WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 23 2024, 04:23

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 03 2008, 07:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 06 2006, 20:12
Pranešimai: 262
Sveiki,

Pradėjo kvailioti mano XM pirmoko (su HA) priekinė pakaba.

Paskutinę savaitę susidūriau su keistu reiškiniu - vairas dažniausiai būna pakankamai kietas, bet staiga ne iš šio, ne iš to lis pasidaro neįtikėtinai lengvas. Lengvumas dažniausiai pasireiškia važiuojant >60 km/h greičiu. Kai jis pelengvėja - toks jausmas, kad pakaktų stipresnio vėjelio, kad mašiną nuo kelio nupūstų. Važinėjant mieste vairas dažniausiai kietas, bet kartais sukietėja net iki tokio lygio, kad darant 90 laipsnių posūkį ir paleidus vairą - jis net nenori grįžti į savo padėtį, o ir vairo sukimas toks lyg per subyrejusį guolį suktum - tai sunku, tai labai sunku, tai vėl sunku, tai dar labiau pasunkėja. Jau ne viena situacija buvo, kai baigdamas posūkį atpalaiduoji vairą, kad jis grįžtų į nulį, tačiau jis užstringa ir mašina metasi į tą pusę, vietoje to, kad gražiai pašytų savo posūkio trajektorija.

Vairo kryžmė atmetama, nes ji keista prieš savaitę. Pakeitus situacija nei pagerėjo, nei pablogėjo.

Ar tai gali būti mirštančios vairos kolonėlės požymis? O gal hidrosiurblys nepakankamą slėgį sudaro? Tai paaiškintų vairo palengvėjimą važiuojant didesniu greičiu. Tačiau kai jis palengvėja - tai lengvumas gaunasi irgi kažkoks neteisingas, per lengvas. O gal vairo kolonėlę praplauti galima, gal ji sliekų prisivalgiusi?

Yra dar vienas kirminas - prieš savaitę atsiradęs traškėjimas vairą sukinėjant apie nulį. Vairą suki - jis sukasi sunkiai sunkiai, po to pasigirsta triokšt ir vairas sukasi lengviau. Suki atgal - ir vėl tas pats. Tas trekštelėjimas persiduoda per visą kėbulą. Bet čia jau hidraulinkos nekaltinčiau ir man panašiau į šarnyro obuoliuką. Ar vairo traukės galėtų taip elgtis? Traukių antgaliai lyg ir sveiki.

Vakar net Hariui traškėjimą daviau paklausyti. :) Hari - gal iš savo pusės kokių pastebėjimų parašysi? :)

Ar turėsite idėjų?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 03 2008, 09:13 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Dėl neprognozuojamo sunkumo ar lengvumo - variantas paskersti srautų skirstytuvą ir gerai jį išplauti, užtenka milimetrinės dzindros, kad vairas iš viso nesisuktu. Siurblo nusibaigimo visnas iš sindromų - vibracija vaire ji palengva sukinėjant, taip pat ir neprognozuojamai kietėjantis vairas, ypač pastabdžius ir darant staigų posukį.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 03 2008, 14:27 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Pasilieku prie vakaryksciso savo nuomones - vairo koloneles bedos.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 03 2008, 15:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Mjoo... čia gal užkrečiama :roll: Mano ksemas su tokiom pačiom bėdom stovi Citroligoninėj ir rytoj turėtų būti operuojamas :roll:
Striginėjimas mano galva yra išimtinai srautų skirstytuvo bėda, ko pasekoje pas mane atsirado ir traškėjimas - čia jei norėsi gali pirmiau už mane pasirodyti pas Juliu ir paklausti ką pas mane rado, jei ras kažką :roll: bet aš dėl savo garantuotas, kad traška ne kur kitur kaip pačioj kolonėlėj. Su sluchačium tyrinėjau, garsas aiškiai iš reikos eina.
Vairo sunkumą laikinai turėtų pagydyti filtrų praplovimas, bet tik laikinai..

