WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 12 2024, 21:38

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 119 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Hidraulika, sferos....
StandartinėParašytas: Vas 24 2009, 11:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 14 2009, 10:53
Pranešimai: 70
Miestas: Anyksciai
Tai kitokio varianto ir nebutu.Siaip parduodant irodyt ju bukles sunku (net ir paciam neaisku),laimei to daryt neprireiks nes priekiniu stoikiu zikleriokai apie 1,2mm,vadinas tereiks isukt padoria HA sfera. :appl:

_________________
ZX 92m. 1,9D
Xantia 95m. 1,9TD


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hidraulika, sferos....
StandartinėParašytas: Vas 24 2009, 20:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
_Domas_ rašė:
priekiniu stoikiu zikleriokai apie 1,2mm,vadinas tereiks isukt padoria HA sfera. :appl:
Kaip supratau, kalbama apie Xantia 1.9TD? Vadinasi, pajungęs HA sferą, apsivemsi. Nes net behidraktyvinei žikleriai priklauso 1,1mm; su HA 0,6mm. Kiek kartų su šiom sferom silpniau slopinami svyravimai (kiek kartų padidėja skysčio debitas per žiklerį), gali pasiskaičiuoti pats, suskaičiavęs žiklerių plotų skirtumą. (Nors realiai, amortizacija pablogėja daug labiau, nei išauga plotas; smulkiau http://cx.podolsk.ru/xm/docum/jestk/index.htm ).
Pasiskaičiuok kad ir πr² nuo 0,6mm ir nuo 1,2mm, ir verčiau nedėk HA sferos, jei stojkių sferos liks tos pačios... Iš trijų sferų skysčio kiekio ir srauto jau visiškai pakaks ir pilnam važiuoklės pramušimui ant gilesnių duobių; ir sailentus, ir atramines gumas daug greičiau suvarysi. Nu ir maišiuką teks vežiotis pastoviai :) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hidraulika, sferos....
StandartinėParašytas: Vas 25 2009, 09:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 14 2009, 10:53
Pranešimai: 70
Miestas: Anyksciai
Deja pramusimas jau buvo ir be HA,vaziuojant is moletu ant bobutes kalniuku :bum: ...Bet manau ne del to "supimosi",o del didesnio nei iprasta(+15) greicio(ir ko gero po visu sferu keitimu bei amplutavimu)...Ko pasekoje pramustas karteris,suvaryta apatine variklio pagalve...Idomu tik tai koks nusileidimas butu buves su veikianciu HA.

_________________
ZX 92m. 1,9D
Xantia 95m. 1,9TD


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hidraulika, sferos....
StandartinėParašytas: Vas 25 2009, 10:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Užuojauta dėl įvykio, bet abejoju, ar Juozą įtikintum, kad čia jo kaltė... :roll:
O su veikiančiu HA ir nežikleruotom sferom nusileidimas būtų daug kietesnis; tuo labiau tokiu greičiu. Ir beveik garantuotai, smūgio metu mašinos priekis nebūtų tiek susmukęs; priklausančio dydžio žikleriai su priklausančio kietumo amortizacinėmis plokštelėmis to paprasčiausiai neleistų.

Žodžiu, jei jau atstatinėsi HA, kad turėti normalią mašiną, stojkių sferų keitimas neišvengiamas.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hidraulika, sferos....
StandartinėParašytas: Vas 25 2009, 10:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
na buvo ir Xantiju ir Xmu bet HA, manau pakaktu tinkamas sferas susukti su tinkamo diametro zikleriais ir viskas butu normaliai. ir prie ko tas HA, kai masina ne i sona svyra, o vertikaliai zemyn smunka, o smunka taip giliai, del nezmonisku zikleriu?

