WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 04 2024, 08:28

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: necaksi hidro siurblys
StandartinėParašytas: Bal 24 2009, 17:02 
Sveiki, norėjau paklausti kodėl mano XM necaksi hidro siurblys. a/m pasikelia normaliai, kad ir kiek bestovėtų užvestas necaksi ir vis bėga LHM per priekinio rato abratkę.(abratkė nauja).


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: necaksi hidro siurblys
StandartinėParašytas: Bal 24 2009, 17:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Pradžiai reikia žinoti kad caksi ne hidro siurblys, o slėgio reguliatorius. Jei pas tave pastoviai bėga LHM'as per amortiko abratkę, reiškia kad amortikas "kiauras" ir sistemoje slėgis niekada nepasiekia ~190bar prie kurių reguliatorius atkerta (pasigirsta tas caktelėjimas), todėl ir necaksi. Taip pat spėčiau kad gali būti "kiauras" ir stabdžių kranas (jei spaudžiant stabdį girdisi šnypštimas - reiškias esu teisus). Žodžiu pradžiai reikia keisti amortika, bei patikrinti ar kiti ne tokie patys "geri".

A.. ir beje ši žinutė turėtų būti "hidropneumatikos" skiltyje, o ne "XM" :wink:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: necaksi hidro siurblys
StandartinėParašytas: Bal 24 2009, 21:17 
atsiprašau, kad netoj skiltį rašau, bet jei bėga ir išmuša per abratkę prieko amortikas ? Slėgis sukeliamas ir nedega "Stop" lemputė (kol skysčio yra; lemp. neperdegusi)


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: necaksi hidro siurblys
StandartinėParašytas: Bal 24 2009, 21:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Ronis rašė:
atsiprašau, kad netoj skiltį rašau, bet jei bėga ir išmuša per abratkę prieko amortikas ? Slėgis sukeliamas ir nedega "Stop" lemputė (kol skysčio yra; lemp. neperdegusi)


Uoj jūs... :D Stop lempai užgesinti užtenka berods ~80bar slėgio, t.y. minimalaus prie kurio dar veikia stabdžiai ir t.t. Normalus darbinis slėgis jei taip iš atminties berods kažkur palei 190bar. būtent prie tokio slėgio reguliatorius atkerta siurblį nuo sistemos, ir berod prie palei 170bar vėl įkerta atgal. Taigi vat tokios tokelės, o amortikas prie to kad suėsti v drebezgi jo salnikai ir iš aukšto slėgio pusės LHM'as liejasi laisvai į žemo slėgio pusę, t.y. į abratkę. Taigi tokiu atveju gaunasi kad siurblys niekaip nepasiekia aukštutinės slėgio ribos ir dirba pastoviai kočiodamas, kas laikui bėgant jį užlenks.
Tai yra viena iš galimų priežasčių, galimos ir kitos tačiau pagal aprašytus simptomus statyčiau už šitą.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: necaksi hidro siurblys
StandartinėParašytas: Bal 25 2009, 08:19 
Ačiū, bandysiu pasikeist amortiką.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: necaksi hidro siurblys
StandartinėParašytas: Bal 25 2009, 09:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Jaučiu pareigą perspėti, kad prieš keičiant reiktu numesti sistemoj slėgį, nekalbant apie tai kad auto turi būti min. padėtyje. Nu ir dar reikia stengtis neprivaryti šiukšlių ir žemių į tą vietą, kur amortiko konusas įeina į atraminę, bei nesuėsti ten esančių manžetų. Sekmės :labas:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: necaksi hidro siurblys
StandartinėParašytas: Bal 25 2009, 20:44 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Normalus darbinis slėgis jei taip iš atminties berods kažkur palei 190bar.

Nominalas 145-170bar, bet dar neblogai, jei reguliatorius dirba nors 140-150bar režimu.
Šiaip, jei Polės diagnozė teisinga (spėju, kad teisinga), peršokus "gulintį" ar važiuojant žvyrkeliu, mašinos priekis turėtų bent retsykiais trumpam susmukti, ir mašinos priekis turėtų nukristi mažiau nei per minutę po variklio išjungimo. :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: necaksi hidro siurblys
StandartinėParašytas: Geg 04 2009, 14:55 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Pas mane prieš kokį mėnesiuką pradėjo kas kelias sekundes sudirbinėti siurblys ir taip pat dažnai caksėti reguliatorius, any ideas, ką tikrinti ?
P.S. Stabdžių kranas pavargęs sprendžiant iš šnypštimo spaudžiant stabdžius. Stabdo ok.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: necaksi hidro siurblys
StandartinėParašytas: Geg 04 2009, 16:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
limedo rašė:
any ideas, ką tikrinti ?
Ką ir visada tokiais atvejais; pirmoj eilėj akumuliacinę sferą. Jei ji tvarkoje, ieškai vidinių sistemos nuotėkių (pagal abratkes) ir matuoji slėgio reguliatoriaus darbo intervalą.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: necaksi hidro siurblys
StandartinėParašytas: Geg 25 2009, 15:32 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Sfera ok, tikrinausi visas. Per puse metu gal tik kai kuriose 2atm truko.
Caksi kas kokias tris sekundes, sudirba siurblys, tada cakteli, ir taip nesvarbu pakelta nuleista, vaziuoja ar stovi...

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: necaksi hidro siurblys
StandartinėParašytas: Geg 25 2009, 18:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nu įkišk dar nosį LHMo bakelin veikiant varikliui; pasišviesdamas prožektoriuku. Ar nėra ten tunto burbuliukų? Jei jau nėra atsiečkės trukmės skirtumo nei nuleidus, nei pakėlus mašiną, yra gan didelė tikimybė, kad siurblys (paėmimo žarna) orą gaudo. Tas turi matytis pagal burbuliaciją bakelyje (burbuliukų ten neturi būti išvis, mašinai stovint vietoje).
Jei oro pasiurbimo siurblin nėra, lupi abratkes, tikrini ką jos rodo, jei ir ten nėra jokių ekstremalių nuotėkių- telieka matuoti slėgio reguliatoriaus darbo intervalą.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: necaksi hidro siurblys
StandartinėParašytas: Bir 22 2009, 21:20 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Na pilna smulkiu burbuliu. Po kiekvieno siurblio suveikimo ju nauja doze atsiranda. Kas manes laukia..? Per kur jis gali ora gaudyt ?

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: necaksi hidro siurblys
StandartinėParašytas: Bir 23 2009, 07:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
limedo rašė:
Na pilna smulkiu burbuliu.

Telieka perdažyt ir išmest :) .
O šiaip, žiūri kur drėksta šlanga ar siurblys, ten ir sandarini. Jei jau gaudo orą, garantuotai toje vietoje ir rasoja, o gal ir žliaugia.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: necaksi hidro siurblys
StandartinėParašytas: Bir 24 2009, 00:24 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
gut, ieskosiu. Aciu.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: necaksi hidro siurblys
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 21:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Julius nustatė stabdžių kraną esant pavargus. kągi, reiks prie progos užsisakyti... Nepigus rupūžė.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007