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 03 2008, 15:31 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Na, as nesu naujagimis ir puikiai skiriu vairo strigima esant prastam siurblio darbui ar blogai veikianciam skirtytuvui nuo kito pobudzio strigimo.
Pas Ari (tiksliau - jo XM'e) - ne tas.
Stringant per masinos kebula "eina" metalinis garsas.
Galiu lazintis, kad vairo kolonele!

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 03 2008, 21:20 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 21 2006, 21:30
Pranešimai: 57
Miestas: Vilnius
Cituoti:
Yra dar vienas kirminas - prieš savaitę atsiradęs traškėjimas vairą sukinėjant apie nulį. Vairą suki - jis sukasi sunkiai sunkiai, po to pasigirsta triokšt ir vairas sukasi lengviau. Suki atgal - ir vėl tas pats
Cituoti:


Buvo ir pas mane tas pats, būtent apie vidurį. Tai nesukau daug galvos - nuvažiavau pas Marčių ir jis pakeitė vairo kolonėlę, nes traškėjimas aiškiai sklido iš kolonėlės. Tiesa kas konkrečiai subyrėjo nepasakysiu, nes senosios kolonėlės neardėm.

_________________
'93 XM Break Turbo C.T. +LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 04 2008, 18:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
kai trasketi pradeda, gali ir uzsikirsti. gal dantukai koloneliai sutrupeje. man su pezu taip buvo, o paskui vaziuojant ziedu ~50km/h uzsikirto, bet atlauziau :shock:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2008, 07:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 06 2006, 20:12
Pranešimai: 262
Pas Julių perrinkta kolonėlė. Pasirodo vienoje pusėje (iš viršaus) buvo plyšusi apsauginė guma ir liniuote prisigaude šiukšlių. Ko pasekoje ties nuliu nukramtyti liniuotės dantys ir taip gavosi kad dantis ant danties lipo (čia dėl to nulinio traškėjimo). Taip pat bent jau kolkas negirdėti bildėjimo kraštinėse vairo padėtyse.

Taigis dėkui Juliui! :labas:

Pole - tu sekantis! :wink:


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2008, 09:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Cituoti:
Pole - tu sekantis!


Mle... užlindai :D Vat palik mašiną su prierašu neskubu, tai taip ir būna :lol: Na nieko tokio, prastovėjo visą šią savaitę, prastovės dar ir kitą - dabar turiu kitų svarbesnių džiaugsmų :wink:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2008, 09:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 06 2006, 20:12
Pranešimai: 262
Pole - nelindau, kadu daktarėlis užrašė, tadu ir gydžiausi. :)

O tai bet tačiau tau nuo to tik geriau - kap saka ant manęs pasitreniravo, tai tau dvigubai greičiau padarys. ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2009, 14:33 
Prisijungsiu ir as prie temos. Mano citrinai panasus simtomai, tik tiek, kad mano yra Xantia, be HA (jei reikia 96 metai, 1.8 16v :P ) Viskas prasidejo, kad keiciausi priekinius visus sailen blokus, dare ratu suvedima. Iskart pasiemiau masina ir man pasidare vairas "idomus". Toks jausmas, kad neveikia vairo stiprintuvas, nors vairas lengvas :) Po savaites apsikraujavo vairo kolonele (reduktorius?), daiktas esantis tuoj po vairo kryzmes. Dariau remonta pas Jona, bet po to vairas man isvis pasidare idomus - vairo atmetimas veikia ne taip kaip as tikiuosi: sukant i desine - vairas iskart puolamas atmesti, sukant i kaire, taip ir lieka, jei vaziuoti Kauno ziedais, tai galeciau non stop jais lekti :) Stovint vietoj, vairas sukinejasi vienodai i visas puses, bet pradejus vaziuoti (kai jau turi veikti atmetimas) - viskas keista. Zinoma, pasitaiko simtomai, kad vairas kartais lengvas, kartais sunkus. Pabreztina, kad vairas pasidaro sunkus kai numygiu stabdzius :) Ypac man keistas jausmas apima ji sukinejant, toks lyg drebejimas jauciasi. Speju registruosiuos pas Proffana :) Ale kaip pas daktarus issipasakojau.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 03 2009, 17:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 14 2009, 10:53
Pranešimai: 70
Miestas: Anyksciai
Pas mane tas pats,keiciau salnika skirstytuvo kur prie kryzmes,ir stiprintuvas veikia tik sukant i kaire ,o sukant i desine lyg isviso be stiprintuvo.Buvau atpalaidaves vamzdelius kur i cilindra eina tai vienas veikia gerai sukant i kaire duoda ciurksle,o kitas vamzdelis teka ir tiek ,nepriklausomai nuo sukiojimo krypties.Kas liecia slegio skirstytuva manau jei jis kistusi tai skyscio debeto neuztektu ir sukant i kaire(padavimas i vairo skirstytuva tik vienas).

