėdimo dėl tokio kiekio nė nepastebėtum. O va jei pulsacija akivaizdi, vadinasi, vidiniai nuotėkiai daugsyk viršyja centrinės sferos tiekiamą papildymą, ir siurblys ilgą laiką (visą sekundę, o gal netgi dvi ar tris) kočioja tiesiai sistemon. Jei LHMo trūksta, siurblys, besiteliuskuojant skysčiui važiuojant, neretai užgriebia ir oro. Už ką, suprantama, atsidėkoja :) .

Max aukštyje pulsacija pastebimesnė nei normal (esant atitinkamam skysčio lygiui, suprantama), bet pagrinde tai vyksta dėl stabdžių krano nuotėkių (max. aukštyje slėgis galinėje pakaboje didesnis- daugiau nuteka ir per stabdžių kraną). O jei jau skysčio trūksta netgi normal aukštyje, vadinasi, yra ir išoriniai nuotėkiai. Be to, jei jau indikatorius kabo ore netgi normal aukštyje, ligi max mašiną pakelti kaži ar pavyktų :) .
Todėl sprendimas neimti šituom sergančio aparato ir yra teisingas. Hidrosistemos atstatymas šiuo atveju pasirodytų pernelyg prabangiu. Pas V6 su DIRAVI yra savi niuansai, bet diagnozės pagal aprašymą tai nekeičia: :bad: .

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 03 2008, 21:13 
proffanas rašė:
Pas V6 su DIRAVI yra savi niuansai, bet diagnozės pagal aprašymą tai nekeičia: :bad: .

Su tokiu tad ir buvom iš esmės susidūrę... :wink:


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007