WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Nevienodas auksis
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=20234
Puslapis 11

Autorius:  sajakas [ Gru 02 2009, 22:18 ]
Pranešimo tema:  Nevienodas auksis

pasistojo toksai klausimas.Kas gali buti kad vienos puses priekis ir galas yra zemiau uz kita puse.Taip pat turiu klausima del sferu pildymo.Kazkaip nebeatsimenu kuo jos yra pildomos.Kazkaip man rodosi kad azotu.Jei taip, tai ar galima paciam garazo salygom jas uzsipildyti?

Autorius:  Vycius [ Gru 02 2009, 22:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Nevienodas auksis

uzpildymui reikalinga iranga kuria reikia pasigamint,kitaip neuzpildysi...O del skirtingo aukscio tai pirma pasakyk kokia masina,tada bus visiem aiskiau ir gal ka patars..

Autorius:  xplikis [ Gru 02 2009, 22:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Nevienodas auksis

Azotas yra lengvas, tai ta puse kur pilnesnes pusles bus auksciau, o kur tustesnes zemiau :mrgreen:

Autorius:  sajakas [ Gru 02 2009, 22:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Nevienodas auksis

masina juk parasyta kokia.Xantia 93m 2.0 8v. siaip jei ka tai zemiau desine (keleivio) puse.
Kur galiu gauti info apie pildymo aparato pasigaminima?

Autorius:  Vycius [ Gru 02 2009, 22:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Nevienodas auksis

Bandyk pasekt sia tema ir truputi pasiskaityt,cia kazkas panasaus viewtopic.php?f=39&t=20197

Autorius:  Pole [ Gru 03 2009, 18:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Nevienodas auksis

Žiūrėk stabilizatoriu ir jo traukes. Kai kurios būna reguliuojamos. O gal tiesiog atraminė jau tuoj lėks per kapotą :roll: o gal ji buvo lengvai daužtą :roll: o gal dar velnias žino kas... parodyk geriau specams. Ir jei nežinai ką darai, tai neeksperimentuok su tom sferom, nes ten ne 5bar. slėgis jose, o ir pigiau bus pas meistrus užsipildyt nei pačiam visą įrangą gamintis ir azotą pirkti.

Autorius:  proffanas [ Gru 03 2009, 21:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Nevienodas auksis

Ieškok, kas ne taip su mechanine pakabos dalimi. Gal lenktas stabilizatorius (pats fig patikrinsi), gal linko/lūžo jo traukės, gal kuri šakė deformuota, o gal tikrai atraminė kapotan spraudžiasi.
BET SFEROS ČIA GARANTUOTAI NE PRIE KO :!:
Ir jų tikrinimas/pildymas visais laikais kainavo pigiau, nei tvertis slėgių tikrintuvą, sferų pildytuvą bei temptis azoto balioną. Bet jei tik nori- kodėl ne? :D

Autorius:  sajakas [ Gru 04 2009, 20:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Nevienodas auksis

bet pas mane ir priekis ir galas vienos puses yra zemiau uz kita.siaip vieni ma pasake kad jau blogas amortikas, nusipirkti ir pasistatyti.pakeiciau i kita ir liko visiskai tas pats kaip ir buvo.bandysiu rytoj krapstytis ir aiskintis del kokkiu priezasciu tai gali pas mane buti.Siaip siandiena atkreipiau demesi kad ir nusileidusiai ant pilvo kaires ir desines pusiu auksciai skiriasi.o del sferu tai man ar siaip ar taip jas reikia pildytis.turiu siurbli ir dar keleta daliu todel ir galvoju kazzka susikonstruoti

Autorius:  tadas1991 [ Gru 04 2009, 23:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Nevienodas auksis

Kaip reikalai su kėbulo geometrija? Gal lonžeronai kokie sutampyti...

Autorius:  proffanas [ Gru 04 2009, 23:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Nevienodas auksis

sajakas rašė:
atkreipiau demesi kad ir nusileidusiai ant pilvo kaires ir desines pusiu auksciai skiriasi
O tu neatkreipei dėmesio, ar tikrai abiejose pusėse, tiek priekyje, tiek gale, yra priklausantys atbojnikai?... :roll: Nes tas tikrinimas žemiausioje padėtyje- nu, tai kaip apie mergą spręsti pagal jos lietsargio spalvą, sukišant tą spalvą į bendrą lygtį kartu su mergos dantų dydžiu... :roll:

Čia protingiausia būtų nukreipti tiesiai pas meistrus, bet net ir miegodamas pabandysiu aprašyti, ką turi daryti, nes mūčyjies kaip merga su vaiku.
Aukštį tikrink absoliučiai lygioje aikštelėje, iškėlęs mašiną į normalų aukštį. Aš nežinau, kokį aukštį tu laikai normaliu, todėl tau svarbu įsitikinti, kad nei priekiniai, nei galiniai "amortikai" nesiremia į "atbojnikus". Toliau, jami ruletę, ir tikrini kiekvieną ašį atskirai. Ties rato centru pagal vertikalę matuoji atstumus nuo žemės ligi sparno; abiejose pusėse mašinos. Jei skirtumas <5mm, viešai nusispjauni ir važiuoji savo keliais, pamiršęs tą "problemą". Jei skirtumas iki centimetro, patyliukais nusispjauni, ir prie progos nubildi pas meistrus. Jei skirtumas virš 1cm (būdingas priekyje), niekur nieko nespjaudai, susirenki turimus pinigėlius, ir judi pas meistrus, turinčius supratimą apie citroenus, nes eiliniai servisiniai peckeliai tau nieko neaptiks. Nors norint, galima važiuojant nieko nejausti net ir jei viena mašinos pusė iki 2cm aukščiau už kitą; "želiazna subine" tai vadinasi. Bet čia jau bus visiškai nebe citroenas.

Autorius:  sajakas [ Gru 05 2009, 22:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Nevienodas auksis

tai as ta ir sakau, kad auksciai skiriasi kai ji stovi darbineje padetyje.bat va pasdebejau kad auksciai skiriasi kai ji visiskai nusileidzia.Matuoti nematavau, bet kazkur api 2 cm skirtumas.Siandiena dar naujiena atradau.Kai neduodi gazo,vaziuoja tvarkindgai, kaiduodi, toks vaizdas kad asies viena puse paeina i prieki ir tada traukia i viena puse.Atleidus vel normaliai.Siaip viskas su pakada ir geometrija buvo viskas tvarkoje.

Autorius:  proffanas [ Gru 08 2009, 20:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Nevienodas auksis

sajakas rašė:
kaiduodi, toks vaizdas kad asies viena puse paeina i prieki ir tada traukia i viena puse.Siaip viskas su pakada ir geometrija buvo viskas tvarkoje.
Teiginiai akivaizdžiai prieštarauja vienas kitam, bet gal tu šitą pasitikrink servise, o ne inetu? :roll:

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/