_________________
ZX 92m. 1,9D
Xantia 95m. 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2009, 15:52 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 14 2009, 10:53
Pranešimai: 70
Miestas: Anyksciai
Priezastis rasta,matyt dedamas ta slieka kur varineja liniuote i savo korpusa pazeidziau ziedelius,jie ten pusiau guminiai pusiau plasmasiniai(ju ten turetu buti 4),ir kas svarbiausia vieno isvis nera (netikeciau kad i sistema nukeliavo).Bandziau rasti paprastas gumytes,bet net ir tokiu tinkamu Anyksciuose neradau.Kaip visada prasides atrodytu tokiu smulkmenu varginancios paieskos.Detaliu parduotuves,srotai tik purto galva ,o geriausiu atveju siulo visa kolonke ar rekomplekta uz kosmine kaina,kur reikia tik dvieju ziedeliu....

_________________
ZX 92m. 1,9D
Xantia 95m. 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2009, 17:43 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 15 2006, 10:23
Pranešimai: 172
Miestas: Jonava-Kaunas
neturetu ju ten 4 but :) keista, nors ir grioveliai lyg ir 4, bet remkomplekte žiedeliai yra tik trys. Bet jei jos sudilę tai ir slėgio reikiamo neislaiko. O apie remkomplekta tuo paciu paklausiu kam tu spalvotu plastmaselių sitiek i ji prideta?

_________________
citroen xm 2.1 TD 12v 92m


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2009, 19:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
_Domas_ rašė:
siulo visa kolonke ar rekomplekta uz kosmine kaina,kur reikia tik dvieju ziedeliu....
Nebūna tų "žiedelių" atskirai; domėtis reikėjo prieš sužalojant. Todėl ir gausi pirkti pirkti visą remkomplektą už ~100lt. Į kurį jų ir įeina tik 3; vos 2proc atvejų būna įpakuoti 4 žiedeliai. Bet pakanka ir trijų naujų; ketvirtą galima paimti ir panaudotą ir panaudoti kaip išorinį.

P.S.: kai rašau, kad teks pirkti remkomplektą, o ne bandyti panaudoti pagal diametrą atitinkančius o-ringus, tai ir turiu omenyje remkomplektą už ~100lt. Nebent pačiam smarkiai patiks aštuoniskart kas porą savaičių reduktorių išiminėti, ir keisti vienus apsisiusiavusius guminius o-ringus kitais guminiais o-ringais, po ko visvien nusipirksi originalų remkomplektą.
riksas rašė:
O apie remkomplekta tuo paciu paklausiu kam tu spalvotu plastmaselių sitiek i ji prideta?

A perkūnas ten juos žino :) . Teoriškai, būtent tam taškui tenka daugiausia kelio brudo ir jis dažniausiai ardomas; gal tuo tikslu ir įdėta papildomų dangtelių. Kadangi jų spalva skiriasi, egzistuoja ir versija, kad jie skirti tam, kad servisai bent apytiksliai galėtų atskirti savo darbą (kiekvienam naudojant vieną spalvą). Bet kaip yra iš tikrųjų, nėra jokių oficialių žinių; vien spėlionės.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007