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hidraulika, sferos....
StandartinėParašytas: Vas 25 2009, 10:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
Prie ko tas HA, kai masina ne i sona svyra, o vertikaliai zemyn smunka?
Prie to, kad važiuojant tokiu greičiu (ir dar staigiai suveikus kėbulo padėties davikliui), hidraktyvas jau kietame režime, o ratų sferų žikleriai variante su HA daug mažesnio diametro, nei yra dabar. T.y. hidrocilindras daug lėčiau susispaustų, nes per žiklerį nepraeitų pramušimui pakankamas skysčio srautas.
Kitais žodžiais, HA tiesiogiai ne prie ko; esminė problema būtent žiklerių diametre. Bet variante su HA pramušimo tikimybė (dėl tų pačių žiklerių diametro) daug mažesnė, nei be HA.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hidraulika, sferos....
StandartinėParašytas: Vas 25 2009, 10:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
aisku su HA masina standesne, bet negi tie tukstanciai xantiju ir XMu be HA jau is gamyklos isriedejo tokie niekam tike? As kazkaip dar niekad nebuvau "pramuses", nors vazineju greit ir masinos perdaug netausodamas, buna studentu gatvej tuos masyvius "policininkus" pravaziuoju nestabdes, ant kokiu 50, ir normaliai. Sakyciau, jei daves ta iskastruotu HA xantia iki parametru, panasiu behidroaktyvinem xantijom, bedu del pramusimu neturetu kilti.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hidraulika, sferos....
StandartinėParašytas: Vas 25 2009, 15:24 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2007, 11:34
Pranešimai: 199
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
...skysčio debetas...


Ne debetas, o debitas :!:

_________________
Peugeot 207 SW Ourdoor
Subaru Justy IV


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hidraulika, sferos....
StandartinėParašytas: Vas 27 2009, 10:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
Sakyciau, jei daves ta iskastruotu HA xantia iki parametru, panasiu behidroaktyvinem xantijom, bedu del pramusimu neturetu kilti.
Tai mašinos be HA jau ir gamykliškai buvo skaičiuotos, kad nebūtų analogiškų nesąmonių. Bet padidinus žiklerius dar labiau, ką Juozas ir daro, vienokios ar kitokios problemos nebeišvengiamos. Ir vienas dalykas tuos nominalus variante su HA viršyti 0,1-0,2mm (ką minkštumo dėlei gale pasidarę daug kas, važinėjantys su XM Break-jie tam turi rezervą), ir kai tos problemos (galo šokčiojimas) išryškėja tik pasikrovus mašiną ligi lubų, o visai kitas- kai tas pastebima jau visada, net ir važiuojant vienam. Kai žikleriai nuo 1mm išdidinami iki 1,5mm, numatomus pokyčius nesunku pasiskaičiuoti. Ir visiškai nesvarbu, kad atsiranda juzerių, teigiančių, kad jiems taip yra labai gerai, ir kad mašinos valdomumas anei kiek nesuprastėja, ir kad mašina nu anei kiek nesisupa :D . Fizikos neapgausi.
Šia tema (esminių vairavimo skirtumų tarp HA ir be HA, ir žikleruotų) labai tiksliai pasisakyti galėtų xmindė, 10m atvažinėjęs su behidraktyvine mašina, o dabar, berods, jo iš sutvarkytos hidraktyvinės nebeiškrapštytum :D . Be to, ir tų hidropneumatinių mašinų įvairiausiame stovyje jis "ragavęs" turbūt daugiau už bet ką iš šio forumo. Taip kad, jo nuomonę būt galima laikyti maksimaliai objektyvia.

tocekas rašė:
Ne debetas, o debitas :!:
True; šioj buhalterijoj :) . Pataisyta.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hidraulika, sferos....
StandartinėParašytas: Vas 27 2009, 21:09 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Nu ką koliegos... ačiū už tokią garbę :).
Bandysiu išsakyti savo nuomonę - Jorgette be HA man yra miela ir ko gero mieliausia auto, kad ir kokią dar beturėčiau, bet pavažinėjęs dieną su HA2 Brigitta, vėl sėdęs prie Jorgettes supratau, kad man be HA jau nesinori :). Tiesa Brigitta patiuninta, žikleriai iki 1 mm praplėsti, gal dar surizikuočiau priekyje iki 1,1 bet šiuo metu esu neapsisprendęs ar verta, nes mane jos minkštumas pilnai tenkina. HA privalumą pirmą kartą normaliai įvertinau prieš dvi savaites grįždamas iš apsipirkimo Bialystoko - universalas prikrautas ir su 4 keleiviais, HA darbas stabilizuojant Xmą yra absoliutus gėris, ko tikrai pasigesdavau su perkrauta Jorgette važiuodamas į Norge ir grįždamas atgal. Horizontaliai Jorge stovėjo gerai, bet vat siubavimas... kartais net pats savo užpakalį pakeldavau, kad tik dugnu ji kur nekabintu. Neperkrauta Jorgette buvo super, jos stabilumo ir mikštumo man tikrai užteko. Bet noriu pridurti, kad jos sferos buvo neperžikleriuotos - priekyje tiek kiek priklausė, o galas net 0,1 mm mažiau - 1 mm, kai priklauso 1,1 mm ir praplėsti jų iki 1,1 mm tikrai nesiruošiau :).
Esu važiavęs su tvarkingom be HA Xantiom - super auto, ir minkšta ir paknakmaai stabili ir kas labiausiai mane stebino - visai nebilda važiuoklė. Beje visi be HA gerokai tyliau įveikia duobikes ir slenkščius, tai yra privalumas ir mažiau atraminės gumos kenčia.
Teko pavažiuoti ir su "pakomfortintais" su HA Xmais, būdamas keleiviu ir jautresnio organizmo - skrandžio išskyrų per burną pasirodymas garantuotas :D, sėdint už vairo kitaip - matyt laikymasis už vairo gelbsti.
Dabar pas mus kieme stovi Xantia be HA, man ji labai smagi, bet vežiau mamą galinėje sedynėje - įspūdžiai tokie, kad Xantijos po ZXo tikrai nenori, užsupo ją nerealiai.

Tai tiek žinių apie šventas hidropneumatines tiesas...
Amen

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hidraulika, sferos....
StandartinėParašytas: Kov 03 2009, 21:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
A; visa tai juk jau buvo smulkiai aptarta. Paskutinį kartą ne taip jau senai: viewtopic.php?f=39&t=15230
Jaučiu, jei dar pamatysiu kada naują temą, kurios pavadinime figūruos žodelis "sferos", trinsiu be perspėjimo :roll: .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hidraulika, sferos....
StandartinėParašytas: Kov 26 2009, 19:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Ar as teisingai suprantu sferu slegi:

1.Priekinese (ant ratu) visu xm sferu slegis yra didesnis nei kad galiniu( ant ratu).
Kokiu tikslu tai padaryta.?
Ar galima sakyti, kad sfera "su didesniu slegiu" yra "minkstesne"? t.y. idejus priekine sfera su didesniu slegiu i gala (darykime prielaida, kad ziklierius toks pats), galas taps minkstesniu..?

2. Galines ratu sferos geros, (darykime prielaida, kad ir elektrine dalis, atsakinga uz galo minkstuma-gera), o galas visuose vaziavimo rezimuose ir visuose kebulo aukscio padetyse vistiek kietokas. Galines HA sferos bukle dar nezinoma. Tarkime, ji bloga. Ar galima vienareiksmiskai teigti, kad butent si galine HA sfera ir kalta del kietoko galo, ir ja pakeitus, galas taps minkstesniu tiek vaziuojant, tiek stovint vietoje ir minkant gala..?

dekui

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hidraulika, sferos....
StandartinėParašytas: Kov 26 2009, 21:30 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
1. - priekyje yra variklis, jis sunkus tai ir slėgis sferose atitinkamai didesnis, kad variklio svoris nesuspaustų jų iki akmens kietumo. Perkėlus priekines į galą galas nebus minkštesnis, tik kietesnis.

2. Jei viskas išskyrus HA sferą yra OK, tai jos pakeitimas į gerą duos laukiamą minkštumo efektą, tik galą minkyti reikės įjungus degimą, kad HA vožtuvas būt praviras :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hidraulika, sferos....
StandartinėParašytas: Kov 26 2009, 21:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
2. Jei viskas išskyrus HA sferą yra OK, tai jos pakeitimas į gerą duos laukiamą minkštumo efektą, tik galą minkyti reikės įjungus degimą, kad HA vožtuvas būt praviras :).


A tai XM'e primandravota kazkas ir reik degima jungti, kad HA voztuvai suveiktu? Xantijoj tai visalaik veikia jei dureles pravertos ir kelias minutes po uzdarymo (girdisi specifinis zyzimas priekyje ir gale).

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hidraulika, sferos....
StandartinėParašytas: Kov 26 2009, 22:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
1. ..tu matai, o as maniau, kad kuo sfera nesioja didesni slegi, tuo ji "minkstesne", t.y. minkstesne atatinkama kebulo dalis ant tos sferos...
2. ...tai zinoma, as minkau ne tik degima ijunges, as minkau su uzvestu varikliu. jei minkysiu ant neuzkurto variklio, bus ne ka kitaip, kad vezima su metaliniais ratais minkyt...;)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 119 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007